بازدید 26582
گزارش

علی دایی در سکوت، طلبش را از سایپا نقد کرد

کد خبر: ۱۰۹۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴ 06 January 2022

شهریار فوتبال ایران در سکوت خبری طلب خود را از سایپا گرفت و علت سکوت را می توان در گفت وگوهای مدیران ارشد سایپا متوجه شد.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که قبلا برای دریافت مطالباتش از باشگاه نفت و پرسپولیس دچار مشکل شده بود از سایپا هم طلبکار بود و به‌تازگی و پس از گذشت دو سال سرانجام موفق شد مطالباتش را از این باشگاه دریافت کند. عجیب اینکه این پول بی‌سر و صدا رد و بدل شد و ظاهرا سایپایی‌ها قصد نداشتند به این سادگی‌ها طلب دایی را بدهند.
ماجرای پرداخت و سکوت در پرداخت طلب علی دایی را می توان در سیستم مدیریتی سایپا دید.

علی دایی در سکوت، طلبش را از سایپا نقد کرد
علی دایی که در زمان سرمربیگری خود با مدیر ارشد آن زمان گروه خودرو سازی سایپا(محمدرضا سروش) نشست داشت به یکباره متوجه تغییر مدیریت شد و در ابتدای مدیرعاملی محمد جواد سلیمانی بعلت مشکلات مالی تیمش را در شرایط اعتصاب دید که این امر به مذاق مدیران ارشد گروه سایپا خوش نیامد و آنها دست به تغییر رضا درویش مدیرعامل وقت باشگاه زدند و دایی که با مدیرعامل پرسپولیسی سایپا رابطه خوبی داشت به دیدار وزیر صمت وقت (رضا رحمانی) رفت تا نشان دهد از این عمل مدیر ارشد سایپا ناراضی است اما این پایان ماجرا نبود و او اعتراض خود را در کنفرانس خبری پس از پیروزی تیمش برایر اصفهان با فریاد های بلند اعلام کرد تا مصطفی مدبر مهر اخراج را در پرونده کاری او که موفق ترین سرمربی سایپا بود بزند.
این اتفاق سبب شد تا دایی برای دریافت باقی طلب خود از سایپا شکایت کند و در دادگاه موفق به اثبات ادعای طلب خود گردد.
قسمت جالب ماجرا از زمانی آغاز می شود که سایپایی ها با تسلیم چکی به کمیته تعیین وضعیت اقدام به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود می کنند که دایی آن را در مصاحبه ای تند بر خلاف قانون خواند تا خیلی زود سایپایی ها مجبور شوند به دفتر او رفته و چکی را به تاریخ ۱۰ دی ماه در اختیارش قرار دهند تا پنجره نقل و انتقالاتی باز گردد.
حالا چک پاس شده است و سکوت عجیب پاس شدن آن را می توان در آن دانست که شاید مدیران باشگاه نمی خواستند مدیران ارشد گروه از ارائه چک در آن جلسه داخل شرکت که با حضور یک پیشکسوت سایپایی پرسپولیسی همراه بود مطلع شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار