بازدید 5125
۲

«تارا و شاهین» تاکسی می‌شوند؟

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد تعیین تکلیف انتخاب «تارا و شاهین» به عنوان تاکسی توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 30 January 2023

به گزارش «تابناک»، جلال بهرامی در گفت وگو با ایسنا، در مورد انتخاب یک خودرو جدید به عنوان تاکسی، گفت: چندی پیش ضمن بازدید، با مدیران دو مجموعه «ایران خودرو و سایپا» جلسه ای برگزار شد و در مورد خودروهای «شاهین و تارا» صحبت‌هایی انجام شد.

معاون شهردار تهران در مورد انتخاب خودرو «ساینا» به عنوان تاکسی نیز عنوان کرد: برای انتخاب این خودرو به عنوان تاکسی در تهران تا اخذ تأییدیه ها اقدامی نخواهیم کرد.

وی افزود: اما در مورد خودرو «تارا» به تصمیمات اولیه رسیده‌ایم و مقرر شد ۱۰۰۰ دستگاه خودرو «تارا» را خود شرکت «ایران خودرو» تحت عنوان یک شرکت بهره بردار با مشارکت بخش خصوصی وارد خطوط تاکسیرانی کرده و فعالیت کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه علاوه بر خودرو «سورن»، خودرو «تارا» نیز وارد فاز نهایی شده است، در مورد انتخاب خودرو «شاهین» به عنوان تاکسی نیز گفت: در مورد خودرو «شاهین» هم با مدیران گروه خودروسازی «سایپا» صحبت کردیم و قرار شد، بحث اتوماتیک شدن و گازسوز شدن این خودرو را که انجام دادند در مورد مراحل بعدی با هم جلسه بگذاریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یعنی دیگه ماشینی هم موند که تاکسی یا پلیس نشده باشه؟! نباید کمی ظابطه مند و قانون مند عمل بشه؟! هر ماشینی رو که مردم عادی هم استفاده میکنن که نمیشه تاکسی یا پلیس کرد! سمند پلیس تا 206 پلیس! الان هم تارا و شاهین !!
به نظرم از این بهتر نمیشه درود سپاس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی