بازدید 4831

ثبت بالاترین میزان ابتلای روزانه به کرونا در جهان

شمار مبتلایان به کرونا در جهان از ۲۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر فراتر رفت.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 24 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۹۷۰ هزار نفر به کرونا مبتلا شدند. این عدد بالاترین میزان ابتلای روزانه از ابتدای همه گیری کرونا است.

به گزارش شبکه خبری "ان بی سی"، در حالی که کمتر از سه هفته از شناسایی نخستین مورد مبتلا به سویه اومیکرون در آمریکا گذشته، این نوع جدید در تمامی ۵۰ ایالت به عنوان سویه غالب از نوع دلتا پیشی گرفته است. آمریکا با ثبت بیش از ۲۶۷ هزار ابتلا و بیش از ۱۱۰۰ فوتی بیشترین تعداد مبتلایان و جانباختگان کرونا طی شبانه روز گذشته را داشته است.

شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های انگلیس هم به بالاترین میزان در روز‌های اخیر رسیده است. رکورد مبتلایان روزانه به کرونا در این کشور پی در پی شکسته می‌شود. فقط طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۱۹ هزار نفر به کرونا مبتلا شدند. وزارت بهداشت انگلیس با اشاره به اینکه لندن آلوده‌ترین شهر به ویروس اومیکرون است شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها را هشت هزار و ۲۱۶ نفر اعلام کرد.

ایتالیا هم که با افزایش تعداد مبتلایان روزانه روبرو است، برگزاری جشن‌های سال نو میلادی را ممنوع کرد.

وزیر بهداشت ترکیه تعداد مبتلایان جدید به کرونا را ۱۸ هزار و ۷۷۱ نفر اعلام کرد. فخرالدین کوجا گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۴ بیمار کرونایی هم جان خود را از دست دادند.

در همین حال، بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی، سازمان بهداشت عمومی فرانسه اعلام کرد که از زمان آغاز اپیدمی ویروس کرونا (کووید-۱۹) در فرانسه، بیشترین افزایش موارد ابتلای روزانه با ۹۱ هزار و ۶۰۸ مورد جدید ثبت شد و ۱۷۹ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در این کشور جان باختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل