بازدید 4886
۲

مزاحم نوامیس مردم در سمنان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری یک فرد اراذل و اوباش و عامل مزاحمت برای نوامیس مردم توسط ماموران کلانتری "۱۲ مهر" سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳ 31 January 2023

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ، سرهنگ "اسدالله ناکینی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مزاحمت یک فرد اراذل و اوباش برای نوامیس مردم در یکی از محله های شهر، بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۲ مهر به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در صحنه، فرد اراذل و اوباش با مشاهده مأموران شروع به فحاشی و عربده کشی کرد و به سمت آنان حمله ور شد که در این حین، ماموران انتظامی پس از هشدارهای لازم و با رعایت قانون در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به دلالت این فرد اوباش به کلانتری گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و تحت پیگرد قرار گرفت.

سرهنگ اسدالله ناکینی با اشاره به اینکه در سوابق این متهم مواردی همچون سرقت و شرارت دیده می‌شود، افزود: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم است و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه بشوند با برخورد سخت و قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اعدام
درود بر پلیس با شرف و با وجدان که یا جانفشانی ریشه اراذل و اوباش را بجوشکاند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی