بازدید 7039
۶
برای صدها میلیارد تومان مخارج بدون مجوز؛

آجورلو در دادگاه جواب می‌دهد

کد خبر: ۱۱۶۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱ 14 March 2023

آجورلو و اعضای هیات مدیره استقلال که تقریبا همه آنها هنوز در باشگاه حضور دارند، به دادگاه معرفی شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبق ادعای منابع رسمی در استقلال،  آجورلو در حد فاصل پاییز سال گذشته تا سال جاری در مقطعی حدود ۱۳ماه بیس از ۷۰۰ میلیارد تومان در این باشگاه خرج کرده است.

بخش قابل توجهی از افشاگری ها توسط انتشار اسناد مالی هولناک از داخل باشگاه استقلال در رسانه های رسمی و خبرگزاری های کشور منتشر شده و هیچ پاسخ مستدلی تا امروز برایش ارائه نشده است.

پرونده بدهی و غرامت باشگاه استقلال به استراماچونی ایتالیایی اکنون به مراحل آخر پرداخت رسیده است و مشخص نیست آبی‌ها از کدام ناحیه می‌خواهند بیش از یک و نیم میلیون یورو به این مربی که فقط چندماه در استقلال بود، پرداخت کنند.

پای محمد مخبر و مجلس هم به میان کشیده شد اما تا این لحظه هیچ دستگاه و ارگانی حاضر به تسویه بدهی عجیب استقلال به مربی که کار نکرد و کشور را ترک کرد، نشده است. 

آجورلو در دادگاه جواب می‌دهد

در این میان گفته می‌شود پول فروش مهدی قایدی در پایان مدیریت احمد مددی در حساب باشگاه استقلال بود اما آجورلو به جای تسویه این بدهی سنگین به استراماچونی، این مبلغ را خرج خریدهای جدید و مخارج دیگر باشگاه کرد!

جالب اینکه آجورلو معادل و شاید حتی بیشتر از این درآمد ارزی موجود در باشگاه را خرج خرید مجدد مهدی قایدی از تیم اماراتی کرد!!

حالا حسین قربانزاده، رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی ماهها بعداز برکناری آجورلو از مدیر عاملی، خبر داده است که : مصطفی آجورلو مدیرعامل وقت باشگاه استقلال با وجود تکالیف مصرح قانونی و حتی تعهد و اقرار مکتوب متاسفانه به روشنی این تکالیف و تعهدات را نقض کرده و با هزینه کرد خارج از چارچوب و عرف، لطمات عدیده‌ای به باشگاه استقلال وارد کرده است.

متاسفانه علی‌رغم برگزاری جلسات متعدد و پیگیری‌های مکرر سازمان خصوصی‌سازی اطلاعات مخدوش و ناقصی ارائه کردند و اعضای هیات مدیره وقت نیز به دلیل اهمال در نظارت و پیگیری امور باشگاه باید مورد پرسش و بازخواست قرار بگیرند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ای بابا هر وقت تاج جوابگو بود اینها هم میان جواب میدن
اینا پول کیه که لفت لیس شد نکنه پول مردم باشه ؟
از صندوق ذخیره ارزی پرداخت می کنند. نمی شود که سردار آجرلو را به دادگاه کشاند. عیبه
چه خبره حالا همه گیر دادن به آقای آجر لو ؟؟؟ این همه مدیر نالایق در جاهای حساس مملکت هر کاری که دلشون خواسته کردند و رفتند و همین الان هم دارند میکنند آب از آب هم تکان نخورده . آجرلو هر کاری که کرده به نفع باشگاه استقلال بوده و مدیریتش در باشگاه استقلال خوب بود. و نتیجه هم گرفته.
مسلما در گندهاییکه زده تنها نبوده و بالادستی ها هم همدستش بودن . محل پرداخت هم مشخصه . پروژهای عمرانی در کل کشور بایکوت میشه و قرارداد ترکمانچای مسئولین بی کفایت انجام میشه . با صفر درصد بهره وری .
کدوم محاکمه؟؟؟؟ این جماعت از مصونیت اهنین برخوردارند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل