بازدید 2636

بازداشت سارق مسلح در کنگان

فرمانده انتظامی کنگان از دستگیری عامل سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 15 April 2023

به گزارش تابناک، حمیدرضا حبیبی، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره  سرقت مسلحانه  موتور سیکلت در هفته گذشته در شهرستان کنگان، موضوع به صورت ویژه ای در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: روز گذشته کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی موفق شدند پس از یک هفته کار اطلاعاتی مخفیگاه عامل سرقت مسلحانه که فردی سابقه دار می باشد را شناسایی و در یک اقدام ضربتی او را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی بعمل آمده، به یک فقره سرقت مسلحانه موتورسی  کلت  شهروندان اعتراف کرده، گفت: در اجرای دستور مقام محترم قضایی از مخفیگاه متهم بازرسی  که 2دستگاه موتورسیکلت سرقتی،یک عدد پلاک سرقتی موتورسیکلت ،یک قبضه سلاح کلاشینکف دخیل در  سرقت مسلحانه  به همراه یک قبضه کلت کمری کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این  سارق  سابقه دار پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد،خاطر نشان کرد: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس شهرستان اقدامات پیشگیرانه انتظامی جهت پیشگیری از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم بوده و در اقدامات پیشگیرانه اجتماعی، آموزش‌ها و هشدارهای پلیسی نیز به صورت مستمر در فضای مجازی و اماکن عمومی سطح شهرستان از جمله مساجد اجرا می شود.

منبع: رکنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی