بازدید 3691

برگزاری همایش توسعه مسجدسلیمان بر محور پتروشیمی

کد خبر: ۱۱۱۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ 22 April 2022

همایش توسعه مسجدسلیمان بر محور پتروشیمی با حضور صدها نفر از نخبگان و اساتید دانشگاهی؛ دست اندرکاران بخش صنعت و دانش بنیان؛ جامعه روحانیت، فرماندار و امام جمعه، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این همایش ابتدا پیام دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی ریاست جمهوری توسط محمدرضا مکوندی نماینده ایشان قرائت گردید. در این پیام دکتر محسن رضایی برگزاری این همایش را فرصتی برای توسعه و آبادانی مسجدسلیمان برشمرد که در سایه مشارکت جمعی قابل تحقق است.

در این پیام آمده است: برگزاری همایش توسعه مسجدسلیمان بر محور پتروشیمی فرصت مغتنمی است تا بار دیگر این مهم مورد توجه قرار گیرد؛که توسعه و آبادانی بدون مشارکت جمعی دست یافتنی نیست. اینجانب برحسب وظیفه از همه دست اندرکاران برگزاری این همایش سپاسگزاری نموده و در ماه ضیافت الهی و ایام لیالی قدر ؛دوام و توفیق آنان را از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم.

دکتر یوسف داودی مدیر عامل پتروشیمی مسجدسلیمان در این همایش با تشریح چگونگی احداث و راه اندازی پتروشیمی مسجدسلیمان در شرایط سخت تحریم های بین المللی و موانع متعدد و… در مسیر اجرای این طرح ملی گفت: راه اندازی این پروژه بزرگ توسط فرزندان این ملت تحقق عینی مطالبات مقام معظم رهبری در ایجاد اشتغال ؛ محرومیت زدایی و توسعه است.

وی با اشاره به تاثیرات فراوان راه اندازی پتروشیمی در ایجاد اشتغال؛ محرومیت زدایی و توسعه مسجدسلیمان ابراز امیدواری نمود با رفع موانع عملیات احداث پتروپالایش بختیاری با ظرفیت اشتغال بالا که در دگرگونی و محرومیت زدایی منطقه بسیار موثر است سریع تر آغاز گردد.

آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با اشاره به محرومیت های منطقه مسجدسلیمان و تقدیر از تلاش های دکتر یوسف داودی در به ثمر نشاندن پروژه عظیم پتروشیمی جهت رونق اقتصادی منطقه بر حمایت از تسریع در طرح پتروپالایش بختیاری تاکید کرد.

پروفسور کرمزاده از چهره های ماندگار نیز در سخنانی از حضور خیل قابل توجه نخبگان در این همایش ابراز امیدواری نمود همگی با همدلی برای توسعه و پیشرفت مسجدسلیمان و انجام پروژه های محرومیت زدایی چون پتروپالایش بختیاری حمایت نمایند.

در ادامه حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان گفت:موقعی که کلنگ پروژه پتروشیمی به زمین زده شد نگران بودیم مبادا این پروژه در روند اجرا به سرنوشت برخی پروژه های بر جا مانده دچار شود اما به همت دکتر داودی این پروژه عظیم به نتیجه رسید.

وی ابراز امیدواری کرد: در روند اجرای پروژه پتروپالایش بختیاری با حمایت ویژه دولت انقلابی و حمایت عمومی نخبگان و اقشار مختلف پروژه پتروپالایش بختیاری هرچه سریع تر به مرحله اجرایی برسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان