بازدید 5099

۴۸۷ روستای آذربایجان‌شرقی راه ندارند!

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ۴۸۷ روستای استان از جمله سه روستای بالای ۱۰۰ خانوار فاقد راه هستند!
کد خبر: ۱۱۵۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 13 November 2022


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، جواد عبدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ۴۸۷ روستای استان از جمله سه روستای بالای ۱۰۰ خانوار فاقد راه ساخته شده هستند که در صورت رفع مشکلات پیش رو از جمله معارض و ...، در این روستاها هم راهسازی انجام‌ خواهد شد.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: استان ما دو هزار و ۷۱۰ روستا دارد که ۷۵ درصد از آنها از راه آسفالته برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه ششم توسعه، همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار باید از راه آسفالته بهره‌مند شوند، تصریح کرد: برای تکمیل ساخت راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار، باید یک‌هزار و ۴۵۱ کیلومتر راه سازی شده و راه ۴۱۱ کیلومتر هم که قبلا آماده شده، آسفالت شود.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پنج مورد از پاسگاه‌های پلیس راه استان شامل سه پاسگاه در تبریز، یک پاسگاه در اهر و یک پاسگاه در بناب نیاز به جابه‌جایی دارد افزود: اگر جابه‌جایی این پاسگاه‌ها از طرف سلسله مراتب فراجا در اولویت قرار گرفته و به اداره کل راهداری استان ابلاغ شود، محل‌جدید تعیین و جابه‌جا خواهند شد.

عبدی در خصوص لزوم کیفیت بخشی به خدمات مجتمع‌های بین راهی گفت: قوانین مربوط به برخورد با تخلفات این مجتمع‌ها باید اصلاح شود تا برخورد با تخلفات، باعث محرومیت مردم از خدمات این مجتمع‌ها از جمله دریافت سوخت نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی