بازدید 3670

آمار شگفت انگیز مشتریان اپل

یک نظرسنجی نشان می‌دهد که کاربران جوان (خصوصا آمریکایی‌ها) نقش پررنگی در موفقیت اپل دارند.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳ 09 March 2023

به گزارش تابناک به نقل از زومیت، اپل محبوبیت زیادی بین کاربران صنعت موبایل دارد، خصوصا در بازار ایالات متحده. مدت‌ها است که گزارش‌های مختلف به دستگاه‌های محبوب اپل مثل آیفون و مک بوک اشاره می‌کنند، اما معمولا شاهد بررسی بازه‌ی سنی مشتریان این شرکت نیستیم.

نظرسنجی جدیدی از سوی مؤسسه‌ی CIRP نشان می‌دهد که آیفون را معمولا کاربران جوان استفاده می‌کنند و افراد مسن علاقه‌ی زیادی به گوشی‌های اپل ندارند.

مطابق داده‌های CIRP، بالغ‌بر ۲۲ درصد از کاربران آیفون بین ۱۸ تا ۲۴ درصد سن دارند. سن ۲۷ درصد از مشتریان آیفون بین ۲۵ تا ۳۴ سال و سن ۲۳ درصد از آن‌ها بین ۳۵ تا ۴۴ سال است. این آمار به‌طور مشابه برای آیپد نیز دیده می‌شود. محبوبیت کامپیوترهای سری مک در بین کاربران جوان حتی بیشتر است.

بیشترین تعداد کاربران آیفون، آیپد و مک، افرادی هستند که سن‌شان بین ۲۵ تا ۳۴ سال است. این بازه‌ی سنی ۲۷ درصد از کاربران آیفون، ۲۸ درصد از کاربران آیپد و ۳۱ درصد از کاربران مک را شامل می‌شود.

این آمار نشان می‌دهد که افراد جوان نقش پررنگی در درآمدزایی اپل دارند، اما این شرکت همچنان بخشی از درآمدش را از طریق افراد مسن‌تر کسب می‌کند.

تقریبا ۷۰ درصد از تمامی کاربران اپل زیر ۴۵ سال سن دارند. در گزارش‌های متعدد شنیده بودیم که آمریکایی‌های جوان یکی از بزرگ‌ترین عوامل موفقیت اپل هستند. تعداد افراد بالای ۴۵ سال که از آیفون، آیپد و مک استفاده می‌کنند چندان زیاد نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان