بازدید 4843
۳

بازداشت یکی از فعالان فضای مجازی آذربایجان غربی

دادگستری آذربایجان غربی اعلام کرد: یکی از فعالان فضای مجازی به اتهام نشر اکاذیب بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ 12 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: یکی از فعالان پربازدیدکننده فضای مجازی به لحاظ نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و ایجاد ناامنی روانی در بین شهروندان و خانواده ها و دانش آموزان دستگیر و پس از انجام تحقیقات مقدماتی بازداشت شد.

ناصر عتباتی در این زمینه ضمن دعوت از کلیه فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه به رعایت اخلاق و انصاف و قانون مداری افزود: دستگاه قضایی با افرادی که اقدام به شایعه سازی و شایعه پراکنی و تضعیف زحمات و خدمات  مجموعه های زحمت کش انتظامی-امنیتی و اجرایی و زیر سئوال بردن این خدمات می کنند برخورد جدی و قانونی معمول خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
ایشان بفرض خبر مسموم کنندگان را تو صفحه مجازی خودش نوشته و سیستم اطلاعاتی - امنیتی- فضایی- دریایی - زمینی و …. شما زود تند سریع طرف را با عملیات محیر العقول پیدا و دستگیر کردید. خوب باریکلا. ولی چرا جرات دستگیری مسموم کنندگان نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
بالای 100 نفر از مسموم کنندگان دستگیر شده اند. مثل اینکه اخبار نمی بینی!!!!!!!!!
کار درست دقیقا همینه که با کسانی که شایعه می سازند و پخش می کنند برخورد شود. البته در همه جای دنیا این کار انجام می شود. دوستان مدعی الگو گرفتن از سایر کشورها مثبت بزنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان