بازدید 48451
سه هزار و صد و پنجاه و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

تهیه طرح دوفوریتی برای برگزاری جلسات گفت‌وگو با حضور مردم در مجلس / کریمی قدوسی: هدف از آتش‌سوزی در زندان اوین کشتن مهدی هاشمی بود! / واکنش سردار طلایی به لغو ویزای کانادای خودش و اقامت دخترش / رئیس اتاق تهران: در میان کشور‌های خاورمیانه بالاترین تورم را داریم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند وزیر کشور: امنیت خلیج فارس وابسته به امنیت جمهوری اسلامی است / تا زمانی که صداوسیما به امثال حسن عباسی تریبون می‌دهد، طرح گفت‌وگوی ملی شوخی است / مطهرنیا: غرب دیگر به تمایز میان اصولگرا و اطلاح طلب قائل نیست / الناز رکابی: به خاطر زمان‌بندی بد سهوا حجاب نداشتم و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ 18 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش سردار طلایی به لغو ویزای کانادای خودش و اقامت دخترش

سردار طلایی درباره شایعات مطرح در فضای مجازی مبنی بر ابطال و لغو ویزای خود در کانادا واکنش نشان داد. سردار «مرتضی طلایی» رییس اسبق تهران درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر لغو و ابطال ویزایش در کانادا گفت: ویزایم تمام شده و دیگر خبری درباره لغو ویزا ندارم. رییس پلیس اسبق تهران بزرگ همچنین در واکنش به شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر تلاش‌ها در خصوص لغو مجوز اقامت دخترش در کانادا گفت: در این باره هم خبر ندارم.

طرح مجلس برای جرم‌انگاری دروغ‌پردازی سلبریتی‌ها در فضای مجازی

یزدی‌خواه نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه طرحی را در مجلس دنبال می‌کنیم تا برای دروغ‌پراکنی سلبریتی‌ها در فضای مجازی جرم و جریمه تعیین شود، گفت: حرف‌هایی که برخی سلبریتی‌ها می‌زنند، بازتاب‌های ملی و فراملی پیدا کرده و وجه جمهوری اسلامی را مخدوش می‌کند. او ادامه داد: سلبریتی‌ها حرف‌های ناروا و ناحقی می‌زنند و کسی هم با آن‌ها کاری ندارد. در همین روز‌های اخیر کسانی که در آمریکای شمالی یا در اروپا اظهارات غیرواقع مطرح کردند، چقدر جریمه می‌شوند. یزدی‌خواه تاکید کرد: به دنبال این هستیم با تنظیم یک ماده واحده، برای بحث فرافکنی، دروغگویی و انتشار اخبار دروغ در فضای مجازی مصداق جرم و جریمه تعیین بکنیم.

درخواست قوه قضائیه از علی دایی: اگر مستنداتی دارید ارائه دهید

میزان، خبرگزاری رسمی قوه قضاییه درباره ماجرای مرگ اسرا پناهی، دانش آموز اردبیلی نوشت: علی دایی حتی اظهارات خانواده دختر فوت شده را انکار می‌کند و مشخص نیست، چرا مدرکی دال بر ادعای خود ارائه نمی‌کند. انتظار می‌رود اگر علی دایی، مستنداتی در خصوص ادعای مطرح درباره مرگ دختر دانش آموز در اردبیل دارد، هرچه سریع‌تر آن را به مراجع ذیربط ارائه کرده و موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس: دانش آموزان بازداشتی آزاد شده‌اند، مگر کسانی که اموال عمومی را تخریب کردند

مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش مجلس در واکنش به بازداشت دانش‌آموزان، می‌گوید که ما چند هزار پلیس داشتیم که متاسفانه زخمی و تعداد چند ده نفر هم شهید شدند، صرفا به دلیل اینکه ملاحظه هیجاناتی که احیانا در جوانان و نوجوانان است را کنترل کنند. اما متاسفانه وقتی کسی اموال عمومی را تخریب می‌کند، به طور طبیعی پلیس هم بازداشت می‌کند. این عضو کمیسیون آموزش مجلس درخصوص آمار دانش‌آموزان بازداشتی، اظهار کرد: «آماری ندارم، موردی بوده است. قبلا هم اگر در بازداشتی‌ها دانش‌آموزی وجود داشته، حتی قبل از آزادی دانشجویان، حل شده است. مگر کسانی که اموال عمومی را تخریب کردند که قوه قضاییه اعلام نموده است که به صورت ویژه بررسی می‌کند.»

روزنامه جمهوری اسلامی: اینترنت ملی، حصر یک ملت است

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: چند سالی است که اینجا و آنجا سخن از شبکه اطلاعات ملی یا اینترنت ملی (بخوانید اینترانت!) می‌رود و حالا نیز یکی از «حاشیه‌نشینان» سیاست و قدرت، «فتوا» داده که این کار «یک واجب شرعی است»! ... آنچه در فکر و سخن این دست مسئولان، «اینترنت ملی» یا «طرح صیانت» خوانده می‌شود، در واقع «حصر عمومی» یک ملت است و «بانیان» و «حامیان» باید بدانند که نمی‌توان یک ملت را، آن هم به بزرگی و آزادی‌خواهی ملت شریف ایران، حتی با برچسب ناچسب «ملّی»، «محصور» ساخت.

موسوی نماینده مجلس: زیرساخت حقوقی برای بیان اعتراضات وجود دارد

سید نظام الدین موسوی نماینده مجلس، با تاکید بر اینکه باید فرهنگ‌سازی اعتراضات انجام شود، افزود: با توجه به وجود زیرساخت حقوقی برای بیان اعتراضات،‌ اگر فرهنگ سازی اعتراضات وجود داشته و برگزارکنندگان تجمع اعتراضی هم صلاحیت و تعهد لازم را داشته باشند و در مقابل حاکمیت هم امنیت اعتراض و معترضان را تضمین کند، آن‌گاه به لحاظ حقوقی و قانونی مشکلی برای تجمعات اعتراضی وجود ندارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران: هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی حق عقب نشینی در حوزه حجاب ندارد

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر دوشنبه ۲۵ مهر ماه در تجمع بانوان ورامین در محکومیت اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی حق عقب نشینی در حوزه حجاب ندارد و کوتاهی در حوزه حجاب و عفاف خیانت است. وی گفت: دشمنان کور خوانده اند که بتوانند حجاب فاطمی را از بانوان این سرزمین بگیرند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: زنان ایران اسلامی با تمام وجود از حجاب خود پاسداری می‌کنند، امروز بهاییت با تمام وجود علیه حجاب فعال است. حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی بیان کرد: اینجا دیار ۱۵ خرداد است، ورامین سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب است و مردم این دیار هیچ گاه اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف خود برسد. با صراحت عرض می‌کنم هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی حق عقب نشینی در حوزه حجاب ندارد.

قوه قضائیه: «حسین -ج» در حادثه زندان اوین فوت کرده؛ اما از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر نیست

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: حسین -ج جزو فوتی‌ها به دلیل استنشاق دود ناشی از اقدام محکومان سارق در آتش زدن کارگاه خیاطی زندان اوین است؛ اما ادعای صدای آمریکا کذب محض است و اصولا تاریخ بازداشت متوفی ۱۹ تیر ۱۴۰۱ است یعنی چند ماه قبل از اغتشاشات اخیر و از آن تاریخ تا روز آتش سوزی بدون مرخصی در زندان بوده است.

الناز رکابی: به خاطر زمان‌بندی بد سهوا حجاب نداشتم

الناز رکابی، سنگنورد ملی پوش ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی به مقام چهارم دست یافت، در استوری اینستاگرام خود نوشت: «ضمن عذرخواعی بابت نگرانی هایی که ایجاد کردم، باید اعلام کنم طبق حساسیت های موجود در مسابقات فینال قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار شد، به دلیل زمان‌بندی نامناسب و فراخوانی غیرقابل پیش بینی برای صعود دیواره، پوشش بنده سهوا دچار مشکل شد. در حال حاضر طبق زمان‌بندی از قبل تغیین شده به همراه تیم، در حال بازگشت به ایران هستم.»

عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق: نمی‌توانیم به مشتریان خارجی‌مان بگوییم «سروش» نصب کنند

علی شریعتی عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق درخصوص تاثیری که قطعی اینترنت بر کار تجار و فعالیت‌های تجاری گذاشته است، می‌گوید که ما که کارمان تجارت است و می‌خواهیم با مشتریان خارجی‌مان در ارتباط باشیم، با مشکل مواجه شده‌ایم چون به هر حال نمی‌توانیم به مشتریان‌مان بگوییم سروش نصب کنند. نرخ FDI یکی از شاخص‌های کشورهای در حال توسعه است. این عدد بسیار مهمی است که جذب سرمایه‌گذار خارجی را باید داشته باشیم تا محقق شود. یکی از پیش‌نیازها برای سنجش آن، سهولت کسب و کارهاست که متاسفانه ما روز به روز داریم از این کار فاصله می‌گیریم.

رئیس اتاق تهران: در میان کشورهای خاورمیانه بالاترین تورم را داریم

خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان این‌که تورم مواد غذایی در آمریکا رکورد چهار دهه اخیر را شکسته توضیح داد: با وجود آنکه ایالات متحده در ماه‌های گذشته چند بار نرخ بهره را افزایش داد اما باز هم شاهد آن هستیم که تورم در این کشور هنوز مهار نشده و این روند در بسیاری از دیگر کشورها نیز خود را نشان داده است. در اروپا نیز متوسط نرخ تورم نسبت به ماه قبل ۰.۳ درصد افزایش یافته و برای اولین بار از زمان تاسیس این اتحادیه نرخ تورم در تعدادی از کشورهای عضو آن دو رقمی شده است. رئیس اتاق بازرگانی تهران به وضعیت تورم در اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: برآوردهای صندوق بین‌المللی پول نشان می‌دهد ما در سال جاری نیز تورم حدودا ۴۰ درصدی خواهیم داشت و همچنان در میان کشورهای خاورمیانه بالاترین تورم را داریم. در حوزه رشد اقتصادی نیز اعداد برای ایران مثبت شده اما همچنان با برخی کشورهای منطقه فاصله زیادی دارد.

خبر خوش رستم قاسمی برای ساخت هزاران خانه ویلایی

وزیر راه و شهرسازی درباره وعده ساخت خانه‌های ویلایی ذیل طرح نهضت ملی مسکن گفت: از مدت‌ها پیش تصمیم گرفتیم، در شهرهایی که کمبود زمین نداریم، زمین برای ساخت مسکن ویلایی، زمین واگذار کنیم. اکنون زمین برای بیش از ۱۴۰ هزار تک واحدی ویلایی واگذار شده که زمین‌ها بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ مترمربع است. در صورتی که متقاضی شرایط مالی ساخت نداشته باشد، توسط وزارت راه و شهرسازی ساخته خواهد شد. دولت تعهد ساخت ۴ میلیون مسکن را داده است و اکنون در بیش از ۹۰۰ شهر مشکل زمین نداریم و مراحل ساخت را نیز به خود مردم می‌سپاریم.

رییس سازمان استاندارد: خودروهای تولیدی در کلاس کیفی مردم ایران باشد

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: انتظار دولت، سازمان ملی استاندارد و ارکان تصمیم گیرنده در این زنجیره این است که خودروسازان داخلی حق‌الناس و رضایت مردم را تحصیل کنند که یک امر اخلاقی و قانونی و شرعی است. سید مهدی اسلام‌پناه افزود: در تولید محصولات مختلف به منظور مصرف داخلی و صادرات، باید کلاس و شأن ایران و ایرانی حفظ شود که یک الزام است. وی بیان داشت: این تولیدات شرف کشور است و باید در کلاس کیفی مردم ایران باشد و شاهد تحقق رضایت مشتریان در انتهای زنجیره باشیم.

نماینده اهواز: با شعار مشکل مسکن مردم حل نمی‌شود

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم ساخت و توسعه مسکن در کشور و گران شدن قیمت اجاره بها، گفت: افزایش قیمت مسکن را باید به دلیل ناکارآمدی دولت قبل و تمسخر مسکن مهر توسط وزیر وقت دانست و اینکه هیچ کاری برای شش و نیم میلیون مستاجر سرشماری شده در سال ۹۵ نکرد، البته اکنون باوجود اقدامات خوب دولت کنونی و تصویب «قانون جهش تولید مسکن» توسط مجلس فعلی، اما باید گلایه را بگویم؛ با شعار مشکل مسکن مردم حل نخواهد شد چراکه سیستم بانکی تسهیلات لازم برای این امر را پرداخت نمی‌کند، در حالی مجلس تصویب کرده سالانه ۲۰ درصد تسهیلات بانکی به حوزه مسکن اختصاص پیدا کند، اما این اتفاق نیفتاده است. وی با بیان اینکه اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد هزینه سبد خانوار در شهر‌های بزرگ به حوزه مسکن اختصاص پیدا می‌کند، افزود: اکنون خرید فروش مسکن برای مردم به آرزو تبدیل و رهن و اجاره برای آن‌ها بسیار سخت و طاقت‌فرسا شده است؛ هرچند اخیرا برخی از معاونان وزرا به مصاحبه با رسانه‌ها بسنده می‌کنند، در حالی که باید به آن‌ها گفت؛ به جای مصاحبه قانون را اجرا کنید و باید از آن‌ها پرسید؛ چرا در "صندوق ملی زمین و مسکن" -که طبق مصوبه مجلس باید ۳۰ هزار میلیارد تومان به آن اختصاص پیدا می‌کرد- تاکنون حتی یک میلیارد تومان نیز اختصاص نکرده است؟

افغانستان، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار خارجی در ایران

در شش ماهه نخست امسال حجم سرمایه‌گذاری خارجی مصوب در بخش صنعت، معدن و تجارت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۲.۷ درصد کاهش داشته، کشور افغانستان بیشترین حجم سرمایه‌گذاری را در کشور انجام داده‌ و فارس نیز بیشترین سرمایه را جذب کرده است.

مطهرنیا: غرب دیگر به تمایز میان اصولگرا و اطلاح طلب قائل نیست

یک کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به تهدید اتحادیه اروپا به تحریم ایران در حوزه حقوق بشر گفت: معتقدم اتحادیه اروپا به واسطه شکست در مذاکرات هسته‌ای دیگر چندان تمایلی به حفظ میراث خود در برجام و ادامه تعامل مثبت با ایران ندارد.مهدی مطهرنیا در گفت‌وگو با ایسنا درباره تحریم‌های اخیر کانادا در حوزه مسائل حقوق بشری که شامل افراد مسئول سابق و فعلی انتظامی و امنیتی و سیاسی کشورمان است، گفت: اگر قبلا بین جبهه اصلاح طلب و اصولگرا در نگاه به غرب تمایزی دیده می شد اکنون دیگر تمایزی وجود ندارد. یکی از نمادهای عینی این مساله، نشست دانشگاه تهران با حضور اساتید این دانشگاه است که محمد جواد ظریف و غلامعلی حداد عادل را در کنار هم به همراه افرادی چون ابراهیم متقی و صادق زیباکلام قرار می دهد. از این روی، غرب هم دیگر تمایز قبلی میان اصولگرا و اطلاح طلب قائل نیست. پس باید توجه کرد که تحریم‌ها متوجه طیف وسیعی از فعالان صحنه سیاسی در سیاست داخلی و خارجی از سعید مرتضوی تا محمد جواد ظریف می‌شود.

این استاد دانشگاه درباره ترکیب افراد مورد تحریم از سوی کانادا از سعید مرتضوی تا محمد جواد ظریف خاطرنشان کرد: با توجه به اوضاع داخلی در ایران و فشار جامعه ایرانیان در خارج به طور متحدتر بر دولت‌هایی مثل کانادا و سابقه به جا مانده از اتفاق هواپیمایی اوکراینی در نگاه کانادا به ایران، این رفتار می تواند دارای معنای خاص خود در جهت یادآوری حوادث گذشته در دولت‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا باشد.

واکنش ایران به اظهارات اهانت آمیز بورل

سخنگوی وزارت امور خارجه به سخنان اهانت آمیز مسئول سیاست خارجى اروپا واکنش نشان داد.ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به صحبت‌های بورل که اروپا را باغ توصیف کرده بود، در توئیتر نوشت: استعاره باغ/جنگل برآمده از ذهنیت به غایت غیرقابل قبول استعماری است که به غرب حق تجاوز و اشغال می‌دهد. آن دوران به سر آمده است. جهان چندقطبی پشت در است. اتحادیه اروپا یا باید واقعیات را بپذیرد یا همچنان در مسیر افول و محو شدن پیش خواهد رفت. گفتنی است، پیشتر نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی قاره اروپا را باغ و مابقی کشورها را جنگل وحشی توصیف کرده بود.

ادعای کریمی قدوسی: هدف از آتش‌سوزی در زندان اوین کشتن مهدی هاشمی بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در ابتدا، مامور برای سرشماری زندانیان آن بند وارد می‌شود وقتی در را باز می‌کند آنها یک نفر را روی پتو می‌خوابانند و وانمود می‌کنند که او مریض است و نیاز به اورژانس دارد. درب را باز می‌کنند که مامور به داخل برود اما بلافاصله در را می‌شکنند و نمی‌گذارند باز شود و می‌ریزند داخل قسمت دوم. از آنجا شروع می‌کنند وارد فضای دیگری می‌شوند؛ یعنی کاملاً طراحی شده و برنامه‌ریزی‌شده در این ماجرا اقدام کردند و آن بند به کلی از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه شاید حدود ۴۰ یا ۵۰ میلیارد تومان خسارت به آن بند زده شده باشد، گفت: ابزار و امکاناتی که آنجا وجود دارد از بین رفته است. بسیار مهم آن که بررسی‌ها نشان داد دستگاه‌های امنیتی و شورای امنیت کشور از قبل به همه این مراکز مهمی که احتمال داده می‌شود، التهابی در آنجا به وجود بیاید دستورالعمل‌های خودش را ارسال کرده و تذکرات خودشان را داده‌اند لذا در اوین هم یگان امنیتی کاملاً آماده بوده و توانسته بسیار خوب این نقشه شوم دشمن را خنثی و مهار کند.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: اتفاقی هم که برای ۷، ۸ نفر افتاده کاملاً مشخص بوده که چه تعداد بر اثر خفگی ناشی از دود آن آتش‌سوزی بزرگ که در انبار ملزومات آن کارگاه اتفاق افتاده جان خود را از دست داده‌اند و آثار بعدی این قصه تحلیل و بررسی‌های امنیتی و اطلاعاتی است که چگونه و با چه نقشه‌هایی و با چه هماهنگی از بیرون آغاز شده است.

وی گفت: نکته قابل توجه این است که یک فردی از داخل بند با چاقو خودش را به بندی می‌رساند که مهدی هاشمی آنجاست و دنبال کشتن او بوده که حالا گویا قبلش مهدی در بند دیگری بوده که خودش درخواست می‌کند جابجا شود که گویا می‌آیند سراغش که او را بکشند.

نماینده مشهد یادآور شد: این را هم بگویید که می‌خواستند در این آتش‌سوزی بزرگ یک جمعی از زندانی‌ها کشته شوند و مهدی هم با آن سوابقش کشته شود و برای جمهوری اسلامی مظلوم چه پاپوشی درست کنند و چه التهاب‌آفرینی در دنیا و منطقه و کشور کنند، کمک‌هایی هم که از بیرون رفته کاملا مسلط و حقیقتاً هشیارانه عمل شده که امروز ما درخواست کرده‌ایم اعضای شورای تامین تهران تشریف می‌آورند کمیسیون امنیت که تشکر کنیم از زحمات، دقت‌ها، تلاش‌ها و مجاهدت‌های آنها چه در تهران و چه در ماجرای زندان اوین.

تا زمانی که صداوسیما به امثال حسن عباسی تریبون می‌دهد طرح گفت‌وگوی ملی شوخی است

جعفرزاده ایمن آبادی در پاسخ به این که حاکمیت برای انجام گفت‌وگو باید چه رفتاری در پیش بگیرد و چرا طرح گفت‌وگو همواره در شرایط بحرانی مطرح می‌شود، گفت: افراد، گروه‌ها و جناح‌ها همیشه مورد حمله کانون قدرت قرار دارند. ما امروز بلد نیستیم به رقیب سیاسی خودمان احترام بگذاریم. روزنامه‌ کیهان احترامی برای رقیب قائل نیست، ادبیات سیاسی ندارد فقط با فحاشی با مخالفان خود حرف می‌زند؛ بنابراین ما هنوز به پختگی در ادبیات سیاسی نرسیدیم که بخواهیم به گفتمان سیاسی برسیم.وی تصریح کرد: مجموعه‌ای در قدرت فکر می‌کند تا ابد در قدرت است و لزومی ندارد گفت‌وگو کند؛ بنابراین، تا زمانی که این مسیر وجود دارد، طرح مساله گفت‌وگو یک شوخی است. به سیاستی که صدا و سیما در پیش گرفته و به امثال رائفی‌پور و حسن عباسی تریبون می‌دهد، نشانگر این است که آن‌ها نیازی به گفت‌وگو نمی‌بینند و فکر می‌کنند خودشان قدرت مطلق بوده و همیشه می‌توانند همه چیز را به روش خودشان حل کنند در صورتی که این طور نیست.

وزیر کشور: امنیت خلیج فارس وابسته به امنیت جمهوری اسلامی است

وزیر کشور گفت: دشمنان فکر می‌کنند که می‌توانند امنیت کشور را به خطر بیندازند و این مفهومش این است که امنیت خلیج فارس به خطر می‌افتد، زیرا امنیت خلیج فارس وابسته به امنیت جمهوری اسلامی ایران است.احمد وحیدی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت امنیتی کشور مناسب است، اظهار داشت: اغتشاشات اخیر توسط دستگاه های امنیتی کنترل شده و افرادی که اغتشاشگر بوده‌اند، دستگیر شده و تحویل مقام قضائی داده شده‌اند.وزیر کشور تصریح کرد: اگر کسی نقدی داشته باشد، باید در جای خود نقد کند چناچه در این مدت فضا باز بوده و نقدها مطرح شده؛ اما هیچکس از اغتشاشگر نمی پذیرد که کسب و کار مردم را تخریب کند.

تهیه طرح دو فوریتی برای برگزاری جلسات گفت‌وگو با حضور مردم در مجلس

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح دو فوریتی برای برگزاری جلسات بحث و گفت‌وگو در مجلس خبر داد و گفت که در صورت تصویب این طرح هیات رئیسه مجلس مکلف خواهد شد درباره طرح‌ها و لوایح مجلس و مطالبات عمومی کشور حداقل ماهی یک بار جلسات بحث و گفت‌وگو تشکیل دهد. محسن زنگنه اظهار کرد: طرح دو فوریتی با امضای ۲۰ نماینده مجلس تهیه شده که بر اساس آن هیات رئیسه مکلف می‌شود حداقل ماهی یک بار جلساتی درباره طرح‌ها و لوایح در دست بررسی در مجلس و همچنین مسائل کلی کشور مطالبات عمومی و مطالبات قشرها تشکیل دهد. این جلسه نقد و گفت‌وگو به گونه‌ای است که امکان حضور آحاد مردم در آن وجود دارد؛ یعنی تمام افراد ذیربط و ذینفع در جلسه شرکت می‌کنند.وی توضیح داد: سقفی برای تعداد حضور افراد در این جلسات پیش بینی خواهد شد که اگر متقاضیان بیشتر از این سقف باشند کاملا عادلانه و با قرعه کشی افراد امکان حضور خواهند داشت و می‌توانند در مورد مسائل مطروحه صحبت کنند.

موسوی: «مرتضوی» فردا رای خوبی از مجلس می‌گیرد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را فردی دارای تعهد و روحیه جهادی و انقلابی توصیف کرد و گفت که مرتضوی گزینه مناسبی برای کار است و فردا می‌تواند رای خوبی از مجلس بگیرد.سید نظام الدین موسوی اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارتخانه بسیار مهمی است که بیشترین سطح تماس با مردم را دارد و بخش‌های مختلفی از قشرهای مردم از قبیل بازنشستگان، کارگران، طبقات محروم و مستضعفان با وزارت کار در ارتباط هستند. همچنین به واسطه وجود صندوق‌های بازنشستگی بخش عظیمی از اقتصاد کشور در این وزارتخانه تدبیر می‌شود. لذا وزارت کار به وزیری صاحب تخصص و دارای سابقه اجرایی خوب و فهم دقیقی از نحوه تعامل با مردم و نمایندگان مجلس و تشکل‌های مختلف دارد.نماینده تهران ادامه داد: آقای مرتضوی سابقه طولانی در امور اجرایی داشته، او شهردار کلانشهر مشهد و استاندار، معاون وزیر کشور و معاون رئیس جمهوری بوده که این حاکی از شناخت او در حوزه اجرایی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۳۲
ساحت مسکن توسط مردم صورت بگیرد انوقت شما امار تان را پر می کنید !؟ فعلا که یکسال و اندی گذشت و شما فقط حرف زده اید
مدام طرفدارای خودتون رو توی خیابونا و میدونا جمع میکنید و میخواهید مردم رو ببرید توی مجلس ؟!!!
پاسخ ها
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
وقتی نماینده های مجلس انتخاب 5 درصد جامعه هستند انتظار دارید غیر بسیجی و سپاهی را برای گفتگو به مجلس راه بدهند؟
شما که سه روایت از نرگ دختر اردبیلی دارید لطفا اول به جمع بندی برسید که خبر درست کدام است
بعد از علی دایی به دلیل خبر دروغ شکایت کنید
بلاخره ما نفهمیدیم هودس فوت کرده
خود کشی کرده
با یگ گازش گرفته
که این اخری مرغ پخته را به خنده وا می دارد
در ضمن به حرفهای تحت فشار خانواده دختر نمی شود استناد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
بدون شک ، واقعیت همان است که علی دایی گفت!!؟

و متاسفانه مسولان در اردبیل حتی در مورد دروغ

گفتن هم هماهنگی بلد نیستند و یاد نگرفتند !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
چه کسی باید تشخیص بدهد که تحت فشار بوده؟ شما؟!!!!! در نظر دادن دقت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
علی دایی نیاز به ارائه مدرک ندارد
هرچه ایشان بفرماید همان درست است
ایشان خودش مدرک است و حرفهايش وحی منزل
گفتگو با مردم ؟!
توی مجلس ؟!
مردم اعترتض دارن نه گفتگو .
توی فضای باز
نه زیر سقف توی مجلس
توی میدون آزادی و خیابونای اطراف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
منظور اینه که امثال شریعتمداری و رائفی پور و رحیم پور ازغدی به عنوان نماینده مردم بروند مجلس با هم گلابی بخورند و مشکلات مملکت را مطرح کنند و نتیجه هر چه باشد به مردم تحمیل شود
پاسخ ۹.۲۰
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
گلابی چیه حلیم خوبه حلیم سید مهدی دور هم میخورن نه گلابی
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
همانطور که در اقتصاد منظور از بازار فقط مکان سرپوشیده بازار تهران نیست و به کل فضای مبادله و داد و ستد بازار گفته میشود , گفتگو هم معنیش مباحثه رو درو نیست , فضای مجازی , رسانه های آژادتصویری و
مکتوب, سایتها , و بالاخره تجمع ها و میتینگ ها و حتی انتخابات آزاد همه فضای گفتگو هستند . این امر مهم را به یک طرح حضور دستچین شده در مجلس کاهش ندهید
به جای گفتگو با مردم توی مجلس ؛ رفراندوم بذارید پای صندوق
کانادا طلایی را به بیرون پرتاب کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
مسئولانی امثال این آقا برای آمریکا و کانادا و غرب یک نعمت حساب می شن .سرمایه هل رو از ایران ارج کردن و حضورشون در اونجا بهترین تبلیغ علیه ایرانه چرا باید اخراجشون کنند ؟؟؟؟؟؟ اگر یک مسئل آمریکایی و خانواده اش بیان ایران و بخوان اقامت بگیرن ایران بهشون نمی ده ؟؟؟؟؟
دیگه دیره اخوی!!! زدی حالا میخای گفتگو کنی؟
پایان دوران طلاییِ طلایی در کانادا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
خخخخخخخ
اعتراضات آرام!!!
فقط جهت مثال. این مثال رو بسط بدیم به کلیت جامعه.
در تمامی کشورهای این کره خاکی، حقوق معلمان از میانگین دریافتی کارمندان به مراتب بالاتر است. امکان نداره یک کارمند شهرداری از معلم بیشتر بگیره.
بیاییم اینجا. دریافتی معلم با ۲۰ سال سابقه شده ۸ تومن.
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
شما مگه تخم دوزرده میزارید با این دانش آموز تربیت کردنتون که بیشتر بگیرید بنده هم کارمندان و با ۲۰ سال سابقه حکمم ۸م
به مجلسی ها بگویید نفس کشیدن رو هم جرم انگاری کنند تا همه مردم مجرم باشند
طلایی
دوران خوش بدنسازی در باشگاه مختلط در کانادا با تی شرت حلقه ای تموم شد .
پاشو بیا باید با چفیه بری صف اول نماز جمعه .
یادت نره دکمه آخر یقه ات رو ببندی
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
آی دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
ایشان آنقدر با خلوص در نیروی ا نتظامی ارشاد کرد، که در کانادا سر از بهشت درآورد!!!
حاج سید مجسن محمودی همانطور که میفرمایید هیچ مسئولی حق عقب نشینی ندارد پس مردم معترض و پرسشگر هم حق عقب نشینی از مطالباتشان را ندارند.
طلایی باشگاه بدنسازی مختلط توی کانادا رو به سوریه رفتن و مدافع حرم شدن و رفتن به بهشت ترجیح داد
ریس اتاق بازرگانی تهران می گوید تورم ایران در خاورمیانه رتبه اول را دارد .
حرف من این است که اقتصاد مقاومتی را که فراموش نکرده ایم آنچه بر سر اقتصاد ایران آمد حاصل همان تفکر است و خطا های دیگر
مسئول تبلیغات اسلامی باز صدا مردم رانشنیدید و خط ونشان می کشید .
شما کی باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
اینا صاحب مملکتن ، ما کی باشم
لابد همون مردمی رو هم در مجلس برای گفتگو می‌برید که تا حالا در دیدار با مقامات می‌بردید؟؟
آقای طلایی اگر کانادا و کشورهای غرب بد است دختر حضرتعالی در کشور کانادا چکار میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
مرارت می کشد و مبانی اسلام را تبیین می کند و نماز کیفیت دار می خواند تا مشت محکم به دهان کفار و استکبار کوبیده شود
پس اون نمایندگان مجلس چیکاره هستن؟
پاسخ ها
و ب ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
حلیم می خورند
صدا وسیما با ارائه برنامه جهان ارا و امثالهم که یک فرد متکلم الوحده را رفرنس قرار میدهند نشان میدهد که تنش و دو قطبی کردن جامعه هدف اصلیش است.
الان
گفتگو با مردم
دیگه خیلی خیلی خیلی خیلی دیر شده
حیف از کشور کانادا
یزدی‌خواه نماینده تهران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخک کدوم تهران تهران 12میلیون نفری یا تهران شورای نگهبان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
کریمی قدوسی بجای این حرفهای بی سرو ته باید پاسخگوی آن تند رویهای خود باشی
شرایط موجود حاصل همان افراط کاریهای شماها ست
پاسخ ها
مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
کریمی قدوسی در تریبون مجلس تا کنئن دروغ های زیادی گفته مثل همین خبر اخیر در مورد آتش سوزی زندان اوین . در رابطه با دروغ های اینگونه افراد مجلس چه تصمصمی می گیرد ؟
"برای دروغ‌پراکنی سلبریتی‌ها در فضای مجازی جرم و جریمه تعیین شود"

ایا برای افرادی مثل عباسی و رائفی پور و حاج حسین و نوروزی وغضنفرابادی و فارس و جوان و .....که هر روز سعی در متشنج کردن جامعه دارند هم جرم و جریمه تعیین میشود یا انها مصونیت اهنین دارند و از هفت دولت ازاد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
مگه ایجاد صدمه بدنی به مردم جرم نیست و شرعا دیه ندارد ؟؟؟؟
اون ریحانه ربیعی که سپیده رشنو را چنگ انداخت و گاز گرفت و زخمی کرد مجازات شد و دیه پرداخت کرد ؟؟
نه !
چون خودی ها شرع و قانون نمی شناسند
آتش به اختیار حاکم جان و مال و ناموس و آبروی مردم هستند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
لامصبا بذارید تو ترکیه تصویب بشه. مزایا و معایبش رو ببینید بعد کپی برداری کنید سریع. احتمالا مثل اونا 3 سال زنان نزنید. 10 سال بزنید که درس عبرتی برای ما باشه.
دروغ پراکنی علی دایی را به شدت تقبیح و قابل مجازات می دانم
شعار زن ، زندگی ، آزادی بیان مورد تایید من است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
زینال ماجرای مدرسه شاهد اردبیل یک فاجعه بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
در ماجرای هواپیمای اکراینی دوغگو مشخص شد
فرقش اینه که در اینجا پای خارجی ها وسط نیست که پا بگذارند بیخ گلوی مجرم تا اعتراف کنه
سید محسن محمودی هر موقع شما بر مبنای قانون و بر مبنای فلسفه وجودی جمهوری اسلامی انجام وظیفه کردین،از مردم طلبکار شوید.فعلا مردم از شما طلبکار هستند و باید جوابگو باشید و فرافکنی جواب نمیدهد.
اقای شریعتی عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق چرا نمیتونید به مشتریان خارجیتون بگید سروش رو نصب کنن؟بگو نصب کنند.شاید بهشون حال داد و جهانی بشه!!!!
تهیه طرح دو فوریتی برای برگزاری جلسات گفت‌وگو با حضور مردم در مجلس........ یعنی اگر هم اینطور باشه فقط تهرانی ها میتونن حضور پیدا کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
اقا ماتهرانیا تقاضا داریم مجلس رو ببرن شهرهای دیگه بقیه هم از برکاتش استفاده کنند ما بسمونه دیگه نمیخواییم مجلسیا رو زیارت کنیم
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
ناشناسی که در پاسخ به من نوشتین: اقا ماتهرانیا تقاضا داریم مجلس رو ببرن شهرهای دیگه بقیه هم از برکاتش استفاده کنند ما بسمونه دیگه نمیخواییم مجلسیا رو زیارت کنیم... گیریم که مجلس رو هم به شهرستان ها ببرن، فکر می کنی به شهرستانی ها بهاء بدن؟ خب بازهم دست تهرانی ها مدیریت میشه. فرزند من با مدرک کارشناسی ساخت و تولید برای آزمون استخدامی صنایع فولاد اهواز کلی هزینه کرد و کلی زحمت کشید و کلی هم معطل شد، آخرش چی؟ اجازه ندادن افراد بومی قبول بشن و کلی تهرانی استخدام شد و بچه من با معدل عالی الان 4 ساله که بعد از اتمام سربازیش بیکار نشسته تو خونه.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
اره بابا هر روز صبح و عصر توی ترافیک بهارستانیم ببرینش یه جا دیگه خاصیتی که برای مردم عادی نداره
جناب محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هر موقع در مورد ده ها و بلکه صدها میلیارد دلاری که از ثروت این مردم و کشور که مفقود شده را تعیین تکلیف کردید انوقت برای مردم تعیین تکلیف کنید.
طلایی نمونه بارز از حکایت " مشت نشان خروار " است .
ایشون نماینده حاکمیت است
طلایی برگرده و دوباره بچسبونه اون نشونه ها رو روی شونه اش و از اول مشغول شه به کار با حقوق و مزایای سرشار !!!
با رفتارها و اعمالتان به عنوان تنها کشور شیعه جهان که ادعای شیعه علی را دارید، بخاطر منافعتان بدجوری همه چیز را زیر سوال بردید.پسوند اسلامی و ادعای شیعه علی را کنار بگذارید و دین قدیمی مردم را بخودشان واگذار کنید.
ایشالا لغو ویزای پسر خزعلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
امین
هنوز سرعقل نیامده‌اند
ویزایم تمام شده و دیگر خبری درباره لغو ویزا ندارم) روغن ریخته را نذر امام زاده می کنی ؟!!
رئيس اتاق تهران : در ميان كشورهاي خاور ميانه بالاترين تورم داريم !!
----------------
-- عجب !!! .... اين هم نمي دانستيم !! ... درود بر رئيس اتاق تهران !!!
"خبر خوش رستم قاسمی برای ساخت هزاران خانه ویلایی"
2 سال از واریز مبلغ گلبهار مشهد طرح آسمان 2 گذشته تازه در مرحله گودبرداری است و .... چه کسی به مردم جوابگو است ... مجلس نباید از حقوق مردم حمایت کند ؟؟
تهیه طرح دو فوریتی برای برگزاری جلسات گفت‌وگو با حضور مردم در مجلس) کم مردم غم و غصه دارن شما هم سوژه بهشون میدی تا بحال قانون گذاری تو مجلس هم گریه کنند ؟!!
تا زمانی که صداوسیما به امثال حسن عباسی تریبون می‌دهد طرح گفت‌وگوی ملی شوخی است) یعنی شما نمی تونی ببینی تلویزیون یک برنامه طنز سیاسی داشته باشه !!!!
ماشالله تعداد اقازاده های مقیم کانادا و امریکا و اروپا روز به روز بیشتر وبیشتر میشه
علی برکت الله !!!
حال آدم از ریاکارانی به هم می خوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
منم همین طور
امان از ریازاکانی
مثلا به حساب خودتون دارید باب گفتگو با مردم رو باز میکنید ؟!
گفتگو با مردم توی مجلس ؟!!! :-)
لابد اون مردم رو هم ؛ آمنه سادات ذبیح پور یا یوسف سلامی خبرنگار میخوان انتخاب کنن و مجلس باشون گفتگو کنه !
آره ؟
جناب آقای محسن محمودی بانوان این سرزمین هم عقل دارن هم شعور پس لطفا به شعور مخاطبتون توهین نکنید و نوع پوشش رو به خودشون واگذار کنید
شما به پوشش افراد استفاده ار فضای مجازی حتی زاد و ولد ملت کار دارین اما یکبار نشد شما و همکاران بیکارتون از اقتصاد و معیشت این ملت سخنی بیان کنید
جلسات گفتگو در مجلس !!!!
خخخخخخخخخخخخخ
موسوی نماینده مجلس: زیرساخت حقوقی برای بیان اعتراضات وجود دارد) برخوردی که سال 66 با لایحه ازادی مطبوعات شد گوشی را دست همه داد که اعتراض به کجا میرسه !!!
حالا واقعا با اینستگرام کاری ندارم خیلی هم بدم میومد و به نظرم یه دوست یابی و پز دادن و عقده ای بازی بود از اول تا به قبل فیلتر و کاملا نظر موافق دارم با فیلترش
ولی واتس اپ چرا؟ واتس اپ که نه public هست و نه پروفایل و بخش پخش اخبار و اینا داره فقط مخاطبات هستند

کسی که میگه کسب کار من تو اینسترگرامه بره وب سایت بزنه
ولی ما هم که سایت داشتیم اینستگرام هم داشتیم و واتس آپ هم داریم
برای پشتیبانی کاربرا و گفتگو از واتس اپ استفاده میکردیم چه برای مشتری داخلی و چه خارجی و بنظرم واتس اپ نباید فیلتر شه واقعا
درخواست قوه قضائیه از علی دایی: اگر مستنداتی دارید ارائه دهید) اخ از ترتیب اثر به مستندات !!!!عجیبه که مستندات فقط از این طرفیا خواسته میشه ارائه هم که میشه پرونده اش گم میشه !!! اونطرفیا هر چی بگن تا صد سال مهلت دارن مدرک ارائه بدهند ندادن هم اشکال نداره بذار تهمتشون را بزنن
حداد و مرندی و علم الهدی و شریعتمداری و صدیقی و خزعلی و رائفی پور و مهران رجبی و علیرضا دبیر رو به عنوان مردم ؛ ببرید توی مجلس و باهاشون گفتگو کنید :-)
نتیجه این گفتگو رو بسط بدید به ۸۴ میلیون نفر .
این بهترین روشه گفتگو با مردمه اینجوری
شبکه داخلی جزئی از شبکه اینترنت است و نمی توان آنرا مستقل در نظر گرفت
دنیای اینترنت دنیایی از سرویس های متفاوت است که دارای ارزش افزوده فراوان است و بازار آن جهانی است
در این شبکه ملی فکر کردن معنا ندارد همانطور که در شبکه مخابراتی بر پایه تلفن ملی بودن معنا ندارد
توسعه فناوری یک کشور یعنی فروش سرویس به خارج از کشور و خرید سرویس از خارج از کشور
باید به جای اصلاح بی معنی شبکه ملی به کیفیت و کمیت سرویس های داخلی نگاه کرد و جنبه جهانی به آن داد
در هر یک از مراکز دیتا سنترهای اروپا و آمریکا مراکزی با با تعداد ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار سرور وجود دارد که از آن کسب درآمد بین المللی می کنند

وجود تنگ نظری و حل کردن غیر اصولی امنیت با محدود سازی این بازار بزرگ را از ما خواهد گرفت هر چند که الان هم نقشی در این بازار دیده نمی شود
اگر شما به بهانه امنیت چند مغازه فیزیکی اینترنت را قطع کرده اید باید بدانید که با قطع اینترنت بازار جهانی فناوری اطلاعات را که دارای درآمد بیشتر است دچار اغتشاش کرده اید و بزودی آمار مهاجرت نخبگان بخاطر این بیفکری ها بیشتر خواهد شد
فیلترینگ شما هم باعث کندی شبکه و هم مسدود شدن شبکه های تخصصی شده است که مورد شک قرار گرفته شده اند و جامعه علمی باید به آن واکنش نشان دهد
فیلترینگ باعث شده است که ارتباطات خانوادگی و دوستی و علمی و دانشگاهی را که از طریق شبکه های اجتماعی برقرار شده است به سمت نابودی ببرد
سرک کشدین بیجا به گروه های ۱۰ و ۱۰۰ نفره اجتماعی تفاوت چندانی با سرک کشیدن به خانواده های مردم ندارد و دین هم اجازه چنین کاری نمی دهد
اوضاع کشور 360 درجه باید عوض شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
؟؟؟؟!!!!! 360
ناشناس
| Sweden |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
منظورت حتما صد و هشتاد درجه است۰ حتما جوک گفتی۰
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
من به 180 درجه قانعم . 360 درجه که بر میگرده سرجاش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
دوست عزیز 360 درجه عوض شه برمیگرده سرجای خودش. نیازی نیست برای تاکید عدد رو بالا ببرید همون 180 درجه عوض شه کفایت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
یاد جملات قصار آقای احمدینژاد افتادم.خخخ خوب براردمن اینکه شما میگویی یعنی همین جایی که الان هستیم نقطه مقابل 180 است نه 360
طرح مجلس برای جرم‌انگاری دروغ‌پردازی سلبریتی‌ها در فضای مجازی) دروغ گفتن برای همه باید جرم باشه و لایحه باید همه را در بر بگیرد دروغ گفتن سیاست مدارها و مجلسیها هزار برابر خسارت بارتر و پرگناه تره که البته کسی زورش به اونا نمی رسه
میشه صحبتهای قدوسی رو ترجمه کنید من هم بفهمم ابن نخبه سیاسی چه فرمایشی داشته اند؟!
بعدا می گویید حرف رکیک نزنیم . حالا تابناک خودت را جای ما بگذار , با این مسولان زبان خود نمی خوارد ؟
خرید خانه توسط آغازاده ها برای چیست ؟قرار است این خانه ها لانه چه کسانی شود؟
اقای مرتضوی که تمام سابقه کار ایشان امور اذاری بوده اصلا مناسب وزارت رفاه و تامین اجتماعی نیستند
برای اداره امور این وزارتخانه باید حتما سابقه کار اقتصادی و حتی تولیدی و مسلط به یک زبان خارجی باشد
میدونید مشکل کجاست؟
مشکل اینه که اگه راست هم بگید، کسی باور نمیکنه

اگر خودشیفته نیستید به این مطلب فکر و ریشه یابی کنید، البته تا از این دیرتر نشده
سهواً را خوب اومده، یا بهتره بگیم اومدن! مردم را چی فرض کردین شماها آخه!!!
توصیه میکنم یک امتحان ضریب هوشی از آقایان محترم مسؤلین بگیرین!
عجب تصادفی ، مهدی هاشمی ناخوداگاه دوروز قبل ، جابجا میشه. اصلا خاندان هاشمی تو این مملکت خوشانسن
چرا دختر سردار طلایی سکونت در جهان غرب را به سکونت در نظام مقدس اسلامی ترجیح داده اند؟
ﻛﺴﻲ ﻛﻪ اﻋﺘﺮاﺽ ﺩاﺭﻩ ﺑﺎﻳﺪ ﺻﻼﺣﻴﻴﺖ اﻋﺘﺮاﺽ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ?!!
ﺻﻼﺣﻴﺘﺶ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﻌﺘﺮﺽ ﻋﻠﻴﻪ ﺗﺎﻳﻴﺪ ﻛﻨﻪ!!
اﻳﻦ ﻛﻪ ﺧﻮﺏ ﺗﺎﻳﻴﻴﺪ ﺻﻼﺣﻴﺖ ﻧﻤﻴﺸﻪ. ﻛﺠﺎﻱ ﻗﺎﻧﻮﻥ اﺳﺎﺳﻲ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺻﻼﺣﻴﺖ ﻣﻌﺘﺮﺽ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻩ?
اگر واقعا وزیر پیشنهادی اینقدر خوب بود چرا از اول وی را معرفی نکردن...هزینه عزل و عدم کسب رای اعتماد نفر بعد و هزینه بلاتکلیفی وزرات خانه ای به این بزرگی با کیست؟؟؟!!!
تابناک؟؟؟!!! برای دختر مریضم کل داروخانه های اصفهان نصف جهان را زیر و رو کردم کو آموکسی کلاو ۳۷۵ گیرم نیومد،به چه کسی بگم که متهم به اغتشاش گر و اجنبی و ... نشوم؟ سر کوچه ی کدوم مسئولی برم که داروخانه اش، این دارو را داشته باشه؟؟ خدایا شر هر چی ... به خودشون برگردون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
اگه روسیه اشنا داری بگو برات بفرسته
کریمی قدوسی خواب نما شده !!!!
چه لذتی داره دیپورت عاغا زاده ها و عاغا هاشون. خخخخخخ
جناب خوانساری ، بالاترین تورم در خاور میانه که خوبه ، در دنیا بالاترین تورم را داریم . فقط ۲ کشور بعد از ما در دنیا بالاترین تورم را دارند . تورم عراق و افغانستان هم از ایران کمتر است .
در ایران میخواهند اینترانت میلی نظیر صدا و سیمای میلی ایجاد کنند تا بجای مردم‌سالاری اسلامی که شعارش را میدهند ولی اقدامی برای پیاده سازی آن نمی کنند، مردمسواری اسلامی کاملا اجرا کنند.
تو خاورميانه كه هيچ، تو كل كهكشان راه شيري بالاترين تورم ها رو داريم
موسوي نماينده مجلس : زير ساخت حقوقي براي بيان اعتراضات وجود دارد !!
------------------
--- آميرزا محمد ! ، ديروز ملتفت نشدم ، گفتين اين سخن از كي بود كه گفته : « نعره هيچ شيري خانه چوبي مرا خراب نمي كند ، اما من از سكوت موريانه ها مي ترسم »!! سخن پرمعنايي است آميرزا
بفرما ... گوينده اش را مي خواهم بشناسم !
-- فرقي نميكنه جعفر خان كه گوينده اش كي باشه ! بزرگان هم توصيه كرده اند كه ببينيد سخن چيست ، به گوينده سخن كاري نداشته باشيد !! فعلاً حضور ذهن ندارم ... شايد هم يك ضرب المثل باشه ... اما هر چه باشه به نظرم اين سخن حكمت آميز را بايد در سر در ِ سازمان ملل نصب كنند ، حتي اگر لازم باشه با آب طلا كتابت شود ! ... و بعدش هم بايد تمام رجال سياسي دنيا آن را با خط جلي و درشت قلمي كنند ، و قاب بگيرند و در دفتر كار خود نصب كنند و هرروز آن را رؤيت نمايند و در آن تفكر كنند !! . سخن خيلي خيلي نغز است جعفر خان ! ... در اين سخن بيشتر بينديش ! ... كلي معني و طول و تفسير داره ! نگفتي آقا جعفر بالاخره قرار شد به حقوقم چه قدر اضافه بشه ؟! ... بازنشسته ها را ميگم ! حرف شان يكي شد ؟ مجلس و دولت را عرض مي كنم ! عيال ميگه حالا كه حقوقت داره زياد ميشه ، شيريني اش يك النگو ! ..هه هه .. طفلك عيال ما !! ... بنده خدا خيلي صادقه ... دلش پاك پاكه !! اما خب ديگه از اين ماه گذشت ! ... فعلاً فرصت حكم زدن نيست ! ... تا ماه بعد انشالله !!
ربیس سازمان استاندارد دلت خوشه ها مگه این مافیای خودرو حق الناس سرشون میشه مگه به خدا اعتقاد دارن؟؟؟؟اگه دین داشتن که وضع خودرو این نبود
سردار طلایی با بره اقامت عراق را بگیره و نه کانادا!
هدف کشتن مهدی هاشمی بود!احتمالا همان اتش به اختیاران برای زندان اوباشگری دراوردند
بهتر است اول نماینده ی اردبیل با آنچه که عموی مرحوم پناهی گفته به توافق برسند ببینیم کدوم راسته بعد میریم سراغ دایی .
سردار طلایی هم دخترش در کاناداست؟؟واقعن مملکت صاحب نداره. متاسفم برای مردم
جناب سید محسن محمودی مردم به آیات قران در مورد حجاب اعتقاد دارند وعمل می کنند نه به نظر جنابعالی!
تمام حرفهای علی دایی درست است
تو چکاره‌ای محسن محمودی؟
با همین بازیگرایی که توی اخبار ۲۰:۳۰ باهاشون مصاحبه میکنید قراره مجلس صحبت کنه یا یه تیم بازیگر جدید میارید؟
برادر من جناب مهندس علی دایی با تمام ارادتی که به شما دارم و با افتخاراتی که به کشورم ایران آوردی بنده مثل سلبریتی های نمک نشناس نیستم که آن ها را در یک چشم به هم زدن فراموش کنم!ولی برادر من روی سخنم فقط با جنابعالی نیست بلکه با تمام قهرمان ها و سلبریتی ها هست که یک با نشد شما سلبریتی ها فراخوان دهید بین خود و پولی جمع کنید و و یک بیمارستان و مدرسه و امثالهم رو مشترک بسازید!! بدانید این ملت ایران هستند که شما و تمام شما رو به اینجا رسانده اند وگرنه خود نیک می دانی در خارج از کشور شما و امثال شما ها فقط ۹۰ دقیقه در میدان فوتبال برایشان مهم هستید نه بیشتر وگرنه خیلی وقت پیش از ایران می رفتید. واگر هم می رفتید نصف بیشتر دارایی شما رو بعنوان مالیات از شما گرفته و به ملت می دادند ولی ایران این رفتار رو نکرد که اشتباه هم کرد.
خبرهای بسته خبری هر روز چرت تر از دیروز
بايد بچه هاي تمام مسولين كه در كانادا يا امريكا يا اتحاديه اروپا هستن ويزاشون كنسل شه،مگه نميگيم مرگ بر امريكا مرگ بر انگليس ،نميشه اين فقط شعار باشه برا مردم
در کشور ما مشکل حجاب وجود ندارد اما انگار بعضیا میخوان با لجبازی با مردم به این قضیه دامن بزنند.
رئیس اتاق تهران: در میان کشورهای خاورمیانه بالاترین تورم را داریم.
بیاید افتخار بالاتر از این، دستاورد بیشتر از این. نمک نشناس نباشید
طرح مجلس برای جرم‌انگاری دروغ‌پردازی سلبریتی‌ها در فضای مجازی
یعنی فقط ما حرف میزنیم
سردار اونقدر گند زدی که این جورموقع ها سکوت کنی و بگی نمی دونم ! اگه لغو نشده که مطمئنا شانس اوردی و اگر لغو شده داری از ناراحتی... . ان شالله برسه روزی که همچین مواردی رخ بده . چون به عر حال تحریم هستید .
طرح دو فوریتی جرم انگاری نفس کشیدن را هم تصویب کنید!
قدوسی میگن افغانیه درسته
چند ماه دیگه قراره اینترنت اینطور باشه ؟
خسته شدیم از این وضعیت
یه لوکیشن نمی تونیم بفرستیم یا بگیریم
برای ارسال استعلام و نامه به جای واتس اپ باید از فکس استفاده کنیم چون نت انقدر ضعیفه که ارسال ایمیل جنگ اعصاب شده
دیروز گوگل هم بالا نمی امد!
مدرسه دخترم گفته پیام رسان داخلی نصب کنید ولی هیچ کس استقبال نکرده و همه می گن مثل زمان دانش آموزی خودمان برای والدین نامه بفرستید و مدرسه تسلیم شده و نامه می فرسته !
شما که با نشر اینگونه اخبار متنوع سعی دارید اینگونه وانمود کنید که اوضاع کاملا عادی است و در هیچ جای کشور اعتراض و درگیری وجود ندارد، ممکن است توضیح دهید که پس چرا اینترنت را وصل نمی کنند؟
طرح مجلس برای جرم‌انگاری دروغ‌پردازی سلبریتی‌ها در فضای مجازی..... اگر این طرح شامل مسئولین دولت هم بشود طرح بسیار خوبیست!
یک فکری هم برای دروغگویی های خودتون بکنید.
موسوی: «مرتضوی» فردا رای خوبی از مجلس می‌گیرد ....... چه فایده ای برای ملت داره! قبلا هم مجلس به وزرای کابینه رای "خوبی" داده بود ولی چه حاصل؟!!!
ما چه قدر مردم خوشبختی هستیم که نمایندگان غیب گویی چون آقای کریمی قدوسی داریم که به جای قانونگذاری برای رفع مشکلات کشور فقط غیبگویی می کنند. راستی جناب دکتر اون دومیلیون نفری که در آمریکا ایدز داشتند و بی خبر از بیماری خود بودند بالاخره باخبر شدند؟
کریمی قدوسی، ظاهرا قول داده که حرفهایش کاملا تکذیب

و باعث سرگرمی بشوند متاسفانه !!!!!!

و اگر ادعاهایش که دهها بار تکذیب و رد شده است نبود

احتمالا حالش خراب میشد !!!!!!!
تابی خدارو خوش نمیاد از رییس جمهور احمدی نژاد بد ننویسی ، تلاش کن جهت تخریب این بزرگ مرد البته زهی بخیال باطل
همه تیترا مزخرف
توصیف آنچه کریمی قدوسی در تاره وین میگه با آنچه مسئولین و اخبار تلویزیون گفته فرق داره کدوم یکی دروغ میگه؟؟! ستاد امر به معروف بهشون یذکر میده؟!!!!!!!!!
تهیه طرح دو فوریتی برای برگزاری جلسات گفت‌وگو با حضور مردم در مجلس ...... خوبه، اجراش کنید و امثال عباسی و رائفی پور و .... رو ببرید اونجا حرف بزنن!!
مردم هم تمایز چندانی بین اصلاح طلب و اصول گرا قائل نیستن!
حیف شد. اقای طلایی. جای شما اینجا خیلی خالی است. بخصوص تو اون باشگاه ورزشی. ولی ما جای شما را پر می کنیم و بزودی دختر و تمام خانواده شما و دوستان شما را بر می گردانیم تا از فضای معنوی و خوشبختی که شما برای مردم ایران ساخته اید لذت ببرند و به انها می گوییم که جای ما را خالی نکنند.
وقتی افغانستان بزرگترین سرمایه گذار در اقتصاد ایران باشه اگر مسئولین از خجالت بمیرند با داره!
دستاورد اقتصادی دولت: افغانستان بزرگترین سرمایه گذار کشور!!!
جناب اقای سید نظام الدین موسوی نماینده محترم مجلس،
لطفا معین نمائید ما بازنشستگان کشوری نسبت به ظلمی که دولت و مجلس در مورد افزایش حقوق درمقایسه با افزایش حوق بازنشستگان تامین اجتماعی در حق ما انجام داده کجا تجمع کنیم
وآیا کسی هست که به این ظلم رسیدگی کند
کریمی قدوسی فیلم جنایی زیاد میبینی دادا؟؟
تیر های چراغ برق بزودی خیلی معروف خواهند شد ،،
لطفا ارزش این تیرها را بدنید چون سرمایه پلی هستند .
به جای اینکه به زور و با منت و با طرح دو فوریتی مردم رو بخوان راه بندن تو مجلس، طرح سه فوریتی ببرن که اجازه بدن مردم نماینده واقعی خودشون رو انتخاب کنن.
ریشه همه این مشکلات والله در انتخاباته چه مجلس چه ریاست جمهوری
روزی خواهد رسید که در پیشگاه دادکاه ملت حقایق را خواهید گفت. فقط اندکی صبر
مگر نمایندگان‌ نماینده مردم‌ نیستند‌ که خود مردم‌ بیان توی مجلس و گیرم حضور داشته باشند خوب که چی‌ ؟!
حضوری که فقط تماشاچی باشند و غیر موثر‌ چی سودی داره‌ ؟!
سردار طلایی از ورزش در سالن‌های مختلط کانادا چه خبر ، چرا ریا کاری
تو این وضعیت ملت دیگه حوصله جام جهانی ندارن ؟؟؟ حمید رسایی و حسن عباسی و رافعی و یامین پور رو ببرید جلوی انریکا و انگلیس بازی کنند و مشت به دهان استکبار بزنند
همانطور که مهران مدیری به غلط کردن افتاد بزودی نوبت سایر سلبریتی های خاین خواهد رسید ، ولی نباید به این جماعت بزدل همه رنگ رحم کرد
گفتگو با همه مردم؟ کاملا غیرانتخابی؟
اگر منظور صورت مرتضوی باشد که ظاهراً هست ایشان در هر مقامی که بوده است بیشتر چهرهای امنیتی از خودش بیادگار گذاشته و‌در این‌ اه حتی وقتی پست هم داشته فرمانده میدانی سرکوب هم بوده است . تخصص را هم که ولش کن. ما برگشتیم دهه شصت‌ .
اینترنت ملی برای ارتقا سرعت سرویس های داخلی است حتی امریکا هم دارد و کره جنوبی و ... حالا هر سیاسی بازی میکنید خودانید
انشــــــــــــالله خبر لغـــــــــو ویزای اروپـــــــــــــا و امریــــــــــکای دیگر مسئـــــــــــــولین و خانواده هایشان

صلوات
پس از نخست وزیر کانادا برای لغو کلیه ویزاها و اقامت اعضای حاکمیت و خانواده شان درخواست فوری داریم.
امید که این رویه در تمام کشورها شامل اروپا و آمریکا انجام شود.
لذت تحریم مردم باید بکام تمام حکام و خانواده شان چشانده شود .
علی دایی را بابت نشر اکاذیب و بدتر از آن پافشاری فقط به خاطر سیاسی کاری که اذهان عمومی را تخریب می کند و امنیت ملی را خدشه دار دستگیر کنید
بارترین تورم خاورمیانه را ترکیه و لبنان و سوریه دارند
خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمود: در موضوع حجاب آنچه طی سالهای اخیر اتفاق افتاده و در اعتراضات و اغتشاشات چند روز اخیر به اوج نمود خود رسیده، از جنس فرهنگ است ولی پاسخ شما به آن از جنس شریعت و فتواست.
برای مشخص شدن محل اشکال تفاوت این دو حوزه با هم را توصیف می کنم.
در حوزه فرهنگ هر فرد امکان کنشگری و قرار گرفتن در موضع دارد و با شریعت که کنشگری در انحصار افراد معدود و عالمان علم فقاهت است کاملا متفاوت است. در شریعت با صرفا فتوا می توان امری را آغاز یا متوقف کرد و جواز صدور فتوا صرفا در اختیار افراد معدود است و عالمان رشته های دیگر، هر قدر هم مبرز باشند نمی توانند بدون مراجعه و کسب رضایت فقها، حکمی در شریعت را تغییر دهند.
اما در عرصه فرهنگ وضع کاملا متفاوت است و رفتار گروهی از مردم، شکل دهنده ی هنجارها به عنوان اجزای تشکیل دهنده فرهنگ است. (البته فرهنگ عناصر دیگری هم دارد ولی اگر این عناصرِ عمدتا نظری و هنری، اگر در تعارض با هنجارها قرار گیرند، اصالت با هنجار است و هنجار شاکله اصلی فرهنگ است)
*
مساله اینجاست که هیچ چیزی، چه شریعت، چه تمدن و تاریخ و... نمی تواند این حقِ کنشگری را از افراد جامعه سلب کند هر چند که حسب مورد، ممکن است بعضی جاها بتواند جریان شکل گیری یک هنجار یا باور را در نطفه خفه کند، آنرا انحراف دهد و یا به تأخیر بیندازد اما امکان سلب این حق از افراد جامعه وجود ندارد.
*
آنچه شما از آن به عنوان حجاب فاطمی یاد می کنید اگر چه در عرصه دینی امری کاملا بدیهی و مشخص است اما در عرصه فرهنگی و علیرغم سوابق تاریخی و تمدنی، تبدیل به امری کاملا متفاوت شده است. در جایی که شما صحبت از حفظ حجاب فاطمی می کنید این طیف از جامعه می گویند کجای پوشش ما به حجاب فاطمی (چادر یا پوشش همه اندامها به جز وجه و کفین) شبیه است؟ از آن حجاب به جز یک شال باریک توری، یا کلاه یا هدبند چیزی نمانده و بحث بر سر حفظ یا کنار گذاشتن این نوار باریک است و نه بر سر مساله حجاب.
*
نکته: آنچه نوشتم پاسخی به مغالطه ای است که با استناد به تصاویر زنان پوشیده تحت جمشید و ایران باستان تا حدود دهه هفتاد شمسی، حجاب را بخش جدا نشدنی فرهنگ ایرانی معرفی می کنند. مشکل ین مغالطه اینجاست که کنشگری افراد جامعه در شکل دهی به هنجارها و ارزشها نادیده گرفته می شود. محصول کنشگری افراد اجتماع طی این چند هزار سال پوشش زن بوده و محصول کنشگری بخشی از افراد اجتماع طی این سه دهه، کاستن از میزان پوشش بوده است.
*
نتیجه گیری: هنجارهای پوششی جدید جامعه را نمی توان با فتوا متوقف کرد. شکست سیاست پلیسی و اجبار (گشت ارشاد و اعمال محدودیت اجتماعی و غیره ) هم که الان بر همگان مشخص شده چرا که اصولا این جمعیت آنقدر بزرگ شده که خودش می تواند در زمینه اشتغال، خدمات و ... نهادهای خاص خود را هر چند به صورت زیرزمینی ایجاد و در این حوزه ها با نیروی قاهره به مقابله برخیزد.

تابناک عزیر، در خلاصه کردن و حذف بخشهایی از متن کاملا مختار هستید. فقط همین یک جمله هم باقی بماند کافیست.
تحولات حوزه فرهنگ (هنجار و باورهای مردم ساخت) را نمی توان با فتوا مدیریت کرد.
کریمی قدوسی کماکان دروغ می بافد و می تازد. یکی به او یادآور شود که گارگاههای زندان در ساعت 7 شب تعطیل است و کسی آنجا مشغول کار نبوده که دودگرفتگی خفه اش کند.
برای گفتگوی ملی چند سالی هست دیر شده. خاطرم هست تعدادی از سیاسیون چندسال پیش درخواست داده بودند ولی جواب سختی آن زمان بهشون دادند.
واكنش سردار طلايي به لغو ويزاي كانادايي خودش و اقامت دخترش در كانادا !
-----------
--- حالا سردار طلايي در مورد ويزاي كانادايي اش و اقامت دخترش چه گفته ؟
-- من چه كار دارم برادر ! بنده نه سرو كاري با « طلا » دارم كه اينقدر اين فلز گران است ، كه مسلماً دست ما بهش نمي رسه ، ونه مي دانم كانادا كجاست ! فقط وقتي كسي اسم كانادا مياره بنده فوري به ياد نوشابه « كانادادراي » مي افتم كه قديم نديم ها مي خورديم و كيف مي كرديم ! ... عجب نوشابه اي بود !! .خدا رحمت كنه مرحومه بي بي م ، مي گفت براي ترش كردن معده خيلي خوبه ! ... همين و همين ! آره برادر اسم كانادا كه ميارن براي من ياد آور كانادادراي است !! در همين حد ! چه كار به كانادا دارم من ؟
بابا این اپ استور و گوگل پلی از فیلتر خارج کتید نگرانید برن برنامه دانلود کنن و داخلش نقشه تجمع بکشن خوب با فیلتر شکن میگیرن
یا نه شیر بستن واتساپ و اینستا با اپ استور یکیه ؟ اگه یکیه شیر جدا کنین و انشعاب جدید بزنین
داستان خیلی ساده است دولتها در ظاهر ممکنه باهم دشمن ولی در پشت پرده در حال کسب سود و علیه ملتهای جهان هستند
کامنتهای مردم در پیج چند شبکه خارجی فارسی زبان گویا همه چیز هست نه کنار شما ایستاده ایم آمریکا قبول کردن نه مرگ بر آمریکا شمارو ، با سرعت زیاد بر آگاهی مردم افزوده میشه
تابناک از چشمم افتادی
تهیه طرح دو فوریتی برای برگزاری جلسات گفت‌وگو با حضور مردم در مجلس

در این همه سال کجا بودید؟ اگر این به قول شما اغتشاشات هم دوماه طول نمیکشید بازهم این طرح عنوان میشد؟
واقعا چرا افغانستان با خودش این کار رو کرده؟
در ما چی دیده؟؟
-طرح گفتگو با مردم رو دوست داشته؟ که خوب هنوز تهیه نشده !!!
-اینترنت ملی نداشته که ما کلا اینترنت نداریم
-حتی بالاترین تورم رو هم که ما داریم در خاورمیانه
همین یک صفحه تابناک رو به زبان افغانی بخونه اوضاع دستش میاد
سردار طلایی و خانواده اش چرا باید در کانادا باشند؟
سردار طلایی و خانواده اش چرا باید در کانادا باشند؟
پس تو زندان ۲۰ تا زندانی هر قلطی میخواهند میکنند ولی نمیگن کی بودن و دستگیر شدن یا نه؟؟ ایا فرار کردن یا چی؟ چه مجازاتی برای اونها قایل میشن؟؟ چرا اینقدر همه چیز گنگ و سر در گم؟؟؟
چرا طلایی و خانواده اش باید در کانادا باشند؟
گفتگو با کدام مردم ؟مردم خودتان یا مردمی که با مشگلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و درخیابان هستند؟؟؟؟
و زیر کار
ایکاش کار دوباره ارزش و بزرگترین تفریح شود
فقر با کار باید حل شود
نه اینکه کار کنی و نکنی زیاد فرقی نکند
عدد پرداختی به کارگر عین برده داری است
گفتگوی ن خود ماینده ها توی مجلس فایده نداره وای به حال گفتگوی مردم توی مجلس
طلایی پاشو بیا
دیگه وقت چفیه انداختن و تسبیح چرخوندنه
نظر طلایی چیه راجع به عفاف و حجاب ؟
باز کریمی قدوسی بسخن آمد : آخه چطور برای کشتن کسی که در مرخصیست و داخل زندان نیست زندان رو آتش میزنند ؟؟؟؟
یه باشگاه بدنسازی مختلط اینجا بسازید برای طلایی
بنده خدا عادت نداره به باشگاه بدنسازی آقایون
بسازید برای این سرباز میهن :-)
دیگه وقتش شده طلایی بیاد ایران و به حجاب خانوما گیر بده
خدایا حالا دیگر مهدی را برسان. اللهم عجل لولیک لفرج
طرح دوفوریتی جلسات گفتگو با مردم درمجلس نه تنها در ایران بلکه در هیچ جای دنیا شدنی نیست.انچه شدنی ست گفتگو وتعامل آزادانه بین احزاب وتشکل های مدنی وصنفی به عنوان نمایندگان گروهای مختلف صنفی وسیاسی میباشد مردم ازاد باشند تا از طریق رسانه ها نظرات خود را بیان وبه مسئولین منتقل کنند. روشنفکران وطبقه الیت جامعه از بیان نظرات خود وحشت نداشته باشند.جرمهایی مثل تشویش افکار عمومی تعریف مشخص ودامنه محدودی داشته باشد.هر صحبتی که دولت قبول ندارد جرم تلقی نشود ودر نهایت اکثریت برای همه اقلیت ها حق وجود واظهار نظر قائل باشد.
توی گفتگو ها ، حداد عادل هم بیارید که بیوفته روی کاسه حلیم و ۲ لپی بخوره
"تهیه طرح دوفوریتی برای برگزاری جلسات گفت‌وگو با حضور مردم در مجلس" به به چه عجب بالاخره منطق بر زور و قلدوری غلبه کرد و حاضر به شنیدن اعتراضات مردم شدید، خب اولاً باید این جلسات بطور مستقیم از تلویزیون پخش شود و سایتی هم برای این کار طراحی کنید تا مردم با کامنت گذاشتن با شما صحبت کنند.
علی دایی دوستت داریم
با سلام
هرچند بی اهمیت اما خواهشا در خصوص انتخاب آقای صولت مرتضوی با تسهیلات کارشناسی الهیات برای حدودا 13 میلیون آدم بدبخت کمی عقلانیت داشته باشید عملکرد این آقا در شهرداری مشهد افتضاح بود . واقعا به مردم رحم کنید .
واقعا آدم های قوی تر و بهتر ازایشان هستند .
دم سردار طلايي گرم خودش اعتراف مي كند، دخترش در ميان كافران در جهنم زندگي مي كند قابل ستايش است.
رائفی‌پور و حسن عباسی :
البته حساب رائفی‌پور را از حسن عباسی باید جدا کرد اولی منطقی و تا حدودی مستند حرف میزنه ولی دومی ظاهرا برادر دوقولوی شریعتمداری کیهان است ، در هر حال گفتگو باید واقعی باشد دستوری نمیشود کسانی بنشینند و با هم حرف بزنند و رادیو و تلویزیون هم به به بگوید
نظراتو باز کن فحش جدید یاد بگیریم
سردار طلایی اول بیاذ بگه چطور ویزای کشوری رو داشته که دشمن ایران هست به گفته خودشون و دوستاشون بعد مگه ایران چشه که دخترشون کانادا اقامت دارن نکنه داماد ایشون هم از خانواده شهید پرور کانادای هست . فقط سفر به کانادا و اقامت اون برا مردم عادی بده و عیبه و انقلاب را به خطر میندازه
اقای سید محسن محمودی زیاد تندنروید حجاب یک امر اعتقادی است ضمنا نگرانی برخی بیشتر از بایت رانت واردات چادر مشکی است .............................
با سلام واحترام

-هر موقع اجازه دادین علی دایی که افتخار ورزش ایران و جهان است، آزادانه بیاید ودر صداوسیمای ملی(میلی) صحبت کند،مردم قانع خواهند شد.

-هرموقع اجازه دادین دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف آزادانه بیایند ودر صداوسیما صحبت کنند،مردم باور می کنند.

-هرموقع اجازه دادین تا امثال اقای تاج زاده آزادانه بیاید ودر صداوسیما صحبت کند ،مردم قانع میشوند.

-هرموقع اجازه دادین تا پدرو مادر مهسا ونیکا ، ازادانه بیایند ودرصداوسیما صحبت کنند،مردم قانع میشوند.

-آوردن تعدادی از طرفدارنتان در مجلس ،تنها یک نمایش بیش نیست ومردم باور نمی کنند
واقعا فکر میکنید مردم باز هم بازی های گفتگو و اینها رو میخورند؟!
سردار کانادا چخبره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
عشق و حال
گفت و گو خالی چه نتیجه ای داره؟ تا وقتی کاری انجام نشه.مشکلات مردم تو این سالها اونقدر بزرگ شده که دیگه به گوش انسانهای دورترین کشور دنیا هم رسیده.یعنی مسئولین مملکت نمیدونن عمده مشکلات مردم چیه؟! واقعا خجالت هم چیز بدی نیست...
اقای سردار طلایی رفتار امثال شما برای نظام هزینه دارد .
جناب محمودي ،طوري عمل كنيد كه بانوان عزيز اين مرز و بوم حجاب را يك ارزش بدانند و با عشق و علاقه به سمت آن بروند. و اين را بايد از گفتار و عمل خداپسندانه خودتان شروع كنيد. خداوند تبارك و تعالي زماني كه به حضرت موسي فرمود به سوي فرعون برو كه طغيان كرده و او را به يكتاپرستي دعوت كن. به موسي فرمودند با فرعون با تندي برخورد نكن. شايد كه گفتار محبت آميز تو در هدايت فرعون موثر افتد. و آنوقت شما در برخورد با مسلمان بجاي محبت در گفتار با رفتار خشن برخورد مي كنيد. از دست برخوردهاي ناشايست فقط بايد به خداوند تبارك و تعالي پناه برد.زيرا رفتار خشن و چهره خشن از اسلام همان چيزي است كه غربي هاي از خدا بي خبر دنبال آن هستند و شما خواست آنها را ندانسته محقق مي كنيد.
تابناک خواهش می کنم چاپ گنید تو محل ما اخر شب با صدای بلند شعار میدن الان چند هفته است و ما که ۶ صبح باید سر کار یریم و بچه مدرسه ای داریم اسایشمون کاملا مختل شده کلا هم ۴ نفربیشتر نیستند که عربده می زنن جدیدا شعارهای رکیک و +۱۸ هم اضافه شده ادرس خیابون ادیبی کوچه نسرین. لطفا پلیس رسیدگی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
کدوم شهر کدوم استان دانشمند جان؟!
تهیه طرح دو فوریتی برای برگزاری جلسات گفت‌وگو با حضور مردم در مجلس
شوخي ميكني؟؟؟؟؟؟؟
شما به مردم اجازه نميديد تو فضاي باز اعتراض كنن حالا دعوتشون كني تو مجلس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاش ماده و تبصره ای برای جریمه مفسدان اقتصادی. اختلاس گران و مسئولان بی کفایت و مدیران نالایق اضافه می گردید.
چرا توقع دارين مسولين راست بگويند . اين جمله براي همه ما آشناست . خير ندارم . اطلاعي ندارم .
باسلام خدمت سردار طلای شما از اقامت خودت ودخترت خبر نداری آن وقت چطور متوانی درامور کلان برای یک ملت تصمیم بگیری بدا به حال ملت بااین تصمیم گیران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
تخصص ایشان فقط نگهداشتن روسری بر سر زنانه
اونیکه که میخاسته مهدی هاشمی روبکشه بیچاره رکب خورده چون اصلا مهدی هاشمی درهیچ زندانی نیست
تابناک جان کامنت ها رو منتشر نمیکنی؟
اگر شما هم جلوی آزادی بیان رو بگیرد طرح دو فوریتی مجلس به کجا میرسه؟ آیا جز اینه که یه نمایش ترتیب داده شده؟
هرچه از تریبون هاو رسانه های حاکمیت بازگو می شود هیچ اعتقادی حتی اگر درست هم باشد ندارم
طرح مجلس برای گفتگوی مردم با نمایندگان ؟؟؟!!! پس تو این ۴۳ سال نماینده ها چکار میکردن ؟! یه قل دو قل بازی میکردن ؟! مگه این جزو وظایف ابتدایی نماینده ها نیست ؟! حالا که دیدن هواپسه ،یاد این طرحهای مردمی افتادن ،تا حالا خواب تشریف داشتم؟!
طرح جرم انگاری و دروغ پردازی را بطور کامل هم برای فضای مجازی و هم برای فضای واقعی را برای همه از جمله مسئولین سریعا اجرایی کنید
جالبه طرح گفتگو دادن با حضور مردم در مجلس اونم با قرعه کشی، جناب نماینده مردم _همون حداقل مردم_شما رو به عنوان نماینده فرستادن حرفشون رو به حاکمیت منتقل کتین حالا شما شدین نماینده حاکمیت مردم به قید قرعه بیان با شما حرف بزنن؟؟ از مجلس حداقلی بیش ازین انتظار نمیره. رسانه ها و احزاب رو آزاد بذارین و اعتراض رو به رسمیت بشناسی تا صدای مردم به گوش حاکمیت برسه
مگه میشه آحاد مردم در مجلس حضور داشته باشند ولی میشه در مورد قوانینی که بخشی از جامعه ان را نمی پذیرد نظرخواهی انجام گردد و در صورت رد آن از طرف اکثریت آن قانون نباید اجرا شود یا تصویب شود
یعنی افغانی ها رفتند در فارس سرمایه گذاری کردند؟!
چقدر خبرها ناقص است
با سلام
اگر گوش شنوایی و دلسوزی در این کشور وجود دارد فقط تریبون را از عباسی ها شریعتمداریها و الم الهدی ها بگیرد . چرا که 90 درصد خشم نهفته این ملت نجیب مرتبط به ادبیات ارباب منشنانه همین نوع تفکرات هست
افغانستان بزرگترین سرمایه گذار در ایران. همین یه خبر باید برامون کافی باشه.
اگر علی دایی، مستنداتی در خصوص ادعای مطرح درباره مرگ دختر دانش آموز در اردبیل دارد، هرچه سریع‌تر آن را به مراجع ذیربط ارائه کرده و موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.(((((((((((( مسخره تر از این گفتار نداریم مگر مملکت قانون نداره چقدر حق کشی و حق خوری شده که حرف حکومتی بی معنی شده یاد محاکمه قاضی مرتضوی افتادم سردار روح المینی با پست حکومتی بعد از قریب 4 سال تنواست حکم قاضی رو بگیره 2 سال حبس تعزیری بهمراه 10 سال انفصال از خدمت و 200 هزار تومان جزای نقدی این است عاقبت حکم قوه قضاییه)))))))))))))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
دقیقا درست اشاره کردید
مملکت قانون نداره
اگر ناراحتی برو از ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
چرا ملت برن!!!!! مگر ٍثروت خدادای مملکت ارث فامیلی شماست
سلام تابی جان امروز سردار سلامی بیانیه نداده حالم بده
چطوری سردار طلایی دشمن غرب و فرهنگ منحط غرب دخترش در کانادا همسایه شیطان بزرگ اقامت دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
جهاد تبیین
گفتگو با مردم و بعد ادامه گفتگو در زندان خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
جلسات گفتگو با مردم؟ قرعه کشی؟
اگر نظر آحاد مردم را می خواهید اصل 59 قانون اساسی را اجرا کنید: رفراندوم
تکلیف در قانون اساسی از قبل مشخص است؛ قانون را اجرا کنید
به نظرم باید ایران به سازمان ملل از کانادا شکایت کنه
یعنی چی که نمیزارن سردار همجنان اونجا لذت ببره از زندگی
جرم انگاری دروغ باید برای همه باشد از جمله رئیس جمهور وزرا و نمایندگان مجلس مطبوعات و .... نه فقط برای کسانی که سمتی در نظام ندارند!با این حرف شما یعنی آقایان مجاز به دورغگویی هستند و سلبریتی ها نه؟
گفتگو باید برای دوطرف جایگاه مساوی در نطر داشته باشد.نه بکی در مقام قدرت.یکی در مقام رعیت.
ما ایرانی ها بالاترین تورم خاورمیانه نه بالاترین تورم جهان را داریم بعد شما مسئولان توقع دارید مردم اعتراض نکنند و اونا را داعشی میخونید درحالیکه زن و بچه و نزدیکان شما هستند که در کشورهای داعش پروری مثل امریکا و انگلیس زندگی میکنند
اونها کانادا چه غلطی می کنند
از وقتی واتساپ قطع شده، طلائی ارزشی، از وضعیت دخترش و یا لغو ویزای خودش خبر نداره!!!
طرح مجلس برای جرم‌انگاری دروغ‌پردازی سلبریتی‌ها در فضای مجازی
اول یک طرح برای جرم‌انگاری دروغ‌پردازیهای صدا وسیما ارایه کنید. بسیار لازم است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس: دانش آموزان بازداشتی آزاد شده‌اند، مگر کسانی که اموال عمومی را تخریب کردند
تکلیف کسانی که در بورس سرمایه مردم را بردند چه شد؟

خبر خوش رستم قاسمی برای ساخت هزاران خانه ویلایی
محمود احمدی نژاد هم خیلی از این حرفها زد.

مطهرنیا: غرب دیگر به تمایز میان اصولگرا و اطلاح طلب قائل نیست
ما مردم ایران هم دیگر تمایزی میان اصولگرا و اطلاح طلب قائل نیستیم.
دشمن دشمن دشمن خسته نمی شین؟
علی دایی اگر سندی ارائه نکرد باید محاکمه کنید تا یاد بگیرد الکی حرف نزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
هر وقت رییس جمهور مملکت رو به خاطر حرف های الکیش محاکمه کردید سراغ علی دایی هم بیاید
فقط در خاورمیانه بیشترین تورم و دارین؟ در سال گذشته در کل دنیا فقط 4 کشور تورم بیش ا ایران داشتند!
تا زمانی که افراد یک بام و چند هوا مثل کریمی قدوسی و طلائی در این کشور باشند آب خوش از گلوی مردم پائین نمی رود
چرا از کریمی قدوسی نمی خواهید مستنداتش را ارائه نماید ؟
به اصطلاح نمایندگان همین نظرات رو بخونن متوجه میشن چیکار کنن گفتگو دیگه لازم نیست
یکی این قدوسی بیچاره رو ببره دکتر ثواب داره
"خبر خوش رستم قاسمی برای ساخت هزاران خانه "
رستم جان ، به ریتم بودنت نناز. لاف وعده عمل کردید و شعار کذب دادید. مردم را فریب دادید.
خدا وکیلی افسوس که خدارا باور ندارید
حرف خودتان را باور ندارید
یک روز تمام مامورانتان را جمع کنید و به مردم فرصت دهید
تا اعتراض خودشان را بصورت شعار آزادانه بیان کنند
بعد از اتمام روز خود تمام دینیا وتاریخ خواسته ی مردم از شمارا بشنوند
امثال طلایی سردار نیستند
سربارند
سربار ملت ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
اتفاقاً بقیه سربازهای ایران هم میخوان برن کانادا تو باشگاه مختلط ورزش کنن تا بفهمن سرباز طلایی بودن یعنی چچچچچچچییییییییییییییی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی