بازدید 60956
دو هزار و نهصدمین بسته ویژه خبری «تابناک»

روایت سیدمحمد خاتمی از مهمترین مشکل اصلاح طلبان / برخی مسئولان نمی‌خواهند «سیاه‌بازی» باشد / مؤمن‌نسب: ۸۹ درصد از محتوای چت و نرم افزار‌های تلفن همراه، غیراخلاقی است! / رونمایی از راهبرد جدید عربستان و امارات در قبال ایران

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند رئیسی: در گذشته، اقتصاد را به اراده بیگانگان گره زده بودند؛ این اشکال جدی همه را رنج می‌داد / سردار حاجی زاده: غربی‌ها در حوزه نظامی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند / حمله پیامکی به نمایندگان مجلس؛ قیمت خودرو را کاهش ندهید ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ 12 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

هنرمندی که برخی از مسئولان فرهنگی، چشم دیدنش را ندارند

جواد انصافی، نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش‌های سنتی: مسئولان و متولیان فرهنگی و هنری، نمی‌خواهند سیاه‌بازی وجود داشته باشد و چشم دیدن هنرمندانِ این عرصه را ندارند. برخی مسئولین می‌خواهند جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی را جمع کنند اما روی‌شان نمی‌شود رسما بگویند.برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به صورت دو سال یک بار و نه هر ساله، غیررقابتی کردن آن و برداشتن جوایزش و نصف‌ کردن کمک‌هزینه‌هایش از نشانه‌های نخواستن این گونه از نمایش‌هاست.این‌ها نمی‌خواهند سیاه‌بازی باشد، چون برایشان مانند حرکت روی لبه تیغ است. سیاه از همه انتقاد می‌کند و برای همین می‌خواهند جمعش کنند.وقتی «سیاه» از مشکلات جامعه می‌گوید، این‌ها باید به فکر فرو روند و چاره‌ای بیندیشند اما قضیه را سیاسی و در واقع مصداق چوب را که برمی‌داری گربه‌دزده خودش فرار می‌کند، عمل می‌کنند./خبرآنلاین

اشتباه در ترجمه یک خبر/ هنوز هیچ توافقی نشده است

دقایقی قبل خبری با تیتر «توافق اولیه حاصل شد» در فضای مجازی انتشار یافت. این خبر به نقل از الجزیره مدعی شده که در گفتگوهای وین توافق اولیه‌ای حاصل شده که شامل موضوعات هسته‌ای است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تیتر این خبر ناشی از سوءبرداشت بوده و در متن گفت‌وگو تنها به رفع برخی ابهامات در حوزه اقدامات هسته‌ای آن هم در دور ششم وین اشاره شده است.رجانیوز از منابع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده کسب اطلاع کرده است که جمهوری اسلامی در دور جدید گفت‌وگوها، بخش‌های مغایر برجام از متن دور ششم را حذف و برخی بخش‌های ناقص آن را تکمیل کرده است. تا کنون نیز گفت‌وگوها روی متن ایران صورت گرفته و طبیعتا به مرور زمان با پیشرفت‌هایی همراه بوده است. این منبع آگاه افرود: خبر منتشره از مذاکره‌کننده ارشد ایران در الجزیره به کار بر روی متون ارائه شده ایران اشاره داشته و همانطور که قبلا گفته شده تا بر روی همه چیز توافق نشود، هیچ توافقی نشده است.

بازار داغ رمالی و دعانویسی آنلاین

بازار دعانویسی، طلسم و جادو حسابی داغ است. نیازی به صرف زمان زیادی نیست، کافی است یکی از این واژه‌ها را جستجو کنید تا صد‌ها پیشنهاد پیش روی شما قرار بگیرد. رمال‌ها و دعانویس‌ها رقم ثابت ندارند. اما قیمت شان از ۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و گاهی تا ۲۰ میلیون تومان هم طلب می‌کنند. هر چند جمعیت آن‌هایی که رقم بالا می‌گیرند خیلی زیاد نیست، چون می‌دانند با قیمت چند ده میلیونی مشتری چندانی گیرشان نمی‌آید.یک دعا نویس می‌گوید که نوشتن دعای اختصاصی اش حدود ۷۰ دقیقه طول می‌کشد؛ بنابراین برای زحمت زیادش ۷۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند.سید رضا یکی از چهره‌های مشهور بازار سیاه رمالی و دعا نویسی است. او بیش از ۳۸ هزار دنبال کننده دارد و تنها از ساعت ۱۳ تا ۲۲ به مشتریان پاسخ می‌دهد.در کنار دعانویسی، برخی مشغول آموزش افراد برای ورود به این بازار سیاه هستند. اما ثبت نام در آن‌ها به این سادگی‌ها هم نیست. متقاضی آموزش باید کل اطلاعات شخصی اش را در اختیار استاد بگذارد و در صورت موافقت وارد دوره آموزشی می‌شود./ فرارو

سیدمحمد خاتمی: باید گفت‌وگو کنیم، حتی با کسانی که می‌گویند جمهوری را قبول ندارند

سیدمحمد خاتمی در دیدار با جمعی از اعضای جبهه اصلاحات: نظام خوب و حکمرانی و نظم بهینهٔ جامعه این است که به جای افراد، نهادها و جریان ها جایگاه خودشان را داشته باشند. مفهوم «اصالت فرد» به این معنا نیست که «یکی به جای دیگران» یا «یکی فرمانده و دیگران فرمانبردار» هستند. قدرت دادن به کسی گاهی به شکل قدرت مطلقه است که دیگر در برابر مردم مسئولیتی هم ندارد و گاهی در عین نمایندگی، مسئول و پاسخگو است و مردم قدرت این را دارند که اگر بخواهند بدون توسل به زور قدرت را جابجا کنند. این معنای قدرت در روزگار ماست. من و شما به انقلابمان دلبسته ایم. «جمهوری» یعنی قدرت متعلق به مردم است، مصالح مردم محور اصلی کار و دیدگاه حکومت است، کار حکومت تأمین نیازهای جامعه است، پاسخگویی قدرت به مردم است. ما باید گفت و گو کنیم و حتی کسانی که می‌گویند جمهوری را قبول ندارند، اگر حاضر به گفت و گو باشند با آنها گفت و گو کنیم.بخشی از جامعه هست که می گوید ما جمهوری را قبول داریم، اما روی جمهوری «اسلامی» حرف داریم. ما هم می گوییم روی سکولار بودن جمهوری حرف داریم. ما می توانیم با هم گفت و گو می کنیم. مشکلی که برای استقرار جمهوری و دموکراسی هست این است که ما همدیگر را نمی توانیم تحمل کنیم؛ درون خودمان را هم نمی توانیم تحمل کنیم.مشکل اصلاح طلبی ما این است که نه ما می توانیم با حکومت گفت و گو کنیم، نه حکومت با ما گفت و گو می کند و نه با بخش های جامعه گفت و گو می کنیم.شما چقدر می دانید جامعه کارگری ما چه می گوید و چه مشکلاتی دارد؟! کارآفرینان ما در جامعه چه مشکلاتی دارند و چه می گویند؟!این که ما در درون خودمان صحبت کنیم و تصورات بعضاً درست و بعضاً نادرست داشته باشیم و بعد بگوییم ما حرف آنها را می‌زنیم، مسأله «نمایندگی» را در دنیای امروز و جامعه مدرن حل نمی کند! متأسفانه روز به روز عدد کسانی که می گویند جمهوری اسلامی باید کنار برود، بیشتر می شود و ما هم منفعل هستیم و حرفی نداریم.

ما از جمهوری دور و به «حکومت اسلامی» نزدیک تر شدیم و قرائت نویی که با جمهوریت سازگار است مهجور ماند و حتی عملا جرم تلقی شد. الان در برخی دادگاه‌ها جرم فرد «اصلاح طلبی» است؛ در جامعه استثنا قاعده شده و قاعده کنار رفته است. نظارت استصوابی یعنی ۱۲ نفر، آن هم با دیدگاه خاص، قیّم مردم شده اند. کجای این با معیارهای اسلامی سازگار است؟! فرمان هشت ماده ای امام در بحبوحه جنگ و ترور مطرح شد و از حقوق شهروندی و حرمت انسان در آنجا دفاع کردند. قاعده حقوق شهروندی، آزادی مردم، رقابت مشروع در همه عرصه ها و در رأس امور بودن مجلس است./جماران

توکلی: وظایف هیات عالی نظارت مجمع از سوی رهبر انقلاب تفویض شده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به جایگاه قانونی هیات عالی نظارت بر اجرای سیاست های کلی گفت: مقام معظم رهبری وظیفه نظارت خود بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام را به اعضای هیات عالی نظارت که شامل ۱۵ نفر است، واگذار کرده اند.به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، احمد توکلی خاطرنشان کرد: وظایف هیات عالی نظارت مجمع، از سوی رهبر انقلاب تفویض شده است. به موجب اصل ۱۱۰ قانون اساسی، رهبر معظم انقلاب، بر اجرای سیاست های کلی نظام که با مشورت اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، تعیین و ابلاغ فرموده اند، نظارت می نمایند.توکلی افزود: اعضای هیات عالی وظیفه دارند که مصوبات مجلس را بررسی و در مورد تطابق آنها با سیاست های کلی نظام، به شورای نگهبان اعلام نظر کنند و در صورتی که مغایر سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری باشند، مخالفت خود را به اطلاع شورای نگهبان می رسانند.

تازه‌ترین خبرها درباره اولین شناور اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران

اولین شناور اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام شیراز (پروژه در حال ساخت طلائیه) در گام نهایی آمادسازی است.به گزارش روابط عمومی ارتش، فرمانده کارخانجات نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران شیراز(پروژه در حال ساخت طلائیه)، اولین ناوشکن ایرانی مجهز به آشیانه بالگرد بوده و دارای دکلی متفاوت برای نصب رادارهای بومی است.وی اظهار داشت: در ساخت این ناوشکن مجموعه وسیعی از امکانات جنگ الکترونیک، شناسایی شده و اطلاعاتی به کار رفته که با همت متخصصان داخلی و دانش بومی جوانان کشور عزیزمان آزمایش های اولیه خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و در مراحل پایانی آماده سازی است.بنا‌ بر این گزارش این شناور اطلاعاتی پس از اتمام آزمایش های مراحل فنی و عملیاتی به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می شود.

واکنش سخنگوی دولت به استرداد عضو سابق ساواک از کانادا به ایران

سخنگوی دولت گفت: مردم ایران منتظر استرداد مجرمین مالی ایرانی ساکن در کانادا و بازگشت اموال عمومی به تاراج رفته هستند.علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:«‏اقدامات نمایشی دولت کانادا در سالروز جهانی ‎حقوق بشر پاسخگو نیست، مردم ایران منتظر استرداد مجرمین مالی ایرانی ساکن در کانادا و بازگشت اموال عمومی به تاراج رفته هستند.هرچند انتهای نمایشنامه ‎بهشت اختلاس‌گران جز این نیست.»

نمایندگان رئیس‌جمهور در شورای نظارت بر صداوسیما تعیین شدند

آیت‌الله رئیسی در احکامی آقایان «محمدمهدی اسماعیلی» و «محمدحسین صفارهرندی» را به نمایندگی رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای بند(۱) ماده(۱) و ماده(۲) قانون نحوه اجرای اصل(۱۷۵) قانون اساسی در بخش نظارت مصوب ۱۳۷۰/۷/۱۱ مجمع تشخیص مصلحت نظام آقایان «محمدمهدی اسماعیلی» و «محمدحسین صفارهرندی» را به نمایندگی در شورای نظارت بر سازمان صدا‌ و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

 اولتیماتوم ایران درباره اثر تهدیدات نظامی آمریکا بر مذاکرات

با وجود فضای مثبت در مذاکرات وین، مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در اقدامی شیطنت آمیز بارها از احتمال استفاده از گزینه نظامی علیه ایران را مطرح کرده اند که واکنش تیم مذاکره کننده ایران را در پی داشت.اخیرا رسانه‌‌های آمریکایی مدعی شدند که واشنگتن و تل‌آویو در تدارک برگزاری تمرین حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای ایران هستند.طبق شنیده های آخرین خبر، مذاکره کنندگان ایرانی با هشدار به طرف‌های غربی ادامه رویکردهای تهدیدآمیز را برای مذاکرات وین مخرب دانسته و اعلام کردند وظیفه طرف‌های مذاکره کننده این است که آمریکا را از ادامه این رویکرد منع کنند.

رئیس کمیسیون قضایی: دستگاه‌های امنیتی برای شناسایی ضاربان مادر ستار بهشتی اقدام کنند

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله موتور سواران ناشناس به گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی گفت: قانون باید از هرکسی که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند، حمایت کند؛ تفاوتی نمی کند چه کسی است، مسلمان است یا غیر مسلمان، انقلابی است یا ضدانقلاب است. موسی غضنفرآبادی، ضمن بیان این مطلب گفت: اگر قرار است نسبت به افراد قانون اجرا شود، پس باید فقط مُّرِ قانون اجرایی شود. باید حاکمیت و دستگاه های مربوطه نسبت به احقاق حقوق افرادی که مورد آسیب قرار گرفته‌اند اقدامات لازم را انجام دهند و اینکه افرادی کارهایی کنند و فکر کنند قانون با آنها برخوردی نخواهد داشت، اشتباه است.رئیس سابق دادگاه انقلاب تهران در مورد امکان شناسایی این افراد گفت: ممکن است امکان شناسایی موتور سواران ضارب وجود نداشته باشد، اما دستگاه های امنیتی و انتظامی باید اقدامات لازم را انجام دهند. در جایی ممکن است سرقتی انجام شود و سارق مشخص نباشد، اما مهم این است که هر کسی به وظیفه قانونی خودش نسبت به شناسایی و کشف موضوع جرم و مجرمین عمل کند.غضنفرآبادی در پاسخ به این که آیا در قوه قضاییه این اراده برای شناسایی و برخورد با این افراد هست، گفت: حتما این اراده وجود دارد.وی در پاسخ به این که آیا کمیسیون قضایی به این موضوع ورود پیدا می کند گفت: به کسی که مورد تعدی قرار گرفته است به عنوان کسی که حق زندگی در ایران را دارد نگاه می کنیم، ما به نسبت، زبان، قومیت و صنف و گروه افراد نگاه نمی‌کنیم.

رونمایی از راهبرد جدید عربستان و امارات در قبال ایران

«دولت‌های عرب حاشیه خلیج فارس تا حد زیادی از ماجراجویی‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه فاصله گرفته اند و قصد دارند از قربانی شدن خود در هر گونه درگیری و تنش زایی احتمالی آمریکا و اسرئیل علیه ایران در آینده، جلوگیری کنند».پایگاه خبری "The National" در گزارشی، از راهبرد جدید کشور‌های عرب حاشیه خلیج فارس در قبال ایران و در بحبوحه خروج نظامی آمریکا از منطقه و مذاکرات هسته‌ای جاری در وین پرده برداری و به طور خاص به این مساله اشاره نموده که این دسته از کشور‌ها سعی دارند با حفظ فاصله خود از شرکای سنتی نظیر آمریکا در مسائل منطقه، راه تنش زدایی و تعامل با تهران را در پیش گیرند و عملا قربانیِ هرگونه تنش‌زایی احتمالیِ آتی در منطقه از جانب بازیگرانی نظیر اسرائیل و آمریکا علیه ایران نشوند.پایگاه خبری The National دراین رابطه می‌نویسد: «اینطور به نظر می‌رسد که کشور‌های عرب حاشیه خلیج فارس دیگر رویِ به اصطلاح شرکای راهبردی خود در مسائل مهم نظیر نوعِ تعامل با ایران سرمایه‌گذاری نمی‌کنند. این دسته از کشور‌ها به جای منتظر ماندن و تماشا کردنِ رویه‌ها و تصمیماتِ قدرت‌های بزرگ که بعضا بدون هرگونه مشورت و رایزنی با آن‌ها گرفته می‌شود، به نوعی بر آن هستند تا خود فعالانه در مسائل مهم سیاست خارجی شان وارد عمل شوند.در شرایط کنونی، روند گفت‌وگو‌های هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی در وین وارد مرحله حساسی شده است. جدای از این، اعضای شورای همکاری‌های خلیج فارس به رهبری امارات و عربستان سعودی در حال عملیاتی کردن چشم اندازی در عرصه سیاست خارجی خود هستند که تا حد زیادی عملگرایانه است، مخصوصا در رابطه با ایران.

کاظم موسوی: کسی‌که به دنبال آلات موسیقی و امیال شخصی است از ایران برود

در همین رابطه، سیدکاظم موسوی، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم در گفت و گو با سایت دیده بان ایران به ممنوعیت واردات آلات موسیقی و عینک آفتابی واکنش نشان داد.نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم درباره ممنوعیت عینک آفتابی اظهار کرد: در خصوص ممنوعیت ورود عینک آفتابی، اگر مردم از آن استفاده پزشکی می‌کنند و توسط پزشک معالج توصیه به استفاده از آن شده است، در این مورد اشکالی ندارد. اگر یک مکانیسم در چارچوب قانون برای استفاده از عینک آفتابی تبیین شود، استفاده از آن اشکالی ندارد. وی در ادامه افزود: اگر عینک آفتابی نیاز مردم باشد، اشکالی ندارد البته با توجه به شرایطی که گفتم و اینکه ارز بر نباشد، ورود آن به کشور هیچ اشکالی ندارد.

سیدکاظم موسوی، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم نایب اول رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم در رابطه ممنوعیت ورود ابزارآلات موسیقی به دیده بان ایران گفت: ورود آلات موسیقی به کشور به صلاح نیست چون کشور ما جمهوری اسلامی است. چرا باید با وجود این همه شهدا و علمایی که داریم آلات موسیقی به کشور وارد شود؟ موضوع آلات موسیقی و لوازمی از این قبیل آنقدر مهم نیستند که ما حتی برای آن وقت و ارزی خرج کنیم.موسوی با تاکید بر این موضوع که صلاح نیست آلات موسیقی به کشور وارد شود، گفت: بنده صلاح نمی‌دانم که این لوازم به کشور وارد شود. بنده و همکارانم به عنوان خادم مردم دغدغه شب و روز ما فقط معیشت مردم است.

حمله پیامکی به نمایندگان مجلس؛ قیمت خودرو را کاهش ندهید

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت که افرادی تحت عنوان سهامداران خودروسازی ها در این چند روزه با فحاشی و بی ادبی و کلمات رکیک و نابهنجار نمایندگان و اعضای کمیسیون صنایع را مورد حمله قرار دادند که چرا مجلس می‌خواهد جلوی افزایش قیمت را بگیرد،‌ ما باید سود کنیم!مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی با اشاره به مجوز خودروسازی‌ها برای افزایش قیمت خودرو گفت: اعضای کمیسیون صنایع در جلسه روز یکشنبه با حضور وزیر و خودروسازی‌ها موضوعاتی که در حوزه صنعت خودرو مطرح است، در دستور کار داشتند. اکثر قریب به اتفاق اعضای کمیسیون نیز به عملکرد وزیر صنعت در خصوص وضعیت خود انتقاد داشتند. ما دو شرکت خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا را داریم که وضعیت آنها مربوط به امسال و پارسال و این دولت‌ها دولت نیست. این مشکل در همه دولت‌ها وجود داشته و هر یک به نوعی جامعه و مردم را بازی داده‌اند.وی با بیان اینکه مردم آسیب پذیرترین زنجیره در بحث خودرو بوده‌اند، افزود: از روز اول دو خودروسازی باید از حاکمیت دولت خارج می‌شد. چرا دولت و وزارت صنعت با داشتن ۶ درصد سهام در خودروسازی‌ها باید در آنجا اعمال حاکمیت کند و در تعیین مدیران مستقیم دخالت داشته باشند تا فضایی که به وجود آمد، سرمنشأش دولت باشد؟ خودروسازان مدعی هستند که ما داریم ضرر می‌دهیم زیرا قیمت حاکمیتی است و به ما تکلیف می‌شود و هزینه‌های ما بیشتر از این است. پس چرا دولت از آنها در مقابل مردم و مجلس دفاع می‌کند؟نماینده مردم شهر بابک در مجلس یادآور شد: به طور اخص دولت هیچ برنامه‌ای برای بخش خودروسازی و خودرو ندارد. نه تنها این دولت بلکه دولت های قبلی هم برنامه نداشتند که اگر برنامه‌ای وجود داشت ما به اینجا نمی رسیدیم که یک شبه بگویند خودرو گران شد و این تبعاتی داشته باشد که شاهدش هستیم.

ایران به مرحله گریز هسته‌ای برسد، فردا به این کشور حمله می‌کنیم

یک مقام ارشد ارتش اسرائیل می‌گوید هر وقت ایران به مرحله «گریز هسته‌ای» برسد اسرائیل فردای آن روز اقدام عملی علیه تهران انجام خواهد داد. او همچنین مدعی شد ایران تنها در صورتی تلاش‌های خود برای ساخت بمب اتمی را متوقف خواهد کرد که با یک تهدید بازدارنده مواجه شود.به گزارش یورونیوز، یک مقام ارشد ارتش اسرائیل می‌گوید هر وقت ایران به مرحله «گریز هسته‌ای» برسد اسرائیل فردای آن روز اقدام عملی علیه تهران انجام خواهد داد.ژنرال ایال زامیر از فرماندهان ارشد نیروهای دفاعی اسرائیل روز شنبه ۱۱ دسامبر در یک سخنرانی در فلوریدا آمریکا، با بیان این مطلب تاکید کرد که جهان نمی‌تواند به ایرانی‌ها اعتماد کند. ایران تنها در صورتی تلاش‌های خود برای ساخت بمب اتمی را متوقف خواهد کرد که با یک تهدید بازدارنده مواجه شود. او همچنین تاکید کرد که ایالات متحده هم قصد و هم توانایی این را دارد که این کار را در مقابل ایران انجام دهد اما اگر چنین نکند، اسرائیل توانایی انجام این کار را دارد.زامیر همچنین در خصوص فعالیت‌هایی که اسرائیل در سوریه انجام داده توضیح داد و گفت: «ما فعالیت‌هایی در سوریه انجام دادیم که بسیاری حتی از آن خبر هم ندارند. ایران قصد داشت نیرویی شبیه حزب‌الله در سوریه ایجاد کند و ما تاکنون توانسته‌ایم از این امر جلوگیری کنیم. البته این مبارزه همچنان ادامه خواهد داشت.»

عضو کمیسیون برنامه و بودجه: بودجه ای که تحویل مجلس دادند، فقط متن است؛ جدول هم ندارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، بیان کرد: «درمورد بحث شفافیت هم ما این انتقاد را هفته گذشته به مسئولین سازمان برنامه و بودجه داشتیم. هرچند دوستان کاهش ردیف‌های بودجه را به عنوان دستاوردی مطلوب در بودجه امسال تلقی می‌کنند، برعکس این انتقاد وارد است که وقتی ردیف‌ها را کم می‌کنند، حذف نمی‌شود بلکه در ردیف بودجه دستگاه بالاتر از خود، ادغام می‌شود؟» احسان ارکانی درمورد اینکه گفته می‌شود لایحه بودجه، جدول ندارد، گفت: «آنچه تا الان پیگیری کرده‌ام، بودجه‌ای که تحویل مجلس داده شده، فقط خود متن است. این یک نقطه ضعف است چراکه اصل بودجه همان جداول است که مشخص می‌کند هر دستگاه، سازمان و مجموعه‌ای چه قدر بودجه به آن تعلق می‌گیرد.» وی درمورد غیر‌شفاف و کلی بودن لایحه بودجه، عنوان کرد: «درمورد بحث شفافیت هم ما این انتقاد را هفته گذشته به مسئولین سازمان برنامه و بودجه داشتیم. اگرچه دوستان کاهش ردیف‌های بودجه را به عنوان یک دستاورد مطلوب در بودجه امسال تلقی می‌کنند، برعکس این انتقاد وارد است که وقتی ردیف‌ها را کم می‌کنند، حذف نمی‌شود بلکه در ردیف بودجه دستگاه بالاتر از خود، ادغام می‌شود. مثلا دانشگاه‌های شهرستانی، ردیف‌شان می‌رود در دل مرکز استان یا مرکز استان ردیفش در دل وزارت علوم یا وزارت بهداشت می‌رود.»

سردار حاجی زاده: غربی‌ها در حوزه نظامی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: غربی‌ها به این نتیجه رسیده اند که در حوزه نظامی و امنیتی نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند و روش‌های ضربه زدنشان نیز متفاوت با گذشته است. سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع فرماندهان، مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین گفت: غربی‌ها به این نتیجه رسیده اند که در حوزه نظامی و امنیتی نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند و روش‌های ضربه زدنشان نیز متفاوت با گذشته است. آن‌ها به دنبال القای این تفکر هستند که حاکمیت دینی، نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد و کشور را اداره کند؛ لذا به دنبال تفرقه افکنی در جامعه و ناامیدسازی و جذب نخبگان هستند تا طرح‌های خود را پیاده سازی کنند.

روح الله مؤمن‌نسب: ۸۹ درصد از محتوای چت و نرم افزار‌های تلفن همراه، غیراخلاقی است

روح‌الله مومن‌نسب، مؤسس و رییس مرکز آموزش سواد فضای مجازی در ادامه افزود: طبق آمارهای چند سال پیش، 89 درصد از محتوای چت و نرم افزارهای تلفن همراه، غیراخلاقی است. جالب است که خود آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها نام این فضا را فضای کثیف گذاشته‌اند و این، محصول مدیریت کثیفی است که خودشان بر این کار دارند. توجه کنیم که ما مسلمانان طبق قاعده‌های فقهی "نفی سبیل" و "حرمت اعانه ظالم" که از آیاتی مانند "وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَى الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً" (نساء141) به دست می‌آید نباید کاری کنیم که کفار بر ما سلطه و راهی پیدا کنند و نیز نباید ظالم را یاری دهیم و به هر میزان که ظالمی یاری داده شود، یاری کننده نیز در گناه او شریک است؛ لذا من معتقدم که دو قاعده مذکور، قواعد پیشرفت کشورمان هستند و ما بر اساس آنها باید در بحث فضای مجازی، مستقل شویم؛ یعنی به "شبکه ملی اطلاعات" روی بیاوریم.

همتی: بدون سرمایه گذاری در ابعاد زیاد، رشد ۸ درصدی محقق نمی شود

عبدالناصر همتی، رییس سابق بانک مرکزی در توییتی با بیان اینکه سرمایه گذاری کلید رشد اقتصاد است نوشت: بدون سرمایه گذاری در ابعاد زیاد رشد۸درصد محقق نمی‌شود. همتی در این باره نوشت: سرمایه گذاری کلید رشد اقتصاد است. متوسط رشد تشکیل سرمایه ثابت ناخالص در یک دهه تحریمی گذشته ۵- درصد در سال بود (ماشین آلات۷/۵-درصد)! نتیجه: متوسط رشداقتصادی یک دهه ۰/۵درصد در سال! بدون سرمایه گذاری در ابعاد زیاد (با فرض ادامه تحریم‌ها و رشد شدید مالیات ها در بودجه ۱۴۰۱) رشد ۸ درصد محقق نمی شود.

رئیسی: در گذشته، اقتصاد را به اراده بیگانگان گره زده بودند؛ این اشکال جدی همه را رنج می‌داد

سید ابراهیم رئیسی، روز یکشنبه هنگام تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور به مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با دقت نظر و کمک نمایندگان بر غنای لایحه بودجه ۱۴۰۱ افزوده شود و انشاءالله بودجه‌ای در شان و گره گشای مسائل کشور ارائه شود. رئیس جمهور افزود: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت‌های مردان و زنان کار بسیاری برای توسعه یافتگی در آب، برق، آموزش عالی، کشاورزی، صنعت و معدن شده است، اما با همه این اقدامات با مشکلات جدی در حوزه مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مواجه هستیم. رئیسی در ادامه بیان داشت: برای برداشتن این مشکلات از پیش پای مردم نیازمند برنامه و کار جهادی هستیم. رییس جمهور گفت: اشکال جدی که قبلا همه را رنج می‌داد این بود که اقتصاد را به اراده بیگانگان گره زده بودند. او گفت: اولین هدف در بودجه ۱۴۰۱ ثبات اقتصادی است و عدم کسری بودجه شرط آن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۱۴
جناب رییسی
حال اقتصاد ایران و مالیه ی ایران و همه ی امورات ایران به اراده ی جنابتان گره خورده است.!!!!!
ای که دستت می رسد کاری بکن.!!!!!!!!!!
الان هم اقتصاد را از اراده بیگانگان باز کرده و رها شده و به هر طرف بخواهد میرود!
خیلی وقت است که خبر ها را نخوانده سراغ کامنتها می روم .
نماز میت فرازی دارد که می گوید فاعتبرو یا اولی الابصار
ای که دستت میرسد کاری بکن
پیش از آن کزتو نیاید هیچ کار
مو لای درز پیش بینی های من نمیره
وحالا پیش بینی من درمورد مذاکرات:
بدون هیچ تردیدی توافق دوباره صورت میگیره یک درصد هم شک نکنید!
امریکا دوباره به برجام برمیگرده اما هیچ تضمینی نمیده که دولت بعدی نقضش نکنه چون اصولا نمیتونه چنین تضمینی بده
داراییهای مسدود شده ایران
ازادمیشه و میزان صدورنفت افزایش پیدامیکنه
دلار تا حدود ۲۳هزارتومان پایین میادو نهایتا روی ۲۵ هزارتومان ثابت میمونه
تا انتخابات ۲۰۲۴ دلار به مرز ۳۰ هزارتومان میرسه
ترامپ در انتخابات بعدی پیروز میشه
و دوباره میزنه زیر برجام ! واینبار مکانیزم ماشه راهم فعال میکنه و روز از نو وروزی از نو
دلار هم میره جاییکه دست ادمهای معمولی بهش نرسه !!!
ا
باید در اون مجلس رو گل گرفت که سهامداران شرکت خودرو سازی اون ها رو تهدید کنه! این دیگه نوبره
اقای موسوی واقعا فکر میکنید که ایران ارث پدرتان است . اول انقلاب صحبت از ازادی افکار مردم بود و کسی حق مزاحمت به افکار کسی دیگر را نداشت ولی الان شما فکر میکنید که هر کس مخالف افکار شما باشد باید کشور را ترک کند . لطفا از شهدا مایه نزارید . زیرا هم در زمان انقلاب دوستانی رااز دست دادم هم در زمان جنگ 28 ماه در بدترین خط های جنگی حضور داشتم و دوستان زیادی از من در کنار من شهید شدن و باید بگویم که اکثر شهدا از افکار شما و اقای شریعتمداری فاصله زیادی داشتن
ما هم صاحب اين مملكت هستيم اگر مشكي داريد شما بريد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
نه خیر شما باید تشریف ببرید.اینجا ارث پدر منه.
کلا
عینک آفتابی می خوای برو خارج
واکسن می خوای برو خارج
دانشگاه می خوای برو خارج
مرغ می خوای بخوری برو خارج
آب می خوای برو خارج
شادی می خوای برو خارج
شلوار جین می خوای برو خارج
ورزشکاری برو خارج
دانشمندی برو خارج
خلاصه باید فرار کنی. اینجا جای هیچ کس غیر از ما نیست.
فضای کثیف؟ از کجا اومد این عبارت؟ به زبان انگلیسی هم می فرمودید تا ما هم یاد می گرفتیم.
سید کاظم موسوی........دیگه دارید زیادی از حدتون برای مردم تعیین تکلیف میکنید ...به شما چه مربوطه مردم چرا عینک افتابی میزنند ...کی این اجازه را به تو داده بگی هرکی دنبال الات موسیقی هست از مملکت بره چون اینجا جمهوری اسلامیه؟اگه اینجا جمهوری اسلامیه چرا پس اینقدر بعضی مسئولانش رانت خور وظالم و متظاهر ریاکار .. هستند؟ ....ناراحتی از عینک زدن مردم وساز واواز تو برو بیرون... ....انقدر هم از دین وشهدا مایه نذارید برای مطامع دنیوی خودتون .......دغدغه شما اگر مردم ومملکت بود که اوضاع این نبود ...........از خدا طلب مغفرت کنید به خاطر کارهاتون ......
الان که وسیله موسیقی کاربردی ندارد و فقط صدا و سیما استفاده میکند .
مردم عمدتا موسیقی قبل از سال ۵۷ دانلود میکنند یا موسیقی خارجی گوش میکنند.
مردها بیشتر سبیل خود را میزنند درست گفته ولی چه ربطی به چت داره؟
کاظم موسوی: کسی‌که به دنبال آلات موسیقی و امیال شخصی است از ایران بروداقای موسوی اینی که باید ایران را ترک کند امثال نجومی بگیران هستند نه ملت دوم اینکه شما که دم از شهدا وعلما میزنی کدام عمل تون با مرام شهدا مطابقت دارد؟ 2تا خودرو دنا پلاس زیر قیمت وازدم قسط گرفتن یا حقوق مفت از نمایندگی مجلس ویا رانت از نمایندگی کدامشون با مرام شهدا همخوانی دارد؟ اقا یموسوی تو دررده ای نیستی که که مردم را از کشوربیرون کنی
معلوم شد که همه مکالمات را شنود میکنند که میگه ۸۹ درصد غیر اخلاقی هستند.
همزمانی تهدیدات آمریکا و اسرائیل و یکی از سران فتنه قابل تامل است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
بیشین بابا. چشمهات رو خوب باز کن تا ببینی
درود بر شجاعت آقای خاتمی که به درستی به مشکل اساسی امروز کشور پرداخته است
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
دو صد بدرود....
آنچه این از لایحه بودجه 1401 فهمیدم
رئیسی=روحانی=احمدی نژاد=خاتمی=رفسنجانی

قالی باف=لاریجانی=کروبی=رفسنجانی

فقرا فقیرتر وثروتمندان ثروتمندتر می شوند.
رانت .ویژه خواری.حیف ومیل بودجه همچنان ادامه می یابد
.......
سد کاظم موسوی تو کی هستی که تکلیف کنی کی بمونه و کی از ایران بره.یه زنی هم تو تلویزیون از این شکر ها خورده بود و مجبور شد بعدا رو حرفاش ماله بکشه.تو هم حرفی نزن که مجبور به ماله کشیدن بشی.بیش از اندازتون دارین سر به سر مردم میذارین.
تنها چیزی که هزینه ندارد حرف مفت برخی مسئولان است.
كاشكي كاظم موسوي ها ميرفتن پيش اقازاده هاشون شرشون از سر مردم كم ميشد
ما باید به گریز هسته ای برسیم ..بعد برجام رو به اختیار انجام بدیم تا ببینیم این اصلا جرات حمله به ایران رو داره...بعضی وقتها ترساندن از زدنشون کارایی بیشتری داره...

هر چند که اسراعیل تمام تلاشش رو میکنه تا مثلا با این تهدید، ایران زودتر به برجام برگرده تا آمریکا بتونه مکانیزم ماشه رو فعال کنه...
با ۵۹ هزار رای برای ۸۵ میلیون تعیین تکلیف می کنه. رو که نیست.
آقای خاتمی
تاریخ مصرف این حرف ها گذشته
این اشکال به قدری رنجمون داد که حرف‌زدن یادمون رفت.
یعنی رسما یه چیزی به عنوان بودجه فرستادن محض خالی‌نبودن عریضه، یک عده هم دارن به‌به و چه‌چه همونو می‌کنن. مملکت گل و بلبله رسما.
هنوز متوجه نشده که طرف صحبتش باید کی باشه، قصه برای مردم تعریف می کنه
آقای کاظمی اگر تو با خواسته های مردم مشکل داری از ایران برو . مردم چه نیازی به نظر تو دارند . بودجه ها جایی صرف میشود که هیچ بدرد مردم نمیخوره
به موسوی (همشهری ما بفرمایید )توانایی برنامه ریزی و مدیریت کشور را امثال تو ندارید که مملکت با این همه ثروت به این روز افتاده و ( شماها به این روز انداختید ) حالا فکرت شده معیشت مردم ؟ حالا تو بفکر مردم افتادی ؟ مملکت هم ملک پدر شماست که هرکی را دوست نداشتید از آن بیرون کنید ؟ تو در این مملکت چکاره ای ؟!
به جای طرح صیانت از فضای مجازی
طرح صیانت از پول ملی و پاسپورت ملی و غیره اول شروع کنید.
غربی‌ها در حوزه نظامی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند
این جمله درست است چون انها هیچ اشتباهی انجام نمی دهند. همه کارها برنامه ریزی و منظم است.
تیم مذاکره بد جوری تو وین گیر افتاده لطفا به عشق و حالتون ادامه بدین
با این بودجه ای که دولت بسته کاملا مشخصه اصلا رو برجام حساب نکرده والسلام ، فقط باقری گیر افتاده نمیتونه فرار کنه ؟؟
آقاي كاظمي شما مگر نماينده مجلس نيستيد؟!مگر نماينده مجلس نبايد نماينده مردم باشد؟!صحبتهاي شما با نظر اكثر مردم خصوصا در خصوص موسيقي در تضاد است!يك زماني يك بنده خدايي مي گفت مجلس ديگر در راس امور نيست خيليها عليه او موضع گرفتند ولي با اين نمايندگان حداقلي ظاهرا راست مي گفت!اين آقايان نماينده هر قشري هستند به جز نماينده اكثريت مردم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
كاظم موسوي
جناب آقاي كاظمي شما سهم پول نفت هر نفر را بدهيد و امكان رفتن را فراهم كنيد ببينيد چند نفر مي روند!ولي شرايط را طوري كرده ايد كه فقط بعضي از خواص و آقازاده ها!!!مي توانند بروند!البته خودتان هم اين را مي دانيد كه مردم از سر اجبار مي سازند و مي سوزند
آقای موسوی مگر ایران ارث پدری شماست که هرکس با تو جور نبود اخراجش میکنی
تو خوده سایت های غیر اخلاقی هم ۸۹ درصد مطالب غیر اخلاقی نیست. آمار رو از کجا گرفتید؟
تو از ایران برو کاظم موسوی
من که دارم با دخترم یا فامیل نزدیکم که راه دوره یا همین جا دو‌قدمی من تو ایرانه چت می کنم چرا باید مطلب غیر اخلاقی بگم؟ به روان پزشک مراجعه کنین.
این از ایران برود مُد شده؟؟ ایران مگه ارث پدرتونه ؟ ایران برای ماست و اگر قرار به رفتن باشد تو باید بروی
امیال شخصی پیانو نواختن نیست. اختلاس و رانت خواری و مافیا بازیه.
دارن توافق میکنند حتی تندروترین سیاست مدارهای مخالف ظریف و روحانی الان طرفدار پروپا قرص برجام شدن
سران فتنه باید اعدام شود
اگر چند تا چند تا زن صیغه ای بگیرند امیال شخصی نیست و ثواب هم دارد ولی ساز زدن امیال شخصی است!!!
جناب مومن‌نسب . محتوای چت های ما فرق داره شاید مال شما ۸۹ درصد اونطوری باشه اما برای ما نه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
من هم همین رو می خواستم بگم
جناب کاظم شما چرا نروید؟
"ممکن است امکان شناسایی موتور سواران ضارب وجود نداشته باشد، اما دستگاه های امنیتی و انتظامی باید اقدامات لازم را انجام دهند."
یعنی معلومه که نمیخوان کسی را پیدا کنن
نماینده ای که این همه اختلاس و فقر و فحشا و مواد مخدر و رانت خواری و فامیل بازی و دزدسالاری و انزوای منطقه ای و بین المللی و رتبه جهانی فساد و بی ارزشی پاسپورت کشور و ... را می بیند بعد می رود می گوید عینک آفتابی یکی از مشکلات کشوره ، این نماینده کلا توهین به همه ایرانیان است .
مگه مملکت مال شماست؟ چرا خودت از کشور نمیرید؟
نمیدونم چرا بعضی از این دوستان فکر میکنن ما مستاجر ایران هستیم عزیزم ایران کشور منه و فکر نظر و عقیده من نباید باعث اخراجم از خونه و وطنم بشه براستی اگه کسی قرار باشه از ایران بره جنابعالی هستی که ثروتی که باید تو کشورت هزینه بشه رو صرف هزینه کردن تو کشورای باصطلاح دوست میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
احسنت
از نظرات هیچ کس امیدواری ندیدیم
حیف که تریبون ها در دست امثال آقای کاظمی است.
تا کی باید مردم تاوان بی تیدیری مدیران سایبا وایران خورو را برای خودروهای بی کیفیت بدهند چرا دولت اجازه وارداد خورو نمی دهد بخد این مردم کناه دارند بابا این همه ظلم
آمار ۸۹ درصد را از کجات درآوردی؟؟؟؟؟؟

چطور آمار جوانانی با مدرک فوق لیسانس و دکتری کولبری می کنند نداری؟ !!!!!!!
این نماینده ای که آلات موسیقی را حرام می دانند در اسرع وقت از ایران به افغانستان تبعید شود .
این هم تازگی هابین مسئولین رده پایین مُدشده چپ وراست میگن ازایران برید!مملکت مگه ارث باباته!؟
مادر ستار بهشتی احتمالا خودزنی کرده تا عدالت را زیر سوال ببرد، همانگونه فرزندش عمدا سر خود را به باتوم پلیس کوبید تا کشته شود و رسانه های بیگانه گناهش را به گردن بازجویان مظلوم بگذارند
خطاب به روح الله مومن نسب
1. نظام با این 89 درصد مشکلی ندارد و مشکلش با محتوایی است که آن 11 درصد دیگر تولید می کند.
2. اینکه شبکه های اجتماعی ِ ایرانی باشد یا خارجی، توفیری در محتوای مکالمات ایجاد نمی کند. اینکه شما تصور می کنید اگر یک پسر و دختر، به جای "تلگرام" در "سروش" چت کنند محتوای مکالمه و داده های تبادل شده متفاوت خواهد شد کاملا اشتباه است. باید توجه داشته باشید که شبکه های اجتماعی داخلی، در بهترین وضعیت، نمونه هایی ناقص و ضعیف از همین شبکه های اجتماعی خارجی هستند و تنها مزیت یک شبکه ی اجتماعی داخلی نسبت به نسخه ی خارجی، داخلی شدن سیستم دریافت گزارشات است. گزارشاتی که با استاندادرهای خارجی ها هماهنگ نیست و عملا سوخت می رود، در شبکه های داخلی منجر به اقدام خواهد شد. اما این شبکه ها قطعا به لحاظ ابزارهای کنترلی ِفنی افول خواهند کرد.
3. 89 درصد کاربران در این شبکه به دنبال راهی خواهند بود که به محتواهای جنسی دسترسی پیدا کنند و چون احتمالا در این شبکه ها احراز هویت اجباری باشد، عملا گروههای کوچکی شکل خواهد گرفت که تا زمانی که به حریم خصوصی ایشان ورود غیرقانونی نکند، فعالیت ایشان کشف نخواهد شد. و اگر کشف اتفاق افتد قاعدتا نسبت به مجازات ایشان اقدام خواهد کر و احتمالا از بهره برداری از برخی امکانات فضای مجازی (مثل شبکه های اجتماعی) محروم خواهند شد. (البته در واقعیت وضع متفاوت خواهد بود و سیستم نسبت به این جرایم مثل سابقه ویدئو ، ماهواره و تغییرات در پوشش بانوان و...، بعد از مدتی بی تفاوت خواهد شد)
اگر حقایق را روایت نکنید دشمن با دروغ و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند
چطوری از این موضوع که 89 درصد چتها در فضای مجازی غیر اخلاقی است و اینکه ما نباید بگذاریم دشمن بر ما مسلط بشه، نتیجه می گیریم که باید اینترنت ملی داشته باشیم ؟!
کاظم موسوی: کسی‌که به دنبال آلات موسیقی و امیال شخصی است از ایران برود
ایران مگه ارث پدرته که تاحرف میزنیم میگیدازایران برید.ما پول رفتن ازایران رونداریم شما بریدشما تواقلیت هستید.بریدیه ملت نجات پیدامیکنند.
آقای مومن! عجب عدد دقیقی دادید. ۸۹ درصد!!! میشه لطف کنید مستندات آمار گیری رو نشون بدین.
من انجام دادم ۸۷،۷ شد.
خطاب به موسوی : شماها که حداکثر ۵٪ جامعه را تشکیل میدهید و‌ نظرتان با ۹۵٪ بقیه مخالفه ناراحتین از ایران بروید!
مملکت ارث‌ پدرت که ‌نیست! مردم ‌هم برده ی شماها نیستن که اینجوری به شعور مردم توهین‌میکنی!!!!
اینایی که دم به دم میگن مردم از کشور برن واقعا جای خودشون رو نعوذبالله با خداوند متعال اشتباه گرفته اند. شما فکر میکنید تعیین کننده جای اشخاص و محل زندگیشون هستید؟ شما قیمت گذاری رو قبول ندارید و میگید در اقتصاد اسلامی قیمت باید آزاد باشه ولی به خودتون حق میدین برای زندگی افراد تصمیم بگیرید؟ خداوند به شما عنایت خاصی داشته که به دیگران نداشته؟
اگر حرف آ مومن نسب درست باشه یعنی وضع اخلاقی مردم ایران از غرب بدتر
اسراييل در مقابل غزه شكست خورده حالا برا ايران شاخ وشونه ميكشه.
مشکل اصلاحطلبان اینه که اساسا دنبال اصلاح نیستن...اصلاحات اگه واقعا قصد اصلاح داره اولا باس از خود شروع کنن...نمیشه وزیری که سی سال پیش وزیر بوده و هیچ خاصیتی نداشته دو باره دهه نود با 60 سال سن وزیر بشه...خلاصه اینکه از خود آقای تکرار تا پایین ترین نفراتشون همه باید قدرت رو ببوسن بزارن کنار و دنبال باند باند بازی نباشن....
یکی از نشانه های مردم داری که مد نظر اصلاحات و آقای تکرار هست و دارن ازش دم میزنن اینه که جرأت عذرخواهی داشته باشن....نه اینکه بعد از آفرینش هشت سال تاریک در تاریخ ایران فرار رو به جلو داشته باشن.....
اصلاحات...حاج آقا رو دوباره دم انتخابات زیارت خواهیم کرد...لااقل مسئولیت دولت تدبیر و امیدتون رو برعهده میگرفنین و بعد وارد فاز جدید میشدین.
ننگ براسراییل اسراییل هیچ غلطی نمی تواند بکند. ریشه تمام مشکلات در منطقه اسراییل است.
موسوی چرا دروغ میگی دغدغه معیشت مردم رو داری؛ تو اگه دغدغه داشتی یه سری به بازار میزنی و اوضاع درهم برهم میدیدی. همه شماها به تنها چیزی که فک می کنین منفعت طلبی خودتونه وگرنه هر روزی که میاد این ملت دزدی و اختلاس دارن میشنون سرتونو زیر برف کردین. شکمت وقتی کاملا سیر باشه و تفریح و خونه و ماشین و بهترین امکانات براتون فراهم باشه، هیچ دغدغه برا مردم حس نمی کنی. همش دروغه
این مومن نسب واقعا 89 درصد رو از کجا اورده تو گوشی ها سرک کشیده. وگرنه اتفاقا بسیاری از مردم در کار اقتصادی و فرهنگی ازش استفاده می کنن.
جمع کنید اصلاح طلب.آقای خاتمی گمون نکنم بالای هزار رای داشته باشی .برو کنار دیگه
اگر نمایندگان نتوانند جلوی افزایش خودرو راوجلوی وزیر اقتصاد ودوخودروساز نایستند وناتوان باشند باید در اون مجلس را گل گرفت؟..
قانون باید از هرکسی که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند، حمایت کند؛ تفاوتی نمی کند چه کسی است، مسلمان است یا غیر مسلمان، انقلابی است یا ضدانقلاب است.
البته اگر غیر مسلمان است یا ضد انقلاب است خونش پای خودش است می تواند از مملکت برود (آیت ا... کاظمی نماینده مجلس )
آقای کاظم موسوی اتفاقا اگر کشورهای دیگر راه می دادند به ایرانی ها الان خودت مانده بودی و حوضت
عجب رویی داره این خاتمی
جناب سید کاظم موسوی اهنگهای اول انقلاب با همین الات موسیقی نواخته شده
باید یاد بگیرید که از هرچیزی میشه استفاده خوب کرد و هم استفاده بد
یادمومن باشه نباید به مردم بگیم از کشور بذارن برن
این کشور مال همه هست
آقای کاظم موسوی دلارها بابت عینک و تنبک تمام نشد دلارها به علت دست درازی آقا زاده ها و بزل و بخشش مسئولان به فنا رفت
آقای مومن نسب گوشیتو بده ببینیم محتوای سالمش چیه
رانت و .... و کنارنرفتن از پشت میز قدرت با اثبات بی کفایتی ، جز امیال شخصی حساب نمی شه ؟
چه عجب ، اسم محمد خاتمی اجازه پیدا کرد تا آورده شود !!!؟؟؟

هههههههووووووووورررررررااااااااااا
سیدکاظم موسوی:

1- حواست باشه ایران متعلق به ایرانیان است و تو قیم مردم نیستی.
2- در ضمن با کدام اعتبار پاسپورت جمهوری اسلامی و به کدام کشور مهاجرت کنن.
3- اونی که باید از این مملکت برود خودت هستی...
روح الله مؤمن‌نسب ، آخه این آمار رو از کجا در میاری!!!
مگه توی تلفن همراه من و امثال من هستی!!

حتی برداشتت از آیه قرآن هم غلطه.
این آیه در جنگ اُحد بر پیامبر نازل شد و شان نزول اون متفاوته.
نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس: ورود آلات موسیقی به کشور به صلاح نیست چون کشور ما جمهوری اسلامی است. چرا باید با وجود این همه شهدا و علمایی که داریم آلات موسیقی به کشور وارد شود؟........!!!چه ارتباطی دارد؟.....با وجوداین همه شهید و علما، اختلاس و رانت و فساد و فامیل بازی و بی کاری و تورم و بی آبی و آلودگی هوا و فقر و زباله گردی و ....... اشکالی ندارد؟!!
والا ما که از چت استفاده می کنیم یا داریم احوال فامیل و دوستان رو می پرسیم‌ یا خرید و فروش و کار ضروری انجام میدیم. حالا اگر برخی استفاده غیر اخلاقی می کنند مشکل از ما نیست از تربیت غلط ان‌هاست. خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند.
آقای کاظم موسوی بیچاره خانوادتون با این طرز فکر شما
غربی‌ها در حوزه نظامی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند!... اما در حوزه اقتصادی همه غلط ها را می کنند!!.......در حوزه رانت و فساد و اختلاس هم که غلط می کنند!!!!
روح‌الله مومن‌نسب، مؤسس و رییس مرکز آموزش سواد فضای مجازی در ادامه افزود: طبق آمارهای چند سال پیش، 89 درصد از محتوای چت و نرم افزارهای تلفن همراه، غیراخلاقی است. جالب است که خود آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها نام این فضا را فضای کثیف گذاشته‌اند و این، محصول مدیریت کثیفی است که خودشان بر این کار دارند........!!!! شما محتوای گوشی خودتون رو گزارش کردید!!!!!..... من نشنیدم غربی ها بگویند فضای کثیف، شما از کجا شنیدید؟!
سید محمد خاتمی وقتی مردم بهت نیاز دارند که حرف بزنی و زبانشون باشی ، نیستی! دیگه دم از اصلاحات و اصلاح طلبی نزن که سید حاجیتو کشتن !!
دیگه الات موسیقی و عینک افتابی را هم‌ممنوع میکنند. مگه‌ مملکت ارث پدری شما است که اینقدر خط و نشان‌مبکشید. ارباب های قدیم هم با رعایا این جور برخورد نمیکردند.
خیلی کنجکاوم تا بدونم اگه به جای مادر ستار بهشتی ، مادر پورن استار آمریکایی مورد ضرب و شتم قرار می گرفت
صدا و سیما چه الم شنگه هایی در می آورد و با پول مردم ایران ، چه برنامه هایی می ساخت
89%؟! چقدر دقیق!! چرا عده ای میل دارند بدانند مردم در اوقات خصوصی شان چه می گویند؟
لطفا کسی آیه 12 سوره حجرات را برای ایشان ترجمه کند. وسط جلسه نماز می خوانند ولی نمی دانند نماز چیست.
«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا كَثِيرًا مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَلَا تَجَسَّسُوا»
بزرگترين راه سلطه كافرين برما در حال حاضر تضعيف اقتصادي و بي ارزش شدن پول ملي است . كاش بجاي درصد پيامهاي غير اخلاقي ، درصد افراد جامعه كه زير خط فقرند ، ذكر مي شد .
يكي دعوت ميكنه اونهايي كه رفتند برگردند اين يكي ميگه بروند ما خيلي وقته مملكت به شما واگذار كرديم براي رفتن اقدام كرديم رامون نميدند اما از غرق شدن تو سرما و تاريكي ميترسيم وگرنه الان كسي نمونده بود
اصلاح طلبان کشور را فروختند.
بس کنید دیگه
آقای خاتمی جان هر کس دوست داری بی خیال شو ول کن ملت بدبخت
اقای موسوی اگرهرکس یک چیزی خواست ازکشوربرودچرادعوای فرارمغزهاراراه انداخته اید تخم مرغ خواستیم ازایران برووهرکه اظهارنظرکردبرو پس شمامیخواهی ازطرف کی بری مجلس واین خزغبلات راتحویل ملت بدی اخرتاکی؟واقعخودتون متوجه اید فاین تذهبون
چرا امثال کاظم موسوی و مومن نسب برای اینکه راحت تر زندگی کنند نمیروند در عراق و افغانستان ؟
نمیدونم از دست اظهارات نمایندگان مجلس سرمو به دیوار بکوبم یا از دست رییس جمهور. یا به خاطر این بودجه وحشتناک و حقوق سال بعد یا به خاطر چرندیات اسراییل.
یکی نیست بگه اگر آلات موسیقی بده چرا این همه آهنگ از همه آهنگ سازای مشهور دنیا میدزدیم و تو صدا سیما پخش میکنیم. اگه کپی رایت داشتیم که الان باید مملکت رو به خاطر این همه آهنگی که صداسیما دزدیده میفروختیم غرامت میدادیم.
مگه شما تو فضای چت ملت هستید که میدونید ۸۹ درصد غیر اخلاقیه. چرا ۹۰ درصد نیست.
بودجه صدا سیمای فشل تو سال آینده کلی زیاد شده بعد حقوق ما بدبخت بیچاره ها چی؟
یکی نیست به اسرائیل بگه برو اگه میتونی جلو ترقه های حماس رو بگیر. تو این ۳۷ سال عمرم هر روز قرار بود چند ماه دیگه به ایران حمله کنین. عجب رویی دارن.
انقد کم کاری اصلاح طلبا که سی دوسال کشور دستشون بود را باید بررسی بشه در بانک داری تورم عقب ماندگی در کشاورزی صنعتی اقتصاد مهم ایناست نه موی یک دختر ملت رنگ نکنید
"روح الله مؤمن‌نسب: ۸۹ درصد از محتوای چت و نرم افزار‌های تلفن همراه، غیراخلاقی است"
جناب حتما چند میلیون موبایل را شنود واستراق سمع کرده اند که به این در صد دقیق رسیده اند !
تابناک ترسو. چرا کاظم موسوی رو از تیتر برداشتید.
من بخدا می خوام از ایران برم خیلی گران شده حتی پناهندگی
خاتمي يك شخص نيست. يك جريان مخوف است.
خطر محبوبيت كذايي خاتمي از خطر جنگ هم بدتر است.
همه ديدند ليستهاي سياه خاتمي با كشور و مردم چكار كرد
فروپاشي از درون يعني خاتمي و روحاني
اقای روح‌الله مومن‌نسب
شما فقط همین یه ایه قران را بلدید؟؟ایه های دیگه قران و احادیث و روایات دیگه را چی؟؟؟
اونجا که حضرت علی میگه هر جا فقر وارد بشه از در دیگه ایمان میره
اونجا که حضرت علی میگه بدون لکنت زبان هر کسی میخواد انتقادی بکنه بگه
اونجا که حضرت علی در مقابل خواست برادر خودش می ایسته و............
شما قران را به نفع خودتون تفسیر می کنید
سانسور چی
تابناک
عضو کمیسیون برنامه و بودجه: بودجه ای که تحویل مجلس دادند، فقط متن است؛ جدول هم ندارد)بودجه احمدنژادی از کاظمی یکی از اعضای اکیپ احمدنژاد !! برای معلوم نشدن اینکه پولها کجا مصرف می شود !! همانطور که هیچوقت معلوم نشد هشتصد میلیارد دلار پولی که دست احمدنژاد بود کجا مصرف شد ! و فقط لبخند تحویل داد !جالبه که رییسی میگه اختیارات را به استانها دادیم ولی ردیفی برای هر استان در نظر گرفته نشده
عمده بی سوادانی که حتی یک کتاب تاریخ نخوانده اند می آیند و می گویند هر کس این شرایط را قبول ندارد از ایران برود ایران ماله همه مردم ایرانه و امثال تو حق ندارید با چند هزار رای رانتی و نمایشی برای مردم ایران که صاحب خانه هستند تعیین تکلیف کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
تعدا آرا57900
از حوزه انتخابیه اردبیل با حدود 1 میلیون واجد شرایط رای دادن.
خنده دار نیست.
این که ۸۹ درصد رو بطور دقیق از کجا آورده به کنار، هنوز نمی‌دونه اکثر محتوایی که در این سرویس‌ها به کاربر نمایش داده می‌شه به صورت هوشمند و بر اساس رفتار خود کاربر و علائق خودش هست
زشته خجالت بکش
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها