بازدید 3175
۱

محمدرضا زائری رایزن فرهنگی ایران در الجزایر شد

محمدرضا زائری از دی‌ماه سال ۱۴۰۰ طی حکمی از سوی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان انتخاب شد و در شهریور سال جاری به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۹۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ 05 September 2023

به گزارش  تابناک به نقل از روابط‌عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر منصوب شده است.
 
  علیرضا مختارپور، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری در مدت زمان مسئولیت او به‌عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان، انتصاب او را به‌عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر تبریک گفت.
 
متن این پیام به شرح زیر است: «اعتلای جایگاه شایسته علمی و فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در جامعه  محققان و پژوهشگران کشور بدون شک مرهون اقدامات و فعالیت‌های مؤثر  انسان‌های خدوم است.
 
جنابعالی به عنوان یکی از مدیران سازمان در دوران حضور خویش نقش اثرگذاری در رشد، توسعه و پیشبرد اهداف سازمان داشته و در راستای خدمت به ارتقای دانش و فرهنگ این مرز و بوم  با پیشینه کهن فرهنگی و تاریخی همت کرده‌اید.
 
بدین وسیله از زحمات، تلاش‌ها  و همکاری صمیمانه شما در مدت تصدی مدیریت وظایف « اندیشگاه فرهنگی سازمان» تشکر و  قدردانی  می‌کنم. توفیق روزافزونتان را از خداوند متعال مسألت دارم.»
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری از دی‌ماه سال ۱۴۰۰ طی حکمی از سوی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان انتخاب شد و در شهریور سال جاری به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر منصوب شد.
 
تشکیل سلسله نشست‌های «گفت‌وگوی آزاد» در ۱۷ جلسه و مرور داستان‌های کلاسیک دنیا به زبان انگلیسی از جمله فعالیت‌های دوره ریاست او بر اندیشگاه فرهنگی عنوان شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
مبارک باد ؟؟؟؟؟؟؟
الجزا الجزایز للزائری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی