بازدید 9554

برخورد قاطع با افرادی که در برف‌روبی کم‌کاری داشته‌اند

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: ما در صورت مشاهده کم‌کاری و کوتاهی در برف‌روبی روز گذشته برخورد لازم را انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 11 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر داوود گودرزی، با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در شهرداری با محوریت برف‌روبی معابر تهران، اظهار کرد: در این جلسه ارزیابی عملکرد مناطق انجام شد و سازمان‌های مرکزی که در عملیات برف روبی روز گذشته نقش داشتند مورد بررسی قرار گرفتند.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با تاکید بر بررسی عوامل مختلف اختلال در برف‌روبی روز گذشته، یادآور شد: هم اقدامات در صحنه، هم پیش‌بینی‌ها، هم نوع قراردادها با پیمانکاران و هم ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این بررسی‌ها برای دستیابی به ابعاد بیشتر موضوع و شناسایی نقاط حساسی که پر تردد تر است و باید بیشتر به آن توجه شود، صورت گرفت و مجموعه‌هایی که ضعیف و قوی عمل کردند، بررسی شدند.

گودرزی با اعلام اینکه تعداد تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ به تفکیک نواحی و مناطق ارزیابی شد، تصریح کرد: در نهایت تصمیماتی برای عملیات‌های بعدی به ویژه برای یکشنبه ۲۳ بهمن که بارش سنگین برف پیش‌بینی شده، گرفته شد.

وی ادامه داد: فردا نیز جلسه‌ای با حضور پلیس راهور برگزار خواهیم کرد تا هم با مجموعه داخلی شهرداری و هم با دیگر دستگاه‌ها هم افزایی بیشتری داشته باشیم.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اعلام اینکه هیچ یک از شهرداران نواحی برکنار نشدند، گفت: با یکی از معاونین یک ناحیه برخورد شد، اما در مجموع با محوریت کوتاهی و کم کاری؛ یک ناحیه ضعیف و همچنین یک ناحیه موفق را بنابر عملکرد مثبت برای تنبیه و تشویق انتخاب کردیم.

وی با بیان اینکه حجم پیام‌ها و تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ بالا بود، اظهار کرد: پرسنل سامانه تلاش کردند که پاسخگویی مناسبی داشته باشند چرا که ما روی برخورد درست با شهروندان حساس هستیم و تذکرهای لازم را از قبل داده ایم و اگر بد برخورد شود مماشات نمی‌کنیم.

گودرزی با تاکید بر اینکه باید امیدبخشی و راهنمایی از سوی اپراتور با شهروندان صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: موارد باید به درستی به افراد منتقل شود.

وی ضمن دعوت از شهروندان برای صبر و حوصله بیشتر در مواقع برف‌روبی، یادآور شد: شهرداری برف‌روبی را از بزرگراه و معابر اصلی آغاز می‌کند و سپس به معابر فرعی و درجه دو و کوچه‌ها می‌رسد؛ مشخص است که در آنِ واحد به برف‌روبی تمام کوچه‌ها نمی‌رسیم و در هیچ دوره مدیریت شهری نبوده که در آنِ واحد عملیات انجام دهند.

گودرزی از افزایش تعداد کیسه‌های شن و نمک در سطح شهر برای بارش‌های احتمالی آینده خبر داد و گفت: شهروندان نیز با بازدید لوازم خودروی خود و استفاده از زنجیر چرخ همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: نیاز است که هم‌افزایی بین شهروندان و ما به عنوان خادمان مردم در عملیات سنگینی همچون برف‌روبی وجود داشته باشد؛ می‌توان تردد در معابر را کاهش داد. ما نیز وظیفه داریم و اگر کوتاهی شده از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه تاکنون نهایت تلاش‌مان را کرده و از این پس هم خواهیم کرد که تردد شهروندان با مانعی رو به رو نشود، یادآور شد: در روز گذشته حجم بارش در برخی مناطق سنگین‌تر و تعداد ماشین آلات در آن مناطق کمتر بود یا در برخی موارد شن پاشی شده و بعد از ظهر دوباره برف باریده و ماشین‌آلات برای بازگشت مجدد جهت شن‌پاشی‌، خود در ترافیک گیر افتادند و به همین ترتیب برف روی شن قبلی نشسته و باعث شده مردم شن‌پاشی صورت گرفته را مشاهده نکنند و حتی در مواردی شن‌پاشی چندباره نیز به خودی خود مساله شده بود؛ در هر صورت در بارش‌های آتی هم باید مدیریت بهینه داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۶
غریبه نیستند ها .همه فک فامیلند .!!
برخورد قاطع؟ چه کلمه آشنایی!!
فشار میاد بهتون زیاد برخورد قاطع نفرمایید
خخخ
چه حرف مفتی

خودش می خواد یقه خودش رو بگیره ؟
به قدری شرایط اسفناک شده بود که حیران مانده بودیم من در نزدیکی تعویض پلاک اتحاد بودم در عرض دو ساعت چنان برفی آمد که مردم همه حیران شدند هیچ نیروی شهرداری هم نبود ماشین ها گره خورده بودند به هم
در صورت مشاهده؟؟!
برخورد قاطع فقط با کسی میشه که کارشو درست انجام بده!
حرفای تکراری البته برای خنده مردم بد نیست..
این همه عوارض و هزینه از مردم و بودجه عمومی میگیرید، اونجایی که باید کار کنید غافل گیر شدید.
چقدر از مردم داخل کوچه ها هنگام تردد دچار مشکل شدند. خودرو آنها سر خورد و تصادف کرد. فقط میگید برخورد می کنیم.
نخیر باید هزینه کم کاریتون رو اول شما پرداخت کنید بعد بروید سراغ مقصر.
چون شما شهرداری محترم درست عمل نکردید.
اره جون خودتون. فردا به همشون یه گروه تشویقی ویه پست بالاتر میدهید. قضیه ختم. به خیر وصل ات تمام میشه. میگی نه. اسماشون رو بگم
مگر قراره سالی چند بار بری بیآد که شما برخورد قاطع بکنید
اول با شهردار تهران اقای زاکانی بر خورد شود .
اول بایدباشخص اول شهرداری آقای زاکانی کهواقعادراین پست که به ناحق گرفته ضعیف عمل کرده برخوردکرد
الان میرن دوتا کارگر بدبخت رو جریمه میکنن یا اخراج میکنن بعد شهردار و معاوناش که مقصران اصلی هستن پاداش میگیرن
حیف که ماست کم آوردید برا ماستمالسزاسیون کارهاتون
هزینه ی موتوره داغون شده و صفحه کلاج های سوخته رو
کی میده!؟!؟!؟
.
تازه برا 1شنبه دارید روی نقاط ضعف و قوت تمرکز میکنید!!
تا حالا چه غلطی میکردید!؟!
.
اگر تازه کار نبودید
میدونستید چیکارکنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار