بازدید 4003

شکایت رئال علیه والنسیا به دادستانی اسپانیا

کد خبر: ۱۱۷۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ 22 May 2023

رئال مادرید در بیانیه ای رسمی تایید کرد که به دادستانی کل کشور شکایت کرده و همزمان خود نیز شکایتی جداگانه علیه باشگاه والنسیا ارائه خواهد داد.رسمی: رئال به دادستانی کل اسپانیا شکایت کرد

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای توهین نژادپرستانه علیه وینیسیوس در ورزشگاه مستایا در بازی شب گذشته برابر والنسیا را محکوم کرد. در این بیانیه رئال به صراحت اعلام کرده است که چنین حملاتی را جرمی ناشی از نفرت می‌داند و به همین دلیل شکایت مربوطه را به دادستانی کل کشور ارائه کرده است.

با توجه به جدی بودن وقایع رخ داده، رئال مادرید به دادستانی کل کشور مراجعه کرده و همزمان باشگاه به صورت جداگانه و به عنوان شاکی خصوصی نیز از والنسیا شکایتی ارائه خواهد داد. این یک قدم دیگر پس از حوادث جدی در والنسیا محسوب می شود.

در بیانیه رئال مادرید آمده است: «رئال مادرید شدیدترین واکنش دفاعی خود را نشان می دهد و حوادث دیروز علیه بازیکن خود، وینیسیوس جونیور، را محکوم می کند. این واقعیت، حمله مستقیم به همزیستی مسالمت‌آمیز در کشور و بر خلاف قانون اجتماعی و دموکراتیک حاکم بر اسپانیاست.

رئال مادرید چنین حملاتی را جرم ناشی از نفرت می‌داند و به همین دلیل شکایت مربوطه را به دادستانی کل کشور، به‌ویژه به دادستانی جرایم ناشی از نفرت و تبعیض، تسلیم کرده تا حقایق را بررسی کند.

ماده 124 قانون اساسی اسپانیا، وظایف دادستانی عمومی را ترویج عدالت و دفاع از قانونی بودن حقوق شهروندان و منافع عمومی تعیین کرده است. به همین دلیل و با توجه به جدی بودن وقایع رخ داده، رئال مادرید به دادستانی کل کشور مراجعه کرده، بدون اینکه لطمه ای به روند شکایت خصوصی باشگاه که به زودی ارائه خواهد شد، وارد شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست