بازدید 4635

مرگ تلخ پسر ۱۶ ساله با سلفی گرفتن پدرش

طبق بررسی‌های صورت گرفته پس از وقوع تصادف و گفتگو با راننده خودرو، دریافتیم علت اصلی منحرف شدن از جاده و در نهایت واژگونی خودرو، سلفی گرفتن راننده بوده که منجر به از دست دادن جان فرزند ۱۶ ساله‌اش شده است.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ 23 July 2023

به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: گرفتن عکس پشت فرمان توسط راننده، موجب وقوع حادثه و جان باختن فرزند نوجوانش شد.

سرهنگ علی رضایی امروز اول مردادماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: عدم رعایت قوانین رانندگی از سوی برخی رانندگان مانند سلفی گرفتن پشت فرمان می‌تواند جان خود ما، فرزندان و سایر انسان‌های بی‌گناه را بگیرد و یک عمر پشیمانی به همراه آورد که متاسفانه دیده می‌شود این عمل اشتباه آن هم در سرعت‌های بالا، زیاد رخ می‌دهد.

وی در این خصوص با اشاره به وقوع تصادفی در یکی از مناطق که منجر به از دست دادن جان فرزند نوجوان یک خانواده شد، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته پس از وقوع تصادف و گفتگو با راننده خودرو، دریافتیم علت اصلی منحرف شدن از جاده و در نهایت واژگونی خودرو، سلفی گرفتن راننده بوده که منجر به از دست دادن جان فرزند ۱۶ ساله‌اش شده است.

سرهنگ رضایی با تاکید بر عدم انجام هرگونه عمل منجر به حواس پرتی هنگام رانندگی ادامه داد: واقعا باید به این نکته فکر کنیم گرفتن یک تصویر در حال رانندگی چقدر مهم است که به واسطه آن جان عزیزی از خانواده را از دست بدهیم و آیا گرفتن عکس این قدر ارزش دارد که فراموش کنیم در حال رانندگی هستیم؟

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان درخصوص برخی پیامد‌های ناشی از وقوع تصادفات که خانواده‌ها را به شدت درگیر و متاثر می‌کند، افزود: متاسفانه وقوع تصادفات بعضا فوتی یا حوادثی که معلولیت رانندگی به همراه داشته، باعث افسردگی پدر و مادر و حتی در بعضی موارد منجر به جدایی زوجین از همدیگر نیز شده، چراکه برخی والدین حادثه دیده هرگز نتوانسته‌اند کوتاهی طرف مقابل منجر به وقوع حادثه برای پاره تن خود را ببخشند و یا آن را فراموش کنند. از این رو یک بار دیگر از همگان می‌خواهیم به قوانین راهنمایی و رانندگی عمل و برای حفظ جان خود، فرزندان و سایر افراد، حتما و حتما هنگام رانندگی، فقط رانندگی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست