بازدید 2701
۳

اعلام قیمت خودرو در فضای مجازی ممنوع شد

سازمان حمایت به سایت های فروش خودرو اعلام کرد: آگهی‌های فروش سایر خودروها اعم از کارکرده و صفر کیلومتر که قیمت آنها در سایت اتحادیه بارگذاری نشده به صورت توافقی و بدون نمایش قیمت منتشر شود.
کد خبر: ۱۱۷۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ 10 May 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای به سایت‌های فروش خودرو اعلام کرد در فروش نقدی خودرو چارچوب‌های لازم را رعایت کنند.

در متن این نامه آمده است: با عنایت به نوسانات به وجود آمده در بازار خودرو و افزایش قیمت حاشیه بازار نسبت به درب کارخانه و اقدامات برخی افراد سودجو، در قیمت‌سازی با هدف ایجاد بازارهای کاذب در خرید و فروش خودرو و بهره‌برداری سو از التهاب ایجاد شده و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تهران مبنی بر بارگذاری و درج روزانه قیمت متعارف بازار خودروهای صفر کیلومتر معامله شده تولید داخل در سایت اتحادیه مذکور به نشانی www.uead.ir مقتضی است تا اطلاع ثانوی و به منظور ساماندهی بازار خودرو، ترتیبی اتخاذ نمائید اعلام و درج قیمت فروش نقدی خودروهای صفرکیلومتر تولید داخل از سقف آخرین قیمت بارگذاری شده در سایت اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تهران تجاوز ننماید.

در ضمن آگهی‌های فروش سایر خودروها اعم از کارکرده و صفر کیلومتر که قیمت آنها در سایت اتحادیه بارگذاری نشده به صورت توافقی و بدون نمایش قیمت منتشر گردد.

اعلام قیمت خودرو در فضای مجازی ممنوع شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳
چرا وقتی بالا می رود ممنوع نمی شود!؟
سايت مورد اشاره به روز ترين قيمت خودرو را گذاشته به تاريخ ارديبهشت 99 . ببين اين سايتي كه دولت فخيمه بهش ارجاع داده چقدر بروزه . اينقدر به روزه كه هنوز شعار سال 1401 روي سايته و هنوز شعار سال 1402 رو ننوشته . مملكت نيست كه ...
امروز با اعلام عدم خبر فروش ایران خودرو در طرح یکپارچه قیمت ماشین کشید بالا!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست