بازدید 181937
در حال به روزرسانی

احضار سفیر ایران از سوی وزارت خارجه عراق/ بیانیه سپاه: تکرار هر گونه شرارت با پاسخ های سخت و ویرانگر مواجه خواهد شد/ حمله گسترده موشک‌های بالستیک به چند پایگاه نظامی و جاسوسی در اربیل عراق+فیلم

شبکه «العربیه» به نقل از یک مقام آمریکایی ادعا کرد که هیچ نظامی این کشور در حملات موشکی امشب به اربیل، کشته نشده است. ویدئوی دیگری از لحظه برخورد موشک‌ها به پایگاه نظامی اسرائیلی در اربیل منتشر شده که نشان می‌دهد ساعت برخورد ۱:۲۰ دقیقه بامداد است.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶ 13 March 2022

حمله گسترده موشک های بالستیک به چند پایگاه نظامی و جاسوسی در اربیل عراق+فیلم

بین الملل تابناک: بامداد امروز یکشنبه مناطق مختلف شهر اربیل مرکز منطقه کردستان عراق هدف حملات راکتی و موشکی قرار گرفته است.

احضار سفیر ایران از سوی وزارت خارجه عراق
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۳

خبرگزاری رسمی عراق خبر داد که وزارت امور خارجه عراق، سفیر ایران در بغداد را در پی حمله موشکی ایران به پایگاه‌های موساد در اربیل فراخواند.

پیشتر نیز وزارت امور خارجه عراق در واکنش به حمله موشکی بامداد امروز (یکشنبه، ۱۳ مارس) به دو مرکز موساد در اربیل، بیانیه‌ای صادر و این حمله را محکوم کرد و آن را نقض آشکار حاکمیت عراق توصیف کرد.

به نوشته خبرگزاری رسمی عراق (واع)، در این بیانیه ادعا شده است: ما این حمله موشکی را که منازل شهروندان در استان اربیل منطقه کردستان عراق را هدف قرار داد، محکوم می کنیم، زیرا نقض آشکار حاکمیت عراق، متزلزل‌کردن امنیت وثبات در منطقه کردستان و کل کشور در مرحله‌ای بسیار مهم و حساس است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این تجاوز، تعدی به امنیت عراق و ثبات مردم آن تلقی می‌شود و مستلزم اتخاذ موضعی واحد برای مقابله و ایستادگی قاطعانه در برابر هر اقدامی با هدف گسترش هرج و مرج است.

منابع رسانه‌ای عراق، بامداد امروز، از شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در شهر «اربیل» واقع در منطقه کردستان عراق خبر دادند و کانال خبری «صابرین‌نیوز» به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که «دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسرائیل در اربیل در شمال عراق با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار گرفتند».

بیانیه سپاه: تکرار هر گونه شرارت با پاسخ های سخت و ویرانگر مواجه خواهد شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۳

در پی شرارت های اخیر رژیم صهیونیستی و هدف قرار گرفتن " مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها " ، "روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت های این رژیم منحوس؛ شب گذشته "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.

بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم، تکرار هر گونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

کشته و زخمی شدن چند افسر موساد در حمله موشکی به اربیل
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۱

پایگاه «المعلومه» عراق به نقل از منابع امنیتی خبر داد که در حمله موشکی به مقر اصلی جاسوسی موساد در اربیل اقلیم کردستان عراق در جاده «مصیف صلاح الدین»، چند افسر سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

همچنین «مقر موساد در جاده مصیف صلاح الدین به کلی ویران شد و چند مزدور اسرائیلی کشته و زخمی شدند.»

از سوی دیگر در برخی شبکه های اجتماعی تصاویری از پرواز آمبولانس هوایی آمریکا به سوی اربیل منتشر شده که ظاهرا برای انتقال زخمی های وابسته به موساد است.

در همین پیوند، جنبش «نُجَباء» اعلام کرد که رصد پروازها نشان از پرواز یک هواپیمای C۱۷ آمریکایی (هواپیما آمبولانس) از پایگاه نیروی هوایی «رامشتاین» به سمت اربیل دارد.

منابع خبری به نقل از منابع آگاه اعلام کردند که هیچ مکان امریکایی وعراقی مورد هدف قرارنگرفته است.

هیئت سازمان ملل در عراق خواستار بازخواست عاملان حمله به اربیل شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۵

هیئت سازمان ملل در عراق (یونامی) نیز در واکنش به این حمله، با انتشار بیانیه‌ای آن را به شدت محکوم و اعلام کرد: از عراقی‌ها خواسته می‌شود در مقابل هر اقدامی که حاکمیت/تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند؛ یا هدف از آن تضعیف ثبات/وحدت است، بایستند...عاملان این حمله بزدلانه باید بازخواست شوند.

 

مسرور بارزانی: اربیل در برابر ترسوها سر تسلیم فرود نمی‌آورد
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۴

 

«مسرور بارزانی» نخست‌وزیر منطقه کردستان نیز، امروز حمله صورت گرفته به اربیل را تروریستی خواند و آن را محکوم کرد.

وی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «اربیل در برابر ترسوها سر تعظیم فرود نخواهد آورد. ما به شدن حمله تروریستی به برخی مناطق در اربیل را محکوم می‌کنیم. و از ​ساکنان قهرمان و استوار اربیل می‌خواهم که صبور باشند و به دستورات دستگاه های امنیتی عمل کنند. قدردان پایداری شما هستم».

مسعود بارزانی: حمله به اربیل را محکوم می‌کنم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۴

 

«مسعود بارزانی» رئیس حزب دموکرات کردستان عراق نیز ضمن محکوم کردن این حمله گفت: حمله را محکوم می کنم و از مردم می خواهم صبور باشند.

ارتش عراق: نیروهای امنیتی تحقیقات را آغاز کردند
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۲

پس از انتشار این خبر، گروه رسانه‌ای «الاعلام الامنی» عراق وابسته به ارتش این کشور با صدور بیانیه‌ای، حمله موشکی بامداد امروز به اربیل را تایید و اعلام کرد که مناطق مختلف شهر اربیل بامداد امروز، با چندین موشک هدف قرار گرفت و نیروهای امنیتی تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کردند و جزئیات آن متعاقبا در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

در این بیانیه تاکید شد که چنین اقداماتی غیرقابل توجیه هستند و مرتکبین به مجازات عادلانه خود خواهند رسید.

جزئیاتی از حملات موشکی به پایگاه موساد در اربیل
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۱

خبرنگار العالم در بغداد اعلام کرد نیمه شب گذشته چند منطقه در اربیل، واقع در شمال عراق هدف حملات موشکی قرار گرفتند.

خبرنگار العالم افزود هنوز نوع و مدل موشک هایی که اربیل را هدف قرار داده اند مشخص نشده است اما منابع کردی گفته اند این موشک ها از نوع موشک های بالستیک بودند. هنوز هیچ طرفی چه داخلی و چه خارجی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که برخی طرف ها در کردستان و آمریکا سعی می کنند ایران را متهم کنند در حالی تهران در این مورد هیچ بیانیه ای صادر نکرده است. جمهوری اسلامی ایران همواره در تمامی مراحل، چه در زمان حکومت رژیم بعث و چه در دوره حمله گروه تروریستی داعش در کنار کردها ایستاده است و با اینکه همیشه امنیت داخلی آن از خاک کردستان هدف قرار گرفته است اما از هیچ گونه کمک اقتصادی، سیاسی و امنیتی به کردها دریغ نکرده است.

خبرنگار العالم همچنین تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران اگر دست به حمله ای بزند، مسئولیت آن را بر عهده می گیرد و ماجرای حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد در سال 2020 پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی شاهد این مدعاست. ضمن اینکه جمهوری اسلامی ایران حمله به مراکز دیپلماتیک را محکوم می کند. از این گذشته گروه های مقاومت عراقی هم که پایگاه های آمریکایی در کشور خود را مصداق اشغالگری می دانند، تا کنون مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته اند.

خبرنگار العالم در پایان خاطرنشان کرد که سناریوهای متعددی در مورد این حمله وجود دارد از جمله اینکه برخی تلاش می کنند در سایه تحولات جاری در عراق و تلاش های سیاسی برای تشکیل کابینه، محاسبات را به هم بزنند. همه طرف های عراقی امیدوارند این کابینه هر چه زودتر تشکیل شود و ایران هم فرآیند سیاسی در عراق حمایت می کند.

واکنش مقتدی صدر به حمله موشکی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۰

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر هم درباره موشک‌باران شهر اربیل که به ایستگاه ماهواره‌ای کردستان ۲۴ در نزدیکی ساختمان در حال ساخت کنسولگری آمریکا آسیب وارد کرد، اظهار نظر کرد.

وی با محکوم کردن این اقدام در توئیتر نوشت که "کردها ریه عراق و بخش جدا نشدنی آن هستند."

صدر ادامه داد، اربیل جز برای اعتدال، حاکمیت و استقلال زانو نخواهد زد و کردها را به صبر تا رسیدن به دولت اکثریت ملی فراخواند.

کانال «صابرین‌نیوز» گزارش داد که ده‌ها انفجار شهر اربیل را لرزانده است و آژیرهای خطر در نزدیکی پایگاه الحریر، فرودگاه اربیل و مجتمع صلاح الدین به صدا درآمدند.

این رسانه عراقی در ابتدا نوشت: «ده‌ها راکت به مجتمع زیرین در استان اربیل برخورد کرد» و بر اساس گزارش‌های اولیه ادامه داد: «۱۲ موشک به یک پایگاه نظامی در اربیل اصابت کردند.»

این منبع دقایقی بعد طبق اطلاعات اولیه گزارش داد: «شاهدان محلی می گویند حداقل ۶ راکت به مجتمع زرین اصابت کرد.»

صابرین نیوز همچنین خبر داد که شمار بسیاری از هواپیماهای نظامی آمریکایی در حال پرواز در آسمان اربیل هستند و حمل ونقل غیرنظامی هوایی نیز در منطقه متوقف شده است.

این رسانه در مطلبی اختصاصی نوشت: «گیرنده های adsb در حریم هوایی اربیل که در زمینه ترافیک هوایی تخصص دارد، متوقف شده اندک»

منابع مطلع به صابرین نیوز گفتند: «در پایگاه نظامی نزدیک فرودگاه اربیل آتش سوزی شده است. آژیرهای خطر نیز در کنسولگری آمریکا در اربیل به صدا درآمد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «۱۴ فروند راکت ۱۲۲ میلی متری گراد به پایگاه نظامی در نزدیکی فرودگاه اربیل اصابت کرد. مواضع اشغالگران زیر باران موشک‌های گراد هستند.»

رسانه‌های عراقی همچنین گزارش دادند که دروازه‌های ورودی سفارت آمریکا در بغداد بسته و آماده باش کامل در پایگاه‌های نظامی در عراق اعلام شده است.

 

شبکه «الجزیره» نیز از فعال‌شدن آژیرهای خطر در منطقه سبز در بغداد و داخل سفارت آمریکا خبر داد.

بر اساس گزارش‌ها، نیروهای امنیتی کردستان عراق، تمام راه‌های منتهی به فرودگاه اربیل، پایگاه الحریر و مجتمع صلاح الدین را در حالت آماده باش کامل بستند.

الجزیره نوشت: «سفارت آمریکا در بغداد با صدای آژیر خطر به حالت وحشت درآمده است.»

صابرین‌یوز دقایقی بعد با بیان اینکه در میان راکت‌های شلیک شده، موشک‌های بالستیک هم هستند، اعلام کرد: «این پایگاه در اربیل با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار گرفت. حداقل ۴ موشک بالستیک به هدف نظامی در اربیل برخورد کرد.»

 

خبرنگار شبکه الجزیره می‌گوید، «ساختمان جدید و در حال ساخت کنسولگری آمریکا در اربیل»، هدف حملات موشکی امشب بود.

به نوشته صابرین نیوز، ۶ فروند موشک بالستیک از نوع فاتح ۱۱۰ به این ساختمان در اربیل اصابت کرد.

این رسانه با انتشار کلیپ ویدئویی نوشت: «تیراندازی شدید در آسمان اربیل، پس از خبر پرواز ناشناس پهپاد به‌ گوش می‌رسد؛ صدای انفجار در سلیمانیه واقع در شمال عراق نیز شنیده شده است.

شبکه کُردی «رووداو» به نقل از «امید خوشناو» فرماندار اربیل گزارش داد که در حمله موشکی امشب به اهدافی در اربیل،  کسی زخمی نشده است.

رووداو همچنین نوشت: «در پی وقوع چندین انفجار در نزدیکی کنسولگری آمریکا، نیروهای امنیتی در مناطق مختلف اربیل مستقر شده اند.»

دو مرکز موساد، هدف حمله موشکی به اربیل

صابرین‌نیوز به نقل از یک منبع امنیتی نوشت: «دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسرائیل در اربیل در شمال عراق با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار گرفتند.»

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی اربیل به شبکه رووداو گفت که حمله موشکی امشب هیچ پروازی را تحت تأثیر قرار نداده و همه پروازها طبق برنامه انجام می‌شود.

شبکه «العربیه» نیز به نقل از یک مقام آمریکایی ادعا کرد که هیچ نظامی این کشور در حملات موشکی امشب به اربیل، کشته نشده است. ویدئوی دیگری از لحظه برخورد موشک‌ها به پایگاه نظامی اسرائیلی در اربیل منتشر شده که نشان می‌دهد ساعت برخورد ۱:۲۰ دقیقه بامداد است.

صابرین‌نیوز درباره این زمان نوشت: «به هیچ‌وجه تصادفی نیست و در زمان حمله، سامانه‌های پدافند موشکی آمریکایی پاتریوت ۲ و ۳ که در اربیل در شمال عراق مستقر هستند، کار نمی‌کردند.

«مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق در توئیتی در واکنش به این حمله نوشت: «حمله‌ای که شهر عزیز اربیل را هدف قرار داد و ساکنان آن را به وحشت انداخت، حمله‌ای به امنیت مردم ماست. ما تحولات را با رئیس دولت منطقه کردستان پیگیری کرده‌ایم و نیروهای امنیتی ما این حمله را بررسی خواهند کرد و هرگونه آسیبی به امنیت شهرهایمان و امنیت شهروندانمان را برطرف خواهیم کرد.»

 وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به شبکه «سی‌بی‌اس» اعلام کرد: «هیچ خسارت یا تلفاتی در هیچ یک از تأسیسات دولتی آمریکا وجود ندارد. این حادثه توسط دولت عراق و دولت منطقه کردستان در حال بررسی است و شما را برای اظهار نظر به آنها ارجاع می‌دهیم.

ما این حمله شرورانه و نمایش خشونت را محکوم می‌کنیم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳۱۱
آقای کاظمی یادت باشد خانه شما وقتی امن خواهد بود که لانه دشمن همسایه نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
شما می تونی به همسایت بگی
مهمونت بنداز از خونه بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
این کشته ها هم رفتن کنار کشته های عین الاسد!!!
لقمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
امریکا صدر را در عراق کاشت اوکراین را مقابل روسیه تایوان را مقابل چین تحریم را برای ایران و....
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
ناشناس 14:32 عزیز. اگه مهمان همسایه ما در حال آشغال پرت کردن به حیاط خونه ما باشه، اول به همسایه میگم جلوشو بگیره یا پرتش کنه بیرون یا اینکه خودم به حسابش می رسم. خیلی طبیعیه. کاری که از خونه همسایه من انجام میشه به حساب خود همسایه نوشته میشه حتی اگه خودش راضی نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
بزنید نصف شون کنید این حیون ها رو . از روسیه یاد بگیرید که از هیچی نمیترسد. اینها اومدن لب مرز ما برای تجزیه کشور برنامه چیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
عزیزدل اگه مشکلی با مهمام همسایه دارید باید زنگ بزنید۱۱۰ وقتی پلیس تشریف آورد صورتجلسه کنید وبعد برید شکایت کنید اگه خودتون اقدام کنید در دادگاه محکوم میشید هرچه میکشیم از دست امثال شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
احظار سفیر سیاه بازیه مطمئنا قبل از حمله با عراق هماهنگ کرده بودند.
نکنه ایران میخواد مثل بهانه های پوتین به شمال عراق حمله کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
فقط چرا ساختمان خالی ها را زدید؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
تو توی اون ساختمونها بودی که میگی خالی بودن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
اگر برای فشار در جهت توافق باشد حرکت درستی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
حالا اگر دولت قبلی سرکار بود می گفت مخل برجام! حالا فکر کن همه این حملات توسط شورای امنیت ملی تصمیم گیری می شود که خود دولت مهمترین اعضای آن هست!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
ساختمون خالی بوده که چند نفر کشته و زخمی دادن؟
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
اگه تو ساختمون بود که دیگه خالی نمیبود پروفسور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
ايران نيازي به حمله به شمال عراق ندارد ولي صهيونيستها هر كجا كه باشند در امان نيستند، مي خواهد عراق باشد مي خواهد آذربايجان باشد و يا آمريكا
محمد
| Germany |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
نکنه همسایه خونه خالیها شما بودی که از خالی بودنش خبر داری فقط در عجبم که چطور زنده مونی
نمایش خشونت محکوم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
نه بابا. حتما فقط وقتی ایران عکس العمل نشون بده محکومه، همینطوره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
فقط خشونت کدخدا به به دارد!
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
کاش بیای ی سیلی بهت بزنم بدون دلیل ببینم واکنش نشون میدی یا نه.....امریکا خودش تو عراق کم بود شده لونه صهیونیتا....
يحيا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
حمله اي دو روز پيش اسرائيل به پايگاهي در سوريه و شهيد شدن دو نظامي ايران نمايش سيرک بود؟ هر کس در هر سطحي امنيت ايران را تهديد بکند قطعا دير يا زود ايران او را خواهد زد و بايد بزند..
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
چطور اونموقع که دو تا افسر ما کشته شدن محکوم نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
دیروز که. دو جونمون رو شهید کردن اینا چرا ننوشتی پرچمت دم خروست رو لوداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
نمايش خشونت يا نمايش اقتدار در مقابل خشونت دشمن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
یادمون باشه که رفتارهای ایران همیشه منطقی و واکنشی است. ایران با همسایه خوب کاملا صمیمی و مهربان است اما اگر همسایه خوب لانه جاسوسی صهیونیست ها شود چی؟ مگر امنیت شوخی است؟
این نشانی از پیشرفت مذاکرات وین میباشد که باچراغ سبز امریکا شلیک شده
پاسخ ها
ناشناس
| Latvia |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
یعنی آمریکایی‌ها چراغ سبز نشون داده‌اند تا کنسولگری خودشون را با موشک بزنند! مگه میشه؟
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
چراغ سبز روسيه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
زنده باد سپاه به این بی شرف ها امان ندهید ملت پشت شماست به حرف چهار تا یاوه گو هم گوش نکنید روح خمینی باشماست
برای اسرائیل، رابطه و احترام به سوریه هیچ ارزشی ندارد.
آیا برای ایران هم رابطه با عراق هیچ ارزشی ندارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
اسرائیل که خودش کشور جعلی هست و دست این ها در اعزام تروریست به سوریه
بعد هم ما به عراق بارها هشدار دادیم که آنجا را محل مخل امنیت ایران نکند وقتی جولانگاه آن می کنند معلوم هست مماشات نمی کنیم
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
رابطه با عراق به قیمت نابودی ایران؟
خدا قوت می گوییم به نیروهای مقاومت متشکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
بحای تشکر از مقاومت، یک سری به سوپر مارکت محله خودتان بزنید و قیمت اجناس رو ببینید، اگر ذره ای انصاف داشته باشید، خجلت زده خواهید شد
کار ترکیه کثافت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
سپاه بیانه داده ما بودیم تو میگی کار ترکیه بوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
کار اردوغان کثافت نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
خودت گثافتی. چرا بی جهت به کشور ترکیه توهین میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
اگر یک روز ناامنی ایجاد بشه همان سوپر مارکت محله هم دیگه بسته میشه و اجناس نایاب میشه. پس فعلا خدا را شکر کنید که امنیت دارید دعا کنید که تورم هم کاهشی بشه!
دررسانه های مستقل عراقی،،غیر از صابرین هیچ اخباری منتشر نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
صابرین هم که به مزدوران اجاره ای معروف هستند
دمتان گرم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
بنده با اینکه منتقد خیلی از حرکات و سیاستها هستم اما اگر این اقدامات برای فشار برای رسیدن به توافق باشد به نظرم حرکت درستی است
کاترین شکدام این دفعه نگفته چند نفر امریکایی کشته شدن
چرا تنی گویی موشکها از کرمانشاه شلیک شدند تنام مردم منطقه دیدند
شرارت محض
برای چی انجام شده؟ و چرا در چنین برهه خاصی که همه در آن هستیم چنین نمایش ای انجام شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
پاسخی به شرارت های اربابت هست منتهی در قبال آن دوشهید مانده و اسرائیل هم زده خواهد شد و به نوچه های بحرینی و ترکیه امارات و آذربایجان هم گوشزد کن با دم شیر بازی نکنند که به سرنوشت این لانه محور شرارت دچار نشوند
ناشناس
| France |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
آفرین، حالا برو یه آرامبخش بخور و بگیر بخواب
ناشناس
| Latvia |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
عمو پوتین کارش رو خوب بلده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
این دو تا به اصلاح تو شهید توی سوریه چی کار می کردن؟مگه داعش تمام نشده پس چرا هنوز هستن اونجا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
قبلا پاسخ شرارت داده شده بود
کک شونم نمی گزد
ودوباره شرارت بیشتر می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
انشاالله تاچند ماه دیگه از کلاهکهای اتمی استفاده میکنیم به برادران لبنانی ویمنی هم قرض میدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
ای منافق خائن
بزنین همدیگه رو بکشین. بعضی ها لیاقت زندگی اروم رو ندارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
ممكنه تفاوت زندگي آروم و زندگي تحت ذلت را بيان فرمائيد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
تو هم لیاقت شرف و آزادگی و سربلندی نداری
لیاقت امثال شما ذلت و خواریه
انشا الله قبلش که تلفنی به دولت محلی کردستان و دولت مرکزی عراق اطلاع داده بودین تا خدای نکرده جان سربازان آمریکایی و احتمالا نوچش به خطر نیوفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
با اطلاع قبلی که چندین نفر آمریکایی در آن حمله به هلاکت رسیدن و اسمش گذاشتند ضربه مغزی
در ضمن این مهم نیست مهم این هست که آمریکا که مدعی ابر قدرتی هست حتی نتوانست پایگاه را از موشک باران حفظ کند حتی با یک موشک پدافند و بدتر از آن جرات پاسخ نداشت
حالا که اطلاع وجود نداشت که ببین دیگر کلا همه به درک رفتند تازه منتظر جواب در سرزمین اشغالی بودن خخخخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
ناشناس۱۴۱۷
برنج چراکیلوی۹۰ شده؟
تصورکنید میخواهیم یک کلیپ جدی را نگاه کنیم که خبر ان برایمان بسیارمهم است بعد با تبلیغات مسخره ای مثل تبلیغ پنیرمواجهه میشیم
الله اکبر
نصر من الله و فتح قریب
پاسخ ها
ناشناس
| Latvia |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
اتفاق چندان بزرگی نیفتاده. چرا الکی شلوغش کردی؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
دوست عزیزی که از لیتوانی کامنت میذاری. جای تو بودم سریعا این کشور رو ترک می کردم. اونجا زیاد امن نیست. اگه درگیری ای بین ناتو و روسیه اتفاق بیفته اون سه تا کشور اولین قربانیان ناتو هستن.
کلاغ پر
مذاکره پر
ژنو پر
توافق پر
برجام پرپر
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
بهتر
ناشناس
| Latvia |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
الآن که برجام احیاء نشده، این وضع منطقه خاورمیانه هست. وای به روزی که برجام هم احیاء بشه. بایدن با سیاست‌های اشتباه خودش، داره دنیا را به سمت آشوب و ناامنی سوق میده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
نتيجه توافق و برجام را چند سال قبل ديديم! به قول آقاي سيف تقريبا هيچ!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
چرا شما ها اینقدر حقیر و بدبختین که سربلندی . عزت و اقتدار کشورتون رو نمیتونین ببینین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟برو بمیر بدبخت
سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
به این‌میگن خودزنی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
سیلی آبکی بود، مثل نمایش عین الاسد
نوش جان....
به دستور پوتین کشور را گرفتار جنگ نکنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
یعنی آخر مالیخولیایی هستید که هر کاری کنیم روسیه را می بینید
البته تقصیری هم ندارید وقتی افکارتان دست خودتان نباشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
با این نظر موافقم.با طناب پوسیده روسیه وارد جهنم جنگ نشوید.
1:20...
چرا؟! بس کنید ما آرامش می خواهیم بس کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
تو که تو کمپ آلمان هستی.نگران بقیه نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
شما آرامش ایران را نمی خواهید بلکه اوکراین و عراقی شدن ایران را می خواهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
ناشناس پرچم فرانسه با پشت لبی که هنوز سبز نشده!!!!!! :))))))
متاسفانه اربیل در کردستان عراق مرکز جاسوسی و فعالیت تخریبی صهیونیستها شده ، دولت مرکزی عراق هم توانایی کنترل آن را نداره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
به ما چه ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
به تو‌چه؟ مگه قیم‌ اونا هستی ؟!
این همان عملیات ردسیه برای جلوگیری از توافق برجام است
در انتهای مذاکرات وین این عمل با چه هدفی و توسط چه کسانی انحام شده؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
یعنی اینکه هر چیز جای خود، بهمین سادگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
جهت اطلاع حمله توسط ایران صورت گرفته و از شورای امنیت ملی هم تصمیم گیری می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
یعنی پشت لبت هنوز سبز نشده ناشناس پرچم فرانسه.....:))))))))
مرگ بر روسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
چرا؟ چون ارباب غرب رو داره ادب میکنه؟
خوب شب عیدی بازار رو ملتهب می کنید تا دلارهای برادران گرامی با قیمت بالا تو بازار فروش برن. دمتون گرم که اینقدر به فکر شکم مردمین !!!
ایا بزودی ایران‌مشابه اکراین مورد حمله امریکا واقع خواهد شد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
خخخه آمریکا مگر دیوانه هست با قدرت نظامی جنگ کند؟ ایران می تواند علیه آمریکا جنگ راه بیاندازد به خاطر این که آمریکا اینجا مهمان هست ولی آمریکا جسارت این کار را ندارد چون می داند چه اتفاقی برایش می افتد
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
آمریکاجراتشو نداره وگرنه حتی یک ثانیه درنگ نمیگرد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
آمریکا اگه توان جنگ داشت به اکراین کمک می کرد که آزمایشگاههاش دست روسیه نیفته.
خدایا این ملت مظلوم ایران چ گناهی کردن که نباید یه روز خوش ببینن؟!
بزنید نابودشون کنید
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
چی را بزنند ساختمان خالی ،اسراٸیل میزند دو نظامی سطح بالا را می کشد شماها دنبال جای خالی هستید.اسمش هم می گذارید انتقام سخت،راست می گوٸید یک ماشین گشت نظامی اسراٸیل را می زدید مثل خوده انها که منطقه نظامی می زنند
مرگ بر اسرائیل مرگ بر امریکا مرگ بر افراد و خانواده های طرفدار اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
کی میخوای از مرگ بر همه غیر خودم گفتن خسته بشی؟
ننوشتید چند نفر تلفات داشته ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
فعلا خبر نیومده ولی هواپیماهای آمبولانسی که فرستادن هر کدوم ظرفیت حمل حدود 120 مجروح دارن.
علی
| Canada |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
ساختمان نیمه ساخته بوده. کلاً اماکنی که کسی توس باشه را نمیزنن این موشکا
این مسئولین خسارت جنگ ایران و عراق چند تریلیون دلار می باشد از عراق درخواست نمی کنند
کشور کویت خسارت جنگ خودش را که بعد از ما بود از عراق گرفت
حال ما دنبال شهید اعلام کردن کشته های عراق هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
برای کویت گرفتن تا کویت بتونه هزینه لشکرکشی آمریکا رو پرداخت کنه. در ضمن تو مفاد صلحمون با عراق همه چی تموم شده و از این کارا نمیشه کرد.
چه فایده وقتی هیچ تلفات نظامی نداشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
جان کلام گفتی.
صدتا لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
تلفات داشته ولی متاسفانه شما نمیخواین ببینین. همه خبرگزاری های محلی از پرواز آمبولانس هواپیمایی ارتش آمریکا روی منطقه مورد هدف نوشتن.
علی
| United States of America |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
اولأ تو از کجا خبر داری که مأمور موساد کشته نشده که خیلی خطرناک‌تر از نظامی‌ها هستن. در ثانی، رژیم صهیونیستی که با لباس نظامی اونجا حضور نداره که اگه داشت مردم عراق زودتر به حسابشون میرسیدن و ایران مجبور می‌شد به خود رژیم موشک بفرسته. و در آخر اون آمبولانس‌های هوایی توش وسایل نجاری و بنایی که نمیبردن که مبله و در و پنجره‌نای شکسته رو تعمیر کنن.
در این شرایطحساس. اینکار یقینا به دستور روسیه انجام کرفته لست و نرکز صهیونیستی. توجیهی برای اینکاراست وکرنه مرمز صعیونیستی یعنی چه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
داداش هیچ خودت فهمیدی چی گفتی؟
پوتین دستور داده اگر توافق کنید .این گونه میکنم .مرگ بر آمریکا مرگ بر شوروی جدید مرگ بر انگلیس
به نظرم برای انحراف افکار عمومی از حمله روسیه به اوکراین است.
یک سوال چرا واقعا چرا هر بار موشک شلیک میشه یک آمریکایی کشته نمیشه ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
چون کدخدا جرات عمومی کردن آن را ندارد
از ماست که برماست
کار ترکیه است میخواهد هم کردها را بکشد هم بندازد گردن ایران.
ترکیه از یک طرف رفته در آغوش اسرائیل و از اون طرف مراکزشان را بمباران میکند این وسط هم سعی میکند مجتمعهای کردستان را تخریب کند و کردها را بکشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
باز هم مظلوم‌نمایی و هوچیگری
همه دنیا بیکاره فقط می‌خواد اکراد رو بکشه
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
فقط ميشه گفت خيلي احمق و مريضي تركيه ظاهرا بدجوري حالت را گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
الان دیگه به من ثابت شد که بسیاری از ساندیس ها مسموم و تاریخ گذشته است
کار کیه ؟ موشک بالستیک ؟!
کار کیه ؟ موشک بالستیک ؟!
شب عیدی بساط جدید درست کردید
سپاه دوباره شروع کرد
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
در جریان اخبار نیستی! اسراییل شروع کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
هیششششکی نمیتونه مثل مو دنیا رو به هم بریزه....
نگرانی شما قابل اهمیت است ولی نگرانی ایران هیچ؟
فقط جناب صدر توجه کنند که این ریه و بقیه جاهای عراق، به سرطان مبتلا شده است و این شلیکها، نوعی پرتودرمانی برای درمان این سرطان سرطان است که پیشرفت نکند و باعث مرگ عراق نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
نگا کن تورو خدا طرز جواب دادنو! این مثلا از غده رژیم صهیونیستی ایده گرفتی.خدایی حقوقم میگیرین نابغه ها؟!
علی
| United States of America |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
ناشناس ۰۳؛۱۵
این ایده تو رو کشته، مگه نه؟؟؟؟خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
سرطان نیست همورئیده!۱۱
ناشناس
| Poland |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
نه عزیز پرچم آمریکا حماقتاتون دنیا رو کشته.....خخخخخخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
به کوری چشم شما، اکثریت مردم عراق به مقتدی صدر رای دادند. این صفت مشترک تمام متحجرین و انحصارطلبان است که با منتخب اکثریت مخالفند. در ایران هم همین قصه جاریست
جوگیر نشوید؛ دودش به چشم ملت خواهد رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
هزینه ی مقاومت کمتر از هزینه تسلیم است
باید پایگاه های جاسوسی بحرین هم هدف قرار بگیرد تا منطقه عبرت بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
تو حرف نزن
با این آب و تاب توضیح داده من فکر کردم اربیل با خاک یکسان شده آخرش میگه هیچ مجروحی نبوده و هیچ خسارتی وارد نشده پس بگو و اسه چهارشنبه سوری جشن گرفته بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
کی گفته اربابت؟ غربگدایی؟
كار كي بوده ؟
روسیه با تمام توان داره مارو نابود میکنه
اخرش تو این خبر نفهمیدیم حمله کننده کی هست ؟
فاتحه برجام خوانده شد
شد همون چیزی که روسیه و اسرائیل می خواستن
کی بود؟ کی بود؟ ما نبودیم.
کرد ها از سوریه درس بگیرند، یادشان باشد آمریکا یک شبه پشتشان را خالی کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
حرف شما درست، ولی سگ امریکا می ارزه به تمام روسیه
کار ایرانه نه?
کار روسبه‌س، تا مذاکرات وین رو بدون نتیجه متوقف کنه.
تمام مطالب را کامل نوشتید اما نگفتید موشکها از کدام طرف شلیک شده
به نظرتون چقدر بدخواه داره رابطه ایران و امریکا خوب بشه... چقدر...
الله اکبر الله اکبر ماشاالله برادران رزمنده جبهه جنگ حق علیه باطل. و بازهم الله اکبر الله اکبر
خدا رحم کنه دم عیدی جنگ نشه
عدم حفاظت روس ها از آسمان سوریه و ایرانی ها و خاموش بودن سامانه ضدهوایی روسها برای اسراییلی ها درحالیکه اسراییل در جریان اوکراین از امریکا و ایران از روسیه جانب داری کرده نشانه خوبی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
ايران كجا از روسيه جانبداري كرده؟ ايران بارها اعلام كرده كه جنك راه حل هيچ مشكلي نيست و در اين تهاجم اعلام بي طرفي كرده چرا كه كار هر دو طرف اشتباه است.
هزینه این تحرکات را ملت بدبخت ایران خواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
دقیقا. ما هزینه خودخواهی های یک عده را با بیهودگی بیشتر عمرمان پرداخت می کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
بزرگوار
هزینه تسلیم شدن در برابر اونها بیشتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
هزینه برای کی؟
۱:۲۰ دقیقه بامداد
بسم الله القاصم الجبارین
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
هه؟ باز به زبون ملل بیگانه حرف زدی؟ چی میگی ؟
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
املا چند گرفتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
هر دو ناشناس بالایی خودشون بیگانه اند
سلام،
این چه نوع خبر است؟
یک: جملات شما فاعل ندارد؟ چه کشور یا گروهی حمله کرده است؟
دو: لازم است در این زمان توافق برجام اینکار انجام شود؟ انگیزه اینکار در این زمان خاص چه بوده است؟ بر هم زدن برجام؟ چرا؟
این مسائل هم تبیین کنید جناب خبرنگار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
باید اول ببینن نتیجه حمله چی بوده.....به کجا خورده....چند نفر و چه کسانی کشته شدن.......بازتاب جهانی چیه......بعدش فاعلش مشخص میشه........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
هر موقع اسرائيل مسئوليت حمله خود را بر عهده گرفت، حمله كننده هم مشخص خواهد شد.
از تیتر خبر هم که اصلا مشخص نیست کار کی بوده!!!
در این شرایط فقط آب به آسیاب روسیه ریختن است!
بزن در رو تموم شده
عراق کجای این داستان است
گسترش تنش به نفع هیچ کشوری نیست
خوب به بسلامتی داریم وارد جنگ میشیم ؟
ماشاالله. خدا موشک ها را حفظ کند
امریکا شرش کم کند و غده سرطانی هم باید محو شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
چشم.فرمایش دیگه ای ندارید
لعنت به جنگ
باید پاسخ حمله به نیروهای ایران در سوریه داده می شد،
این بازی سردراز دارد.
باش تا صبح دولتت بدمد.
احتمالا اسراییلی ها و آمریکایی ها برای تلافی به پالایشگاه های ایران حمله کنند بزودی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
حمله کنن ببینن چی میشه.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
آآمریکا اگه مال این حرفا بود به اوکراین کمک میکرد
طبل تو خالیه ..
تبریک به دوستان و تسلیت به دشمنان
چرا همیشه موقع توافق موشک هوا میشه؟
یک پیر خرفت شده است رییس جمهور ایالات متحده امریکا..
پاسخ ها
ناشناس
| Latvia |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
بایدن نادان و پخمه داره بذر ناامنی و جنگ را در همه جهان می‌کاره. بعد از افغانستان و اوکراین فقط همین مونده که در منطقه خاورمیانه هم جنگ بشه.
بالاخره اين همه موشك ساختن بايد يك جوري استفاده بشه ديگه ،حالا كجا خورده و چي شده بماند ، اونها گفتن شما هم بگين باور كرديم
ساعت ۱:۲۰ خیلی معنی دارد، از کارشناسان صدا و سیما درخواست اکیدی دارم در تعطیلات عید بابت این ساعت مقدس تجزیه و تحلیل کنن
خوشم میاد هر موقع آمریکا زیر رفع تحریم میزنه شروع میکنن موشک باران کردنش دمتون گرم خیلی باحالید
چه جالب. از کی تا حالا سازمان ملل کشورها را تشویق به حفاظت از تمامیت ارضی خود می‌کند؟ آیا فلسطینی‌ها را هم به همین مسئله تشویق می‌کند؟ شوروی سابق را چطور؟ تشویق کرده بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
فلسطین و شوروی؟!چی میگی واسه خودت بچه؟
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
یک توده ای هر نظری بده باید یادی از شوروی اربابش بکنه
خوب حالا که مردم عراق کشته نشدن ما محکوم نمی کنیم
دلمون حال اومد دمشون گرم
تعجبه که میگن هیچ تلفاتی نداشته.
یعنی کار کی میتونه باشه؟
«اربیل در برابر ترسوها سر تعظیم فرود نخواهد آورد. ما به شدت حمله تروریستی به برخی مناطق در اربیل را محکوم می‌کنیم. و از ​ساکنان قهرمان و استوار اربیل می‌خواهم که صبور باشند و به دستورات دستگاه های امنیتی عمل کنند. قدردان پایداری شما هستم».
چی شد که به اینجا رسیدیم...
دوران بزن درو تمام شده
آقا هرکه بوده دمش خیلی گرم ایول داره
مسئولان کردستان عراق اشتباه کردند که به موساد پناه دادند. به نظر ایران باید مثل روسیه که اجازه نداد اوکراین به پایگاه امنی برای ناتو علیه منافعش تبدیل شه ایران هم نباید اجازه چنین کاری رو به کردستان عراق بده و این بخش تاریخی ملت ما رو که توسط دولت عثمانی جدا شد، به وطن برگردونه
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
خوابشو ببین بدبخت
زنده باد فاتح ۱۱۰.
این میخی بر تابوت برجام بود توسط روسیه
حمله به اهداف غیرنظامی
مسلما دستورش از همون‌جا صادر شده که غیرنظامیان اوکراینی رو داره می‌زنه.
کسایی که الآن ما رو سمت جنگ هل می‌دن، توقع نداشته باشن فردا ما به خاطرشون جون بدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
شما مگه به خاطر كسي هم جون ميدي؟
آخرین گلوله بر پیکر بی رمق احیای برجام
رژیم کوک کش صهیونیستی فکر کرده هر غلطی رو می تونه انجام بده ، گذشت اون زمان ، لشکر الله ، اسراییل جعلی رزا نابود خواهد کرد درود بر سپاه عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
پس چرا رژیم کودک کش انقدر با پوتین صمیمیه حالا ؟
دست و بازوی قدرتمند سپاه و ارتش عزیر را می بوسیم ، بگذار دشمنان و جیره خوران آنها هر چه می خواهند بگویند . شما افتخار این آب و خاک هستید هیچ وقت ایران عزیز ضعیف و تو سری خور نبوده و نخواهد ماند . قدرت و شجاعت اولین خصلت مردمان این اب و خاک بوده و خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
نادان متوهم
ناشناس
| Poland |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
مجید جان خواهشا ارتشو قاطی این بازی ها نکن.....
روزبروز نفرتم به روسیه و پوتین بیشتر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
نفرتت از كسي كه آتش اين غائله را روشن كرده چطور؟
صدر محکوم کرده خب چرا خاندان هاشمی محکوم نمیکنن؟؟
لعنت به جنگ و ویرانی و روسیه و پوتین و تحریم و.......
آفرین. آفرین. خدا قوت.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
جاهل
سلام
چه خبر شده
قرار جنگ بشه
جالبه که سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس هم اطلاع نداشت کار ایران بوده
یادمان نرود که در عکس العمل به این حمله و تعرض به خاک عراق، مطابق قوانین دفاع مشروع، دولت عراق مجاز است که به اهداف نظامی در ایران حمله کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
عراق حالا حالاها به ما بدهکاره
درس خوبی بود به اقلیم کردستان که به دشمن درجه یک ایران در بیخ گوش ما پایگاه نده
پاسخ ها
ناشناس
| Latvia |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
اولاً دشمن‌تراشی الکی نباید کرد. دوماً قرار بود که ما به اسرائیل مستقیماً پاسخ بدهیم نه به اقلیم کردستان عراق! الآن از کی انتقام گرفتیم؟
هههه
والله ما از صبح با همکارها تو اربیل تماس داشتیم هیچ صدای انفجار موشک شنیده نشده اطلاعات غلط ندید میدونید چندتا ایرانی تو اربیل کار میکنند؟ خبرها میرسه
مسئولان کردستان عراق اشتباه کردند که به موساد پناه دادند. به نظر ایران باید مثل روسیه که اجازه نداد اوکراین به پایگاه امنی برای ناتو علیه منافعش تبدیل شه ایران هم نباید اجازه چنین کاری رو به کردستان عراق بده و این بخش تاریخی ملت ما رو که توسط دولت عثمانی جدا شد، به وطن برگردونه
البته فراموش نشود اول آذربایجان و نخجوان بعد کردستان ترکیه و سوریه واجب تر هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
باش تا صبح دولتت بدمد. بعدش هم برویم هند و پاکستان و افغانستان و الی ماشالله تا نصف جهان.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
ما همینی که داریم رو بچسبیم کلامونو باد نبره خیلی کار کردیم. همین دوره ی احمدی نژاد بود که سهممون از 50 درصد خزر به حدود 10 درصد رسید. وطن که فقط خاک نیست. آب هم هست
مرگ بر روسیه نفرت انگیز
بقول جناب ظریف اسراییل بیش از دویست بار پایگاههای ما رو زده اونوقت الان دم توافق باید یکیشو جواب میدادیم؟
ماشالله و درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک بر همه مسلمین جهان.
دعوای سیاسی که فقط دردشو مردم احساس خواهند کرد از ریزش بورس بالا رفتن دلار بی ثباتی قیمت ها مردم دیگه توانی ندارند
آقایون بحث نکنید ما باید از خودمون دفاع میکردیم تا از اینی که هست پرروتر نشن دست مریزاد به بچه های سپاه با این شاهکارشون
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
دو ساله دارن میزنن. اک همین الان که برجام میخواد امضا بشه باید دفاع میکردیم؟ این دفاع از ایران نیست ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
فقط اشتباهی خودی را نزنند
تا اطلاع ثانوی کسی هواپیما سوار نشه.
چرا ساختمان خالی را میزنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
نمی خوان کسی کشته بشه !!!!!
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
پس انتظار داشتی ساختمون درست و حسابی رو بزنند؟ تازه این ساختنون خالی خراب هم نشده
هر وقت برادران جرات کردن و پایگاههای اسرائیل در آذربایجان، ترکیه، امارات، رو زدن ، هرگاه گروههای تروریستی واقع در پاکستان رو زدن آنوقت بگویند ما سر امنیت مردم شوخی نداریم، زدن پایگاه در عراق پر از هرج و مرج که شهامت نمی خواهد
الله اکبر آماده برای پیوستن به جنگ علیه اسراییل از المان هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
ساعتی که پیامت ثبت شده نشون میده با فیلتر شکن پیام گذاشتی
تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
تابناک:
سپاس از نقطه نظر شما بیننده گرامی ولی
جهت اطلاع بینندگان محترم تابناک، ساعت و زمان دریافت و ثبت نظرات کاربران بر مبنای ساعت رسمی کشور است و نه منطقه جغرافیایی کاربران عزیز در سطح کره زمین!
بنابراین ساعت مندرج در پیام کاربران مربوط به ساعت محلی ایشان نمی شود.
واقعا این تیپ کارها اوج نادانی را نشان می دهد. اسرائیل با ذکاوت حمله می کند و لاپوشانی می کند و به حداکثر هدف می رسد ما کاری که با یه نارنجک میشه انجام داد رو با چند صد هزار دلار و با موشک انجام میدیم و معلوم نیست دستاوردش چی باشه (چند افسر موساد زخمی شده اند/ چهار تا سوله خالی نظامیان آمریکایی در عین الاسد با خاک یکسان شد)
عراق باید از جنگ روسیه و اکراین درس بگیره و اجازه نده که عراق تبدیل به مرکز جاسوسی اسرائیل و آمریکا بشه و متوجه باشه که عراق و ایران دو کشور همسایه هستند که با امنیت در دو کشور امکان پیشرفت وجود دارد و باز کردن عراق روی اسرائیل و آمریکا باعث نا امنی می شه
همانطور که روسیه مجبور شد بخاطر نفوذ بی حد و حصر آمریکا و ناتو در اکراین به آنجا حمله کنه تا خطرات امنیتی را که متوجه کشورش است را برطرف کنه
جواب کدوم اقدام اسرائیل بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
حمله کاترین شکدم!!!!!!!
خوبس

تشکرات
دقیقا در موقعی که برجام ورابطه باغرب درآستانه بازگشت است و درست بعد از سفر جناب بنت و دیدار باپوتین ،اسراییل مخالف برجام در فرودگاهی که توسط روسهای مخالف برجام حفاظت می شود دو نفر از اعضای سپاه را شهید می کند و افرادی در سپاه که معمولا هر گونه خسارت و تلفاتی را منکر می شدند ناگهان خبر را اعلام و بر طبل انتقام می کوبند و چندین موشک را به سمت پایگاه نظامی آمریکا شلیک می کنند آیا همه ی اینها تصادفی است؟آیا قبل از حمله به خاک یک کشور مستقل شورای عالی امنیت ملی جلسه ای داشته و با حمله موافق بوده است ؟ آیا دولت عراق رسما به جاسوسان اسراییلی اجازه داده در خاکش پایگاه جاسوسی بزنند یا اینها فقط القائات است... ؟ به هر حال به نظر نمیاد این کار فقط یک انتقام یا انتخاب زمان اشتباه باشد .... الان جای این شعار معروف است که شهدا شرمنده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
بخشهایی از پیام حذف شده است.
استخوان های اسرائیل کثیف رو باید شکست گذاشت دهنش
کاسبان تحریم نمی خواهند توافق انجام شود،توافق را بر خلاف منافعشان می بینند
حمله به کشور ثالث ؟!!! این درسته ؟!!! هر کاری امریکا و اسراییل کردند ما هم همان کار باید تکرار کنیم !!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
ظاهرا تقلید از روسیه است
آیا این حرکت در جلسه امنیت ملی تصویب شده یا نظر شخصی خودشان هست
آفرین و احسنت بر دلاور مردان سپاه در حمله به مرکز جاسوسی اسرائیل در عراق.
مراکز نظامی اسرائیل در جولان اشغالی هم می تواند برای مقابله به مثل دو سردار شهید اخیر در سوریه مناسب می باشد. زیرا اونجا هم کشور ثالث ( متعلق به خاک سوریه است ).
خیلی عالیه دمتون گرم، دست شمادرد نکند، مگر دو روز پیش دو افسر مارا زدند کسی محکوم کرد؟ خوب کاری کردی که نشان دادی شرارت کنند سیلی خواهند خورد، منتهی باید تا توان تلاش کرد مردمان عادی مشکل نبینند.
اگه جنگ بشه مثل ارتش عراق موشک ۵۰روز میخوردن بعد منتظر سربازهای امریکایی بودن این جنگ باعراق و به لطف مردهای واقعی با اون موجودی سلاح نیست...اقازادها برن خط برای مبارزه با امریکای جهان خوار در کنار پدران دلیرشون....!!!
فرماندار اربیل منکر وجود پایگاه اسراییل شده است و می گوید موشکها به ویلای مجلل یک سرمایه دار و تاجر نفتی عراقی واماکن عمومی اصابت کرده است و کسی هم کشته نشده است
چرا اسرائیل رو نزنید شما که میگید موششکهایی داریم که به راحتی تا اون ور تر اسرائیل هم برد داره
به به عجب چهار شنبه سوری شد
کاسبان تحریم نمی خواهند توافق انجام شود،توافق را بر خلاف منافعشان می بینند
ممکن است درست باشد
این حمله یا با هماهنگی قبلی بوده یا نبوده اگر بوده که نتیجه آن معلوم است جای خالی را زدند و اگر بدون اطلاع بوده از نظر بین المللی و روابط خارجی کاملاً محکوم است و تبعات بدی در روابط بین دو کشور خواهد گذاشت . آقایان باید این را بفهمند که عراق دیگر جولانگاه نیست .
ساندیس خور ها جمعند
واقعا حواسمون از گرونی پرت شد.
بیچاره کشورهای اطراف ما. اول یمن بود که بخاطر جنگ نیابتی ایران و عربستان تبدیل به ویرانه شد، حالا هم عراق وسط دعوای ایران و آمریکا و اسراییل گرفتار شده ...
همهٔ دنیا محکوم کردن این حرکت رو،بعد اینا یکی رو گذاشتن زیر تک تک کامنتای تابناک هی بیاد اند تند دفاع کنه خوب و بود و حقشون بود. بابا چشمتون رو باز کنید، نه ژاپن اینطوری ژاپن شد نه آلمان. با طناب پوسیده روسیه تو چاه نرید. این مردم لیاقتشون بالاتر از اینه
این موشک بازیها در راستای حمله نظامی روسیه به اکراین و لوث نمودن محکومیت آن انجام شده است وگرنه شما که می گویید قلب تلاویو در تیر رس شماست پس چرا آنجا را نمی زنید .کشور ثالث را هدف قرار می دهید
⬅️منتظریم دولت عراق جوابگوی شهادت مهمانشان ژزال حاج قاسم سلیمانی در خاک عراق توسط آمریکا باشد و الا خودمون از خودمون مراقبت خواهیم کرد همانطور که حاج قاسم گفت خودتون از خودتون مراقبت کنید
اگر انتقام سخته نیاز به چهارده تا موشک گرون قیمت نبود با یک بمب دستی میشد .6افسر را داخل ماشین کشت .اینا ترقه بازیه .پاسخ به افکار عمومی برای شهادت اون دو افسر ایرانی.
برجام بايك موشك به+٤شدوالان بااين موشك هابايد فاتحه براش خواند.
یعنی برداران سپاهی میلیون ها دلار هزینه کردند که چندنفر را بکشند وبا تبلیغات بگویند هنر کردند من جزتاسف چیزی ندارم که بگویند درحالیکه فقرشدید امان مردم را بریده اقایان خوشحال هستند که به سمت کردستان عراق موشک شلیک کردند امیدوارم جنگ دیگری شروع نگردد چون این بار فاتحه کشوررا باید خواند وایران تبدیل خواهد شد به اکراین دوم
چهارشنبه سوری رو زود شروع نکردید؟
وسط وین؟
به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی؟
مگه ما از شما امنیت و آرامش خواستیم؟
شما هیچ کاری نکنید، برید تو خونه هاتون بشینید ما آرامش داریم.
مخالف این حرکت و اقدام سپاه هستم.
آقا ۲ تا هم بزنید به چین، چین داره مسلمانهارو شکنجه میده
چون اسرائیلی ها از اوکراین خواستند تسلیم بشه ما هم زدیم ترکوندیم چون ما همیشه کنار مظلومیم.
تحلیل خنده داری ولی...
انتقام سخت تموم شد حالا نوبت پاسخ سخت شده؟ خدا بخیر بگذرونه.
موشک جوابش موشک قرار نیست تویی این برهه کولی بدهیم زدن باید بخورن فقط همین اقتداریعنی همین بعضی از دوستان دنبال چی هستن فرم هوا فضاکفت توعراق دنبال کشته شدن سربازان امریکایی بیگناه نبودیم شما فقط ببین هزینه حفاظت از پمپو وزیر خارجه امریکا چقدره اگه ایران خونه خالی میزنه بس چرا اینهمه هزینه میشه بس اونهایی که باید بدونن توان موشکی ایران رو میدونن امریکا ودنیا باید بیان برای توافق والتماس کنن باید بدونن هروقت دلمون خواست میزنیم دنیا داره هزینه تحریم ایران میده کل اقتصاد دنیاریخته بهم اگه بخواهیم یه تنگه میبندیم نفت 500دلار میکونیم دوران بزن در رو تمام شده به مردم ایران فشار اوردی مردم کل دنیا باید تاوان بدهند کاش 4سال دیگه ترامپ سرکار بود ودنیا بیشتر میفهمید دولت امریکا بزدلی بیش نیست
خدا لعنت کند کسی که این سازمان جنایت کار را درست کرد و این سگان وحشی را به جان ملت و جهان انداخت
کاظمی و مقتدی صدر مصادیق مشهود نفاق
شهروند اسرائیلی در حال جاسوسی خدایی نکرده خون از دماغش نیاد . ولی آمریکا بزنه عراقی ها رو بمبارون کنه عمین کاظمی مقتدی صدر تشریف میبرن دست بودسیشون
بارزانی مت ترسو و تروریسم هستیم ما نبودیم که الان داعش پدر شما را در می اورد کرد بی نمک
دمشون گرم عالی دوباره بزنید حقشون همین هست .چقدر جوانان ایران کشتن باید از این بدتر سرشن بیاد زنده باد ایران
دم سپاه گرم
آقای موشک
دارین با طناب روسیه میروید داخل چاه! مملکت را به فنا میدهید آخرش! غیر از اینایی که پول گرفتن اینجا از این کار اشتباه تعریف کنن اکثریت مردم موافق اینکارها نیستن!
ساعت ١٢٠ دقيقه بامداد همه تو خونه هاشون لالا ، مركز راهبردي دشمن تعطيل ، همه در امن و امان
جناب مسعود بارزانی بهتر است صبوری پیشه کند و بیاد بیاورد که اربیل امروزی هدیه سردار شهید قاسم سلیمانی به کسانی هست که چمدان‌های خود را بسته و آماده فرار بودند سزاوار نبود هدیه آن مرد میدان به حضور موش‌های نجس صهیونیست آلوده شود، و این موشک‌ها کارشان پاک کردن پلیدی از کوهای کردستان است ، بهتر است مسعود خان بارزانی سنجیده تر سخن بگوید و تلاش کند تا سایه صهیونیست زودتر از سر اربیل کم شود ، و اگر برای کم شدن این سایه شوم هماهنگ نشود ممکن است بارزانی هم با صهیونیست برود ،،
چرا نظرات من پخش نمیشه. بنظرم ما تو زمین روسیه بازی میکنیم و هیچ کار مناسبی نبود... این موقعیت از این کار فقط روسیه و ترکیه سود میبرن و ایران دردسر میندازن فشار تحریم بیشتر میکنن کمر مردم می‌شکنه
عمرمان را با وعده های پوشالی حرام کردید من واقعا موافقم یک جنگ تمام عیار رخ بدهد تا تکلیف مردم ایران یکسره بشود یا فاتح ویا برای همیشه تاریخ محو می شویم
مرگ بر اسرائیل،مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق،نوش جان اسرائیل جنایتکار،دوباره تکرار کنه دوباره محکم‌تر می‌زنیم تو سرش،محوم کردن دیگران تا زمانیکه قانون جنگل بر روابط بین‌الملل حکمفرماست پشیزی ارزش ندارد
این تجاوز به خاک کشور دیگر نیست؟
الکاظمی باید پاسخگوی علت موجودیت پایگاه جاسوسی راهبردی اسرایییل در اربیل باشه،رهبر عزیزمون از رزمندگان بدون مرز که اسم برد َپیام واضحی رو به دنیا داد،یعنی هرجا خطر و ناامنی حس کنیم با قدرت ورود میکنیم،زنده باد ایران
ارتش ایران !!!
نشانه استیصال از این واضحتر نمیشه که چندتا ساختمان خالی را بزنی وقتی همه مواضعت در هم کوبیده شده.
این آغاز پایان شماست.
خوب سانسور می‌کنید. یه کاری کرده یکی که جهان به خاطرش ایران رو محکوم می‌کنه؛ معلومه که مخالفاش بیشتر از موافقاشن.
در کل عراقی ها بی چشم رو هستن .این ایران بود که نگذاشت عراق نابود بشه .از کسانی که به امام حسین پشت کردن همچین کاری برمیاد.منظورم محکوم کردن این حمله توسط دولت کردستان عراق و خود دولت عراق .یعنی ایران نباید به اینا به چشم دوست نگاه کنه .
عمل موشک پرانی؛
1- به زبانی ساده، بی فرجام کردن برجام است.
2- تجاوز به حریم یک کشور دیگر می باشد.
3- رفتاری غیر دیپلماتیک می باشد.
4- کاملا در راستای میل و اراده پوتین برای به آشوب کشاندن منطقه نفت خیز جهان است.
متاسفانه عراق وسوریه دولتهای بی کفایتی دارن که همیشه درگیر جنگ هستن،متاسفانه تر اینکه جان انسانهاست که ازبین میره...
گفته بودندکه اگریک موازسریک ایرانی کم شودکلک وپشمشان راببادمیدهیم!این حمله درهمان حد پشم ریزان هم نبودچون درفیلم یک ویلای خصوصی رانشان میدهندکه تاحدودی آسیب دیده است!
با سلام
دولت عراق زمانی که اسراییلی‌ها از خاک آنها به مواضع ما حمله میکردند اعتراضی نداشت. حالا که ما پاسخ دادیم آنها معترضند.
با درود بر رزمندگان سپاه
بارها ایران به نخست وزیر اقیلم کردستان بارزانی در مورد مراکز جاسوسی اسقاطیل در اربیل هشدار داده بود در صورتی که هرگونه اقدامات خرابکارانه ازاین مراکز متوجه ایران شود عواقب آن باشماست و نیروهای مسلح ایران بدون مماشات سیاسی قاطع و محکم پاسخ خواهد داد.( دوست دشمن تو دشمن توست). لبیک یا خامنه ایی.....
جالبه رسانه های خارجی (زیر نظر به صهیونیست ها) برای پوشش خرابکاری های ا س ر ا ی ی ل و جلوگیری از ضعیف نشان دادن قدرت نظامی ا س ر ا ی ی ل فقط اشاره به تخریب ساختمان کنسولگری در حال ساخت آ م ر ی ک ا کردن. یعنی ۱۱-۱۲ موشک (تعدادی هم بالستیک) و پرواز پهباد های نظامی فقط تونسته تخریب جزیی ایجاد کنه !!!!
درود بر سپاه پاسداران .این پایگاه های اسرایییلی امنیت کل ایران را تهدید می‌کنند کردستان عراق باید این را میدونست که دشمن خطرناک ایران نباید در خاک عراق تحرکی داشته باشد چنین حمله ای برای امنیت ایران کاملا الزامی و درست بود و ما قاطعانه از سپاه حمایت میکنیم
آلان موقع این کار نبود، سپاه مرتکب اشتباه استراتژیک شده، با این کار هم روند برجام را مشکل کرده است هم در داخل باعث افزایش قیمت ارزهای خارجی ( کاهش ارزش پول ملی) و گرانی و تورم شده است. هر کاری زمان خاص خودش را دارد.
تامبخاد توافقی صورت بگیره تا مردم ازاین وضع کمی خارج بشوند دوستان شروع به اتیش بازی میکنند ورشته ها پنبه میشه
هزار ماشالله به سپاه پاسداران الان که دنیا درگیر روسیه واوکراین هست بهترین زمان برای نابودی اسرائیل هست بزنید این بی .... اسرائیلی رو ....بهترین فرصت برای انتقام سخت همین روزاست ماشالله به سردارای بزرگ از جمله سردار حاجی زاده
ایران باید پاسخ اسرائیل را بدهد،چرا که این همه از نیروهای ایران را در سوریه و در داخل کشور خودمون کشته است!؟ ولی چرا به خاک اسرائیل حمله نمی کند!مگر اسرائیل به کرمانشاه حمله نکرده.!؟حمله مستقیم به خاک ایران پاسخش حمله مستقیم به خاک دشمن است،!؟ چرا همیشه اخبار حمله اسرائیل را تکذیب می کنید!؟با وجود فضای مجازی و رسانه ها مردم همه چی رو میدونن و.......نتیجش سلب اعتماد مردم است
نمیدونم چرا غربگدا ها انقد از این پاسخ موشکی سپاه آتیش گرفتن؟
منافقانی داخلی که میگن همینان که دارن مثل خوره اذهان عمومی رو میخورن و از نظر این بدبختا اگه رژیم صهیونسیتی هم به ما حمله کنه نباید هیچ کاری کنیم چرا که ممکنه کدخدا آشفته بشه
حداقل از کلید سازتون عبرت بگیرید
چرا هرچی حمله به اسراییل و آمریکا باید به عراق انجام بشود. مثلا چی مشد دوتا موشک هم به جولان زده میشد همش عراق؟؟ مگر آذربایجان هم لانه جاسوسی اسراییل نیست؟ تا حالا از عراق پهبادی علیه ایران بلند شد؟
خوب ب کاریی کردن ولی اگر می گذاشن مذاکره به پایان می رسید بعد حمله می کردن. بهتر بود
کار اشتباه باز هم توسط سپاه
آفرین به این سرداران سپاه حضرت مهدی حالا باافتخارسرمان رابالا میگیریم ومیگوییم بزنید میخوریدبرمبنای همان قوانین بین المللی خودتان
واقعا" این رئیس جمهور عراق و......... خیلی فراموش کارند زمانی که داعش تا پشت درهای بغداد یا پشت دربهای اقلیم کردستان رسید بود کی به دادشون رسید واقعا" خیلی نمک نشناسند .... یا زمانی کردستان عراق می خواست از عراق جدا بشه کی باعث شد این اتفاق نیفته این بازانی التماس ایران رو کرد تا جلوی داعش رو بگیره حالا کردستان عراق شده محل جاسوسان و پایگاه اسرائیل خاک عالم تو سرتون کنم که هم به مردم خودتون وهمسایهاتون ضلم و ستم می کنید
پیام روشن ومقتدرانه به دشمنان ایرانی بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر