بازدید 24646

توزیع آب بین زائران اربعین در مرز خسروی

با توجه به گرمای هوا و ازدحام در مرز خسروی کار توزیع آب یخ در این پایانه مرزی در حال انجام است. نیروهای مردمی، انتظامی و هلال احمر با تهیه آب خنک با توجه به گرمای هوا از خطر گرمازدگی زائران جلوگیری کردند.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ 10 September 2022
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۱
به داد همدان برسید!
منبع آب چند هزار لیتری ده میلیون تومنی رو پاره کردن توش آب معدنی ریختن یه مشما عقب نیسان میکشیدین یخ میریختین آب معدنی میذاشتین توش خنک بشه و اون چند تا مخزن هم که میشد باهاش هزاران نفر رو سیراب کرد رو پر آب میکردید میبردید مستقر میکردید توی مسیر . تازه میشد چند تا کامیون یخچال دار ببرید که اینقدر عذاب نکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
این پیشنهاد همان کاری است که عربستان در مشعر انجام داده بود. تانکر اندازه ا18 چرخ آورده بود و با یخچال و موتور برق تا صبح روشن بود و آب و غذای مجانی به همه می داد.
عشق شعور و اعتبار کالای بازار کساد
سلام پخش آب که تبلیغات نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
سلام چرا بهت فشار اومده؟!
به حسینا و به ثارالله و به عطشانا قسم میدهم که گر این خیل عظیم به مرام حسین صل الله اراده به نظم جهان کنند خواهند توانست اگر اراده به برچیدن ظلم و ظالم کنند از خاورمیانه براحتی زدوده گردد چون بینش حسینی عظیم است به وسعت کل ارض کرببلا و کل یوم عاشورا
پاسخ ها
بابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
چی میگی واسه خودت؟؟!!؟؟
مشکل بعدی...؟
انباشت زباله و پیامدهای بعدی آن
آبی که باید به همدان میرسید اما سر از مرز دراورد!!
سلام برحسین ع
عجیبه این امام حسین فکر میکنم زایرانشو از ثواب چشیدن طعم تشنگی بی نصیب نمیزاره حالا چه حکمتیه نمیدونم دردهه 90 در مرداد ماه مشرف شدیم کربلا ذر بعد ماه رمضان خیلیم خلوت و با امکانات ابی فراوان ولی در اولین حضور ناگهان تشنگی خاصی سراسر وجود را فراگرفت خواستم بدوم اب از ابسرد کن حرم بنوشم ناگهان مکبر تکبیر نماز ظهر را گفت فکر کردم تا پایان نماز میتوانم تحمل کنم از رکعت دوم طاقتم تمام شد مثل فردیکه نفس حبس کرده و ثانیهای اخر تحملش است و خدا میدونه تاسلام نماز انچنان شدیدشد که پس از سلام دوان دوان رفتم یادمه از ترس جان لیوان را تا 1/4 پر کردم و سریع نوشیدم چون واقعا توان صبر نصفه شدنم نداشتم بیاد 2 نفر افتام علی اصغر امام حسین و حضرت عباس واقعا هنوزم که هنوزه سر این شدت تشنگی رو نفهمیدم و در فکر اینکه برامام و فرزندش چه گذشت و متحیر فداکاری عباس در نیاشامیدن!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی