بازدید 2987

گامی بلند در تأمین مسکن خانواده بزرگ وزارت جهاد کشاورزی

مدیرعامل موسسه جهاد استقلال از احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای تأمین مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ 14 July 2023

گامی بلند در تأمین مسکن خانواده بزرگ وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاوزی، عبدالهادی مطلق در جریان بازدید میدانی از پروژه ساخت هزار واحد مسکونی به خبرنگار ایانا گفت: در راستای اجرای سیاست‌های رئیس‌جمهور در تحقق نهضت ملی تأمین مسکن و دستور وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر مولدسازی دارایی‌ها، ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی در دستور کار موسسه جهاد استقلال قرار گرفت.

وی افزود: بنا به پیشنهاد هیات ‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری جاهد و موافقت هیات‌مدیره موسسه جهاد استقلال، بیش از ۶ هکتار از اراضی این موسسه واقع در منطقه ۱۸ شهرداری تهران به این طرح اختصاص خواهد یافت.

مطلق بابیان این‌که این زمین‌ها پیش‌ از این با کاربری انبار مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفته‌ و راکد و بی‌استفاده بوده‌اند، ادامه داد: زمین این مجتمع در منطقه کاملاً مسکونی واقع ‌شده و از موقعیت مکانی مناسبی برخورداراست که با همکاری کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران، سازمان نوسازی شهر تهران و مساعدت وزارت راه و شهرسازی در تأمین ماشین‌آلات موردنیاز ظرف کمتر از پنج ماه برای ساخت‌وساز آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت این مجتمع مسکونی نیز بر اساس برنامه در صورت راهبری پروژه در سه نوبت‌کاری، طی ۱۸ ماه به پایان خواهد رسید.

مطلق اضافه کرد: تأمین مالی این طرح توسط خود سهامداران تعاونی‌های وزارت جهاد کشاورزی، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه انجام خواهد شد. واحدهای آن در قالب تعاونی در اختیار پرسنل فاقد مسکن این وزارتخانه و شرکت‌های تابعه قرارگرفته و مابقی آن به عموم واگذار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی