بازدید 24225
سه هزار و صد و شصتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

وزیر ارتباطات: تلاش می‌شود تا علاوه بر غیرمجاز بودن استفاده و فروش فیلترشکن‌ها، جرم‌انگاری هم بشود / وزیر ارشاد: پلتفرم قابل اعتماد به مردم معرفی می‌کنیم / نماینده اردبیل: به علی دایی اسائه ادب نکردم / فاطمی امین: افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو شایعه است / ایرنا: اقتصاد ایران دو برابر اقتصاد سوئیس است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: آخرین وضعیت تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت / دلیل چند نرخی بودن تخم مرغ در بازار چیست؟ / سیاه‌کلی: آیین نامه واردات خودرو نقاط کور زیادی دارد / اروپا: شواهد کافی برای تحریم ایران به دلیل ارسال پهپاد به روسیه داریم و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶ 19 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

وزیر ارتباطات: تلاش می‌شود تا علاوه بر غیرمجاز بودن استفاده و فروش فیلترشکن‌ها، جرم‌انگاری هم بشود
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات گفت: استفاده و فروش فیلترشکن‌ها غیر مجاز است، ولی متاسفانه جرم انگاری نشده است. زارع پور تاکید کرد: تلاش هایی صورت می‌گیرد تا استفاده از فیلترشکن ها علاوه بر غیرمجاز بودن، به سرعت جرم انگاری هم شود. او توصیه کرد که مردم تا آنجایی که می‌توانند از فیلترشکن‌ها استفاده نکنند.

شریعتمداری: مسئولان نظام با اغتشاشگران قاتل چه گفت‌و‌گویی می‌توانند داشته باشند؟
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «خنجر شمر گُم نشود» نوشت: در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور، دست تعرض به جان و مال و ناموس مردم گشوده‌اند و غیر از تخریب و آتش‌سوزی و کشتار و جنایت در قاموسشان نیست، سخن از گفتگو به میان آوردن، دقیقاً مانند آن است که در هنگامه غروب عاشورا و فاجعه‌ای که حرامیان با قتل عام آل‌الله پدید آورده‌اند، کسانی نگران گُم شدن خنجر شمر ملعون باشند.

دادستان کل کشور: اغتشاشگران بدانند از شمشیر عدالت اسلامی نمی‌توانند فرار کنند
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور گفت: اغتشاشگران بدانند از شمشیر عدالت اسلامی نمی‌توانند فرار کنند، مجازات ناامنی مجازات سبکی نیست و با متجاوزان و اغتشاشگران برخورد قاطعی خواهد شد.

نوباوه: در اروپا بعضی از تجمعات را خود دولت‌ها راه می‌اندازند تا انرژی مردم تخلیه شود
بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران گفت:‌ هرچیزی که قانون داشته باشد باید طبق قانون با آن برخورد شود. ما اعتقاد داریم که در بسیاری موارد قانون نداریم. بسیاری از افراد می‌خواهند رفتار مسالمت‌آمیز داشته باشند. یکسری هنجارشکن و قانون‌شکن می‌آیند و جو را به هم می‌ریزند. باید سره از ناسره معلوم شود. من در کشورهای اروپایی و آمریکا بودم؛ برخی می‌خواستند به دولت اعتراض کنند، تقاضای برگزاری تجمع را تحویل می‌دادند، بعد از آن مجوز داده می‌شود و سپس دستگاه امنیتی و پلیس می‌آید و از معترضان حفاظت می‌کند. الان هم این قانون در وزارت کشور وجود دارد اما بسیاری از اعترضات اجازه قانونی ندارد. ما باید به سمت قانون برویم؛ به سمت اینکه مطالبات خود را قانونی مطرح کنیم. اینکه معترضان حرف خود را بزنند، هیچ اشکالی هم ندارد اما باید قانونی باشد. به صورت قانونی اعتراض کن. پلاکارد دستت بگیر و شعار هم بده. ما با این موضوع هیچ مشکلی نداریم.

نوباوه وطن تصریح کرد: من در کشورهای اروپایی با چشم خودم دیدم، بعضی از تظاهرات را خود دولت‌ها راه می‌اندازند، چون می‌خواهند این پتانسیل‌ها و انرژی مردم تخلیه شود، هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد. به طور مثال الان مگر جلیقه زردها اعتراض نمی‌کنند؟ دو سال است که در کف خیابان حضور دارند. اما وقتی در اعتراضات شیشه می‌شکنید و ماشین آتش می‌زنید این دیگر بحث اغتشاش و خرابکاری است و بحث مطالبه مسالمت‌آمیز نیست. هنجارشکنی که قانون نیست. شما اگر در داخل خانه خودتان فرزندتان رفتار هنجارشکنانه داشته باشد، تحمل نخواهید کرد. به همین دلیل برای هر هنجاری باید قانون باشد و حتی تقویت هم شود. آن چیزی که بخواهد هنجارشکنی باشد، از خانه گرفته تا اجتماع حتما باید با آن برخورد قانونی صورت بگیرد.

بیلبوردهای پژمان جمشیدی از سطح شهر تهران جمع شد
همشهری نوشت: پس از جمع آوری بیلبورد‌های تبلیغاتی علی دایی، مهران مدیری و شهاب حسینی، بیلبورد‌های پژمان جمشیدی هم از سطح شهر جمع آوری و مجوز پخش تیزر‌های تبلیغاتی او هم باطل شد. یک منبع آگاه در رابطه با جمع شدن بیلبورد‌های پژمان جمشیدی از سطح شهر گفت: اداره ارشاد استان تهران دستور لغو این مجوز را داده و شرکت کارفرما نیز این بیلبورد‌های تبلیغاتی را از سطح شهر جمع آوری کرده است.

علی دایی در اینستاگرام ۱۰ میلیونی شد
علی دایی در اینستاگرام به ۱۰ میلیون فالوئر رسید و بعد از علی کریمی، تبدیل به دومین ورزشکار ایرانی شد که به ۱۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام می‌رسد.

وزیر ارشاد: پلتفرم قابل اعتماد به مردم معرفی می‌کنیم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پلتفرم قابل اعتماد که حس اعتماد عمومی را به همراه داشته باشد به مردم معرفی می‌کنیم. مهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برنامه وزارت ارشاد برای معرفی یک پلتفرم قابل اعتماد برای مردم گفت: با توجه به اتفاقاتی که در کشور افتاد و تصمیماتی که از سوی مراجع امنیتی گرفته شد، معتقدیم سرویس‌های داخلی پلتفرم‌ها و شبکه‌های پیام رسان، باید نیازهای مردم را پاسخ دهند. وی افزود: نخست باید بتوانیم خدماتی که مردم لازم دارند در اختیارشان قرار دهیم و مهمتر از آن حس اعتماد عمومی را جلب کنیم. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: این بحث در مراجع مختلف تصمیم‌گیری مطرح است و ما و دوستان که در تامین محتوا مسئولیت داریم نیز موضوع را پیگیری می کنیم.


آمار خبرگزاری فارس از بازداشتی‌ها
بازداشتی‌هایی که تحت تاثیر هیجان‌زدگی در خیابان‌ها حاضر شده بودند اما نقشی در آتش افروزی و اعمال خشونت‌آمیز و ... نداشتند با اخذ تعهد آزاد شدند اما افرادی که نقش جدی در اغتشاشات داشتند تا زمان تشکیل دادگاه همچنان بازداشت خواهند بود.بنا به کسب اطلاع خبرنگار فارس، اولین بررسی‌های آماری از ترکیب سنی بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر به شرح زیر است:

۱- ۴۱.۸ درصد از بازداشت شدگان کمتر از ۲۰ سال دارند

۲- ۴۸.۲ درصد از بازداشتی‌ها در سنین ۲۰ تا ۳۵ سال دارند

۳- ۱۰ درصد نیز بالای ۳۵ سال دارند

بر اساس این گزارش سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی در جریان تجمعات و آشوب‌های اخیر در تهران به ترتیب فراوانی از گروهک سلطنت‌طلب، گروهک‌های کردی، گروهک نفاق، گروهک چپ مارکسیستی، گروهک‌ پان‌ترکیسم و گروهک تکفیری افرادی را بازداشت کرده‌اند. همچنین در میان دستگیر شدگان، برخی کارمندان دستگاه‌های دولت نیز دیده می‌شوند که آمار آنها نیز حدود 2 درصد از کل جمعیت بازداشت شده‌ها تخمین زده شده است. بر اساس این گزارش، برخی از اتباع کشورهای خارجی نیز در میان دستگیر شده‌ها حضور دارند.

مدیر کل آژانس: مذاکرات هسته‌ای ایران در بن‌بست است
مدیرکل آژانس اتمی مدعی شد به دلیل محدودیت دسترسی بازرسان خود به تأسیسات هسته‌ای ایران در ماه‌های اخیر، اطلاعات مهمی را در اختیار ندارند.در ادامه ادعاهای مقامات اروپایی و آمریکایی درباره به بن‌بست رسیدن مذاکرات رفع تحریم‌های ایران در وین و اظهار بدبینی نسبت به هرگونه حصول توافق بین طرف‌های شرکت‌کننده، آژانس اتمی نیز این ادعاها را تکرار کرد.«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (چهارشنبه) مدعی شد مذاکرات درباره توافق هسته‌ای ایران که بین ایران و طرف‌های اروپایی و غیرمستقیم با آمریکا در وین انجام شد، به بن‌بست رسیده است.به نوشته خبرگزاری «رویترز»، گروسی در مصاحبه با این رسانه طی سفری به آرژانتین، ادعا کرد: «مذاکرات احیای توافق هسته‌ای ایران در بن‌بست قرار دارد. آژانس اتمی هم به دلیل محدودیت دسترسی بازرسان خود [به تأسیسات هسته‌ای ایران] در ماه‌های اخیر، از اطلاعات مهمی بی‌خبر است.»

اروپا: شواهد کافی برای تحریم ایران به دلیل ارسال پهپاد به روسیه داریم
طبق گزارش منابع خبری، سخنگوی اتحادیه اروپا مدعی شده بروکسل شواهد کافی برای تحریم ایران به خاطر آنچه ارسال پهپاد به روسیه خوانده شده را در اختیار دارد. به گزارش رویترز، یک سخنگوی اتحادیه اروپا چهارشنبه (۱۹ اکتبر) مدعی شد «اتحادیه اروپا در حال کار برای (اعمال) تحریم‌های جدید علیه ایران بعد از جمع‌آوری شواهد کافی مبنی بر اقدام ایران در ارائه پهپادهای مرگبار به روسیه برای استفاده در اوکراین است».«نبیلا ماسرالی» سخنگوی جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه این ادعا، افزود: اکنون که شواهد کافی خود را جمع کرده‌ایم، کار در شورای اروپا با توجه به پاسخ روشن، سریع و محکم اتحادیه اروپا در جریان است.مقامات اوکراینی، اروپایی و آمریکایی در روزهای اخیر سر و صدای زیادی را در خصوص آنچه ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه می‌خوانند، به پا کرده‌اند. وزیر خارجه اوکراین دوشنبه خواستار تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران با ادعای استفاده روسیه از هواپیماهای بدون سرنشین ساخت ایران شد. وی سه‌شنبه نیز گفت که پیشنهاد قطع روابط دیپلماتیک با ایران را به «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین ارائه کرده است.

واکنش رهبر انقلاب به تلاش‌ها برای تعطیلی کلاس‌ها و دانشگاه‌ها
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی فرمودند: یک رکن مهم پیشرفت کشور دانشگاه است و در دانشگاه هم عمدتاً نخبگان علمی هستند. این که شما می‌بینید در مقاطع مختلف ــ نه فقط حالا دیروز و پریروز ــ تلاش شده که دانشگاهها و کلاسها تعطیل بشود، بچه‌ها سر کلاس نروند، استاد نرود و ... این ناشی از این است که دانشگاه نقش اساسی دارد.

بیش از ۸۰ درصد حوادث سایبری اخیر بدون پیچیدگی بود
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد حوادث سایبری اخیر پیچیدگی نداشت و به این دلیل رخ داد که در آن دستگاهها، چهارچوبهای اولیه امنیتی را رعایت نکرده، در حالی که اِشکال و راه حل آنها هم معلوم بوده است.غلامرضا جلالی روز چهارشنبه در روز نخست همایش پدافند شیمیایی خراسان رضوی در مشهد، با اشاره به هک شدن سامانه شهرداری تهران، افزود: هک سامانه شهرداری تهران که در تابستان رخ داد، به دلیل وجود ۳۰۰ دسترسی اَدمین بود که می‌توانست هر کاری را انجام دهد. اَدمین، در کنترل سیستم های اداری به اندازه مدیرعامل یا بیشتر اختیارات دارد. باید کسی که می خواهد ادمین اداری باشد صلاحیت امنیتی وی استعلام شود تا مشخص باشد، فرمان کار دست چه کسی قرار گرفته است.


نماینده اردبیل: به علی دایی اسائه ادب نکردم
نماینده اردبیل اظهار کرد: بنده موضع انقلابی خود را بیان کردم، اما باید بگویم علی دایی اسطوره‌ای بوده که در دوره هشتم مجلس بنده ایشان را به عنوان وزیر ورزش معرفی کرده بودم و هرگز به ساحت ایشان اسائه ادب نکردم و کاری به این کار‌ها ندارم. سید کاظم موسوی، نماینده اردبیل در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: ما با اغتشاش در هر کجایی از کشور و در ممالک مسلمان مخالف هستیم. اخیراً هم در اردبیل یک اتفاق پیش آمد و خانواده‌ای که متوفی داشتند بسیار محترم و باشخصیت و متدین هستند و در انقلاب سهم دارند و آن دختر عزیز و خواهر بزرگوار از دست رفت، خداوند متعال ایشان را بیامرزد. او در ادامه اظهار کرد: بنده موضع انقلابی خود را بیان کردم، اما باید بگویم علی دایی اسطوره‌ای بوده که در دوره هشتم مجلس بنده ایشان را به عنوان وزیر ورزش معرفی کرده بودم و هرگز به ساحت ایشان اسائه ادب نکردم و کاری به این کار‌ها ندارم، اما موضع من این بوده که افرادی که صاحب جایگاه اجتماعی هستند باید به آرامش و امنیت این انقلاب و کشور کمک کنند.نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: ما نباید بنزین روی آتش بریزیم چرا که دشمن دنبال کشته‌سازی است و کلید واژه اصلی دشمن همین موضوع است. ما باید بیدار باشیم، مردم اردبیل حسینی و ابوالفضلی هستند.

فاطمی امین: افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو شایعه است
سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است، قیمت خودرو در کارخانه افزایش یابد، گفت: خیر، این موضوع شایعه است.

سیاه‌کلی: آیین نامه واردات خودرو نقاط کور زیادی دارد
لطف الله سیاه‌کلی عضو کمیسیون صنایع معادن با انتقاد از آیین نامه واردات خودرو، تصریح کرد: این آیین‌نامه دارای نقاط کور زیادی است و مجلس نسبت اجرای به آن خوشبین نیست. در مجموع سوالات مجلس از وزیر در زمینه خودرو به واردات آن ختم نمی‌شود و پرسش‌هایی در زمینه تولید، واردات، صادرات، کیفیت و تعداد خودرو‌هایی تولیدی دارد.

دلیل چند نرخی بودن تخم مرغ در بازار چیست؟
رئیس فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: نرخ مصوب تخم مرغ تغییری نکرده و فروش بیش از این قیمت، تخلف محسوب می‌شود. مهدی یوسف خانی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو درباره تغییرات قیمت تخم مرغ گفت: قیمت مصوب تخم مرغ تغییر نکرده و همان نرخ مصوب یعنی هر کیلو ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان و شانه دو کیلویی ۷۹ هزار و ۶۰۰ تومان است. وی درباره چند نرخی بودن تخم مرغ در بازار افزود: بخشی از این تفاوت قیمت، شاید تخلف و یا شاید سوء استفاده برخی واحد‌های صنفی در مناطقی از شهر که می‌توانند بالاتر بفروشند باشد، ولی عمده مناطق شهر را که بررسی می‌کنیم، قیمت بعضی جا‌ها تا ۸۲ تومان حتی قیمت ۸۰ تومان هم دیدیم است. حالا قیمت خریدش و تهیه اش مناسب‌تر بوده دیدیم، ولی اینکه می‌فرمایید این قیمت ۹۰ تومان هم غیرممکن نیست، ولی قیمت مصوب باید رعایت شود.

آخرین وضعیت تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت
خاندوزی وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی در حاشیه هیات دولت در رابطه با جاماندگان سهام عدالت گفت: به جهت اینکه این تکلیف قانون بودجه ۱۴۰۱ است، دولت مصوبه‌ای داشت و در گام اول برای افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی، ده میلیون سهام عدالت به ازای هر فرد مصوب و منابع آن مشخص شد و این موضوع منتظر تاییدیه مجلس است و اگر ایرادی گرفته نشود، رسما ابلاغ و در ماه‌های بعد اجرایی خواهد شد. وی در رابطه با شش دهک اول درآمدی دیگر گفت: با توجه به اینکه تکلیف دولت این است که سهام لازم به سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری را بدهد، حوزه بازنشستگی در اولویت پرداخت بدهی‌های دولت است و از این بابت ۹۰ هزار میلیارد باید در اختیار این شرکت‌ها قرار بگیرد.

ایرنا: اقتصاد ایران دو برابر اقتصاد سوئیس است
خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به گزارش جدید صندوق بین المللی پول نوشت: از جمله کشور‌هایی که اقتصاد کوچکتری نسبت به ایران در سال جاری میلادی دارند عبارتند از: لهستان، تایلند، پاکستان، هلند، آرژانتین، آفریقای جنوبی، امارات، سوئیس، بلژیک، سوئد، اتریش، نروژ، پرتغال، یونان، فنلاند و بلاروس. اقتصاد سوئیس، بلژیک، سوئد، اتریش و ایرلند نزدیک به نصف اقتصاد ایران در سال ۲۰۲۲ محاسبه شده است. صندوق بین المللی پول تولید ناخالص داخلی سوئیس را ۷۳۷ میلیارد دلار، بلژیک ۷۲۳ میلیارد دلار، سوئد ۶۸۴ میلیارد دلار، اتریش ۵۹۹ میلیارد دلار و ایرلند ۶۶۶ میلیارد دلار پیش بینی کرده است. حجم اقتصاد فرانسه نیز حدود دو برابر اقتصاد ایران است. تولید ناخالص داخلی فرانسه بر اساس شاخص قدرت خرید در سال ۲۰۲۲ افزون بر سه‌هزار و ۶۸۸ میلیارد دلار پیش بینی شده است. ایران با تولید ناخالص داخلی یک‌هزار و ۴۴۹ میلیارد دلاری بر اساس شاخص قدرت خرید در سال ۲۰۲۱ نیز در رتبه ۲۱ جهان در میان بزرگترین اقتصاد‌های دنیا قرار گرفته بود. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۰
در انتظار بررسی: ۸۰
انتشار یافته: ۱۷۷
اقای وزیر ارتباطات
شام و ناهار مردم رو هم بگید چی بخورن و چی نخورن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
من نمی دونم این وزیر ارتباطات و ارشاد چقدر شبیه کلانتر ها هستند؟
اینقدر مسؤلان نادرست گفتند
که اگر ایندفعه راست بگن باز هم مردم میگن علی دایی راست میگه
همین جریان خودرو تو یک سال گذشته ببینید چقدر دروغ تحویل مردم دادید از تلویزیون
این شوخیه مگه نه؟؟؟؟.

ایرنا: اقتصاد ایران ۲ برابر اقتصاد سوئیس است
خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به گزارش جدید صندوق بین المللی پول نوشت: "از جمله کشور‌هایی که اقتصاد کوچکتری نسبت به ایران در سال جاری میلادی دارند عبارتند از: لهستان، تایلند، پاکستان، هلند، آرژانتین، آفریقای جنوبی، امارات، سوئیس، بلژیک، سوئد، اتریش، نروژ، پرتغال، یونان، فنلاند و بلاروس. اقتصاد سوئیس، بلژیک، سوئد، اتریش و ایرلند نزدیک به نصف اقتصاد ایران در سال ۲۰۲۲ محاسبه شده است.
وزیر ارتباطات علیرغم مدرک دانشگاهی اش بیسواد در زمینه اینترنت و تکنولوژی اطلاعات است !!!!!!!!!!! میلیونها نفر در کشور از فیلترشکن استفاده می کنند حالا فرض کنیم بیاید بگوید استفاده از فیلترشکن جرم است آیا قوه قضاییه به اندازه میلیوتها نفر زندان برای زندانی کردن مجرم دارد ؟ همانطور که الان جمعیت زیادی از کشور از ماهواره استفاده می کنند در حالیکه طبق قانون جمهوری اسلامی ایران استفاده از ماهواره جرم است .
سوال دیگر اینکه آیا وزیر ارتباطات به سراغ پسر معاون رئیس جمهور (خانم خزعلی ) وی پی ان فروش هم می رود ؟
اگر اوضاع آرام بود فاطمی امین با پررویی میگفت خودروسازها 80 درصد در ضرر هستند همه جای دتیا قیمت های افزایش می یابد
ایرنا گفته که اقتصاد ما از سوئیس ، لهستان، هلند، بلژیک، اتریش بهتره،
خدایا واقعا ما اینقد خوشبختیم و خبر نداریم؟؟؟
یعنی این گداها و کارتن خوابهایی که تو خیابونن هم دروغه؟؟؟
شاید چشمای من اشتباهی میبینن
پس چرا احساس خوشبختی نمیکنم؟؟؟ فقط حس بدبختی و فقر فلاکت دارم همین
تا چند سال دیگر کل گوشیهای دنیا امکان اتصال به اینترنت ماهواره ای را خواهند داشت اونوقت ....
جناب تابناک مخاطبین قدیمی خودت را فراری دادی وقتی یکطرفه نظرات را منتشر می کنید و انگار اینجا شده دوستداران آمریکا و....!
نباید حاکمیت ، منوط به قطع اینترنت باشد .
باید در جهت رضایت مردم گام برداشت
من به هیچوجه از پلتفرم داخلی استفاده نخواهم کرد .
علی دایی باید محاکمه شود به جرم تشویش اذهان برای ایجاد اشوب و باز با گستاخی تمام می‌گوید من مبنع دارم وقتی همه چیز مشخص هست
منبعت کی هست؟ شبکه های لندنی
رک بگو دنبال چی هستی؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
منبع میخوای؟ پاشو برو اردبیل از نزدیک ببین!
مگه نمیگید همه مردم با شما هستن .
پس چرا اینترنت رو قطع میکنید ؟
شهید ندادیم که سازش کنیم غربگدارو نوازش کنیم!
پاسخ ها
سهند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
غربگداها اگر نباشن شماها کلا 20 میلیون نفر هم نیستین.آقای شرق گدا.عضو باند مافیای جهانی.جیب خود بین.
نمیتونی اسائه ادب کنی .
یک / میلیونیوم علی دایی مقبولیت نداری
بهتر است در خصوص میزان میل مردم به استفاده از پلفترم های داخلی یک نظرسنجی توسط مرکز تحقیقات صدا وسیما انجام شود تا از اتلاف هزینه اجتناب بعمل بیاید !!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
به صدا و سیمای ایران کسی مگه توجه میکنه یه مشت فیم چند قرن پیش میاره پخش میکنه که خود مسئولین هم به اخبارش هم گوش نمی کنند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
اخه کی تا حالا از مردم نظرخواهی کردن که دفعه دوم باشه. پرروترین دولت کل تاریخ همین دولته
برای تحقیق و آموزش نیاز به برخی سایت ها است
برای ارتباط با دنیا نیازمند برخی نرم افزار ها هم هست
چه این نرم افزار ها از سوی دولت فیلتر باشه مثل یوتیوب(واقعا خیلی سایت سودمندی برای آموزش هست) و مسنجر یا از طرفی تحت تحریم برای ایرانی قفل باشه
در هردو حالت نیازمند ابزار های رفع فیلتر هست
حال تصمیم گیری درباره آینده شغلی ،تحصیلی و ... این محقق و یا دانش پژوه افتاده دست آقایان زارع پور و معاون و برخی نهاد ها که هیچگونه سوادی ندارند و نادانسته حرف هایی میزنند که باعث نگرانی و تشویش اذهان می شوند و خیلی مشتاقم که بفرمایند چگونه اعتراضی کنیم که بفهمند نمیخواهیم در مسند قدرت باشند ؟؟ و قرار است این را مجلس چگونه حل کند بدون اینکه بگند ما پیشرفت کردیم و دنیا چشم دیدنش را ندارد!!!!!
خدای بزرگ را شاکریم که با تلاش بی وقفه جوانان و دانشمندان عزیز کشورمان روز به روز پله های ترقی در همه زمینه ها را طی می کنیم
چه کسی باور می کرد که ایران توسط آمریکا و اتحادیه اروپا که ادعای رهبری جهان را دارند به خاطر صادرات فناوری از جمله تهباد به روسیه که خود دومین ابرقدرت جهان است تحریم شود
فعلا ما مداخله ایی در جنک اوکراین نداشته ایم ولی اگر مجبور به مداخله شویم قطعا نتیجه نبرد طور دیگری رقم خواهد خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
لذت بردیم از تحلیل کارشناسی شما
ترامپ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
اول برو اسم پهباد را یاد بگیر که ننویسی تهباد بعداً نظر بده آقای باسواد!!! ظاهراً تو هم مثل رئیس جمهوری شش کلاس هم سواد نداشته باشی
پسر خزعلی داره توی کانادا جُرم میفروشه
دولت سیزدهم که رئیس جمهورش با رای نازل نسبت به انتخاباتهای گذشته رئیس جمهور شده است حالا فکر میکند که در جامعه مقبولیت دارد لذا تلاش می کند خواسته خود (تحمیل پلفترم اینترنت به مردم و جرم انگاری وی پی ان ) را به مردم دیکته کند ولی اطمینان داشته باشد که به یاری حق در این راه شکست خواهد خورد .
خخخه اینستاگرام خوراک تقلبی ها هست و چرا یک درصد این افراد 10 میلیونی نیامدن برای حمایت از آشوب شان؟
در واقعه اخیر سرمایه گذاری سنگینی روی افراد مشهور کردن برای ایجاد ناامنی در کشور ولی مردم با چشمان باز عبور کردن از انان و این افراد مشهور گرین کارتی هم به پایگاه اجتماعی خود بیشتر از قبل ضربه زدن و عیارشان مشخص شد چند چند هستند در نزد مردم و کشور
یک سوال دارم اگر کسی جوابی داره لطفا بگه.
حداکثر جمعیتی که میشه در ایران زندانی کرد وبه زندانیان سابق اضافه کرد چند نفر هست و کلا گنجایش چند زندانی در زندانها و مقرهای بازداشت هست
من نمی دانستم در ادبیات عالی مقام ها کلمه عدالت نیز وجود دارد؟
«نماینده اردبیل: به علی دایی اسائه ادب نکردم«
بستگی دارد ادب را در چه سطحی تعریف نمایید.
اقای بیژن نوباوه لطفا از دولت محترم درخواست شود طی یک اطلاعیه از تمام مردم ایران درخواست شود، کسانی که به شرایط کنونی کشور اعتراض مسالمت امیز دارن در یک روز مشخص و در یک مکان و زمان مشخض حضور یابند!!! بهت قول می دم هیچ جای مناسبی رو پیدا نمی کنید چون جمعیت ملیونی خواهید دید!
به این وزیر ارتباطات باید بگیم وزیر عدم ارتباطات چون همش دنبال محدود کردن و حذف ارتباطات است .
قیمت تخم مرغ رو یک هفته ثابت نگه دار پیشرفت پیشکش
اقای رئیس سازمان پدافند غیرعامل معمولا اکثر حملات سایبری پیچیدگی ندارن و از اونجایی که تحریم هستیم، امکان استفاده از سخت افزار و نرم افزارهای به روز و معتبر رو نداریم و در اکثر مواقع مجبور به استفاده از محصولات کرک شده هستیم و در همون نقطه ابتدایی اسیب پذیر می شیم. حالا اون 20 درصد اتفاقا مهم هست که اثر بخشی بسیار زید دارن
کاش یه تار موی علی دایی و علی کریمی توی بدن مهران مدیری بود
درد و بلای دایی بخوره توی سرت مدیری
آقای ریبسی! این چه وزیرهاییه که انتخاب کردید؟!
سلبریتی به درد نخور به مهران مدیری میگن .
مدیری مردمی نیست
یک نفر نیست از دولت رییسی بپرسد به چه حقی رابطه ایران و آمریکا رو به طور کل قطع کردی منظور رفتن زیر سلطه آمریکا نیست ولی حفظ فاصله مطمئن برای در امان ماندن از آسیب است همان سیاستی که رفسنجانی و روحانی داشتند حتی احمدی نژاد هم میفهمید و سیاست عاقلانه ایران بود بازی کردن بین روسیه و آمریکا و سایر بلوک های قدرت چرا یک باره ایران از غرب برید و به سمت روسیه رفت این اشتباه بدون عواقب سنگین برای ایران نخواهد بود
طراحان طرح صیانت که الان تز جرم انگاری برا وی پی ان میدهند و وزیر ارتباطات سخنگو آنها است مثله اینکه دوست دارن کشور تنش داشته باشد
با این روال اتفاقات بدی در انتظار است
توصیه میشود مردم فیلتر شکن استفاده نکنند و اخبار صد درصد درست و واقعی را از منابع خبری داخل دریافت کنند / جناب وزیر آئینه چون نقش تو بنمود راست خود شکن آئینه شکستن خطاست بجای دنبال فیلتر کردن واینگونه مسائل اصل موضوع را درست کنین واز گردش آزاد اخبار واطلاعات نهراسید بیاد داشته باشید آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
وزیر ارتباطات یا وزیر قطع ارتباطات !!!!!!!!!!! هر دم از این باغ ........
دوباره شاخ شونه کشیدن شروع شد مثل کل کل افراد سر کوچه ها
مدیری باخت .
اسیر پول شد
مهران مدیری هرگز مردمی نبوده و نخواهد بود
منبعد بجای بیلبوردهای علی کریمی و دایی و جمشیدی و .....از چهره های حسن عباسی و رائقی پور و ... و امثالهم استفاده کنید!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
عالی بود
این آقا دراصل وزیرقطع ارتباطات هستندبه جای وزیرصمت بایدابتدابه خاطراین صحبتهاش استیضاح بشه
درعقب افتاده ترین کشورها هم چند پیام رسان بین المللی برای رونق کسب و کار مردم وجود داره اما ایشون دنبال تهدید مردم وپیداکردن قاتل بروسلیه
حقیقتا کی گفته ما از پلتفرم اونا استفاده کنیم!! اونم دشمن خونی
آیا یک آمریکایی از پلتفرم ایرانی استفاده میکند؟؟
اونایی که ایران درگیر جنگ روسیه کردند دنبال انزوا بودن و عمدا اینکارو کردند
چی بگم؟؟؟!!
تبعیض سیستماتیک مردم را به خشم اورده است. همین اقایون که همه چیز را فیلتر می کنند خودشون شب و روز توی توییتر و اینستا و هستند.
جناب وزیر ارتباطات، چطوریه که همه مسئولین رده بالای جمهوری اسلامی در تویتر و اینستاگرام فعال هستند و قطعا انها از وی پی ان استفاده می کنند پس لطفا اول انها را مجرم خطاب کن و سپس سراغ مردم بیا، در ضمن خود جنابعالی از چه طریقی تویت می زنی، کلک خودت هم داری از وی پی ان استفاده می کنی!!!!!!!!!
وزیر افتراقات گویا فاصله زیادی با جهان و پیشرقت و تکنولوژی دارد. تمامی راه های ارتباط و آموزش ارزشمند جهانی به دلیل افکار کوته بینانه امثال شما و شریعتمداری ها به عمد بسته شده است و راهی جز فیلتر شکنی که توسط امثال شماها به مردم فروخته می شود وجود ندارد. برای مثال باید به یوتیوب یک شبکه ارزشمندی که به اقیانوسی از آموزش ها و کلاس های درس دانشگاهی دارد اشاره کرد. اما فاصله درک شماها با واقعیت نیاز امروزین مردم کیلومترها فاصله دارد.
۴ ۵ هزار نفر هستند که میخواهند در پست های کلیدی و مهم باقی بمانند در این ۴۰ ساله هم تکثیر شده اند و آقازاده ها را به خارج فرستاده اند که خودش یعنی گوشه چشمی به آینده داشتن طرف خودش معاون رییس جمهور انقلابی است پسرش رو فرستاده آمریکا بعد اینا اصرار عجیبی هم بر باقی ماندن در همین پست ها دارند و دائما آنها را بین خود رد و بدل میکنند اینا به هیچ وجه از پشت این سفره بلند نمیشوند فریاد ملت را نمیشنوند
نمیتونی اسائه ادب کنی .
گُنده تر از تو هم نمیتونه اسائه ادب کنه
آغای نماینده اردبیل !
علی دایی ؛ مهران مدیری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
مهران مدیری موجودی سست عنصر پول پرست
نظرسنجی: کدام یک از مجازاتهای زیر را برای استفاده از فیلترشکن مناسبرت می دانید؟
1. حریمه نقدی
2. قطع دسترسی متخلف به اینترنت بین الملل
3. مصادره تجهیزات ارتباط به اینترنت متخلف (گوشی، لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت، مودم و...)
4. لغو امتیاز تمام خطوط ثابت و همراه مشترک متخلف
5. شلاق
6. محرومیت از خدمات اجتماعی
7. اخراج از کار دولتی
8. گرداندن متخلفان در سطح شهر برای عبرت سایرین
9. قطع انگشتی که با آن تایپ می کند.
10. الزام متخلفین به شرکت در کلاسهای ارشادی (گشت ارشاد فضای مجازی) و طی دوره آموزشی
11. قطع رایانه
12. مصادره سهام عدالت
13. سایر گزینه ها
نکته: مجازاتهای ذکر شده برای بار اول تخلف است و قطعا در دفعات دوم و سوم هیچ شهروند علاقه مند به کشور و نظام، به کمتر از مجازات محارب برای چنین فرد لجوج و عنودی راضی نخواهد بود.
تعدادی از وب سایت های خارجی که منبع اصلی پکیج های نرم افزاری هست کشور ما را تحریم کرده اند و ناچارا باید از وی پی ان استفاده کرد ، قطع بدون ارائه راهکار مناسب فقط باعث خود تحریمی میشود
اقای وزیر مگه ازشما اجازه می گرفتیم و ازفیلتر شکن استفاده می کردیم ؟ که شما توصیه کردید ؟ ارادتمند مردم هستم
اگر اسائه ادب کرده بود مرتد محسوب می شد
خیلی از کسب و کار ها ناچار هستند تا برای دور زدن تحریم از وی پی ان استفاده کنند ، آیا راهکاری برایش دارید یا میخواهید فقط رفع تکلیف کنید؟
جناب دادستان محترم . عرض شود که من چند نفر رو می شناسم که از شمشیر حق شما فرار کردند . . . اقای خاوری و اونایی که پولهای بانکها رو بالا می کشند و اختلاس می کنند که دارن در میرن که ! راستی ۹۲:هزار میلیارد تومن رو هم شما بررسی می کنید ؟
جناب وزیر ارشاد پلتفرم هم معرفی کردی وقتی همه چی توش ممنوعه چه بدرد میخوره؟
بنده کارم فیلمبرداری عروسیه بواسطه ۴ تا کلیپ یه جشنی باورمون می‌خورد الان با این بگیر ببندایی که راه انداختین بعد از کرونا که این شغل رو به کما برد شما کامل تختش کردین و میلیون ها نفر که رزق و روزیشون از این شغل چه تالار دار چه فیلمبردار سفره اشپز و ... تامین میشد تقریبا بیکار شدن
به گزارش صندوق بین المللی پول ایران رتبه 21 اقتصادهای بزرگ جهان رو در بین 192 کشور جهان کسب کرده.
بالاتر از سوئیس، سوئد، بلژیک، امارات، اتریش، استرالیا و...
آقا ما چجوری از وزیر قطع ارتباطات تشکر کنیم که اینجوری دارن تلاش می کنن!!!
سلام
کل این(آتشاش گرانی) که باعث مسدود شدن اینترنت و پلتفورمهای پر طرفدار شدند که به گفته آقایان یک اقلیت ۲۰۰۰ نفری هستند ، کل اینها در کوچه ما هستند چون خرسی صدای شعارهای هنجار شکنانه اینها می آید و می‌توان گفت با کوچه های اطراف حدود ۲۰۰۰ نفری می‌شوند ، پس اگر نیروی انتظامی و بسیج مظلوم تشریف بیاورند اینجا ، کل اغتشاش گرانیت یکجا دستگیر کنند کل این ماجرا یکشنبه حل شده و به روزهای طلایی و پر از افتخار قبلی برمیگردیم
با تشکر
لطفا بفرمایید که اگر اقتصاد ایران دو برابر سوییس است یعنی با اقتصاد 1474 میلیارد دلاری چرا بیش از 40 میلیون نفر زیر خط فقر هستند؟
دوباره یه تصمیم منطقی گرفته شد ونگرانی شریعتمداری اوج گرفت !!
اقای وزیر ارشاد . ازهم ردیفان ت پلتفورم زیاد معرفی کردن مثل مستعان
جناب پروفسور ارتباطات! یکباره روی ایران یک سقف بتنی نصب کنید تا دیگر با هیچ جا ارتباط نباشه. چقدر بدبختیم که اشخاصی مثل شما برای ما تصمیم گیرنده هستند
یک عمره که مسولین محترم مرتکب جرم هستند و با فیلتر شکن وارد تویتر می شوند و برای مردم ایران توییت می کنند
این وزیر ارتباطات و وزیر ارشاد هم واقعا مایه خنده هستند و انگار در فضای دیگری سیر میکنند یکی میگوید استفاده از فیلترشکن جرم است خوب خود مسئولین دولتی که از توئیتر که فیلتر است استفاده میکنند پس مجرم هستند و آن یکی میگوید پلتفرم قابل اعتماد میعرفی میکنیم وقتی مردم به خود شما اعتماد ندارند چگونه پلتفرم شما اعتماد کنند
جناب وزیر ارتباطات! ارتباط برید! اینقدر با اعصاب مردم بازی نکنید! مردم بازیجه شما نیستند! زندگی ها! کاسبی ها! و ارتباطات خانوادگی خارج کشور با داخل را قطع کردید! مانده جرم انگاری هم کنید! بس کنید!
آقای شریعتمداری تو خودت سر دسته اغتشاشگرایی چون با توهین هایی که به شعور مخاطب می کنی خون مخاطب رو طوری به جوش میاری که دلش میخواد بیاد وشیشه های دفتر روزنامت رو خرد وخمیر کنه !
میخوام که تلاش نکنی صد سال

امیدوار بود آدمی به خیر کسان
مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان
نماینده اردبیل از چی میترسه ، دایی مثل بعضی از سلبریتی ها مغزش زنگ زده ست
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
امثال تو حتی ندارینش که زنگم بزنه!
همین الان بخش بزرگی از اینترنت فیلتره. سایتهای خبری بزرگ به کنار، همین یوتیوب که کلی توش فیلم آموزشی هست یا بسیاری از سایتهای دیگه. اگر قرار باشه استفاده از فیلترشکن جرم باشه، یعنی عملا بخش بزرگی از اینترنت رو ما از دست میدیم و واقعا تحمل این وضعیت برای اکثریت مردم بسیار سخت خواهد بود.
علی دایی هرچه بگوید درست است.
هیچ کس هم حق ندارد بگوید مدرک ارئه بده
خود وی مدرک است، نیازی به سند و مدرک ندارد.
یک کلام ختم کلام
باچه حقی شما میخواهین به بستن پلتفرمها ادامه بدین؟ ملت کی به شما چنین اجازه ای داد؟ خجالت هم خوب چیزیه ولله
وزیر محترم ارتباطات
اولا من هر روز عجیب ترین و عالی ترین مطالب علمی را ساعت ها از یوتیوب یاد میگیرم. به هیچ وجه هم نیم نگاهی حتی به مطالب سیاسی و غیر علمی اش نمی اندازم. اگر استفاده از فیلتر شکن جرم باشد من چه کار کنم؟ بازنشسته ام و تفریح دیگری جز دیدن ویدئوهای علمی مرتبط با تخصصم در یوتیوب ندارم و سایت های ایرانی مثل آپارات پاسخگوی نیازم نیستند
دوما چرا استفاده از فیلتر شکن باید جرم انگاری شود؟ فرهنگ غرب و علاقه به بی حجابی را مطمئن باشید ماهواره به خانه ها آورد نه اینترنت. استفاده از تجهیزات دریافت شبکه های ماهواره ای هم مدت ها قبل جرم انگاری شده است ولی همه به جز ما آزادانه استفاده میکنند. قبلا ها در پشت بام ها و دور از دید بود، اما حالا علنا حتی روی دیوارهای خانه ی مشرف به خیابان هم بشقاب نصب می کنند.
سوما اگر اینترنت ماهواره ای رواج پیدا کند نیازی به فیلتر شکن های اعصاب خورد کن نخواهد بود.
پس لطفا قبل از جرم انگاری استفاده از فیلتر شکن، اول بشقاب های ماهواره را جمع کنید تا واژه ی (جرم انگاری) ابهت خود را از دست ندهد و این همه تحقیر نشده و در ذهن ها مثل یک شوخی تلقی نشود
این اظهار نظر که سریالی و هر چند روز برا عصبانی کردن مردم است
مسلما برنامه ریزی شده است اینکه دنبال چی میگردن خدا میدونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
موافقم
وای به حال کشوری که تو وزیرش باشی. تو‌‌ مایه ننگ ایران و ایرانی هستی
جرم انگاری فیلترشکن.... کاش اراده ای بود برای رفتن. برم افغانستان و هرچی گفتن راحت میگم چشم چون کشور خودم نیست.
اینجا، زادگاهم، دارن منو به راهب هدایت میکنند که با راه سایر ملل یکی نیست. چرا زاویه بین مسیر حرکت جامعه با حکومت این همه اختلاف داره!!
نماینده اردبیل طبیعتا در حد و اندازه علی دایی نیست که به خود اجازه بدهد به علی دایی توهین کند علی دایی یک اسطوره ملی و مردمی است و باعث افتخار مردم ایران است علی دایی سمت مردم ایستاده است و مجیز گو و چاپلوس هیچ کسی هم نیست. بهتر است روزنامه جوان و امثال این نماینده بدانند حد و حریمشان چقدر است و به اندازه گلیمشان زبان درازی کنند.
وزیر ارتباطات مردم یا وزیر مسولان امنیتی؟
سیاهکلی گفت آیین نامه واردات خودرو نقاط کور زیادی دارد....مشکلش اینه که همه مجلس و دولتی هارو سیراب نمیکنه.
همه میدانیم که اقتصادماازسوئیس که چیزی نیست ازتمام هفت قدرت بزرگ اقتصادی جهان هم بیشتراست چون شما درهیچ کشوری تورم بالای صددرصدرادرمعیشت مردم وبخصوص خوردوخوراک مردم نمیبینید که برای حریف آن شدن ثروت زیادی لازم است که شهروندان هزینه کنند ازاین نظر ما دوبرابر سوئیس پول خرج میکنیم که بتوانیم ازپس خرج یومیه خودبرائیم
که بسیارعالی وباعث افتخاراست
آقای زارع پور شما هر کاری کنید ما آخر راه استفاده از اینترنت آزاد را پیدا می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم که شما فکر کنی از ما عاقل‌تر هستی و می‌توانی برای ما تصمیم بگیری که چی ببینیم و چی بخوانیم.
ما در شبکه های اجتماعی با دو مشکل مواجه هستیم
اول مشکلات فنی و دوم امنیتی
کاربران ایرانی جدای از اینکه به شبکه داخلی از لحاظ فنی تمایلی ندارند بلکه از لحاظ امنیتی هم اطمینان ندارند بخصوص بعد صحبت هایی که در مورد صیانت در خصوص شبکه های اجتماعی شده است و عده ای می خواهند به داخل خانه های مردم و گروه های خانوادگی هم سرک بکشند
برادر من جناب مهندس علی دایی با تمام ارادتی که به شما دارم و با افتخاراتی که به کشورم ایران آوردی بنده مثل سلبریتی های نمک نشناس نیستم که آن ها را در یک چشم به هم زدن فراموش کنم!ولی برادر من روی سخنم فقط با جنابعالی نیست بلکه با تمام قهرمان ها و سلبریتی ها هست که یک بار نشده شما سلبریتی ها فراخوان دهید بین خود و پولی جمع کنید و و یک بیمارستان و مدرسه و امثالهم رو مشترک بسازید!! بدانید این ملت ایران هستند که شما و تمام شما رو به اینجا رسانده اند وگرنه خود نیک می دانی در خارج از کشور شما و امثال شما ها فقط ۹۰ دقیقه در میدان فوتبال برایشان مهم هستید نه بیشتر وگرنه خیلی وقت پیش از ایران می رفتید. واگر هم می رفتید نصف بیشتر دارایی شما رو بعنوان مالیات از شما گرفته و به ملت می دادند ولی ایران این رفتار رو نکرد که اشتباه هم کرد.
کشور رو با همین امارات و عربستان مقایسه کنید بعد واقعیت رو بفهمید
وزیر ارتباطات اگر عرضه دارید تکنولوژی ارتباطات را فراهم می کردید .ما جهان سومی ها از تکنولوژی غرب استفاده می کنیم طلبکار هم هستیم پرروئی هم حدی دارد
انشاالله وزیر بعدی صمت پشتیبان رانت و مافیای خودرو نباشه
متاسفانه مسئولین همون ۴ نفری که با هزاران فیلتر به دیدارشون می‌دوند رو مردم می‌بینند و این بزرگترین توهم هست
آقای نماینده اردبیل این دروغگو ساحتی برای خودش نگذاشته!
کمی اسفند برای وزیر ارتباطات دود کنید بخاطر این اظهار نظر عالمانه ای که مطرح کرده
واقعا نمیدونم وزیر ارتباطات جواب خدا رو چی میخواد بده.
اینتر نت بین المللی را قطع کردید دیگر فیلتر شکن باشد و یا نباشد چه فرقی خواهد کردکه میخواهید برای آن جرم انگاری کنید - کشته های زندان اوین چه شد؟
این بنده خدا وزیر ارتباطات اجازه بده همون مراجع ذیصلاح در مورد جرم انگاری استفاده از وی پی ان ها تصمیم بگیرند.
اقای زارع پور ویدیو ماهواره هم زمانی جرم انگاشته شده بود با پاک کردن صورت مسئله ننیتوان ان را حل کرد
اکر جرم و اختلاسی صورت نگیرد مگر امکان دارد ان خبر ، خریدار داشته باشد ، شما بدنبال پوشاندن پلیدی ها هستی ولی بدان زمان فیلتر کردن خبر برای در امان ماندن از تبعات ان به مدد سرعت گسترش خبر رسانی تمام شده ، شما نیز توان مقابله با نور و اطلاع رسانی را نخواهی یافت ولی جیب فیلتر شکن فروش ها که از همفکران شما هستند ، پر خواهد شد
شما فقط برای ملت جرم انگاری بفرمایید خسته نباشید
حق داشتن وزیر ارتباطات راتحریم کردن
همه ایران را مجرم می دانید .
سنگ پای قزوین می دانید چیست؟
همه چیز درست نوشته شده فقط عنوان وزیر باید به وزیر ضد ارتباطات اصلاح بشه
آقای سید کاظم فکر کنم آخرین دوره نمایندگی شما باشه.
چه راحت پرونده تخلف مرتضوی مالیده شد و به سرعت وزیر شد ؟؟ به هر حال او سال ۸۸ معاون سیاسی احمدی نژاد و مسئول انتخابات کشور بود و خدمات زیادی به اصولگرایان در حعظ قدرت کرد.
آقای وزیر ارتباطات سوال دارم
با کدوم مجوز آبونمان تلفن ثابت رو از ۱۳۰۰ تومن کردی ۱۷۵۰۰ تومن؟؟؟؟؟
ریاضی بلدی؟؟؟؟
خرج کل مخابرات رو که در میاری هیچ تهش بساط فیلترینگ رو جور میکنی؟؟؟؟
مهر هم به پایان رسید و حتی یک حکم رتبه بندی زده نشد ؟؟ بابا تو هر جای دنیا بود وزیر کمترین جرم او دروغگویی و فریب یک میلیون معلم مساوی با اخراج و حبس تو چین بود . بابا حداقل کارهای خوب چینی ها مثل تلاش و صداقت در کردار و رفتار رو یاد بگیرید نه فقط استبداد و فیلتر و خفقان رو ؟؟.
اقای زارع پور برو جلو او بچه نماینده فیلتر شکن فروش را اگه میتونی بگیر وکمتر حرف بزن

که مادر نمایندش با 10 هزار تا رای داره فیلتر شکنای بچه اش را تو کانادا میخره وتو تهران میفروشه
ببینید درد ملت چیه ؟؟ این ملت خسته رو دریابید ، فضای خفقان همه رو خفه کرد ، کشور در حالت کما به سر میبره ، در چهر مردم فقط غم دیده میشه ؟؟ همه رو گرفتار غم و غصه کردین ؟؟
جالبه ما اقتصاد ۲۱ جهانی اما در سطح تورم کشور دویستمین. این حرفها باد تو خالی است اصل سرانه درآمد هر ایرانی است که زیر پانصد دلار است . سرانه درآمد کشورهایی مثل ایرلند و اتریش و بلژیک بالای دو هزار دلار و همین همسایه ترکیه بالای هزار دلاره . چرا راه دور بریم سرانه درآمد هر ایرانی نسبت به دهه ی قبل تقریبا نصف شده . لطفا نعل وارانه نزنید .
همین اسطوره اسطوره گفتن هاست که باعث جوگیر شدن امثال علی دایی و بازی کردن او در زمین دشمن و زدن گل به خودی شده است. طرف با پافشاری بر یک خبر دروغ باعث تشویش اذهان عمومی و ایجاد آشوب اغتشاش شده ؛ بجای محاکمه و مجازات هی لی لی به لالاش میذارید؟!!!
آقای وزیر ارتباطات عزیز، اول سفارش ساخت چند تا زندان جدید بده بعد برو سراغ جرم انگاری
درصد ها که از 100 زد بالاتر

چند چندید با خدتون!
علی دایی را بسیار قبول دارم
آقایی که میگویی پلتفرم قابل اعتماد معرفی میکنی شما؟
وزیر ارتباطات لطفا اول پسر انیسه خزعلی به جرم تولید و فروش vpn را بعنوان مجرم معرفی کن
بدون فیلتر بشکن که فقط تابناک باز میشه جناب وزیر !
وزارت ارتباطات میخاد سرک بکشه که چه کسی از vpn برای حفظ حریم شخصی اش استفاده می کنه؟... بدلیل نفی نص صریح قانون اساسی باید فورا برکنار شود.
"وزیر ارتباطات: تلاش می‌شود تا علاوه بر غیرمجاز بودن استفاده و فروش فیلترشکن‌ها، جرم‌انگاری هم بشود"
فکر کن طرف به جرم کانکت شدن با فیلتر شکن برود زندان اوین. قربان وعده صادق جناب رییسی در دوران تبلیغات انتخابات.
رئیس جمهوری که اون طوری انتخاب بشه وزیرش باید این طوری اظهار نظر کنه
مردمم کشک
ایرنا: اقتصاد ایران دو برابر اقتصاد سوئیس است :))))))))))))))))))))))))
بله ولی مشکل اینجاست اون اقتصاد دو برابری دست 5 درصد مردمه 95 درصد هم فقیر هستند
مردم تا آنجایی که می‌توانند از فیلترشکن‌ها استفاده نکنند... باشه، ممنون که گفتی! خخخخخخخخ...
زارع پور .......
میزان درآمد مردم از این اقتصاد هم بررسی کنید
پس این پولها کجا میره؟
اول از همه خزعلی و پسرش باید تحت تعقیب قرار بگیرند
چرا پس خودرو سازی تیراژ تولید شو پایین آورده
....و فساد اقتصادی در ایران هزاران برابر سوئیس است
ماجرای سیلی زدن مامور فراجا به صورت اون خانم رو پیگیری کنند آقایون فراجا .
این چه مدلی است که هر کی هر جوری خودش دلش میخواد داره برخورد میکنه و انگار قانونی وجود نداره توی این سازمان و انگار دستشون رو باز گذاشتن !!
ای کاش توی ایران به دنیا نیومده بودم
این چه مملکتی است ؟!
مردم بهت اجازه نمیدن به شخصیت محبوبشون اسائه ادب کنی
شاید اقتصاد ما دو برابر سوئیس باشه ولی اعتبارمون توی دنیا یک / هزارم سوئیس هم نیست
وظیفه اصلی که به آقای عیسی زارع پور به عنوان وزیر ارتباطات محول شده توسعه بخش فناوری نیست، کنترل و تضعیفشه. فرد اول این حوزه بجای تلاش برای توسعه وقتی میگه تلاااش میکنیم بسسرعت محدود کنیم یعنی مشخصه وظیفه ایی که به ایشون محول شده چی بوده. واقعا برای این مملکت باید تاسف خورد...
متاسفانه به دلیل اجرای روش های غلط در این چند ساله اخیر هیچگاه اینقدر بی اعتمادی و فاصله و شکاف بین مردم و پلیس وجود نداشته است
شما هم مجبورید آزاد اندیش باشید ویا اینکه کم کم کامنتها رو مثل فارس یکطرفه کنید یا کلا ببندید
اما مردم بالاخره راه اظهار عقیده شون رو پیدا می کنند
ر
وزیر ارتباطات: در ابتدای انقلاب اومدید ویدئو را ممنوع کردید و شروع کردید به بگیر و ببند، وقتی که ماهواره اومد به همون شکل برخورد کردید و حالا هم با اینترنت چنین رفتاری را میکنید...فکر نمیکنید که مشکل شماست، بجای اینکه با رفتار و عملکردهای صحیح و درست به قلب مردم دست پیدا کنید دنبال رفتار های غیر معقول میروید. کار باید دست کاردانش باشد.
80 سال به این کشور واردات خودرو صورت می گرفت....نمی خواهد آیین نامه جدید تصویب کنید، همان قبلی ها را اجرا کنید...اینها بهانه است برای افزایش قیمت خودروهای بی کیفیت داخلی!
""
علی دایی در اینستاگرام ۱۰ میلیونی شد"""
اگه اینستاگرام را فیلتر نمی کردید تا الان به 80 میلیون هم رسیده بود.
نکته جالب اینکه اکثر مسئولین رده بالای مملکت و نمایندگان مجلس از جمله خود وزیر محترم ارتباطات در شبکه اجتماعی مثل تویتر عضو هستند و پیام میگذارند و اخرین مدل گوشیهای آیفون در دستشون ولی میخواهند به مردم پلتفرم قابل اعتماد معرفی کنند و گوشی چینی هم استفاده کنیم !!! لطفا یک جواب قابل قبول برای ده هشتادی بدهید چون دیگر مثل دههای قبل هر حرف و شعاری رو قبول نمیکنم !!!
مهران مدیری
موجودی نون به نرخ روز خور
10 میلیون دنبال کننده دروغ و ساختگی است بشنوید ولی باور نکنید مثل دروغ خود علی دایی.
استاد وزیر ارشاد!

باید کلی آقا زاده رو و .... دستگیر کنی
علی دایی مشهورترین چهره ی مردمی ایرانیان در جهان است، شخصیتی خود ساخته و سرمایه ای اجتماعی از نوع قدرت نرم است که وابسته به هیچ جناح و مقام و منصبی نیست! لطفا این چهره مردمی و الگوی نوجوانان میهن را با " سیاست" آلوده نکنید !
جمعیت سوئیس هم کمتر از یک دهم جمعیت ایران است
ایران 90 میلیون
سوئیس 8 میلیون
وزير قطع ارتباطات بگي بهتره.
شما مسولین لطفا فقط سرجاتون بشینید کاری نکنید...ممنون
با سلام
بعنوان یک ایرانی مسلمان ومتعصب ودلسوز از مسئولین قو.ه قضائیه تقاضا داریم.

-"لطفا دستور بدهید تا با بازداشتی ها که عمدتا جوان هستند،خشن رقتار نکنند،بخدا اینها فرزندان این مملکت هستند"
-از "سایت محترم تابناک" تقاضا داریم تا خبرنگار خود را برای بررسی وضعیت بازداشتی ها اعزام کند.
ومن الله توفیق
روزی می‌رسد ا همه چیز را جرم انگاری می کنند فقط اختلاس آزاد میمونه
ایرنا: اقتصاد ایران دو برابر اقتصاد سوئیس است) بله اما ایا سویس نفت داره ؟!گاز داره ؟! مس و اهن داره ؟!سنگ تزیینی داره ؟!دریا داره ؟! تاریخ چند هزار ساله داره ؟!سرزمین پهناور داره ؟!اینهمه نخبه فراری و غیرفراری داره ... تازه اگر اینمدیران نالایق تو ایران نبودند سویس یک دهم ایران هم اقتصاد نداشت
روباتها فالور سازند و کافیه عملی یا حرفی انجام دهی یا بگویی که به مذاق آن طرفیها خوش آید و ...
سلام. جرم را شما تعیین نمی فرمایید.
وزیر مخابرات قانون گذار نیست که حکم می‌دهد. برای همین چیزها صدای مردم در میاد.فکر میکنید رئیس قبیله هستید
تیتر حاوی مطالب طنز زیبایی بود.
آقای وزیر ارتباطات ، خیلی هم خوب ، شما تلاش خودتونو بکنین ، اصلا شما اون حقوق و مزایارو دارین که تلاش کنین دیگه .
مردم هم تلاش خودشونو میکنن که یه راه دیگه پیدا کنن !! خخخ
نه بحث ویدئو تو ایران موفق شد ، نه ماهواره و نه اینترنت..
لطفا خودتونو اصلاح کنین
راحت تره بخدا
فقط همین رو میتونم بگم
ما سراسر خشم هستیم
مسئولین بهتره حرف نزنم و رو اعصاب ما راه نرن...جوانی ما در این مملکت نابود شد
 
بعضی‌ها یک جوری از پیام رسان های داخلی پرهیز دارند که آدم شک می کند نکند مامور MI6 و موسادند و مدام در حال تبادل اطلاعات خرابکارانه سری هستند و نصب هرگونه نرم افزار وطنی می تواند نقطه شکست پروژه مخوف شان باشد!
حالا از آینده شبکه های اجتماعی خارجی خدا آگاه است و عده قلیلی از خلق خدا. ما بی خبریم که بالاخره رفع فیلتر می شوند یا نه. اما ای هم ولایتی! ای دوست! ای خواهر! ای برادر! ای استاد! ای دانشجو!... بیش از این خود را در خماری فقدان واتساپ و اینستاگرام رنجور و آزرده نگه مدار! یکی از این نرم افزارهای داخلی را به بدن بزن و ببین که چه صفایی دارد! شما که بیایی، بقیه هم کم کم می آیند. خیلی ها هم از قبل هستند. تشریف بیاورید، مجلس بی ریاست! 
با این همه ذخایر نفتی گازی و معدنی مقایسه خود با لهستان و سويس خودفریبی است. اگر نفت نبود از پاکستان پایینتر بودیم.
آیا امکان دارد که این شریعتمداری روی اعصاب ملت راه نرود؟ هرچند باید نادیده بگیرمش، ولی دیگه شورش رو در آورده
یعنی بی دلیل پسر انیسه خزعلی رفته کانادا
کدوم کشوری به مردمش پیشنهاد پلتفرم داخلی میده ؟ کدوم دولتی اپ اجتماعی میسازه
آقاي وزير ارتباطات "به كجا چنين شتابان "
بازار مسکن بحرانی شد فعلا غول مسکن با مسئولین گلاویز شده و کاملا هم مشخصه حتی رستم دولت هم حریف مسکن نمیشود کارگر باید ۱۵۰ سال صبر کند تا صاحبخانه بشود
آقای وزیر (قطع) ارتباطات :
برای استفاده از فیلتر شکن مجازات اعدام در نظر بگیرید، فروش فیلترشکن که دست خودتون و رفقاس، تشویق واسش بذارین
تلاش شود مواد مخدر جرم انگاری شود که مثل نقل و نبات ریخته توی کوچه و خیابون
احتمالا با حضور اینترنت استارلینک, نیازی به فیلتر شکن و قوانین جرم انگاری آن نباشد. شاید دیگر کاربری باقی نماند تا از فیلترنت مخابرات ایران استفاده کند.
فیلتر نکنید تا مردم از فیلتر شکن استفاده نکنند اول از خودتان شروع کنید و وارد توییتر فیلتر شده نشوید
اینترنت استارلینک برای زنده ماندن فعالیتهای علمی و تجاری در ایران، از نان شب واجب تر است
یک شرکت دانش بنیان هستیم که در یک ماه اخیر به دلیل قطعی های شبکه های اجتماعی و اینترنت به مشکلات و تاخیرهای متعددی خوردیم. صحبت از پیشرفت و تولید دانش بنیان با امنیتی کردن فضای کسب و کار همخوانی ندارد
پلتفرم داخلی قابل اعتماد نیست معلوم نیست به اطلاعات شخصی ما چه کسانی دسترسی دارند
علی دایی باید بخاطر سمپاشی و نفرت پراکنی مورد مواخذه قرار بگیره و محاکمه بشه
میدونم که منفی بارونم میکنین
ولی برام ارزشی نداره
قرار نیست همه مخاطبان یه رسانه منطقی و باسواد باشن
متاسفانه بیسوادی رسانه در کشور بیداد میکنه و اکثر نظرات از روی احساسات و عقده ست ، نه تفکر و تاقل
جناب وزیر ارتباطات هنوز جرم انگاریهای ویدئو و ماهواره از قوانین کشور پاک نشده و رسما بیشتر مردم مجرم اند، باز هم به جرم مردم میخواهید اضافه کنید؟
مردم به صدا و سیما اعتماد ندارن شما پلتفرم قابل اعتماد میخواین بدین؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر