بازدید 12591
هفتمین گل مهدی در لیگ قهرمانان؛ شاهزاده پارس در صدر

معجزه ایرانی پورتو با دبل طارمی مقابل بروژ

مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب پورتو قرار داشت و آمار درخشان دو گل و یک پاس گل را به ثبت رساند
کد خبر: ۱۱۴۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ 26 October 2022

در هفته پنجم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا تیم پرتغالی پورتو توانست میزبان صدرنشین و شگفتی ساز خود را گلباران کند!

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو به مصاف کلوب‌بروژ تیم بلژیکی بدون گل‌خورده فصل جاری اروپا رفت و با درخشش ستاره ایرانی خط حمله خود به برتری 4 بر صفر رسید، تا ضمن گرفتن انتقام شکست با همین نتیجه در بازی رفت ، یک قدم به صعود نزدیک‌تر شد. 

طارمی در بازی رفت دو تیم به دلیل اخراج مقابل اتلتیکو، محروم بود ولی امشب تلافی بازی رفت را هم بر سر حریف بلژیکی درآورد. 

معجزه ایرانی پورتو با دبل طارمی مقابل بروژ

در این بازی مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب پورتو قرار داشت و آمار درخشان دو گل و یک پاس گل را به ثبت رساند. گل‌های پورتو را طارمی (2) ، اوانیلسون و استاکیو به ثمر رساندند.

در سی و سومین دقیقه مسابقه از دست دادن توپ توسط بازیکنان بروژ برای آنها گران تمام شد. اوتاویو، هافبک باهوش پورتو بلافاصله پس از توپ‌ربایی، با یک پاس در عمق کم‌نقص، مهدی طارمی را در موقعیت تک به تک با سیمون مینیوله قرار داد و مهدی هم بدون هیچ ضربه اضافی به توپ، با سود جستن از کات توپ ارسالی از سوی اوتاویو، با یک بغل‌پای مهندسی توپ را مماس با تیر عمودی به تور دروازه چسباند.

در نیمه دوم نیز طارمی بعداز پاس گل و افزایش اختلاف با بروژ، گل چهارم و تکمیل کننده انتقام را زد و خودش را هم دوگله کرد تا به تنهایی بهترین گلزن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد.

با این برد پورتو 9 امتیازی شد تا در یک قدمی صعود به مرحله حذفی قرار گیرد. بایرلورکوزن به همراه سردار آزمون مصدوم و غایب نیز با این برد پورتو از رسیدن به مرحله حذفی بازماند تا از ساعت 22:30 برای راه‌یابی به لیگ اروپا با اتلتیکو مبارزه کند. 

اگر در بازی لورکوزن و اتلتیکو ، شاگردان سیمئونه موفق به برد نشوند، این پورتو خواهد بود که به همراه کلوب بروژ راهی مرحله حذفی خواهد شد اما در صورت پیروزی اتلتیکو مادرید،  مصاف هفته آخر دو تیم در استادیوم دراگائو پورتو حیاتی و سرنوشت ساز خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار