بازدید 31974

عذرخواهی رضا کیانیان از دختر محمدعلی رامین

رضا کیانیان ضمن عذرخواهی از صالیا رامین، دختر محمدعلی رامین بابت متهم‌کردن او به تظاهر و دورویی و ریا، تاکید کرد: «من و بسیاری از سینماگران، بسیاری از هنرمندان، بسیاری از نویسندگان، بسیاری از روزنامه‌نگاران... زخم‌خورده مشاوره‌های پدر شما به رییس‌شان هستیم. زخم‌هایی که هنوز تازه‌اند.»
کد خبر: ۱۱۰۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 19 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، رضا کیانیان با انتشار عکس‌هایی از صالیا رامین، دختر محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نهم و دهم که به گفته خودش طراح لباس است و دلش می‌خواهد لباس‌هایی را که طراحی می‌کند، روی تن خودش هم ببینند، از آن‌چه دورویی، تظاهر و ریاکاری خواند ابراز انزجار کرد.

صالیا رامین با ارسال پیامی برای کیانیان که در بخشی از آن چنین نوشته بود: «من بهتر از هرکسی می‌دانم که در این شهر فرزند محمدعلی رامین بودن و این طور لباس پوشیدن و فعالیت کردن چه هزینه‌ای دارد چون هزینه‌اش را سال‌هاست که با پوست و استخوانم داده‌ام اما من هم مثل هر آدم دیگری در این جهان، انتخاب نکردم که در چه خانواده‌ای به دنیا بیایم. پدرم چه کسی باشد و ایدئولوژی‌اش چه باشد. ولی راه و رسم زندگی‌ام را از زمانی که دیگر بزرگ شدم و زورم رسید خودم انتخاب کردم و خواهم کرد.» از این اتهام اعلام برائت کرد.

در ادامه رضا کیانیان چنین نوشت: «این پیام را خانم صالیا رامین برایم فرستادند. پس از این که چند تا از عکس‌هاشان را به عنوان دختر آقای رامین استوری کردم. دختر آقای محمدعلی رامین، مشاور و هم‌نفس آقای محمود احمدی‌نژاد. نامه را روی صفحه گذاشتم که همه بتوانند بخوانند. من بعد از خواندن نامه ایشان لازم دیدم از ایشان عذرخواهی کنم. چون هرکس هرچه بگوید من می‌پذیرم، مگر خلافش ثابت شود. خانم صالیا! من به شما تهمت دورویی نزدم. خطابم به پدر شما بود. من فکر می‌کردم شما هم مثل دیگر فرزندان آن‌ها که چون به خلوت می‌روند، آن کار دیگر می‌کنند هستید و در سایه رانت پدر به جایی رسیدید. ولی حالا که از خودتان گفتید و سختی‌هایی که از دختر ایشان بودن، کشیدید، با شما همدل شدم. اما نکبتی که در دوره پدر شما و رییس‌شان، بر سرم آوار شد را هرگز فراموش نمی‌کنم و فکر نمی‌کنم تاریخ هم فراموش کند. اگر شما در سایه ایشان بزرگ نشدید و رشد نکردید و هرچه هستید با کوشش مضاعف خودتان به دست آوردید ، قابل احترامید. من و بسیاری از سینماگران، بسیاری از هنرمندان، بسیاری از نویسندگان، بسیاری از روزنامه‌نگاران... زخم‌خورده مشاوره‌های پدر شما به رییس‌شان هستیم. زخم‌هایی که هنوز تازه‌اند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۷
وقتی جای ارزش و ضد ارزش جابجا بشه، فرزند یک خانواده مذهبی به بدلباسی و بدحجابی و عرف شکنی افتخار می کنه.
خدا عاقبت ما و نسل ما رو ختم به خیر کنه و قبل از اینکه دیر بشه ارزش امانت الهی و تاریخی اسلام رو که در اختیار ماست بشناسیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
برو عامو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
ارزش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
از کی تا حالا این ها مذهبی شده اون باباش بهتر بود برای دخترش تصمیم می گرفت تا برای کل ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
درس عبرت بشه براتون بچه هاتون هم قبولتون ندارن بعد می خواهید یک ملت از شما پیروی کنند؟ متحجرها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
مذهبی؟؟ کجای رامین مذهبیه
سیاسیه سیاسی
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
همیشه افراط و تفریط نتیجه عکس داده اینم یکیش البته مونده بقیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
کی گفت انچیز که شما می پسندی و دوست داری ارزش است ؟
با آقای کیانیان موافقم، نکبتی که در دوره رامین و رییسش بر سر مردم آوار شد را هیچ وقت فراموش نمی کنیم. تاریخ هم فراموش نخواهد کرد که چقدر از لحاظ فرهنگی سقوط کردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دقیفا چه سقوطی؟
امکانش هست بیشتر توضیح بدی؟
ناشناس
| Slovakia |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
ناشناس جان یادت نمیاد دولت آن زمان و به طور خاص رییسشون برای دیده شدن و بر زبان افتادن چه دوقطبی وحشتناکی بین مردم درست کرد؟
دیگه بحث های اقتصادی و سیاسی . ولی شما یا یادتون نیست و یا به نفعتون نیست بیاد بیارید.
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
نه تنها از نظر فرهنگی بلکه از تمام جهات سقوط آزاد داشتیم
راه و رسم بابات بد بود. رانت و پولش چی؟
از یک فردی به سن وسال آقای کیانیان بعد است اینگونه اظهار نظر کند در اسلام عزیز وهر مکتب ومرام داشتن ظاهری متانسب با آن اندیشه واعتقادات تاکید شده است این چه مطالب خارج از منطق و عرفی است که با یک دختر احساسی هم نوا شده است .خدا عاقبت ما را بخیر کندبا این باصطلاح هنرمندان سرزمینمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
جالبه که طبق قانون اینجور مثلا هنرمندانی معاف از مالیات هستن ولی کارگر و کارمند زحمتکش باید مالیات بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
اقای محمد از خواب بیدار شوید. عصر حجر نیستیم. صدای ملت را بشنوید.
اقای کیانیان فکر می کنند تحفه نطنزند و ایضا درگیر یک کینه عبث!!!!!!!!!!!!!
بسیار عالی . خوشحال شدم که مکاتبه دوتا آدم متمدن رو خوندم من هم سعی میکنم حرفهای خانم صالیا رو باور کنم . ولی خوشحالم که جای (بد من) این داستان یعنی آقای رامین نیستم که حتی دخترشون هم ازشون اعلام برائت می کنند.
جناب آقای کیانیان بزرگ هستید و لطفا بزرگ هم بمانید و وارد این فصای مجازی که توسط عده ای بلاتکلیف و بیکار شلوغ شده است ، نشوید . کسانی که حتی در بین خانواده اشان هم کسی محلشان نمی گذارد اما در تاریکی فضای مجازی ادای سخنورها را در می آورند ‌
تضارب آرا خوب است. قرار نیست همه مثل هم باشیم، مثل هم فکر کنیم، مثل هم رفتار کنیم. باید بپذیریم که به هم احترام بگذاریم فارغ از اعتقادها و تفکراتمان. انسانیت بالاترین ارزش هاست( در هر زمانی و در هر مکانی). متاسانه بعضی مذهبیون فکر میکنند از دماغ فیل افتاده اند و دریغ از یک ذره انسانیت!!!!
نمیدونم چرا همه آقازاده موفق هستن هیچکدومشون هم از رانت پدر کوچکترین استفاده ای نکردن حتی مسئولیت پدر براشون دردسر هم بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از اسم و رانت باباهه استفاده میکنن بعد میان ننه من غریبم بازی درمیارن. همشون سروته یه کرباسن. جمع کنین بساطتونو
چرا این این یارو برای دخترش تعیین تکلیف نمی کنه برای کل ایران و این همه ادم عاقل و بالغ تصمیم میگرفت
چرا عذر خواهی کرده واقعا جای تاسف داره اینکه پدرت زندگی مردم رو سیاه کنه این همه ادم عاقل و بالغ و پولشو بده بده تو که بری خلافش عمل کنی نشون می ده که فقط ریا و تذویر هست برای به خاک سیاه نشوندن مردم و شما خانوادگی جاسوس های دستگاههای کشورهای دیگه هستید
آفرین به این دختر.چه ایرادی داره در خانه ای تربیت یافت که اجازه نداد هیچ تاثیر روش داشته باشه.
ما همچنان درگیر قضاوت های عجولانه ای حتی توسط استاد رضا کیانیان که از بازی هاش لذت می برم
جماعتی که نه روی پسرشان نفوذ دارند که چه عروسی انتخاب کند و نه روی دخترشان که به چه چیزهایی افتخار، با چه رویی دنبال اداره جهان ، تمدن سازی و از این جور گنده گویی ها هستند؟
عجیبه. این همه آدم زحمتکش توی انواع و اقسام زمینه ها کار می کنن و نمیتونن یک شرکت از خودشون داشته باشن. این خانم با کارگری توی داروخانه و لوازم خانگی فروشی صاحب یک برند شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصولا آقاي كيانيان استاد بندبازي هستن
برای آقای کیانیان متأسفم
آقای کیانی چنان میگن نکبت ، مگه دوران روحانی چه تاج گلی به سر شما و ملت زدن ...
احسنت
ازهنرمد فقط نامی مانده نه هنری نه معرفتی
خدا لعنت کند هنرگندان و مبلغان دولت بی تدبیر روحانی بی لیاقت و شخص خودت که خودت برای روحانی ماره میکردی و هر چه الان می کشیم از بی سوادی امثال توست کیانیان بی هویت
با فرض صحت مطالب خانم رامین ، بنوبه خودم بهش تبریک میگم که براساس اراده و انتخاب خودش زندگی کرده .
بخت با شجاعان هست.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
ممکن بود نظرت را بدون توهین بدهی مسلما تاثیر بهتری داشت
بچه های همه، میتونن آقازاده خطاب بشن، ولی بچه بازیگرا که از رانت پدر و مادرشون حسابی بهره برده اند، آقازاده حساب نمیشن؟!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل