بازدید 6835

ابزارهای نوسانگیری و ترید ارزهای دیجیتال کدامند؟

ما قصد داریم تا ابزارهای نوسانگیری ارزهای دیجیتال و ترید را برای شما معرفی کنیم تا شما بتوانید از نوسانات بازار کریپتوکارنسی ها سود کسب کنید.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ 11 June 2022

ابزارهای نوسانگیری و ترید ارزهای دیجیتال کدامند؟

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال اخیر داشته است، توانسته سرمایه گذاران و معامله گران زیادی را به سمت خودش جذب کند و به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی تبدیل شود. همچنین شما نیز می توانید وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید و با معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال، سود کسب کنید. البته قبل از اینکه وارد بازار کریپتوکارنسی ها شوید، باید ابتدا آموزش های لازم را فرا بگیرید و با مفاهیم و اصطلاحات رایج بازار آشنایی داشته باشید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

بازار ارزهای دیجیتال نیز همانند سایر بازارهای مالی، نوسانات قیمتی زیادی دارد و سرمایه گذاران و معامله گران از همین نوسانات قیمتی سودهای زیادی کسب می کنند. شما نیز می توانید با آموزش ارز دیجیتال و خرید و فروش ارزهای دیجیتال، سود کسب کنید، البته به شرطی که بتوانید بهترین نقاط خرید و فروش رو شناسایی کنید و در این نقاط معامله کنید. برای این که بتوانید نقاط خرید و فروش رو پیدا کنید، باید قیمت ارزهای دیجیتال را پیش بینی کنید. به عبارت دیگر، یکی از راه های کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال، ترید یا نوسان گیری است که برای این کار به ابزارهای مختلفی نیاز دارید که در ادامه برخی از انواع ابزارهای نوسانگیری ارزهای دیجیتال و ترید را برای شما معرفی و مورد بررسی قرار می دهیم.

نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهوری است و به همین دلیل قیمت ارزهای دیجیتال همیشه نوسانات قیمتی زیادی دارند. این نوسانات فرصت های زیادی را برای تریدرها و نوسانگیرها فراهم می کنند و شما نیز می توانید با تحلیل تکنیکال با استفاده از ابزارهای لازم، از این فرصت ها استفاده کنید. همچنین باید تحلیل تکینکال نیز بلد باشید تا قیمت ارزها را پیش بینی کنید.

ترید ارز دیجیتال چیست؟

ما می توانیم در پاسخ به سوال ترید ارز دیجیتال چیست؟ این جواب را بدهیم که ترید یک واژه انگلیسی است که به معنی معامله می باشد که در بازارهای مالی مورد استفاده قرار می گیرد. ترید یا معامله در بازار ارزهای دیجیتال نیز به معنی خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. به عبارت دیگر، ترید در بازار کریپتوکارنسی ها به معنی خرید، فروش و یا مبادله ارزهای دیجیتال در بازه زمانی مشخص است که هدف از آن کسب سود است. همچنین به فردی که در بازار ارزهای دیجیتال یا سایر بازارهای مالی مشغول خرید و فروش ارزهای دیجیتال است، تریدر گفته می شود.

نوسان گیری ارز دیجیتال چیست؟

روش های زیادی برای کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد و شما می توانید از راه های متفاوتی اقدام به کسب سود کنید. یکی از این روش ها که محبوبیت زیادی دارد و پر کاربرد است، نوسان گیری است. نوسان گیری ارزهای دیجیتال به یک روش معاملاتی گفته می شود که در آن از نوسانات قیمتی ارزها برای کسب سود از معاملات استفاده کرد. همچنین در نوسان گیری ارز دیجیتال، نوسانات قیمتی در بازه های زمانی کوتاه مدت یا میان مدت مورد توجه معامله گران و تریدرها قرار می گیرد. این بازه زمانی ممکن است بین چند روز تا چند هفته باشد.

نوسان گیری ارز دیجیتال با سیگنال ارز دیجیتال در روندهای قوی تر بازار می تواند موقعیت های خرید و فروش بهتری را برای معامله گران فراهم کند. به عبارت دیگر، معامله گر حرفه ای می تواند از این استراتژی استفاده کند و ارز دیجیتال مورد نظر خود را در قیمت پایین و در یک بازه زمانی خریداری کند و در بالاترین قیمت آن به فروش برساند و از همین اختلاف قیمت در خرید و فروش، سود به دست بیاورد. همچنین نوسان گیری ارزهای دیجیتال برای افرادی مناسب است که دوست دارند از هر نوسان قیمت در بازار، سود کسب کنند.

ابزارهای نوسانگیری و ترید ارزهای دیجیتال کدامند؟ 

انواع ابزارهای نوسان گیری و ترید ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی دارد و نوسانات فرصت های زیادی را برای کسب سود فراهم کردند. بنابراین شما می توانید با نوسان گیری و ترید ارزهای دیجیتال، سودهای خوبی به دست بیاورید. البته باید ابزارهای لازم را برای این کار داشته باشید. به همین منظور در این قسمت به معرفی انواع ابزارهای نوسان گیری ارزهای دیجیتال و ترید می پردازیم.

اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI)

یکی از انواع ابزارهای نوسان گیری و ترید ارزهای دیجیتال، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی یا RSI است. همچنین اندیکاتور RSI را می توان به عنوان یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین ابزارهای تحلیل تکنیکال دانشت که همواره دانست. این اندیکاتور با مقایسه قدرت میان خریداران و فروشندگان اقدام به محاسبه شاخص قدرت نسبی می کند و آن را در قسمت پایین نمودار نشان می دهد.

اندیکاتور مکدی (MACD)

یکی دیگر از انواع ابزارهای نوسان گیری و ترید ارزهای دیجیتال، اندیکاتور MACD یا مکدی است. این اندیکاتور بدون دامنه نوسان است و بالا و پایین سطح 0 نوسان می کند. بنابراین زمانی که ادیکاتور مکدی در بالای سطح صفر باشد، نشان دهنده روند صعودی و پایین از صفر نیز نماینگر روند نزولی است.

اندیکاتور استوکاستیک (Stochastic)

یکی دیگر از انواع ابزارهای نوسان گیری و ترید ارزهای دیجیتال، استوکاستیک است. این اندیکاتور یکی از نوسانی ترین اندیکاتورهای موجود در بازارهای مالی است و مخصوص شناسایی بسیار سریع و لحظه ای حرکت قیمت و استفاده از نوسانات کوتاه مدت قیمتی است.

ابزارهای لازم برای نوسانگیری را از کجا تهیه کنیم؟

در این بخش ما دو پلتفرم کاملا عالی برای نوسانگیری ارزهای دیجیتال را به شما معرفی میکنیم. اولین پلتفرم، همیار تریدر ارزسنج هست که بهترین نقاط خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال را به شما در بازه های زمانی مختلف نشنان خواهد داد و به شما کمک خواهد کرد بدون داشتن هیچ دانش تخصصی در این بازار خرید و فروش های خودتان را مانند یک فرد حرفه ای انجام دهید. این پلتفرم بر اساس یک هوش مصنوعی طراحی شده و می توانید از ان هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز استفاده نمایید. توصیه میکنیم حتما از بخش دمو یا پیش نمایش رایگان همیار تریدر استفاده نمایید و با این پلتفرم عالی آشنایی پیدا کنید.

ابزارهای نوسانگیری و ترید ارزهای دیجیتال کدامند؟

تریدینگ ویو رایگان ارزسنج

همانطور که گفتیم، برخی از ابزارهای لازم برای نوسانگیری ارزهای دیجیتال در تریدینگ ویو رایگان نیستند و باید برای تهیه آن ها، هزینه های زیادی صرف کنید، ولی شما می توانید به راحتی و بدون صرف هیچ هزینه ای، از تریدینگ ویو رایگان ارزسنج استفاده کنید. تریدینگ ویو رایگان ارزسنج همه اندیکاتورها و ابزارهای لازم برای نوسانگیری ارزهای دیجیتال را برای شما به صورت رایگان فراهم کرده است و شما می توانید با وارد شدن به سایت ارزسنج و مراجعه به تریدینگ ویو، از این امکانات و اندیکاتورها استفاده کنید.

تریدینگ ویو رایگان ارزسنج، شامل همه ابزارهای لازم برای نوسانگیری ارزهای دیجیتال است و شما می توانید با استفاده از این ابزارها، روند بازار را شناسایی کنید و از نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال سود کسب کنید. از جمله از این اندیکاتورها می توانیم به اندیکاتور مکدی، RSI و... اشاره کنیم. همچنین سایت ارزسنج امکانات و آموزش های زیادی مانند دوره آموزش پرایس اکشن را برای کاربران فراهم کرده است و می توانید علاوه بر ابزارهای لازم برای ترید ارزهای دیجیتال، از این امکانات نیز بهره مند شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار