بازدید 3237

اظهارات بنت نشانگر تداوم تجاوز اسرائیل به فلسطین

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اظهارات «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را نشانگر تداوم تجاوز رسمی اسرائیل علیه ملت فلسطین برشمرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰ 06 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از وفا، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای «یورش استعماری نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کرانه باختری» و اظهارات وی درباره ادامه احداث شهرک‌های صهیونیست نشین در این منطقه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: اظهارات بنت نشانگر تداوم تجاوز رسمی اسرائیل به ملت فلسطین و سرزمین آنهاست و اعتراف صریح به این است که کابینه کنونی اسرائیل، کابینه شهرک سازی و شهرک نشینان است.

این بیانیه می‌افزاید: اظهارات بنت بار دیگر دخیل بودن سطوح سیاسی کابینه رژیم اشغالگر را در تشدید تنش‌ها و فرایند اسرائیلی سازی و یهودی سازی قدس و مناطق و محلات مختلف آن همانند آنچه هر روز در باب العمود روی می‌دهد ثابت کرد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین مسئولیت مستقیم و کامل شهرک سازی و نتایج و پیامدهای فاجعه بار آن برای تحقق صلح و اجرای طرح دو دولت را متوجه رژیم صهیونیستی دانست.

این بیانیه تاکید کرد: موجب تمسخر است که حاکمان تل آویو هیچ فرصتی را برای اشک ریختن در مورد فجایع بین المللی از دست نمی‌دهند اما جنایات و تخلفاتی را که خودشان و گذشتگانشان در حق ملت فلسطین مرتکب شده اند از یاد می‌برند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی