بازدید 38543
سه هزار و صد و شصت و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد علم‌الهدی از دیدار وزیر ورزش با «الناز رکابی» / سردار اشتری: بنا بر آمار تنها یک درصد از دانش‌آموزان کشور اقدام به اعتراض کردند / هشدار رئیس کمیسیون انرژی مجلس: ناترازی‌ها در حوزه انرژی تهدید هستند / روایت دری نجف‌آبادی از ترفند اسرائیل برای قطع اشراف اطلاعاتی ایران

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: انتقاد وزیر اقتصاد از بی‌انضباطی مالی در برخی بانک‌های خصوصی / فارس: تورم‌های تکراری، اقتصاد آمریکا را به رکود می‌برد / احمد خاتمی: این روز‌ها یکی خودکشی می‌کند یا بیماری زمینه‌ای دارد، اما ربطش می‌دهند به اغتشاش / امام جمعه قم: به استعمار مجازی کشور شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، تلگرام و... پایان دهیم و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ 21 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نماینده مجلس: در ماجرای مرگ دختر اردبیلی اظهارات خانواده، موثق‌ترین نظر است
احمد متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز در پاسخ به این که درباره موضوع مرگ دختری در اردبیل با اظهارنظرهای متناقضی مواجه بودیم از جمله اینکه نماینده مردم اردبیل گفتند آن دختر خودکشی و عموی آن دختر نیز اعلام کرد به دلیل نارسایی قلبی فوت کرده است؛ علت این اظهارنظرهای مختلف چیست، گفت: عموما در شرایط امروز که اعتراضات خیابانی که وجود دارد، کشور آبستن خبرهای درست و نادرست است؛ لذا سواد رسانه‌ای ایجاب می‌کند در هر جایی موضع رسمی نگیریم تا موضوع مسجل و روشن شود و بعد اظهارنظر کنیم. وقتی فردی یا یکی از مشاهیر می‌آید حرفی می‌زند و معلوم شود که اصلا موضوع چیز دیگری بوده خب مشخصا آبروریزی می‌شود. به نظرم این موضوع درباره همه افراد حتی نمایندگان مجلس هم صدق می‌کند. من فکر می‌کنم درباره این موضوع اظهارنظر خانواده می‌تواند موثق‌ترین نظر باشد. لذا من توصیه‌ام به همگان این است که عجولانه نظر ندهند.

حمله‌ فیزیکی به پزشکیان در تبریز
در حاشیه‌ی حضور دکتر مسعود پزشکیان نماینده‌ی اول تبریز در مسجدی در این شهر، یک فرد معلوم الحال ضمن اهانت به او، قصد حمله‌ی فیزیکی داشت اما موفق نشد. به گفته‌ی شاهدان عینی، این اتفاق در زمان هنگام خروج پزشکیان از مسجد رسول الله (ص) کوی دانشگاه تبریز در روز پنجشنبه رخ داده است.

 

انتقاد علم‌الهدی از دیدار وزیر ورزش با الناز رکابی
سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد به انتقاد صریح از وزیر ورزش به خاطر دیدارش با «الناز رکابی» پرداخت. امام جمعه مشهد در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنوان کرد: تا این حد نظام بدهکار شود که یک دختر ناهنجاری که در اجرای برنامه سنگ‌پیمایی روسری خود را برداشته و کشف حجاب کرده، آن هم در مقابل چشم تمام مردم دنیا به عنوان یک ورزشکار اعزام شده از جمهوری اسلامی، آبروی نظام را برده و بعد بگوید روسری‌ام افتاد، حالا قبول می‌کنیم، سیاست این است این خانم از کشور طرد نشود و به مملکت و خانواده برگردد، اما این آقای وزیر ورزش کنار او بایستد و او هم به جای روسری کلاه سرش بگذارد و عکس بردارد، این قابل تحمل نیست، این دهن‌کجی به دخترها و زن‌های باحجابی است که در این مجامع و راهپیمایی‌ها حرکت میلیونی انجام دادند.

* بانوان ورزشکاری که خارج رفتند، برخی باحجاب بودند و مدال آوردند، این آقای مسئول با این افراد باحجابی که مدال آوردند عکس برندارد و با این عنصر ناهنجار عکس بردارد، او هم به جای روسری کلاه بگذارد و این بعد رسم می‌شود که روسری بیفتد و کلاه بگذارند عین زمان رضاخان. خواص ما بی‌بصیرت هستند یا بصیرت در اندیشه و یا عمل ندارند. آقای عزیز شما وزیر کدام دولت هستید؟ دولتی که متدینین به آن رای دادند.

امام جمعه قم: به استعمار مجازی کشور شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، تلگرام و... پایان دهیم
آیت الله سید محمد سعیدی، در خطبه نمازجمعه ۲۹ مهرماه قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، عنوان کرد: فتنه اخیر درس‌هایی را برای مردم و مسئولان داشت که روایت سازی وارونه‌ای که دشمن از این حرکت کرد اولین این درس‌هاست که باید بدانیم دشمنان این شیوه گسترش کنش‌گری را تکرار خواهد کرد. وی با اشاره به اینکه در مواجهه با این حوادث باید به چند نکته توجه کنیم، افزود: باید ضمن تقویت شبکه‌های اجتماعی داخلی به استعمار مجازی کشور در حوزه بسترهای اینترنت محور و شبکه‌ها اجتماعی مانند توییتر، تلگرام و... پایان دهیم و شبکه‌های اجتماعی خارجی را مجبور به پذیرش قوانین جمهوری اسلامی ایران کنیم. خطیب جمعه قم با بیان اینکه باید برای روایت‌های درست و دست اول از رخ دادهای کشور تلاش کرد، گفت: تسریع و تقویت دستگاه‌های مسئول در رابطه با پاسخگویی درباره عملکردشان همچنین تسریع در خنثی سازی عملیات روانی فعالان این جنبش با عملیات رسانه‌ای هماهنگ از سوی رسانه‌های انقلاب از دیگر درس‌هاست.

احمد خاتمی: این روز‌ها یکی خودکشی می‌کند یا بیماری زمینه‌ای دارد اما ربطش می دهند به اغتشاش
احمد خاتمی خطیب موقت تهران گفت: قوه قضائیه طوری با اغتشاشگران برخورد کند که بعدی‌ها دیگر هوس اغتشاش نکنند. وی افزود: این روز‌ها هم یکی خودکشی می‌کند، می‌گویند اغتشاش؛ یکی به اذعان اقوامش بیماری زمینه‌ای دارد، اما ربط می‌دهند به اغتشاشات، ولی این خطوطشان بی‌ثمر است.

سردار اشتری: طبق آمار تنها یک درصد از دانش‌آموزان کشور اقدام به اعتراض کردند
سردار اشتری: ما در کشور ۳۰ میلیون دانش‌آموز داریم و طبق آمار تنها یک درصد از این دانش‌آموزان اقدام به اعتراض کردند، ۱۱۰ هزار مدرسه در کشور وجود دارد که تنها در ۵۰ مدرسه اعتراضاتی روی داد و در مجموع کشور ما ۸۰ میلیون جمعیت دارد و نهایتا ده‌ها هزار تن به خیابان‌ها ریختند و این‌ها در برابر جمعیت مردم ایران و جمعیتی که روز سوم مهر در سراسر کشور به خیابان آمدند قابل مقایسه نیستند. فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: البته که حتی یک نفر هم زیاد است، اما این اواخر واقعا افراد دیگر تنها برای زدن و کشتن به خیابان می‌آمدند و به قصد براندازی. همین اواخر ۱۷ نفر مسلح دستگیر کردیم و ۹۴ نفر از افراد وابسته به سازمان منافقین و خانواده‌های آنان و به این دلیل است که می‌گویم به قصد جنگ با جمهوری اسلامی آمده بودند، اما به یاری خداوند، حمایت مردم، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و ایستادگی نیرو‌های انتظامی و امنیتی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

هشدار وزیر دادگستری به گرانفروشان
امین حسین رحیمی در مورد اولتیماتوم قیمت گذاری کالاهای اساسی از سوی وزارت دادگستری گفت: تمام کالاهایی که مردم خریداری می‌کنند، قیمت آنها در سامانه ۱۲۴ وزارت صمت ثبت شده و همان قیمت ملاک است، اگر تولید کننده‌ای خارج از قیمت تعیین شده بر روی کالایی برچسب بزند و یا فروشنده‌ای خارج از قیمت تعیین شده اقدام به فروش کالا کند، مرتکب گرانفروشی شده است. وزیر دادگستری با اشاره به ثبت گرانفروشی در سامانه ۱۲۴، تاکید کرد: بیش از ۵۲ هزار کالا در اجرای مصوبه ۱۸ خرداد قیمت گذاری شده و وزارت صمت هم قیمت‌ها را تایید کرده است، اگر هر ذینفعی بخواهد قیمت‌ها را اصلاح کند باید از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اجازه بگیرد تا بتواند روی قیمت‌های درج شده اصلاحاتی را ایجاد کنند. تا زمانی‌که قیمت کالاها در سامانه اصلاح نشده باشد، ملاک نرخ ‌گذاری مصرف کالا همان مبلغ ثبت شده در سامانه ۱۲۴ وزارت صمت است، در واقع اجرای مصوبه تنظیم بازار «ثبت قیمت کالا در سامانه وزارت صمت» است.

روایت دری نجف‌آبادی از ترفند اسرائیل برای قطع اشراف اطلاعاتی ایران
حجت‌الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی گفت: موساد نیروهای مرتبط با میز ایران را کُشته‌ است تا راه ارتباط با سربازان گمنام امام زمان (عج) مسدود شود؛ اما اشراف ایران فراتر از چنین اقداماتی است.

فارس: تورم‌های تکراری، اقتصاد آمریکا را به رکود می‌برد
خبرگزاری فارس: موسسه «فیچ» هشدار دارد که به دلیل افزایش تورم و نیز کاهش سرمایه‌گذاری، اقتصاد آمریکا وارد رکود می‌شود. فیچ اعلام کرده است که تورم‌های تکراری و نیز افزایش مکرر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو، اقتصاد آمریکا را در بهار سال آینده به رکود می‌برد که مشابه سال ۱۹۹۰ خواهد بود.

هشدار رئیس کمیسیون انرژی مجلس: ناترازی ها در حوزه انرژی تهدید هستند
فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «نبود سرمایه‌گذاری در سال‌های گذشته و تحریم جدی حوزه صنعت نفت و نبود منابع مالی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی منجر شده است که کشور با شرایط ناترازی روبه‌رو شود، اگر مجلس در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال ۱۴۰۲ و پس از آن فکر جدی نکند با بحران‌هایی بیش از پیش روبه‌رو خواهیم شد. یکی از آثار موضوع ناترازی مستقیم در حوزه نیروگاه‌های برقی است، نیروگاه‌های برقی چه در تابستان و چه در زمستان با کاهش تأمین سوخت روبه‌رو هستند. در زمستان پارسال حدود ۱۹۰ میلیون مترمکعب کاهش و ناترازی گاز داشتیم. پیش‌بینی ما افزایش هشت درصدی این آمار در زمستان است که معادل بیش از ۲۳۰ میلیون مترمکعب کاهش گاز خواهد بود.

نیروگاه‌های برق‌آبی کشور که حدود ۱۲ هزار مگاوات تولید برق دارند و بیشتر در استان خوزستان فعال هستند، به‌ دلیل خشکسالی‌ها تقریباً همه آنها از مدار تولید برق خارج شده‌اند و امروز تعطیل هستند. یعنی مضاف بر ناترازی و نبود تأمین سوخت نیروگاه‌ها با مشکل نیروگاه‌های برق‌آبی نیز روبه‌رو هستیم. همه مسئولان کشور به ناترازی و آثار منفی آن اذعان دارند. ناترازی گاز، تعطیلی کارخانه‌ها را در تابستان و زمستان به‌ دنبال دارد. تعطیلی کارخانجات، بیکاری کارکنان، نبود تولید، نبود صادرات و ارزآوری را به‌دنبال دارد و در عمل زنجیره‌ای از موضوع‌های امنیتی، سیاسی و اجتماعی خود را نشان می‌دهد. امیدواریم در نشست سران قوا موضوع ناترازی‌ها مطرح شود تا همه قوا بدانند ناترازی‌ها تهدید هستند و در صورت مدیریت نشدن، به بحران‌های امنیتی تبدیل می‌شوند.»

انتقاد وزیر اقتصاد از بی‌انضباطی مالی در برخی بانک‌های خصوصی
وزیر اقتصاد خطاب به مدیران استانی گفت: به نظر من موضع وزارت اقتصاد باید در کنار استاندار موضع مطالبه کننده باشد، بدانید فعالان اقتصادی، تجار، تولیدکنندگان و عامه مردم با شما همکاری خواهند کرد و این نارضایتی را از عملکرد بانک‌های خصوصی در اکثر استان‌ها دارند. عملکرد بانک‌های استان از لحاظ رعایت تکالیف را ماهانه و متناوب اعلام کنید، اسامی بانک‌های با عملکرد ضعیف و خوب را اعلام کنید، زمانی که ماهانه و متناوب این کار صورت گیرد آرام آرام جامعه حساس می‌شود و می‌توانیم این مطالبه را از بانک‌های خصوصی داشته باشیم. خاندوزی تاکید کرد: برخی بی‌انضباطی‌ها را در بانک‌های خصوصی رسماً در سامانه کدال مشاهده می‌کنیم که نرخ‌های مصوب را صراحتاً پشت سر می‌گذارند، این جزو کار ویژه‌های جدی و جدیدی است که خوب است در استان‌ها بخش نظارت بر بیمه و بانک‌ها را تقویت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲۲
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۱۹۷
آقای علم الهدی
چی میشه گفت؟
وقتی یه چیزی مد میشه این مسائل هم پشتش میاد
زنی که باید محور خانواده باشه، و در تربیت نسل بعد نقش مفید داشته باشه، صرفا به خاطر اینکه مسئولین میخوان پز روشنفکری برا دنیا بدن به این سمت و سو هدایت شده. حالا اگه فقط مشکل یه پارچه هست که به عنوان روسری بشه ازش تعبیر کرد یه چیزی. حجاب که فقط روسری نیست، حجاب پوششیه که شکل اندام رو هم نمایش نده، حیا هم اگه وجود داشته باشه، طرف هر حرکتی نمیزنه. پ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شماها حیا ندارید که فکر می کنید همه باید مطابق سلیقه شما زندگی کنند
کی گفته زن کارخانه بچه زایی است
این همه بچه تولید شده افسرده و بی کار و بی آینده
چرا یک زن حق نداره دنبال استعداد و ارزوی خودش باشه
یه نگاه به قوانین دیه و ارث و شهادت و ازدواج و طلاق بکن !
شماها چه گلی بر سر زنان زده اید که این همه متوقع هستید ؟
در نیمه انسان بودن فضیلتی هست ؟
مدام می گویید اسلام به زن شخصیت و ارزش داده ولی در عمل ارزش زن حداکثر نصف !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
به نظر شما در این کشور، زن محور خانواده است؟ زنی که حتی بچه به او تعلق ندارد و در صورت تمایل شوهر، هوو برایش خواهد آمد، چطوری محور خانواده است؟ زنی که دیه اش نصف یک جنین پسره، چگونه محور خانوادهد است؟ گوش ما از این حرفها په
در این دوره واسه حضرات خودکشی عادی شده. یک وقتی از گفتن کلمه خودکشی و دادن آمار اباء داشتند. امان از وقتی که بدیختی ها و فلاکت مردم عادی بشه.
وقتی میدونی ایراد کار کجاست و وقتی میدونی خودشون هم میدونند اما نمیخان قبول کنن وقتی میدونی اگر بنویسی تابناک غیر قابل انتشار میدونه چه باید کرد ؟؟؟ پس فعلا با مثبت ومنفی دادن به اونهایی که تابناک شهامت درجش رو داره دلمون رو خوش نگه میداریم
علم الهدی نکن باورش شد مملکت ملک شخصی خودش و خانواده اش ، مگر خانم رکابی از مریخ آمده مگر چکار کرده که ایشان ناراحت است ،
آبروی نظام با ظلم می رود نه کشف حجاب!
این اّلم اُل هدا برای همه میخواد تعیین تکلیف کنه !
علم الهدی باید به دیدار رکابی بشتابد و به ایشان تبریک بگوید
آقای علم الهدی
رکابی دل میلیونها ایرانی را شاد کرد .
شما چه کاری کرده ای برای این مردم ؟
علم الهدی، سر آمد و اعلم تمام علم و دانش در دنیا
شما معتقدید کلا این معترضا یک / هزارم درصد :-) بودند !!!!
چرا برای این جمعیت اندک ناچیز و غیر قابل توجه چرا یک ماهه پاتونو از روی کابل اینترنت برنمی دارید و بازی های فوتبال و ورزش های دیگه رو بدون تماشاگر برگزار میکنید ؟
هان ؟
چرا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
حرف حق
امثال علم الهدی و حسین شریعتمداری و کریمی قدوسی و ذوالنور و حمی رسایی و پناهیان و حسن عباسی و رائفی پور وجودشان برای دامن زدن به اعتراضات از نعمات الهی است
تابی جون ؛
برای میزان مقبولیت مردمی رکابی و علم الهدی یه نظر سنجی بذار لطفا
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
خودت خوب میدونی اینجا 99 درصد مثبت منفی ها از آلبانی زده میشه،این موضوع مثل آفتاب عالمتاب روشنه و هیچ شکی توش نیست.حتی خود جنابعالی هم به احتمال ببش از 99درصد از آلبانی کامنت گذاشتی، خب با این شرایط نظرسنجی بذارن به نظر شما به نفع کی تموم میشه؟
علم الهدی یه ذره مثل بقیه مردم فکر کنه و شبیه ۸۰ میلیون نفر دیگه باشه
❤ الناز رکابی ❤
علم الهدی !
اگه این واژه " دشمن " نبود این مشکلات و بدبختی ها و ناکارآمدی های موجود رو میخواستی گردن چه کسب بندازی ؟
برام سوال شده سطح تحصیلات آقای علم الهدی چیه؟!
دوستانی که اطلاعاتی دارند ممنون میشم این سوال رو بی پاسخ نزارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شیش کلاس، این که سئوال نداره عزیزم
ضمنا به حرفهاش توجه نکن
از کوزه همون برون تراود که دروست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
احتمالا دامادشون یعنی آقای رئیسی باسواد تر از آقای علم الهدی هستند
انتخاب : مدیر صندوق امنیت ملی انرژی روسیه در یک برنامه تلویزیونی گفت که ایران تحت تحریم ها باقی می ماند و این تحریم ها سخت تر نیز می شود که اگر بخواهم صادقانه بگویم، این خبر خوبی برای ماست.!!!! نتیجه دوستی با روسیه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
تائید فرمایشات جناب دکتر ظریف در فایل صوتی
پیری برای بعضی مشکلات شناختی هم بدنبال می آورد
فارس جوری از تورم چند درصدی امریکا صحبت میکنه انگار تورم 50 درصدی خودمون رو فراموش کرده یا خودش رو به بی خبری زده!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
فارس وتسنیم وووووو در یه دنیای دیگه زندگی میکنن
اسكار وايلد نويسنده و شاعر اير لندي سخني دارد كه مي گويد :
« يك كشيش در ٨٠ سالگي همان حرف هايي را مي زند كه در ١٨ سالگي به گوشش خوانده اند » !!
----------------
خوشبختانه در « اسلام » اين گونه نيست ، چون اسلام ديني است براي همه زمانها و همه مكانها كه
كسوت اسلام به قدو قواره هر « زمانه اي » به قاعده است و به اندازه ! هيچ كم و كاستي در آن نيست !
اسلام با مقتضيات زمانه سازگار است و منطبق با نيازهاي زمان ... ولو اين كه صد سال ديگر ، دويست سال ديگر ، پانصد سال ديگر ، هزار سال ديگر و هزاران سال ديگر ، حيات در اين كره خاكي ادامه پيدا نمايد ! دين اسلام جوابگوي هر دوره و زمانه اي ،اين خود از امتيازات اين دين مبين است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
داریم به چشم می بینیم
سوال اصلی بنده اینه
در تمامی جوامع، کسانیکه کشور رو هدایت میکنن، قاعدتا سواد و علم برجسته ای باید داشته باشن.
نکته ای که ذهن بنده حقیر رو درگیر کرده اینه که سطح سواد این آقایون که در راس قدرت هستن چیه؟
آقایان علم الهدی، خاتمی، سعیدی و امثالهم.
بعنوان یک ایرانی حق دارم بدونم و دلیل بر ناهنجار بودن هم نیست.
الناز رکابی سنگ نورد است .
شغل شما و کار مفید شما چیست ؟
جناب علم الهدا
لطفا انتشار فیش حقوق و مزایای دریافتی
آقای علم الهدی گشت ارشاد تعطیل شده ؟
سردار همین یک درصد دانش آموز باعث شدن تا اینترنت و شنکه های اجتماعی 40 روز مختل باشند، مسابقات فوتبال بدون تماشاگر برگزار بشه، ظرفهای زباله از سطح شهر جمع بشن و ....؟؟!!!!!
لطفا مسئولین بیشتر مواظب احمد خاتمی باشن نکنه دشمنان ایشون رو ترور کنن و از افاضات ایشون محروم بشیم!!
آقای تشتری شما موظفید و باید حرف اون ۱ ٪ رو گوش کنید در کمال خونسردی و آرامش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اینکه چند درصد معترض هستند را صندوق رای مشخص می کند؛ تقاضا ما برگزاری رفراندوم هست
شما هم می توانید در شبکه های اجتماعی خیر بگذارید و تبلیغ کنید بنابراین مخالفت با شبکه های اجتماعی بمعنی مخالفت با آگاهی مردم است.
آقای علم الهدی چرا شما مثل بقیه مردم فرزندتان را به سوریه نمیفرستید تا مدافع حرم شود و به شهادت برسد و به بهشت نائل شود ؟
دهن کجی به شماست. کسی با خانم‌های محجبه کاری نداره.
سردار اشتری عزیز. اگرچه از باب فهم موضوع صحبت فرموده اید و کلیت مطالب شما صحیح است لیکن حدود 15 میلیون دانش آموز و 110 هزار مدرسه داریم. لذا وقت ارائه اطلاعات حساس باید ضرب و تقسیم شما نیز درست باشد. حتما عدد یک درصد شما عدد صحیحی نیست چه اینکه 55 تقسیم بر 110000 می شود 5 صدم درصد.
علم الهدی طوری حرف میزنه انگار لطف کردن گذاشتن الناز رکابی به کشور برگرده!!!!
آقای علم الهدی به سردار طلایی تذکر بده که توی باشگاه مختلط توی بلاد کفر با اون پوشش زننده و در کنار خانوم ها دمبل میزنه
برای ۱ درصد اینترنت قطع میکنند؟
جوش نیار آقای علم الهدی. یادت رفته دامادت با تتلو ملاقات میکرد تا رای بیشتری بیاره؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
دمت گرم
اقایان مسئولین گوش هاتون رو سمعک‌ بذارین شاید حرف های رییس کمیسیون انرژی مجلس را بشنوید.
شغل آقای علم الهدی چیه ؟
مگه مهسا امینی بدون روسری و مانتو بود که خانم رکابی بدون روسری و مانتو اومده بیرون اینجوری اعتراضات به افراط گرایی لوث میشه
آقای علم الهدی. از قدیم گفتن آسیاب به نوبت.
رئیس جمهور هم موقع انتخابات تاکید می کرد که مگر میشه اینستاگرام را که محل کسب و کار مردم هست را بست؟ خوب حالا بسته. مگر میاد معذرت خواهی میکنه؟!
به دول غربی و رئیس جمهور دلقک اوکراین هشدار می دهم دست از اتهام زنی به ایران بردارند وگرنه اگر مجبور شویم و در جنگ اوکراین دخالت کنیم قطعا ظرف چند هفته سرنوشت جنگ تمام و کمال به نفع ما و روسیه تمام خواهد شد
و بعد از آن مانند هزاران تن آجر بر سر آمریکا و هم پیمانانش خراب خواهیم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
ترسیدم
هنوز هم که دارید تهدید می کنید
علم الهدی، چرا خودتون رو صاحب همه مملکت میدونید و فکر میکنی لطف شده که ورزشکار به مملکت و خانواده اش برگشته؟!!
مدیر صندوق امنیت ملی انرژی روسیه امروز گفته :
تحریم نفت ایران ادامه پیدا میکنه ، شدید تر هم میشه و صادقانه بگویم این به نفع ماست .

قابل توجه اونایی که به روسیه دل بسته اند
علم الهدی با رکابی دیدار و از ایشان صمیمانه قدردانی کند
خدایی بیش از 80 درصد مردم مخالف نظر مسولین هستند ولی انها همچنان فکر میکنند که بهترین هستند
آقای علم الهدا اگر طرفدار حقی بهتر است به خانم خزعلی هم یک حمله ای بکنی چون پسرش در کانادا فیلتر شکن درست می کند. تابی لطفا سانسور نکن
تا سر و صداها کم شد،بازم امام جمعه ها تخته گاز کردند!!!
یکی به احمد علم‌الهدی بگه, شما خودت رو زیاد ناراحت نکن. تمام اینها سیاست است و بخاطر شرایط کشور. مگه به شما قبلا نگفتن؟!
بعد هم این همه ورزشکار تو دنیا به حجاب است چرا فقط آبرو ما میره؟
والله بیشتر از کشته شدن افراد به دست ماموران مردم از دروغ های مسولی ناراحت هستند
یکی به احمد علم‌الهدی بگه, شما خودت رو زیاد ناراحت نکن. تمام اینها سیاست است و بخاطر شرایط کشور. مگه به شما قبلا نگفتن؟!
بعد هم این همه ورزشکار تو دنیا به حجاب است چرا فقط آبرو ما میره؟
چرا بعضی اقایان دوست دارند در هر زمینه ای اظهار نظر کنند وقتی تخصص نداری زبان در دهان گیر
به نشانه اعتراض به سانسور تابناک نظر نمیدهم .
خودم و علم الهدی را سفارش میکنم به رعایت تقوی الهی .
بارالها
ما را به راه راست هدایت فرما
آقای علم الدی شما ناهار خوردی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
۱۷ پُرس
سردار اشتری میگه اعتراض احمد خاتمی میگه اغتشاش
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
خب اینا فرقی بین اعتراض و اغتشاش نمی بینن
اقایان ائمه جمعه دیگه وقت طلبکار شدن از مردم نیست.کمی تاریخ را مطالعه کنید بد نیست!!!
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
این مسعله رو من از چشم آقای قراعتی میبینم که نهضت سواد آموزیش هنوز خیلی ها رو پوشش نداده
نظر علم الهدا در باره سردار طلایی و باشگاه مختلط چیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
و زندگی آقازاده ها در بلاد کفر؟
اقای اشتری بابت ۱ درصد اینترنت ۹۹ درصد را قطع کردین؟
30 میلیون دانش آموزان یک درصدش میشه 300 هزار نفر
3.5 میلیون دانشجو یک درصدش (که مطمئنا خیلی بیشتره) میشه 35 هرار نفر
فقط از این دو قشر 185 هزار معترض هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اونوقت این 300هزار نفر چه جور تو 55 مدرسه جا شدن
سردار اون 99 درصد هم اعتراض دارند .اما جونشان برایشان عزیزه. راست می گیید خوب یه رفراندوم آزاد برگزار کنید
علم الهدی به جای توجه به وضعیت اقتصادی که حاصل ناکارآمدی دولت انقلابی هست، تمام حواسش به حجاب و این مسئله هست انگار از حواس پنجگانه فقط حس حجاب سنجی ایشان فعال هست
حس شناسایی بوی فقر مردمت رو تقویت کن تا واقعیت ها رو ببینی
حاج احمد خاتمی اینقدر تند نرو.چرخ روزگار بازی های فراوانی داره
مساله مهم تر، تزریق واکسن کرونا ،استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است که در پیشگیری از ابتلا به آنفولانزا هم موثرند. لطفا در انجام این کار ها کوتاهی نکنید.
"انتقاد علم‌الهدی از دیدار وزیر ورزش با الناز رکابی" بکار بردن کلماتی مانند "عنصر ناهنجار" اسمش انتقاد نیست، توهین به این بانوی مدال آور ایران است!ضمناً بهتر است مجلس جوان انقلابی قانونی تصویب کند که هر کس در کشور می خواهد کاری بکند یا با فرد دیگری ملاقات نماید، نحوه کم و کیف آن را قبلاً با جناب علم الهدی و آقای حسین شریعتمداری هماهنگ نماید تا بعداً باعث دلخوری و گله گزاری این آقایان در تریبون نماز جمعه و ستون گفت و شنود کیهان نشود!
اگز کسی از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی چیزی فهمید بگه تا ماهم بفهمیم .
من از سلبیریتها یک سئوالی دارم. چرا هیچکدومتون رسانه های بیگانه رو محکوم نمیکنید که دانش آموزان رو تشویق میکنن به اعتراضات؟ کجای دنیا بچه ها رو توی درگیریهای سیاسی وارد میکنن اونهم در مواردی که ممکنه آسیبی به بچه ها برسه؟
علم الهدی از مشهد پیام داده ؟؟؟؟
آقای علم الهدی بهتر نیست چند روز در خیابان های مشهد قدم بزنید تا باور کنیم در مشهد که هیچ اصلا در ایران هستید یا نه؟
مگه مشهد آرام نیست؟ مگه همه جا امنیت نیست؟ شما هم که ترسی از فیض شهادت ندارید!!!! بدون محافظ در خیابان های مشهد قدم بزنید امنیت هم هست ....
سردار اشتری : طبق آمار ...
اعتراض را که همه دارند ، منتهی تعداد کمتری ابراز کرده آند
يه رای گیری انجام بدید لطفا
تا درمورد این آقای علم الهدی مردم نظرشون رو بدن
آقای سردار اشتری
آیا شما ازدل مردم خبردارین؟
علم الهدی هیچکدام از پسرانش نه در جنگ با عراق شرکت کردن و نه در جنگ دفاع از حرم درسوریه! اونوقت از همه طلبکاره!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
خودشم هم هیچ سابقه ای از مبارزه نداره
مرگ بورس
مرگ برجام
مرگ کسب و کارهای خانگی
مرگ کار و تولید
مرگ خانه دار شدن
مرگ مرگ مرگ
اینقدر گفتیم مرگ بر این و آن که مرگ مهمان خانه همه شد
فارس انگار وضع اقتصادی ایران رو نمی‌بیند. آمریکا بزرگتری اقتصاد دنیا را دارد که سی برابر ایران است حالا فرض که بشه بیست و نه برابر
تو بیا وضع خودت رو درست کن
از اینترنت فقط سه رسانه مونده فارس که شده پاتوق دلال های مسکن و دلار صاحبحونه ها و بنگاه دارها خبرآنلاین که از این و اون پروژه میگیره و تبلیغات کار میکنه تابناک که مثلا ادای رسانه مردمی در میاره اینم اینترنت ملی
۶ ماه حقوق ها رو افزایش ندادن الان قراره ۶ ماه دوم بدهی ۶ ماه اول رو پرداخت کنند معلوم نیست ۶ ماه دوم چی میشه
این آقای اشتری تحریم شدی و زدی به سیم آخر ؟ کمی دوراندیش باش
از ما گفتن بود!!!!!!
پاسخ ها
ستاره
| United States of America |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شما گفتید دور اندیشی ؟چه حرف های خنده داری ؟ ؟اصلا اندیشه توی این کشو مفهومی دارد؟ شما دوریر خودت را نگاه کن اندیشه و تدبیر دارد غوغامی کند ؟.
یکی به احمد علم‌الهدی بگه, شما خودت رو زیاد ناراحت نکن. تمام اینها سیاست, فشار مردم و حفظ ظاهر است ... مگه به شما قبلا نگفتن؟!
بعد هم این همه ورزشکار تو دنیا بی حجاب است چرا فقط آبرو ما میره؟ مگر آبرو اسلام به ۲ تار مو بند است؟
انگار هنوز مرغ آقايون يک پا داره. با انکار واقعيتها به جايي نميرسيد
وای دیگه مردم خسته اند بخدا از این حرف زدن‌ها. بابا دیگه بسه. واقعا حرفی برای گفتن ندارید فقط چسپیدید به اعتراض و اغتشاش. یعنی کاری دیگه ندارید. مملکت را ترکوندید بخدا. خواهشا بس کنید دیگه. کمی به امور این مملکت برسید البته اگر وقت کردی چون فقط همه جا و هر کسی فقط بحث این اغتشاشات و اعتراضات را می‌کنند مگر دیگر مشکلی نیست که به آن برسید
سيد احمد خاتمي : قوه قضاييه طوري با اغتشاش گران بر خورد كند كه ديگران هوس اغتشاش نكنند !
------------------
-- شغل ؟ ... چه گفتين ؟ ... شغل ؟ اگر پيدا كردي سلامش را برسان !
-- خانه ؟ ... مگر در خواب ببينم كه در خواب هم نمي بينم !
-- ازدواج ؟ ... هيهات ... هيهات ... هيهات !
-- خودرو ؟ ... خدا پدرت را بيامرزه برادر ! پرايد هم براي ما شده سانتافه !!
-- ارزاني ؟ ... مگه پشت گوشم را ببينم كه ارزاني را ببينم ؟ ارزاني را ديدي از قول ما سلامش برسان !
-- مسافرت ؟ ... خيلي دلت خوشه برادر !
-- تحصيلات ؟ ... فوق ليسانس ... كارشناسي ارشد !
--سن ؟ ... با اجازه تون سي و چهار سال !!
-- غذاي مورد علاقه ؟ ... هرچي شكم مان را سير كنه ، خدا را شكر مي كنيم ! املت هم خيلي خوبه !
-- آرزو ؟ ... آرزو مي كنم كه هيچ آرزويي نداشته باشم !!
-- .............
-- .............
--.........
---------------
نتيجه : هميشه « اعتراض » ، به معناي « اغتشاش » نيست ! و البته اغتشاش هم با اعتراض توفير و تفاوت دارد !! ... اعتراض نبايد اغتشاش باشد !!
هنوز هیچ چی نشده بی بی سی و ایران اینترنشال رهبران گروههای تجزیه طلب مثل کوموله یا دمکرات کردستان ایران رو میارن و مطرح میکنن جزو رهبران یا فعالان این اعتراضات! همون گروههایی که خودشون یا ریشه هاشون هم بعد از تبعید رضاشاه و هم بعد از انقلاب سال 57، کردستان رو تجزیه کردن! بعد هم میگن ما تجزیه طلب نیستیم! زمان انقلاب هم میگفتن خودمختاری برای کردستان دمکراسی برای ایران! یعنی میخوان قدم به قدم راه تجزیه رو برن! انتظار دارن ما باور کنیم تغییر کردن؟
انوقت اقایان منتظر زمستان هستند تا اروپا رااز نظر صادرات گاز تحریم نمایند
اقای خاتمی دقیقا مثل زمانی که تا یک نفر انتقاد مینماید دوستان شما میگیویند بضد انقلاب و عامل بیگانه است
ای کاش آقای علم الهدی بی حیایی اختلاس گرها را هم میدید
یه مدت از علم الهدی و سایر شرکا راحت بودیم وضعیت کمی عادی شد دوباره پیداشون شده و مبارز می طلبن .
من از طلبه های قدیمی مدرسه مرحوم ملا محمد جعفر یا به لسان امروزیها مدرسه مرحوم مجتهدی هستم کسانی که برادبیات عرب ومتون وحواشی کتب فقهی واصولی مسلط باشند نظر شیخ انصاری ومرحوم آخوند خراسانی را درمورد حکومت روحانیون میدانند اتفاقا هردوبزرگوار ازمعدود اعلام شیعه میباشند یعنی شیخ انصاری بقدری برفقه و اصول مسلط بود که چرکنویسهایش شده کتاب فرائدالاصول یا همان رسائل وکفایه آخوند هروی هم آخرین درس سطح وحالا حالا جایگزین ندارد که ندارد این مقدمه برای ذی المقدمه ذیل میباشد________پارسینه سرویس دین و اندیشه- یکی از مباحث چالش بر انگیز در حوزه اندیشه سیاسی بحث ورود روحانیت به حوزه حکومت است. این بحث پیشینه تاریخی زیادی دارد و در میان رو حانیون، بویژه بزرگان حوزه از مراجع تقلید تا مجتهدان و اساتید و فضلای حوزه، همواره اظهار نظر های گو ناگون و گاه کاملا مخالف با هم مطرح شده است. نهایتا می توان دو دیدگاه کلی را از متن حوزه ها به دست آورد:

1) شایسته نیست که روحانیت خودرا درگیر امر حکومت کند زیرا هم به خود و هم به دین و باور مردم ضربه می زند؛ چون روحانیت همواره به عنوان متولیان امر دین شناخته شده اند؛ عدم توفیق در اداره شایسته حکومت سبب می شود که مردم روحانیت و نهایتا دین را در اداره جامعه و حکومت ناتوان بدانند. واین امر سبب رویگردانی از رو حانیت و دین خواهد شد. روحانیت وظیفه نظارت و مراقبت از حکومت را از باب امر به معروف و نهی از منکر و نصیحت پیشوایان مسلمین، به عهده دارند. این دیدگاه صاحب کفایه است که نعل بالنعل اتفاق افتاده چی بگم که غیر قابل انتشار نشود هرچه صلاح میدانید بنویسید ...................................می ایستند ............بدبختی اینه من طلبه 60 سال پیش نمیدونم چی بنویسم که سانسور ویا حذف نشود .................... دیدگاه دوم ________2) روحانیت جانشینان پیامبر وامامان معصوم(ع) هستند و در عصر غیبت از ناحیه امام زمان(عج) موظف به تشکیل حکومت دینی واداره جامعه و اجرای حدود و قوانین شرع مقدس هستند. هیچ ایرادی ندارد که روحانیون خود در اداره حکومت نقش داشته باشند؛ و ضعف ها به پای دین گذاشته نمی شود بلکه به پای افراد خواهد بود. ورود روحانیت به عرصه سیاست برای تشکیل و اداره حکومت یک تکلیف الهی است. وغفلت از آن موجب معصیت و پاسخگویی در آخرت است.
-----------لااقل به شیعیان علی ع اجازه فکر بدهید وازتعاطی نظرات نهراسید یادتان باشد ایدئولوگ جمهوری اسلامی شهید مطهری وآثارش بودند نه روزنامه کیهان وحسن عباسی وتوپ و تشر این آقایان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
ما مثل شما بی کار نیستم که طومار بنویسیم و بخوانیم. از قدیم گفتن حرف حساب دو کلمه بیشتر نیست.
یک درصد دانش آموز خیلیه عزیزم جدی بگیر. چون اولا دانش آمزند دوما اقدام به اعتراض شجاعت می خواهد و حتی خیلی بزرگترها هم جراتش را ندارند.
جناب اشتری آمار کل دانش آموزان کشور 16800000 نفر هستن از ابتدایی تا مقطع دبیرستان
آقای علم الهدی میفرماین آبرو وابسته به روسری یک دختر بوده که چون روسری برداشته آبروی نظام هم رفته!! التماس تفکر
فرض کنبم یک در صد دانش اموزان اعتراض کردند،این در شرایط دستگیری،زندان و ...بوده،یعنی اگر آزادی در اعتراض بود شاید میشد ۹۷درصد
اما ایا گروه کوچک که حتی مثلا یک صدم یک درصد هم نمیشه شما تحت عنوان حمایت از خودتون راهیه خیابان میکنید چرا همیشه امت همیشه بیدار و ملت رشید ایران نامیده میشن؟!!
جناب استاندار خواهشن جلوی جابجایی های باندی و گروهی رو در خراسان جنوبی بگیرد ، متاسفانه زمزمه تغییر یکی از مدیران پرتلاش استان که انصافا برای مردم از سر صداقت و دلسوزی خدمت میکنه به گوش میرسه، آن هم به واسطه سم پاشی یک نیروی معلوم الحال که مدرک پولیش با سطح سوادش اصلا قابل قیاس نیست، به هر حال بجای شایسته سالاری باند بازی نکید که انگیزه کار کردن رو از سایر کارکنان خواهید گرفت ، دولت سیزدهم متاسفانه در بحث جابجایی ها اتوبوسی که نه قطاری عمل میکنه ، و داره یکی یکی از نیروها خدوم رو از قطار پیاده میکنه .،
ما چقدر خوشبختیم
ما چقدر خوشبختیم
جناب اشتری برا یک درصد بیش از یک ماه هست انترنت و شبکه های وات شاپ و ... ....را قطع کرده آید و مسابقات فوتبال بدون تماشا گر برگزار میشه!!!!!!!!!
جناب علم الهدی
به دختران و زنان مخالف حجاب اجباری اجازه تجمع داده شود تا مفهوم اجتماع چند میلیونی را متوجه شوید
در ضمن کیک و ساندیس و نهار و پذیرایی هم لازم نیست
الناز رکابی جرمی مرتکب نشده حجاب باید اختیاری شود
با توجه به اینکه سال قبل در هنگام بودجه ریزی آموزش و پرورش بدون وزیر بود و از طرف دولت رییسی بیشترین بی توجهی به این وزارتخانه شد و اگه نبود صدای اعتراض نمایندگان به طوری که این اواخر فریاد طذالنور هم بلند شد ، رییسی اصلا بودجه آموزش و بهداشت کشور و قطع میکرد و برای حسن آقا در لبنان میفرستاد؟؟ به هر حال سال ۱۴۰۲ سالی به مراتب پر چالش خواهد بود اگه همانند بودجه عزیران در سپاه بودجه ۲و نیم برابر نشه هیچ درد دوا نمیشه چرا که
۱_ حداقل ۲۰۰ هزار نیرو منتظر پاداش پایان خدمت هستند که حداقل ۵۹ همت فقط پول پادش میشه
۲_ طبق آمارها در مقطع متوسطه از نیروهای بازنشسته استفاده شده که پولدحق التدریس آنها حدود ۳۰ همت خواهد شد که قراردبود از اول اردبیهشت ماهیانه پرداخت بشه که زهی خیال باطل
۳_ پول کلاسهای تابستان همکاران ساده لوح که تابستان خود رو فدای آموزش کردن هم که فعلا خورده شد
۴_ حق امتحانات ، سرانه مدارس شبانه روزی ، و...
به هر حال جناب رییسی دولت شما وزارت آموزش و پرورش با یو میلیون معلم و ۱۶ میلیون دانش آموز رو رها کرده و چسبیده به روسیه
خواهشن اول خودمون دوم خودمون سوم خودمون ، این کشور خودش در منجلاب درد و رنج هست بیش از این، درد بر دره‌های ما نیفزا،،
مملکت مال پدر علم الهدی هست آیا؟؟؟؟؟؟ چقد دامادشو بزرگ میبینه
حاج علم اینکه وزیر منتخب دامادته.اگه اعتراضی داری به دامادت بکن.
جناب دکتر بیماری پیش زمینه ای که ندارند انشالله؟
تو این مملکت حرف ..زدن اسانترین کار هست
یه نگاه به هر کدوم از این تیترها برای دو ساعت سردرد کافیه . وقتی کمبود تدبیر و آگاه اندیشی در مسئولین فراگیر شده هیچ امیدی به آینده نیست
فرق مجلس منتخب و مجلس منتصب
در مجلس قبل دوبار حداقل روحانی در مجلس به چالش کشیده شد با اینکه همگام بودن ولی این مجلس که انگار نه انگار تو کشور چه خبره ؟؟ تورم ، فقر ؛ طلاق ،مسکن و.. داره سونامی وار کشور رو نابود میکنه حضرات خوابند.
احسنت به آقای علم الهدی ، حق را گفتند .
خدا حفظشان کند.
سردار؟ مگر قرار هست همه معترض بشوند و بیایند وسط خیابان که شماها بفهمید یک جای کارهاتون می لنگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نخبگان و نوابغ فوق بشری خبر سازی فارس احیانا نظری در مورد اقتصاد فاسد و رانتی و تورم چند صد درصدی بیخ گوش خودشان ندارند؟؟؟!!!!!
روز سوم مهر مردم نه تنها آزاد بودند برای راهپیمایی البته با آبمیوه هم شاید پذیرایی شدند.
آیا مجوزی داده می‌شود برای معترضانتا ببینید ۱۰۰هزار نفر هستند یا بیشتر
جناب سردار اشتری؛ گویا آمار نیز نمی دانید. تعداد دانش آموزان 3 میلیون است نه 30 میلیون
اما اگر 30 میلیون شما را بپذیریم؛ آمار 1% می شود؛ 300 هزار دانش آموز؛ حال بقیه را نیز خودتان محاسبه کنید !!!!!!
وزیر باید با علم الهدا دیدار می کرد،یعنی با یک نخبه واقعی
یک درصد اعتراض کردند
بقیه اگر جرات کنند چند درصد می شود؟
جناب فرمانده، همانطور که خودت گفتی ۳۰ میلیون دانش‌آموز در کشور وجود دارد و خودت گفتی که فقط ۱٪ در تظاهرات شرکت کردند. خوب ، اگر سواد درست و حسابی داری همین یک درصد می‌شود ۳۰۰ هزار نفر! چطور می‌گویی دهها هزار نفر در کل کشور در اعتراضات شرکت کرده‌اند؟
اشتری جان هرک دوس داری فقط یک روز نفراتت را بگو نرن بیرون و اجازه باشه هرکی حواس بیاد بیرون بعد بشما چند نفر در کشور اومدن بیرون
وزیری هست که فامیل خودت گذاشته.
در هیچ کجای دنیا مثل ایران مسؤولین و ائمه جمعه این قدر شوخ طبع و طناز وجود ندارد.
آقای علم الهدی. ایشان نماینده چند درصد مردم و متدینین هستند؟
ظاهرا ائمه جمعه خوابند یکی از خواب بیدارشان کند !!
جناب احمد خاتمی !! در کمتر از یکماه اخیر فوت چند نوجوان دختر را خودکشی اعلام کرده اید !! حتی اگر نظر شما نه اکثریت مردم را در مورد علت مرگ آنها بپذیریم آیا نباید برای شما وهمفکرانتان که از متولیان امر تربیت وگسترش اخلاق اسلامی هستید این سوآل پیش بیاید که ما چه کرده ایم یا چه نکرده ایم که علارغم ادعاهایمان این همه آمار خودکشی بالاست؟!! آیا این هم کار آمریکا وغرب است ؟! که اگر کار آنها باشد باز این سؤال پیش می آید : پس شماها با این همه ادعا در ساخت یک جامعه اخلاق مدار اسلامی چه کرده اید ؟!
آقای اشتری آیا اجازه می دهید مسئولین مدارس در مدارس را باز کنند تا دانش آموزان معترض به خیابان بیایند تا آمار شما در مورد دانش آموزان معترض دقیق شود؟!
کلن چند نفر در راهپیمایی ها اومدن نشون بدید اون عکس های فتوشاپی نمیگم امار بدین تا ماهم درصد بگیم
سردار اشتری تنها یک درصد دانش آموزان...
تو که راست میگی اما...
فارس: تورم‌های تکراری، اقتصاد آمریکا را به رکود می‌برد
کسی حرف از تورم و رکود اقتصادی میزنه که 40 سال ماهی 50 درصد تورم داره
کسی از رکود حرف میزنه که خونه متری 5 میلیون 2 سال پیش شده متری 50 میلیون
وزیر ورزش باید استیضاح و محاکمه بشه
وقتی که پزشکیان هم تحمل نمی شود !!!! ؟؟؟؟؟
"سردار اشتری: طبق آمار تنها یک درصد از دانش‌آموزان کشور اقدام به اعتراض کردند"

خوب احتمالا دفعه های بعد بیشتر میشه. چون این جمله تحریک کننده هست ما دانش آموزان رو به سخره گرفته
خبرگزاری فارس از خط فقر ۱۸ میلیون تومانی گزارشی نداشت، خط فقری که اعضای هیئت علمی و قضات و امرای ارتشش هم به زیر آن افتاده اند؟
وای به حال کشوری که مجبور است توصیه های علم الهدی را به گوش جان نیوش کند
سلام، یکی تنیست به آقای علم الهدی بفرمایید برداشتن روسری یک خانم خطرناک تر است یا دزدی و غارت بیت المال و دروغ ؟ یا فقر و فساد و تبعیض و بیکاری ؟
علم الهدا گفت : یک دختر ناهنجاری که در اجرای برنامه سنگ‌پیمایی روسری خود را برداشته و کشف حجاب کرده، آن هم در مقابل چشم تمام مردم دنیا به عنوان یک ورزشکار اعزام شده از جمهوری اسلامی، آبروی نظام را برده و بعد بگوید روسری‌ام افتاد،....
، بدان كه اختلاص ، دزدي ، فقر و فلاكت مردم بيشتر آبروي نظام را در بين مردم دنيا برده كه توجه نداري
عع!! اقای علم‌الهدی ی مدتی تشریف نداشتید ؟!؟
وقتی بسته خبری رو میخونم متوجه میشم مسوولین و امام جمعه‌ها در جای دیگری زندگی میکنند
"انتقاد علم‌الهدی از دیدار وزیر ورزش با الناز رکابی"
شاید و شاید اون دختر خانوم کار اشتباهی کرده باشه ولی سخنان شما اون هم تو نماز جمعه خیلی دیگه تند رویه و شبیه افراطیون مذهبی است ... در هر صورت این تند رویهای شما کار دست این دولت و کشور داده جناب آقا
انتقاد علم‌الهدی از دیدار وزیر ورزش با الناز رکابی
اگر ایشان تا کنون یک حرف درست زده باشه همین حرف است به ویژه اینکه ایشان با کلاه امده
مقام روسی: تشدید تحریم‌های ایران خبر خوبی برای کرملین است
چرا ناترازی تامین انرژی کشور را از جنبه مصرف نمی بینید فکر می کنید تا کی می توان افزایش مصرف را با فشار بر حوزه تولید پی گیری کرد وقتی شما از تولید خودروهای با متوسط مصرف بالای 10 تا 12 لیتر حمایت می کنید و بیشترین سهم مصرف سوخت خودروهای کشور در شهرهای بزرگ در ترافیک های شهریست و حتی زمان بندی چراغ های راهنمایی به نوعی است که برای مثال خیابان بهشتی یا سمیه پشت همه چراغ قرمزها ماشین متوقف می شودو از طرفی کمترین توجه رابه توسعه حمل نقل عمومی و مترو دارید و حتی می توانستید عرضه گسترده پنجره های PVC دوجداره با قیمت یارانه ای یا وام بلاعوض را پی گیری کنید ولی هیچ کدام مورد توجه قرار نگرفت و هر روز شرایط مصرف بدتر خواهد شد چون کاهش مصرف انرژی نیاز به برنامه جامع در همه حوزه ها دارد
اقای علم الهدی مساله ی مهم تر از این هم بخدا قسم وجود دارد اینها که از مریخ نیامدن بچه های ما و شما هستند اگر فک می کنید هنجار شکنی ست مدینه فاضله که نساختید که حالا مو لای درزش رفته باشد . مسولان درایت /درایت ......
کوچک نمایی وقایع عینی و بزرگنمایی وقایع غیر عینی از بلایایی است که آقایانی همچون شما به آن دچار است. بطور مثال هر نابینا و ناشنوایی اعتراضات جوانان به خشونت علیه بی حجابی را همه دیده ایم و اذعان داریم که نمی دانیم چند نفر در این اعتراضات شرکت داشتند ولی آنقدر بوده اند که با کوچک نمایی تعداد آنها نمی توان روی خطای گشت های ارشاد پوشش گذاشت و در رسانه ای که مردم در آن نقشی ندارند، فردی مانند رسایی می گوید تعدادی هستند که نوبتی در محلات اغتشاش می کنند یا آن کارگردان رانتی با آثار در پیتی در همان رسانه می گوید از آگاهان امر پرسیده ام 50 هزار نفر در کل کشور. یک روحانی می گوید آنقدر کم بودند که با یه کاشین میشد جمعشون کرد. و الا آخر. بعد یک واقعیت غیر عینی مانند سقط جنین همسر یکی از بسیجیان یکی از دانشگاه های کشور را آنقدر بزرگ می کنند که گویی همه بسیجیان سقط جنین کرده اند. لذا اگر شما هم همچون آقایان و مسئولین عینک بدبینی خود به مردم یا خوش بینی به پاچه خواران خود را بردارید دنیای اطراف خود را واقعی خواهید دید نه بزرگ نه کوچک، واقعی . باور ندارید. لحظه ای بردارید و به خودتان نگاه کنید، واقعیت را می فهمید. . لذا به این نتیجه می رسید که مردم هم واقعی شما را می بینند.
ای کاش آقای علمالهدی اختلاس ها رو هم ایراد میگرفت
گرانی رو ایراد میگرفت .ظلم به ملت با ایجاد تورم رو ایراد میگرفت.
فقط چشم شون ۴ تار مو رو مببینه .مشکل اصلی کشور رو فراموش میکنن.
اینجور افراد شدن مسول کشور این میشه اوضاع جامعه
برخی از امامان جمعه آتش بیار معرکه شده اند. واقعا با این همه خروجی حوزه ها یک نفر را ندارید که جایگزین این افراد کنید.
نماینده مجلس: در ماجرای مرگ دختر اردبیلی اظهارات خانواده، موثق‌ترین نظر است


دو هفته شد هنوز نتونستین برای مرگ این دختر به اجماع برسین؟
برای یک درصد جامعه کل اینترنت را قطع کردید پس و این همه نیرو ریختید تو خیابان
لطفا حرفهای علم الهدی را بازنشر نکنید. به مصلحت خودتون نیست. از ما گفتن بود.
واقعا چه اصراری داره خبرگذاری فارس که بخواد ثابت کنه آمریکا تورم بالایی داره وقتی ما اقتصاد ۳۰۰ درصدی را در یک سال تجربه میکنیم یعنی نمیدونه اقتصاد آمریکا اقتصاد اول دنیا هست
بخاطر یک درصد غافل فیلتر کردین
آقای اشتری عدم اعتراض دلیل بر راضی بودن از عملکرد مسولین و خصوصا اقدامات ناجا نیست!
بیش از 80% مردم از تبعیض و سوئ مدیریت و تبهکاری در اقتصاد و فرهنگ ناراضی هستند و تنها بخاطر اینکه اعتراض با شیوه های جاری را تف سربالا می دانند سکوت کرده اند!!!
قیمت گذاری کالاهای اساسی ....
فقط هیمن ؟ قیمت های دیگر چرا کنترل نمی شود ؟؟
علم الهدی .... خخخخخخخخخخخخخخخخخخ.....
آقای علم الهدی! شما و کسانی که به نزدیکان شما رای دادند در اقلیت هستید
علم الهدي جان الناز ركابي به با حجابان دهن كجي كرد قبول بگو اختلاس گران به چه كساني دهن كجي كردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مملکت آرام شد دوباره دوستان پیدا شدن تا یکماه پیش همه فکر می کردیم که همه تشریف بردند خارج هیچ کس نطقی نمی کرد
آقای علم الهدی متوجه نشده اند که دوره تعیین تکلیف برای ملت تمام شده
اقای علم الهدی مطلب دیگه ای در خصوص مملک جزء حجاب ندارن ؟ متدینین رای دادن که فقر اقتصادی و تورم توی جامعه حاکم شه ؟
درود بر الناز رکابی
آقای اشتری صورت مسیله را پاک میکنی ولی نوشتی یکدرصد شرکت کردند..ولی ۹۰ درصد دیگه هم معترضند
الناز آبروی هیچ کس را نبرد
تمام کشورهای مسلمان حجاب اختیاری دارند
در بازی های ملتهای مسلمان دیدیم که هیچ کشوری شبیه ما گرفتار روسری زنان نشده
آبروی افرادی رفت که ادعا می کردند مردم این سبک زندگی را بطور خودجوش انتخاب کرده اند
یا افرادی که در چشم ملت ما خیره شدند و گفتند در ایران حجاب اجباری نیست !
خدائیش برخی سخنان امامان جمعه روی مخ است
پاسخ ها
آقا مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
برخی؟!
ناب الم الهدی دارین میفرمایید که متدینین به دولت رئیسی رای دادن و باقی شرکت کنندگان در انتخاب دین ندارن؟؟؟ کاری نداره ما هم دیگه شرکت نمی‌کنیم در انتخابات تا شما متدینین راختتر به اهدافتان برسین بدون مزاحم خوش باشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
کاملا موافقم
مسئولین انگار تو ایران زندگی نمی کنند اگر از 80 میلیون 110 هزار نفر معترض هستند چرا موقغ انتخابات شورای نگهبان نمایندگان مخالف را رد صلاحیت میکند
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
احسنت
شما که اینهمه اشراف اطلاعاتی دارید و سریع درصد و تعداد معترضان را محاسبه میکنید چطوری زیر چشمتون اختلاس 92 هزار میلیاردی و گم شدن دکل نفتی و کلاهبرداری سکه ثامن و صندوق ثامن و ....... اتفاق میوفته ؟
حالا تکلیف چیه؟
خانم رکابی رو محاکمه کنند؟ از تیم صخره نوردی حذفش کنند؟بیادتوی صدا و سیما با پوشیه معذرت بخواد؟ یا چی ....؟
یا وزیر ورزش استعفا کنه؟ برش دارن؟ بیاد عذرخواهی رسمی بکنه؟ یا استیضاحش کنن؟؟ یا چی...؟
یا رییس جمهور محترم معذرت خواهی کنه؟...توضیح بده ؟...یا چی؟؟
در برخورد با این موضوع که دارن بزرگش میکنن چه موضعی صحیحه؟؟ بفرمایید تا همون کار انجام بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
همه زنها را اعدام کنند تا مشکل آقایان به کل حل بشه
علم الهدا تو که از وزیر وزیرتر نیستی که برو نمازتو بخون بزار مردم زندگی شونرو بکنن
سلام بعضي افراد خصوصا بعضي نمايندگان حرف يا اظهار نظرنكنندكسي به آنها مي گويد .... ؟
این روز ها حرفهای بی منطق از مسولین زیاد می شنویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
قبلا حرف منطقی شنیده بودی؟
باید قبول کنیم که اگر میخواهیم یک کشور بین المللی باشیم باید در افکارمون تجدید نظر بکنیم.
واقعا شرایط طوری است که یک نفر می توان د بجای چند میلیون نفر تصمیم بگیرد. این اقای علم الهدی از جانب چند نفر حرف می زند؟ اصلا چرا ما نماینده نداریم که حرف بزند؟
آقای علم الهدی از جمعیت 3 میلیونی مشهد چند نفر پست سرت نماز جمعه میخونن؟.همون 1 درصد سردار اشتری هم نمیشه.
آقای علم الهدی بخدا با دیدن شما بعد از 27 سال افتخار نوکری امام حسین دارم یواش یواش از دین اسلام زده می شم به اسلام بد نکنید به اعتقادات مردم بد نکیند جامعه داره از درون تهی میشه این راهش نیست اگر از اعتقادات تهی بشه فاجعه به بار خواهد آمد و دیگر هیچکس در امان نخواهد ماند نه متدین و نه غیر متدین.
یک درصد اعتراض کردند اینترنت ۹۹ درصد را قطع کردند
آقای علم الهدی برای سفره خالی مردم برای عرق شرم مرد نزد خانواده اش برای سنگینی غم پدر و مادری که شاهد ذره ذره آب شدن جوانشان در چنگال اعتیاد هستند برای جوانان بیکار اعم از فارغ التحصیل و غیره برای خرید دو عدد مرغ به قیمت 400 هزار تومان و برای ... انتقاد کرده یا میکنید ؟ شیخ کجای کار هستید ؟!
جالبه که بعضیها فکر میکنن هر کس منتقده، حتما داره از آلبانی کامنت میذاره. چقدر بعضیها هنوز در توهم هستند.
عجب آمار اطلاعات دقیقی!!! وزیر آموزش پرورش میگه 16 میلیون دانش آموز داریم!!! اونوقت سردار کشور میاد میگه 30 میلیون دانش آموز داریم!!!!!! اختلاف نه صد تا هزار تا!!! اختلاف میلیونی آمار!!! لابد سردار تعداد نوزادان، مهد کودک، پیش دبستانی، ترک تحصیل شده ها، همه رو باهم یک جا حساب کردند!!! اینطوری که نوجوان ترین کشور دنیا هستیم بجای پیر ترین!!! حضرت محمد که پیامبر خدا بود از همه چیز اطلاع با اطرافیان مشورت به حرف همه چه انتقاد چه پیشنهاد چه اعتراض گوش میکرد اجازه صحبت کردن می داد!!!!
یکی میگه 16 میلیون دانش آموز داریم یکی که کارش شغلش این نیست میگه 30 میلیون دانش آموز داریم!!!! بالاخره کدوم آمار درسته!!!؟؟ مشکل ما همینه هرکی از راه میرسه واس خودش نطق میکنه!!!!!!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی