بازدید 14415

خبر خوش وزیر راه برای متقاضیان مسکن ملی

وزیر راه و شهرسازی گفت: تمهیدات لازم در حوزه نظام بانکی در بخش کاهش اقساط طرح نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده و با بخشنامه‌ای که اخیرا به تمام استان‌های کشور ابلاغ شده است.
کد خبر: ۱۱۶۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 23 February 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنبم، مهراد بذرپاش ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: تمهیدات لازم در حوزه نظام بانکی در بخش کاهش اقساط طرح نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده و با بخشنامه‌ای که اخیرا به تمام استان‌های کشور ابلاغ شده است، روند ساخت و ساز و نوسازی در بافت‌های فرسوده آسان‌تر شد.

وی از افزایش درخواست‌های صدور پروانه برای ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: امیدواریم سال آینده، سال خوبی برای نوسازی بافت‌های فرسوده در شهرهای مختلف کشور باشد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: ۱۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل که پیمانکاری پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) بود به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان شد.

بذرپاش افزود: طرح نهضت ملی مسکن در دو بخش، تامین زمین و اعطای وام به متقاضیان و ساخت آپارتمان و تحویل به متقاضیان است و باتوجه به افزایش قیمت‌ها در بخش‌های مختلف ساختمانی، در تلاش هستیم متقاضیان با حداقل‌ترین قیمت، صاحب خانه شوند.

وی تصریح کرد: در شهرهای جدید در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در بخش‌های زیرساختی، زیربنایی و روبنایی مشکلاتی وجود دارد و برای تسریع روند پروژه جهش ملی مسکن در شهرهای جدید و رفع مشکلات تامین زمین به بافت‌های فرسوده توجه ویژه داریم.

منبع: تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۰
خواهیم دید
فقط حرف
همش حرف همش وعده بسه دیگه
یا ابالفضل! از این خبر خوش دادن خسته نشدید؟
اصلا این خبر بود؟؟ شوخیه!! دوربین مخفیه؟
وای خبرهای خوش رو کجای دلمون بزاریم . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بزرگوار؟؟؟؟!!!تیرماه تکمیل مدارک کردم،چند روز پیش زنگ زدم میگم سال تموم شد،چرا پس فراخوان نمیدید؟؟میگه زمین تامین نشده،منتظر باشید خبرتون کنیم(مسکن شاهین شهر اصفهان)
بیشتر از دو سال ثبت نام کردم و هیچگونه تماس یه پیامکی دریافت نکردم خونه ندارم و عیچ وقت هم نداشتم
ارماتور کیلویی ۲۸ هزار دیگه نمیشه ساختمان ساخت
دم شما گرم از اینکه همیشه فقط خبرهای خوش میدهید اصلا شماها پست گرفتید که خبرهای خوش بدهید نیازی نیست که کار دیگه ای انجام دهید همینکه خبر خوش بدهید یا همیشه خبرهای بد را تکذیب کنید مردم از شما راضی هستند به شماها میگن مثبت اندیش مثبت فکر کنید همه چی خودش درست میشه اگر هم نشد شما نگران نباشید مردم مقصر هستند که مثبت فکر نمیکنند همه چی در ذهن انسان هست باید خوب فکر کرد حتی اگر گرسنه هستی یا اجاره نداری بدی یا جیبت خالیه یا هوا الوده هست خوب فکر کن و لذت ببر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل