بازدید 6342

جزئیات جدید از نزاع باغ شاهزاده ماهان کرمان

خبرگزاری میزان به دنبال انتشار خبری مبنی بر نزاع جمعی در باغ شاهزاده ماهان کرمان اطلاعات جدیدی از جزییات این حادثه کسب کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ 26 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، در پی انتشاری خبری مبنی بر نزاع جمعی در باغ شاهزاده ماهان کرمان که متاسفانه منجر به فوت یک خانم شد خبرگزاری میزان اطلاعات جدیدی از جزییات این حادثه کسب کرده است؛

بنا بر این گزارش، در ساعت ۱۵:۳۰ سوم اردیبهشت، مرکز فرماندهی انتظامی بخش ماهان وقوع یک فقره نزاع و درگیری را به مرجع انتظامی گزارش می‌دهد.
 
ماموران واحد گشت مرجع انتظامی بلافاصله در محل حاضر شده و در گزارش خود عنوان می‌کنند با حضور در محل و پس از متفرق نمودن جمعیت حاضر مشاهده شد ماموران اورژانس در حال معاینه و احیای یک خانم مسن هستند. پیگیری‌های عوامل نیروی انتظامی در صحنه حادثه نشان می‌دهد نزاع اولیه در ورودی باغ شازده اتفاق افتاده و دو گروه با هم به نزاع می‌پردازند. 
 
نزاع اولیه بین دو گروه در ورودی باغ شازده پایان می‌یابد و یک گروه از طرفین دعوا به سمت پارکینگ می‌روند که اعضای گروه دیگر نیز به سمت پارکینگ آمده و شروع به درگیری با آن‌ها می‌نماید. 
 
در حین اتفاقات مورد اشاره یک دستگاه خودرو پژو پارس در داخل پارکینگ با انجام حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز قصد زیر گرفتن تعدادی از افراد و کودکان حاضر در پارکینگ را داشته است. 
 
درهمین حال اتوبوسی که از مبدا زاهدان به سمت کرمان آمده بوده  زنان و کودکانی که مورد هجوم خودرو پژو پارس قرار گرفته بودند را سوار می‌نماید. 
 
در جریان درگیری بوجود آمده در پارکینگ باغ شازده و با عنایت به صورتجلسه تنظیمی در دادگاه ماهان و مصاحبه صورت گرفته با اشخاص حاضر در کلانتری که خود را دختر و یکی از بستگان خانم فوت شده معرفی کرده‌اند عنوان شده در پی درگیری بوجود آمده در باغ شازده و بالا گرفتن درگیری بین دو گروه برخورد فیزیکی بوجود آمده و مطابق ادعای صورت گرفته از سوی دختر و بستگان فرد فوت شده خانم متوفیه به زمین می‌افتد که متاسفانه عملیات احیای نامبرده از سمت اورژانس نیز تاثیری نداشته است. 
 
بر اساس گزارش واصله، ۲ تن از عوامل دخیل در این حادثه با دستور مقام قضایی مورد بازجویی و بازداشت قرار گرفتند. 
 
گفتنی است، پیشتر نیز رئیس حوزه قضایی ماهان در خصوص این اتفاق توضیحاتی ارائه کرده بود.
 
وی با تاکید بر این مطلب که تحقیقات تکمیلی درباره علت و جزئیات این حادثه بلافاصله از سوی بازپرس ویژه موضوع در دست اقدام قرار گرفته است، گفت: این موضوع با ورود ماموران فراجا خاتمه یافته و تحقیقات تکمیلی در حال حاضر با حضور تعدادی از شاهدین و همراهان متوفیه در دست انجام است.
 
وی تاکید کرد: دستگاه قضایی ضمن بررسی ابعاد مختلف این موضوع، با هرگونه جرم احتمالی با جدیت برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
دیگه همه ملت می دونن ماجرا چی بوده، نیازی به لاپوشانی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
بله همه میدونن
عجب !
عین ماجرای مهسا امینی ملت یه چیری هم بدهکار شدن
ماست
ماست مالی
آخرش اینطوری میشه که خانواده فوت شده میان معذرت خواهی و ابراز پشیمانی میکنن که حجاب را رعایت نکردن... واقعا دیگه خسته نشدین انقدر مردم را به جون هم انداختید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
بعضی ها عقده برهنه. شدن دارند.ومردان شان هم غیرتشان رابه نمایش می گذارند که مشکل روانیشون رو با تخطی از قانون وحمله به دیگران به نمایش بگذارند
حتما راننده پژو پارس و اونی که با مشت به سر اون یکی مرده زد و دستگیر کردید.
چیزی درباره موضوع مشاجره گفته نشده . از ترس بوده یا عامدانه نمی گویند که عده ای خودسر به بهانه حجاب به زن و بچه مردم با چوب وسنگ حمله کردند و این فاجعه دردناک اتفاق افتاد . اگر از دماغ یکی از این افراد خودسر خون آمده بود که تیتر اول صدا و سیما شده بود .
همه چیز گفتین غیر از علت درگیری؟؟؟؟ علت درگیری تذکر حجاب بوده؟
درگیری برای حجاب نبود ؟؟؟!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
حسینی بلخی
| Romania |
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
بله بود، باید هتاکین در ملا عام شلاق بخورند ،وبی عیرت ها حساب کار دستشون بیاد
بلافاصله؟؟؟!!!
چقدر شفاف سازی ممنون از این همه زحمت
متاسفانه در کشوری زندگی میکنیم که اقلیت قدرت را به دست گرفته و میخواهد نظرشان را به اکثریت تحمیل کند . دیروز چند خانم چادوری تجمع کردند که شاید کلان 10 نفر نباشند و میخواهند خواسته شان را به میلیونها نفر که خواهان ازادی حجاب هستند تحمیل کنند . به نظر من این افراد اگر نمیتوانند با جامعه کنار بیایند بروند در یک کمپ زندگی کنند و کاری با اکثریت نداشته باشند
سلامی نمی دونم کیه ولی می گفت امن ترین کشور هستیم دقیقا
چرا با فیلمی که همه دیدن متفاوته این روایت؟ پهوتوشاپ بوده؟
چرا اصل ماجرا رو تعریف نمیکنید که درگیری سر چی بوده
چرا اصل ماجرا رو تعریف نمیکنید که درگیری سر چی بوده
متاسفانه مقامات به جای پاسخگویی به فرافکنی دچار شده و نمی گویند این ماجرا نیز دعوا بر سر حجاب اجباری بوده
و اینگونه است که تتمه ی اعتماد مردم را به آتش کشیده و خاکستر می کنند.
طرفداران و مخالفان حجاب اجباری هر دو گروه دارین کشور را به سمت نابودی می‌برید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها