بازدید 2650
۱

گوشی قاپی را به خاطر تفریح انجام می‌دهم!

متهم گفت: نیازی به گوشی قاپی ندارم. دفعات قبل هم اگر اقدام به این کار کردم فقط به خاطر تفریح و سرگرمی بود. من مهندسی معماری خوانده‌ام و ساکن بالاشهر تهرانم. درآمدم می‌تواند به حدی خوب باشد که نیازی به این سرقت‌ها نداشته باشم.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ 06 July 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایران، هفته قبل دو سارق موتورسوار در محله سعادت آباد تهران اقدام به قاپیدن گوشی یک پسر جوان کردند که در همان موقع با فریاد‌های کمک‌خواهی مرد جوان، اهالی محله و رهگذران موتورسواران سارق را تعقیب کرده و موفق به دستگیری یکی از آن‌ها شدند.

 اهالی محل خیلی سریع موضوع را به مأموران پلیس مخابره کرده و متهم دستگیر شده را تحویل مأموران پلیس دادند.

به این ترتیب رسیدگی به این پرونده در دستور کار بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه ۳۴ ویژه سرقت قرار گرفت و مشخص شد متهم بازداشت شده سابقه سرقت و تحمل حبس دارد.

متهم در بازجویی اتهام خود را انکار و ادعا کرد که از تصمیم همدستش برای سرقت گوشی بی‌خبر بوده است.

 

گفتگو با دزد دانشگاهی


سرش را به زیر انداخته است. وقتی پشت میز دانشگاه نشسته بود تصور نمی‌کرد روزی گوشی قاپی کند.

چند سال داری؟

۳۵ سال

از این ۳۵ سال چند سالش را در زندان بودی؟

۲ بار به زندان افتادم. بار اول به اتهام سرقت گوشی ۸ ماه حبس کشیدم، اما بعد توانستم رضایت شاکی‌ها را جلب کنم. بار دوم هم به اتهام چند فقره مشارکت در کیف قاپی زندانی شدم و ۴ سال حبس کشیدم.

اما این زندان رفتن‌ها برای تو درس عبرت نشد؟

شد! برای همین هم دیگر دست به سرقت نزدم!

اما تو در صحنه سرقت دستگیر شده‌ای و همین الان به اتهام سرقت اینجا نشسته‌ای!

نه من این اتهام را قبول ندارم. آن روز من ترک موتور دوستم نشسته بودم و با هم دور دور می‌کردیم. به سعادت آباد که رسیدیم می‌خواستم از دوستم جدا شوم و از او خداحافظی کردم. اما او حدود ۲۰۰ یا ۳۰۰ متر که از من دور شد اقدام به گوشی قاپی کرد. من اصلاً از این تصمیم او خبر نداشتم و خودم هم با دیدن این صحنه شوکه شدم. وقتی عابران این اقدام او را دیدند، در حالی که متوجه شدند من همراه دوستم بودم، من را زیر مشت و لگد گرفته و تحویل پلیس دادند!

اما شاهدان گفته بودند که هنگام سرقت تو ترک موتور بودی و چاقو هم در دست داشتی!

نه من نیازی به گوشی قاپی ندارم. دفعات قبل هم اگر اقدام به این کار کردم فقط به خاطر تفریح و سرگرمی بود. من مهندسی معماری خوانده‌ام و ساکن بالاشهر تهرانم. درآمدم می‌تواند به حدی خوب باشد که نیازی به این سرقت‌ها نداشته باشم؛ بنابراین گزارش رسیدگی به اتهام این متهم برای روشن شدن تعداد سرقت‌های ارتکابی و همچنین تحقیق برای یافتن ردی از همدست متواری او ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
دروغ میگه. درسرقتهای زیر20 میلیون زندان تقریبا حذف شده. الان کسی رو واسه کیف قاپی اونم 4 سال زندانی نمیکنند که اگر میکردن طبق آمارخودشون سالی 300 هزارسارق دستگیرنمیشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار