بازدید 3648

گفتگوی تلفنی بایدن با نتانیاهو درباره عملیات استشهادی

کاخ سفید بامداد شنبه اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره عملیات استشهادی قدس که در آن ۷ صهیونیست کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند، صحبت کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳ 28 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از الجزیره، کاخ سفید اعلام کرد بایدن در تماس تلفنی با نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره حمله به قدس صحبت کرد.

رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی بدون اشاره به جنایت روز پنجشنبه صهیونیست ها در شهر جنین که ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند، به نتانیاهو گفت که حمله به قدس نشان دهنده حمله به جهان متمدن است.

بایدن با تأکید بر اینکه آمریکا متعهد به تامین امنیت رژیم صهیونیستی است، آمادگی خود را برای ارائه تمام حمایت های مناسب از کابینه صهیونیستی و صهیونیست ها در روزهای آینده اعلام کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب گزارش دادند که یک فلسطینی به نام «خیری علقم» با حمله به صهیونیست‌ها در محله «النبی یعقوب» واقع در شمال قدس، دستکم ۷ تن از آنها را به ضرب گلوله به هلاکت رساند و ۱۰ نفر را نیز زخمی کرد که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

رادیو عبری «کول براما» به نقل از شاهدان عینی گزارش داد، مجری عملیات قدس هنگام تیراندازی فریاد «جنین» سرداده بود.

این حمله در حالی انجام شده که کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در جریان آن ۱۱ شهروند فلسطینی شهید و دستکم ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل