بازدید 4700

در وزارت جهاد کشاورزی چه خبر است؟/ توهین به فعالان بخش خصوصی و ممانعت از ورود به وزارتخانه

در حالی که وزارت جهاد کشاورزی طی ماه های اخیر عملکرد مطلوبی نداشته و بسیار مورد انتقاد واقع شده است، رفتار مدیران این وزارتخانه با فعالان بخش خصوصی نیز دردسرساز شده و بازار کالاهای اساسی را به مخاطره انداخته است. 
کد خبر: ۱۱۶۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶ 06 March 2023

به گزارش تابناک اقتصادی، وزارت جهاد کشاورزی طی ماه های اخیر عملکرد مطلوبی نداشته و بسیار مورد انتقاد واقع شده است. نکته جالب تر نوع برخورد و رفتار مسئولان این وزارتخانه با نمایندگان بخش خصوصی است. 
 
چندی پیش دبیر یکی از تشکل های تولیدی از عدم توجه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به بخش خصوصی به شدت گله کرده و گفته بود که همه تصمیمات بدون دخالت بخش خصوصی و پشت درهای بسته اتخاذ می شود. 
 
به گفته این نماینده بخش خصوصی، علی رغم اینکه وزیر جهاد کشاورزی یکی از مهم ترین اولویت های خود را حمایت از بخش خصوصی عنوان می کند و مرتب بر این موضوع تاکید دارد، آنچه که در عمل رقم می خورد چیز دیگری است. 
 
در همین راستا، بسیاری از فعالان بخش خصوصی از عملکرد و برخورد سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به شدت گلایه دارند؛ به گفته این فعالان، فرد مذکور در پاسخ به درخواست های مکرر واردکنندگان و تولیدکنندگان بخش خصوصی عنوان می کند که زمانی برای ملاقات و گفتگو با آنان ندارد. 
 
یکی از فعالان بخش خصوصی در این زمینه گفت: این رفتار مسئولان وزارت جهاد کشاورزی که مشخص نیست آگاهانه است یا از روی ناآگاهی؛   موجب می شود در کار بخش خصوصی خلل ایجاد شود و  این مساله نیز در بازار کالاهای اساسی به شدت دردسرساز خواهد شد و وزارت جهاد کشاورزی باید در آینده ای نزدیک درباره اینکه عامل بهم ریختگی بازار شده،  پاسخگو باشد.
 
در همین حال، به گفته شاهدان عینی دیروز گروهی از فعالان بخش خصوصی به این عملکرد وزارت جهاد کشاورزی به شدت اعتراض کرده اند و وزارت جهاد در واکنش به این امر  به جای دلجویی از نمایندگان بخش خصوصی ، به آنان به شدت توهین و عنوان کرده است که هیچ فردی اجازه ورود به طبقه معاونت بازرگانی را ندارد و از ورود افراد به این طبقه ممانعت به عمل آمده است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر