بازدید 8681
۵

ماجرای قتل پسر جوان در شهرقدس رمز گشایی شد

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از رمزگشایی جنایتی هولناک توسط مأموران جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان خبر داد و گفت: قتل پسر ۴۰ ساله به دست پدر انجام شده و اجزای بدن مقتول در شهرستان‌های قدس، شهریار و بیابان‌های ملارد رها شده بود.
کد خبر: ۱۱۸۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 08 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مأموران کلانتری 12 شهرستان قدس در تاریخ 12 مردادماه گزارشی مبنی بر پیدا شدن دست چپ قطع شده داخل کیسه‌های پلاستیکی زباله دریافت کرده و بررسی‌ها جهت شناسایی مقتول به سرعت انجام دادند.

سرهنگ شاهپور فلاحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی پیدا شدن دست چپ مقتولی که از ناحیه کتف جدا و در سطل زباله مکانیزه رها شده بود، مأموران جرایم جنایی پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر و نسبت به انتقال دست به مقر پلیس جهت شناسایی هویت مقتول اقدام کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از اقدام فنی و شناسایی صاحب دست، بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی قاتل یا قاتلین جوان 40 ساله را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: با شناسایی مقتول، خانواده وی که ساکن استان البرز بودند به پلیس آگاهی شهرستان دعوت شده و مورد بازجویی قرار گرفتند و پدر مقتول پس از ساعت‌ها مقاومت به ناچار لب به اعتراف گشود و انگیزه قتل را بیماری شدید روانی مقتول و درگیری در شب حادثه عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: با هدایت متهم سایر اجزای بدن مقتول در شهرستان‌های شهریار و بیابان‌های ملارد کشف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با استفاده از پتک ضربه‌ای به سر مقتول وارد کرده و پس از اطمینان از فوت فرزندش در راستای فریب پلیس اقدام به قطعه‌ قطعه کردن جنازه کرده و در شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد رهاسازی کرده که با هوشیاری پلیس قدس راز این قتل وحشتناک برملا و متهم به دستگاه قضایی معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
عجب دارالمجانین خوفناکی!!!
فرزند ناخلف
چقدر قتل چقدرفحشا چقدر طلاق چقدرگرانی مامردمان تاوان چیزی راداریم میدهیم
مملکت ساختن . هر روز از گوشه و کنار اجزا قطع شده بدن انسان پیدا میشه !!!!!!!!!
قلعه حسن خان جزو خطرناک ترین توابع استان تهرانه البته بعد پیشوا و رباط کریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی