بازدید 43630
معاون وزیر کشور ادعای ماهان را تکذیب کرد

وزارت کشور: بازگرداندن هواپیمای خانواده دایی دستور شورای امنیت نبود

شورای امنیت کشور امر سیاست‌گذاری، هدایت و راهبری مسائل امنیتی را بر عهده دارد و وارد مصادیق نمی‌شود و ما نفیا و اثباتا مطلبی درباره این موضوع نداریم
کد خبر: ۱۱۵۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰ 06 January 2023

مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، اظهارات یک مقام شرکت هوایی ماهان مبنی بر فرود اجباری هواپیمای حامل خانواده علی دایی بر اساس یک دستور شورای امنیت را رد کرد.

وزارت کشور: بازگرداندن هواپیمای خانواده دایی دستور شورای امنیت نبود

رسانه‌های رسمی داخلی روز دوشنبه پنجم دی، از بازگرداندن هواپیمای حامل مونا فرخ‌آذری و نورا دایی، همسر و فرزند علی دایی، از یک پرواز به مقصد دوبی و پیاده کردن آن‌ها در فرودگاه کیش توسط ماموران امنیتی به دلیل «ممنوع‌الخروج» بودن خبر دادند.

علی دایی در مصاحبه با تابناک ممنوع‌الخروجی همسر و دخترش را تکذیب کرده بود و همچنین برنامه آنها برای پرواز به آمریکا را با انتشار بلیت برگشت رد کرد.

یک روز پس از آن، امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی ماهان گفت: «این اتفاق هیچ ارتباطی به هواپیمایی ندارد و به دستور شورای امنیت انجام شده است.»

اما معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور امروز جمعه ۱۶ دی در گفت‌وگو با ایلنا ادعای ماهان ایر را رد کرد و گفت: «خوب است دوستانی که اظهارنظر می‌کنند، در چارچوب مسئولیت خود و اطلاعات متقن خودشان صحبت کنند.»

میراحمدی افزود: «شورای امنیت کشور امر سیاست‌گذاری، هدایت و راهبری مسائل امنیتی را بر عهده دارد و وارد مصادیق نمی‌شود و ما نفیا و اثباتا مطلبی درباره این موضوع نداریم.»

او با این حال فرود اجباری هواپیمای حامل خانواده علی دایی را «قانونی» دانست و افزود: «بالاخره مراجع قانونی در کشور هر کدام وظایف خودشان را دارند و آن چیزی که اتفاق افتاد یک اقدام قانونی بود و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است.»

وزارت کشور: بازگرداندن هواپیمای خانواده دایی دستور شورای امنیت نبود

در حالی که پیشتر خبرگزاری دولتی ایرنا در خبری به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، علت این اقدام را «همراهی با اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب» اعلام کرده بود، خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه روز سه‌شنبه ششم دی صدور هرگونه اطلاعیه از سوی این قوه درباره ممنوع‌الخروج شدن خانواده علی دایی را تکذیب کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۶۳
انتشار یافته: ۵۹
جالبه معلوم نیست هواپیما به دستور چه مرجعی مجبور به فرود شده است یکی یکی دارند منکر صدور دستور موصوف می شوند. در کشور چه خبره؟
بابا اینها همش فیلم دایی و خانمشه برای مظلوم نمایی
بی قانونی در کشور موج میزند.
اعتمادی بمجموعه شورای امنیت ملی و هواپیمایی ماهان نیست. هر دو بعلت نقض حق شهروندی علی دایی و خانواده اش باید مجازات و از علی دایی و خانواده اش عذرخواهی کنند و خسارت بدهند.
وقتی به علی دایی و خانواده‌اش چنین بی احترامی میکنند ببین با مردم عادی چه میکنند.
اگر اقدام قانونی بوده چرا هنوز کسی مسئولیتش رو به عهده نگرفته؟ و چرا علتش شفاف بیان نشده؟
پاسخ ها
حرف حساب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
صبح روز بعد خبردار شدند
خوبیش اینه که هیچ کی گردن نمی گیردش!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
کدوم یک از فجایع کشور تو این 44 سال رو چه کسی گردن گرفت که این یکیو بگیره؟
هان؟
پس کدام مقام و مرجع این دستور را صادر کرده ؟
به قول معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور در مورد هواپیمای خانواده علی دائی کار خلافی صورت نگرفته است ، در این صورت بهتر نیست به عوض تکذیبیه قوه قضائی و شورای امنیت ، ارگان مسئول با ذکر دلیل و علت این امر اعلامیه دهد ؟
چرا کی قرار تجربه بدست بیارید تا کی باید بدون تدبیر همچین اعمالی انجام بشه بعد هیچ کسی مسعولیتش گردن نگیره این کار از انجام خود عمل زشتر هست
چه خبره تو این مملکت؟
اما قانونی بود!!
چه قانون زشت و آشفته ای.وسط آسمان بایدتصمیم بگیرند؟
علی دایی ثروت زیادی دارد و میتونست اعتراض نکنه و زندگی خودش رو بکنه ولی درد مردم درد او بود
سوتی دادن نمیدون چه جوری جمعش کنند
اگر قرار است تصمیمات مهم مملکت اینطور خودسرانه گرفته شود

بعد کی بود کی بود من نبودم ها شروع شود



وای به حال و روز ملت ایران

کار ایران با خداست.........
پس همه ظاهراً اینکار میکنند ،،یک عده برای کشور هزینه تراشی میکنند ،با رفتن یا نرفتن خانواده دایی هیچ اتفاق خاصی نمی افتاد
بالاخره هواپیما برگشت و اون دو نفر رو پیاده کرد .
احتمال به یقین مقصر خلبان هواپیما بود که سر خود و آتش به اختیار تصمیم گرفت برگرده و تو فرودگاه کیش دو تا مسافر رو پیاده کنه ...
آخر چی شد؟ مرد باشید و پای دستوری که داده‌اید بایستید.قانون کی بود کی بود من نبودم رو اجرا نکنید. یکبار دلیل این کار(دلایل تصمیمات عجیبتون در امورات مردم) رو بگید و هی توپ رو به زمین همدیگه پاس کاری نکنید.
کی بود کی بود من نبوم
امید به زندگی توی کشوری که قانون جایگاهی توش ندارد، تقریبا صفره
چرا هواپیما خاوری برنگشت؟
یه سازمان و ارگانی اومده یه هواپیمای مسافربری رو برگردونده دو نفر رو بیخود و بی جهت پیاده کرده و کلی آدم دیگه رو معطل کرده ولی حالا هیچکس کار رو گردن نمیگیره.
تو رو خدا این یکی رو گردن بگیر
دستور هر کی بود، درست بود. دست و پای برخی از سلبریتیهای بی نان و نمک باید جمع میشد که شد خوشبختانه
کی گی بود من نبودم آتش به اختیاری بود
باشما موافقیم در ایران هرکاری میشودقانونی است وخلاف قانون کاری انجام نمی شود
دقیقا مشکل کشور ما همین نکته است که همه برای خودشان تصمیم میگیرند و اجرا میکنند و اتفاقا هیچ کس هم مسئولیت آن را به عهده نمیگیرد.
چند وقت پیش بهرام رادان هم بدون آنکه ممنوع الخروج باشد نتوانست از کشور خارج شود ، چه کسی آن تصمیم را گرفت ؟ معلوم نشد
چند وقت قبل تر ، همین آقای معاون وزارت کشور در خصوص توقیف پاسپورت علی دایی گفت که دستور ما نبوده و البته کار اشتباهی بوده و گفتیم که برگردانند . خب چه کسی به خودش این اجازه را داد که چنین تصمیمی بگیرد و جالب اینجاست که برای برگشت دادن پاسپورت علی دایی از شما دستور گرفته.
حالا هم که ماجرای خانواده علی دایی
هنوز هم نفهمیدیم چه کسی یا کسانی در فاجعه هواپیمای اوکراینی مقصر بود، هرچند که مطمئنم اگر کل مسافران ایرانی بودند و هواپیما هم ایرانی بود قطعا این فاجعه تقصیر خلبان بود که در کنار موشک قرار گرفت .
شنیده شده است اینها دو پاسپورت داشته اند،و از دومی برای خروج استفاده کرده اند درصوتیکه ممنوع الخروج بوده اند...الله اعلم...از این بشر متظاهر دو پا هر کار بگی برمیاد...کسی که دو تا روپایی نمی تونسته بزنه دلیل نمی شه که تو کارهای دیگه تبحر نداشته باشه.
هرچی بود کاری درست بود و باید هزینه درست کرد برای اینطور آدم ها تا دنبال ضربه زدن به کشور نباشند
خوبه قوه قضایی خبر نداره وزارت کشور خبر نداره پس کی دستور فرود اجباری هواپیمای حامل خانواده علی دایی را صادر کرده پس اینم کار دشمن هست.
کی بود، کی بود، من نبودم، دستم بود، تقصیر آستین بود!
مسولان ارگان‌هایی که بدون مجوز اقدام به کار غیر قانونی می‌کنند وبا سلیقه خودشان رفتار می‌کنند .باید اقدام قانون کرد متاسفانه در کشور ما از این دست کارها فراوان دیده می‌شود ...البته آقای دایی افتخار ایران در رابطه با اعتراضات نوعی اعتراض کرد که خوشایند بعضی ها نبود و یک جانباز مثل خودش جواب حرفش را داد
دای علی بدجور خودت گم کردی دادش توباهیمن نظام به اینجا رسیدند حالا چی شد خودتون گم کردی آقای گل جهان چنتا گل به مالدیو زدی عمو اگر قهرمان ملی باشد سردار مثل شهید کاظمی خرازی باکری همت سلیمانی اینا هستند توپول گرفتی دای علی
عجب مملکت بلبشوی است!
آقای دایی.یاور محرومان و فقیران ایران،♥️♥️♥️♥️♥️♥️
جالبه مه هیچ کسی گردن نمیگیره!!!!!
قانون فقط در مورد تصمیمات شماها نظر مثبت میده در ارتباط با مخالفان هم قانونی وجود نداره
هواپیما بطور تصادفی فرود آمده احتمالا خلبان خواب بوده یا سوخت تمام کرده بود یا برگشته علی دایی را هم ببرد چون کسی خبر ندارد
خلبان خواب بود
تازه مثل خود ایشان که وجود حتی زن قبلی خود را رد کردند واگر نبود داشتن دختر بزرگی مثل دنیز خانم،، روی اوناهم سر پوش میگذاشتن...احتمالا اینجا پول دیگه جواب نداده و نشده کتمان کنند..بابا ایوالله،،، تا حالا که ثروت، واسه علی آقا بهتر از علم عمل کرده وگرنه اون مهندسی صنعتی شریف چشم و گوششان را باز میکرد و حداقل حرمت شهید شریف واقفی و سوزانده شدن بدست منافقین خلق اجازه به اینهمه خودشیفتگی را نمیداد..افسوس
پس چه کسی دستور داده؟؟ میترسید اسمشو بگید؟!
بس به دستور کدام فرد، مقام و نهاد و ارگان اینکار صورت گرفت! هدف چی بود؟ اطلاع رسانی بفرمایید برای مردم.
چقدر در ماه های اخیر بازار تکذیب ها و از سر وا کردن مسؤلیت ها پر رونق بوده و هست که اگر مشابه آن در اقتصاد کشور رخ می داد حتما در رشد اقتصادی رکورد می زد!
پس ببین چقدر آش شوره
بی شک کار آمریکا یا اسرائیل بوده
خخخخخخخخخ
هر کی هر کی است ؟!
نه باباخودش گفته آقای راننده من همینجاپیاده میشم
خلاصه که هیچکیو برای خودتون نگه نداشتید
کی بود کی بود من نبودم
این که هیچ کاری متولی ندارد ولی انجام میشود .
مملکت بی در پیکر که میگن همینه...انگار تروریست گرفتن نشوندن بعدم هیشکی جنم نداره بگه کار ما بوده...بعدم میگن چرا مردم ناراضی و ناراحتن
وقتی راجع به یک حادثه روشن و جدید این همه تناقض در حرف مسولان هست آنوقت انتظار دارید کسی سخن شما را باور کند.من احتمال میدهم خیلی از این مسولان حتی نمی‌دانند سرفصل مسولیتهاشان چیست.
پس این بی درایتی دستور چهکسی بود
من نبودم دستم بود تخصیر آسینم. بود
توجه این خلافکار خودش به همه این قانون و ماده و تبصره های آن آگاهی دارد نگران نباشید اختلاف داخلی است خودشان حل می کنند ،دو پاسپورتم هستند
چقد میتونید نامرد باشید .... چیکار به زن و بچش دارین آخه طرف شما کس دیگه ایه .... واقعا ناجوانمردی
کارهرکی بود ایول داره دمشان گرم به این شجاعت که برخورد ضعیف بعضی ازمسعولین رادیگران باید جمع جورکنند
دایی علی قهرمان حامی ملت ایران یاور مظلومان درود بردایی علی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر