بازدید 9853

یک قطار باری در مسیر مشهد - سرخس از ریل خارج شد

روز گذشته یک قطار باربری در محور سرخس از ریل خارج شده است و به دلیل زمان‌بَر بودن بارگیری و تخلیه این قطار باربری و از طرفی به دلیل بررسی کارشناسان کمیسیون سوانح و حوادث راه آهن و فرایند بررسی بیمه، تا اطلاع ثانوی تردد قطار‌های میافربری در مسیر مشهد-سرخس لغو شده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ 12 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرپرست فرمانداری سرخس گفت: مسیر ریلی مشهد - سرخس به دلیل خروج قطار باری دچار آسیب شده و تا اطلاع ثانوی تردد قطار‌های مسافربری در این مسیر لغو شده است.

 حسن نوری زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: روز گذشته یک قطار باربری در محور سرخس از ریل خارج شده است و به دلیل زمان‌بَر بودن بارگیری و تخلیه این قطار باربری و از طرفی به دلیل بررسی کارشناسان کمیسیون سوانح و حوادث راه آهن و فرایند بررسی بیمه، تا اطلاع ثانوی تردد قطار‌های میافربری در مسیر مشهد-سرخس لغو شده است.

وی افزود: هنوز میزان خسارت وارده به قطار باربری و خط آهن ترانزیتی و بین المللی مشهد-سرخس مشخص نیست، اما امروز و فردا تا رفع آسیب‌دیدگی خط آهن، حرکت قطار مسافربری محلی مشهد- سرخس لغو است.

سرپرست فرمانداری سرخس گفت: وقوع پدیده ریزگرد‌ها و همزمانی آن با بارندگی‌های اخیر موجب افزایش رسانایی خط آهن شده و وقوع حادثه در مسیر‌های دارای پیچ و اختلاف سطح ریل و سطح زمین سبب خسارت بیشتر در این حادثه به خط آهن شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی