بازدید 3028

سال ۱۴۰۲ وعده یک میلیون شغل را عملی می‌کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح‌های متعدد صنعتی، اقتصادی، درمانی و ورزشی برای سال آینده داریم و عهد می‌بندیم وعده دولت مبنی بر ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی را عملیاتی کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 08 February 2023

به گزارش «تابناک»، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وعده ایجاد سالانه یک میلیون شغل در سال، گفت: برای سال ۱۴۰۲ طرح‌های متعدد صنعتی، اقتصادی، درمانی و ورزشی داریم و عهد می‌بندیم آنچه دولت مبنی بر ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی وعده داده است را عملیاتی کنیم. همچنین به درمان بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی بیش از پیش توجه خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به دهه فجر، بر ضرورت همدلی در کشور تاکید کرد و گفت: وحدت اساس کار و پیشرفت رو به جلو است. امروز باید همه در کنار هم باشیم. ممکن است سلایق مختلفی در کشور وجود داشته باشد اما زمانی که پای منافع ملی و ارزش‌های انقلابی به میان می‌آید، باید در کنار هم باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۳
و بزک نمیر بهار میاد
خخخخخخخخ .... فقط خواستم همینو بگم
اخه بر کدام عهدتان بوده این که این عهدتان را قبول کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باشه
خودش هم باور نداره
بزک نمیر بهار میاد!!! حداکثر کاری که می کنید در سال ۱۴۰۲ کلنگ احداث پروژه را در قسمتی از کویر می زنید و تا شروع ساخت هم که خدا کریمه!
وعده یک میلیون شغل تان هم مثل وعده یک میلیون مسکن تان میباشد .

دولت متوهم و ناکارامد
تو که اهل این حرفها نیستی نه تخصصش را داری نه توانش رو
فقط وعده و وعید میدهید اصلا جایگاه شما به عنوان وزیر آنهم در بزرگترین مجموعه های شاغل و هلدینگ و ... معنی ندارد در واقع توانایی اداره ندارید.
با کدام پول؟؟؟همه جی با پوله ایجاد شغل ساخت و خرید و رهن مسکن و خرید مایحتاج عمومی و ساخت و ساز در کشور همه و همه با پول میشه. حالا با این سطخ از تورم و عدم افزایش بودجه نهادهای اساسی کشور و تحریمها و غیره و فساد شدید جه جوری این افزایش ممکنه؟؟ فقط حرف فقط حرف و کسی هم نیست شما ها را پاسخگو کنه. لاقل حرف نزنین و اعصاب نداشته ما را بیشتراز این خورد نکنین. ساکت ساکت ساکت صداتون در نیاد
با این گرانی و تورم افسار گسسته و دستمزدهای ناچیز با کار کردن فقط سرکاریم
وعده رو وعده!اما رئیس جهور که آمار داد بیش از 1 میلیون شغل تا پایان سال ایجاد شده!البته مجلس هم خیلی نظارت کرده و حتما درست است!البته فقط وعده ها و نمایندگان هم همین وعده ها را قبول دارند نظارت بر دولت یعنی همین!قیمت های شهریور 1400 گران نشدن دارو ارزان شدن خودرو تورم یک رقم کنترل بازار دلار و سکه و ........همین درسته.....
مثل اینکه سال اینده قرار است بگویند "ایجاد شغل به دولت ربطی ندارد" همانند ساخت مسکن
پارسالم همینو شنیدیم.
یاد کلمه ی متعاقباً میوفتم
معمولا ما ملّت عادت کردیم بشنویم : فلان موضوع دردست اقدام است که نتیجه ی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی