بازدید 6112

طوفان شدید ادارات شهرستان فهرج را به تعطیلی کشاند

فرماندار فهرج از تعطیلی ادارات شهرستان فهرج به علت طوفان شدید خبر داد و گفت: عبور و مرور در محور‌های این شهرستان به سختی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 16 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از کرمان، امیر باقری زاده، فرماندار فهرج با اشاره به اینکه طوفان شدید از دیروز در شهرستان فهرج آغاز شده و همچنان ادامه دارد اظهار داشت: به علت طوفان شدید، امروزیکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ کلیه ادارات در شهرستان فهرج تعطیل است.

وی با بیان اینکه طوفان و افزایش ریز گرد‌ها، شعاع دید را در محور‌های مواصلاتی این شهرستان و محور ترانزیتی فهرج ـ زاهدان به شدت کاهش داده گفت: با این وجود عبور و مرور در محور‌های این شهرستان به کندی و سختی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه به شهروندان توصیه می‌شود تا فروکش کردن طوفان و ریز گرد‌ها از ایاب و ذهاب غیرضروری پرهیز کنند افزود: طوفان دیروز باعث مسدود شدن محور فهرج ـ زاهدان به مدت ۴ ساعت شد و مدارس بخش نگین کویر فهرج هم تعطیل شدند.

به گزارش تسنیم ستاد مدیریت بحران استان کرمان با اتکا به پیش‌بینی هواشناسی هشدار سطح قرمز و اعلام ناپایداری شامل بارش باران، برف و وزش باد به‌نسبت شدید تا اواخر هفته جاری صادر کرد و خواستار اقدامات پیشگیرانه مدیران و شهروندان شد.

براساس پیش‌بینی هواشناسی بارش‌ها تا عصر چهارشنبه ۲۹ دی ماه تداوم داشته و باتوجه به شدت بارش‌ها و باعنایت به رطوبت خاک و گل و لای باقیمانده از بارش‌های قبل، احتمال جاری شدن سیلاب وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار