بازدید 3600
۲

کاهش آسیب‌ها با هم‌افزایی بهزیستی و آموزش و پرورش

سازمان بهزیستی کشور آماده است برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، ظرفیت خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ 06 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سازمان بهزیستی کشور آماده است ظرفیت خود را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

این گزارش می افزاید مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور در آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم گفت: در موضوع آسیب‌های اجتماعی، موفقیت مرهون همگرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف است.

خانم ذکایی‌فر با اشاره به اقدامات چندین ساله سازمان بهزیستی کشور در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: سازمان بهزیستی کشور آماده است ظرفیت خود را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

وی گفت: جامعه هدف گسترده ای تحت پوشش آموزش و پرورش است و باید تمام دستگاه‌ها از بستر آموزش و پرورش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهره ببرند و در این زمینه در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند. 

ذکایی‌فر افزود: دوران نوجوانی دورانی طلایی در رشد و بالندگی محسوب می شود و لازم است برنامه ریزی‌ دقیقی برای پیشرفت این عزیزان صورت پذیرد که بازخورد این جشنواره‌ها نیز در همین جهت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کوری عصا کش کوری دیگر. !!!!!!!!!
با کدام پول و انگیزه میخواهید با آموزش و پرورش همکاری کنید کارکنان بهزیستی پارسال 5 میلیون حقوق می گرفتند امسال با ده درصد افزایش میشه پنج و نیم ولی کارکنان آموزش و پرورش با رتبه بندی افزایش امسالشان با کل حقوق کارکنان بهزیستی برابری میکنه کارکنان بهزیستی واقعا از لحاظ معیشت خیلی در مضیقه هستند یعنی خودشان و فرزندانشان در معرض انواع آسیب اجتماعی اند و لذا فرد در معرض آسیب نمیتونه کارشناس آسیب بشه خودش کارخانه تولید آسیبه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی