بازدید 4890
۱

روسیه: ترکیه به تعهدات خود در ادلب عمل نکرده است

سفیر روسیه در سوریه اعلام کرد که ترکیه به برخی از تعهدات خود در چارچوب توافقات با روسیه در خصوص استان ادلب سوریه از جمله درباره جاده «ام-۴» بین حلب و لاذقیه عمل نکرده است.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ 09 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، «الکساندر یفیموف» سفیر روسیه در سوریه به خبرگزاری «ریا نووستی» گفت: برخی از تفاهم‌هایی که به دست آمد، از جمله در مورد جاده «ام-۴» به طور کامل توسط طرف مقابل اجرا نشده است.

با این حال، یفیموف خاطرنشان کرد: توافقات مربوط به ادلب که در مارس ۲۰۲۰ بین روسیه و ترکیه در جریان نشست سران دو کشور در مسکو منعقد شد، امکان تثبیت آزادسازی بخش بزرگی از ادلب توسط ارتش سوریه را با حمایت نیروی هوافضای روسیه فراهم کرد.

وی تاکید کرد: در هر صورت، هرگونه توافقی روی ادامه مبارزه مستمر با تروریسم و ​​بازگرداندن ادلب به حاکمیت سوریه تاثیر نخواهد گذاشت و تلاش‌ها برای نشان دادن تروریست‌های مفخی در ادلب در قالب به اصطلاح معارضان مسلح، کاملا غیرقابل قبول است.

منطقه کاهش تنش ادلب که شامل استان ادلب و بخش‌هایی از استان‌های حلب، حماه و لاذقیه می‌شود، آخرین پایگاه تروریست‌های «هیئت تحریر الشام» است که ستون اصلی آن را جبهه النصره تشکیل می‌دهد. گروه‌های مسلح وابسته به ترکیه هم در این منطقه مستقر هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ترکیه حامی داعش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار