بازدید 4401
۲

مشکل اصلی بحران آب آشفتگی در سیاست اجرایی است

استاد مرکز تحقیقات علوم زمین آلمان گفت: «وضعیت اسفناک امروزِ زاینده رود، دریاچه ارومیه و غیره، نتیجه یک برنامه‌ی محفلی و دوستانه بوده است.»
کد خبر: ۱۰۹۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 23 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، آب برای مصرف کشاورزی، صنعتی و شرب کم است، حالا این کمبود تبدیل به یک بحران شده است، بحران کمبود آب دارد خودش را شهر به شهر نشان می‌دهد، در این بین کارشناسان معتقدند مدیریت غلط منابع آب در سال‌های گذشته سبب‌ساز ایجاد این بحران شده است.

مهدی معتق، استاد مرکز تحقیقات علوم زمین آلمان، دراین‌باره گفت: «در ایران برنامه‌ها متاسفانه قائم به فرد است، یادم هست بیست سال قبل شخصی که سال‌ها مسئولیت‌های مختلف اجرایی داشت، در مصاحبه‌ای گفته بود ایران تنها کشوری در خاورمیانه است که برنامه آبی مشخصی برای بیست سال آینده خود دارد، حال آن برنامه چه بود عمدتا سد سازی و انتقال آب که متاسفانه نتایج آن برنامه شد وضعیت اسفناک امروز زاینده رود و دریاچه ارومیه و غیره، چراکه آن برنامه، یک برنامه‌ی جامع نبود و به قول معروف محفلی و دوستانه بوده است، حتی همین برنامه هم در دولت‌های بعدی با تغییرات زیادی همراه شد. لذا آشفتگی در سیاست اجرایی که هرکسی ساز خودش را می‌زند و می‌خواهد از دید خود و وزارت خانه و سازمان مطبوعش مساله‌ای را حل کند مشکل اصلی مدیریت منابع آبی کشور است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بله. مدیریت قهوه خانه ای منظورشونه. البته این نوع مدیریت همه جای این مملکت هست
اقلیم ایران ظرفیت 80 میلیون جمعیت را ندارد. حداکثر 20 میلیون.
دلارهای باد آورده نفتی که تمام شود فاجعه آغاز خواهد شد. طبیعت با کسی تعارف ندارد دستور نمی پذیرد تملق و چاپلوسی هم نمی کند. کاملا بی رحمانه تعادل را باز می گرداند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار