بازدید 13944
گزارش

درخواست مالی رئیس استقلالی ورزشگاه آزادی برای بازی تدارکاتی تیم ملی امید

ابتدایی ترین امکانات مثل زمین چمنی که در مالکیت و تصاحب دولت است را از تیم ملی امید می‌گیرند و خواهان صعود به المپیک ۲۰۲۴ هستند. با این تدارکات می‌خواهیم به مصاف ژاپن، کره‌جنوبی، قطر و عربستان برویم
کد خبر: ۱۱۱۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ 29 March 2022

احمد مددی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که بعداز برکناری، مدیریت ورزشگاه آزادی را برعهده گرفته است، ورزشگاه ملی آزادی تهران را از بازیکنان تیم ملی امید کشورمان دریغ کرد و برای صدور مجوز ، تقاضای پول کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این اتفاق به تنهایی می‌تواند میزان حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از تیم امید و شاگردان مهدوی‌کیا را نشان دهد چراکه حتی زمین چمن بیکار و خالی ورزشگاه داخلی را هم در اختیار امیدها قرار نمی‌دهند اما توقع صعود به المپیک دارند!

درخواست مالی رئیس استقلالی ورزشگاه آزادی برای بازی تدارکاتی تیم ملی امید

ابتدایی ترین امکانات مثل زمین چمنی که در مالکیت و تصاحب دولت است را از تیم ملی امید می‌گیرند و خواهان صعود به المپیک ۲۰۲۴ هستند. با این تدارکات می‌خواهیم به مصاف ژاپن، کره‌جنوبی، قطر و عربستان برویم.

جالب اینکه به تازگی صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که دوره قانونی ریاستش به اتمام رسیده است، تاکید می‌کند که باید به متن پرداخت! آیا زمین تمرین برای تیمی که برای صعود به المپیک راه دشواری دارد، جزو متن نیست؟

در حالی که پیش از این اعلام شده بود تیم ملی امید از صبح روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس است، روز گذشته محل برگزاری این بازی تغییر کرد و امروز شاگردان مهدی مهدوی‌کیا در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی به مصاف پرسپولیس رفتند.

 روز گذشته سایت‌فدراسیون دلیل این تغییر را برخی ناهماهنگی‌ها اعلام کرد اما امروز در حاشیه برگزاری بازی دوستانه تیم ملی امید و پرسپولیس، این خبر به گوش رسید که دلیل تغییر محل برگزاری بازی توقع مالی مدیران مجموعه ورزشی آزادی بوده است.

گویا در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی مدیران مجموعه آزادی قراردادی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به فدراسیون فوتبال می فرستند و اعلام می کنند فدراسیون اگر می خواهد تیم ملی امید در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس باشد، باید مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای اجاره ورزشگاه پرداخت کند!! این در حالی است که این استادیوم ، مالک شخصی ندارد و برای استفاده تیم های ملی در دوره پیش از انقلاب ساخته شده است.

فدراسیون فوتبال هم که در حال حاضر این توانایی مالی را ندارد، قید برگزاری بازی در آزادی را می‌زند و تیم ملی امید را در زمین شماره دو کمپ به مصاف پرسپولیس می‌فرستد. اگر این روایت صحت داشته باشد باید از مسئولان مجموعه ورزشی آزادی پرسید چرا زمین اصلی مجموعه را از تیم ملی امید دریغ کرده اند؟ مگر این ورزشگاه متعلق به تیم های ملی فوتبال ایران نیست؟ آیا تیم ملی هم باید مثل استقلال و پرسپولیس برای بازی در آن پول و اجاره پرداخت کند؟

درخواست مالی رئیس استقلالی ورزشگاه آزادی برای بازی تدارکاتی تیم ملی امید

به نظر می‌رسد وزیر ورزش باید به این موضوع ورود کند و به توقعات عجیب شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در کنار مدیریت مجموعه ورزشی آزادی رسیدگی نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها