بازدید 4035

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تعیین شد

رئیس جمهور در حکمی «سیدمحمد آقامیری» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۷۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸ 16 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رئیس جمهور در حکمی «سیدمحمد آقامیری» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.

در حکم سید ابراهیم رئیسی خطاب به آقامیری آمده است: با توجه به استعفای جناب آقای دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد و به استناد اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق اجرایی جناب‌عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست وزارت جهاد کشاورزی» منصوب می‌شوید.

رئیس جمهور در این حکم چنین تصریح کرده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیأت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

 رئیسی در ادامه افزوده است: «توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»

گفتنی است «دکتر سیّدمحمّد آقامیری» فرزند «آیت الله سیّد هاشم آقامیری» متولد سال ۱۳۵۱ در تهران است.

وی دانش‌آموخته‌ی دکترای عمومی دامپزشکی، دکترای تخصصی(PhD) علوم اقتصادی، کارشناسی ارشد علوم اقتصادی، کارشناسی علوم اقتصادی، گرایش اقتصاد کشاورزی و کارشناسی حقوق می‌باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
کی وقت کرده اینهمه مدرک بگیره؟

نکنه اینم جز همان 1 درصد دانشمند جهان هم هست
ماشاا...، کی وقت می کرد در محل کار حاضر باشه؟
سلام. دیپلم و سیکل و ششم را هم می گفتید. این همه از مدارک سخن نگویید. مقام اجرایی باید مجرب، کاردان و کار بلد باشد. دانش به کار نیاید، دانایی لازم است.
این همه اش درس می خونده یا کار هم می کرده ؟
مبارک باشد.
وی دانش‌آموخته‌ی
دکترای عمومی دامپزشکی،
دکترای تخصصی(PhD) علوم اقتصادی،
کارشناسی ارشد علوم اقتصادی،
کارشناسی علوم اقتصادی، گرایش اقتصاد کشاورزی
و کارشناسی حقوق می‌باشد.

چند تا مدرک داره؟؟؟

البته اینکه پدرش کیه مهمتر از این مدرکهایش باشه
تعارف که با کسی ندارید از کاندیداهای پست وزارت تست آی‌کیو بگیرید یه برگه تست ریون بزارین جلوش، بسم‌الله. از کارمند تست می گیرید از وزیر نمی گیرید؟! علی ماشاالله نفر در قطار پیشرفت‌تان کم ندارید که
تو حکم مردمی رو خوب اومده
متولد 51 اینهمه مدرک تحصیلی آیا کاراجرایی هم انجام داده؟
خدمت شما عرض کنم ایشان الان که رییس سازمان دامپزشکی هستند هیج به. جرات میگویم هیچ کار مفیدی در این مدت انجام نداده اند بجز اینکه فقط بلد هستند حرف بزنند.بنده خودم با ایشان مقطعی در نظام دامپزشکی کار کرده ام الان هم که کارمند سازمان دامپزشکی هستم اعلام میکنم که ایشان فقط وفقط بلد هستند حرف بزنند عمل هیچ.ایشان جز اینکه از برخی واژه ها مانند کار جهادی و استفاده ابزاری از این قبیل واژه ها هیچ عملکرد شاخص نداشته و حرفی برای گفتن ندارند..این افراد یک تیم بی تجربه و اهل شعار هستند که متاسفانه دور اقای رییسی را احاطه کرده و چیزی مانند حلقه اطرافیان احمدی نژاد هستند حالا بماند آینده به چه نام معروف بشوند!
به قران قسم رای اعتماد به ایشان مصداق بارز خیانت به مردم بخصوص قشر زحمت کش کشاورز و تولیدکننده هست.
سعیدصیدیوسفی
کارشناس دامپزشکی استان ایلام
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر