بازدید 5892

فروش ویژه پسته ممتاز در کمپین یلدایی درکام

برای شب یلدای امسال، فروشگاه اینترنتی درکام که مستقیم با باغداران و کشاورزان مختلفی از سراسر ایران در ارتباط است، پسته ممتاز کرمان را با حذف واسطه‌ها و با قیمت بسیاری مناسبی به مناسبت شب یلدا به فروش می‌رساند.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 08 December 2021

پسته همیشه پای ثابت شب یلدای ما ایرانی‌ها بوده است. اما در چند سال اخیر و در ایام نزدیک به شب یلدا، این محصول افزایش قیمت زیادی دارد.

تخفیفات ویژه درکام به مناسبت یلدا

درکام محصولات کشاورزان، باغداران و تولیدکنندگان مختلفی را که فرآیند کنترل کیفی را طی کرده‌اند، بی‌واسطه و با تضمین کیفیت به فروش می‌رساند. این فروشگاه به مناسبت شب یلدا به مدت محدودی روی تمامی محصولات از جمله عسل طبیعی، روغن زیتون، چای ایرانی، خرمای کبکاب، روغن کنجد و ارده، انواع عرقیات گیاهی، گردوی ایرانی و … تخفیفات ویژه‌ای گذاشته است که می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه از طریق کلیک روی لینک https://dorkam.com از این تخفیفات بهره‌مند شوید.

همچنین درکام به صورت ویژه پسته ممتاز کرمان را از یکی از بهترین باغداران منطقه زرند کرمان و با تخفیف ویژه به مناسب یلدا عرضه می‌کند. شما می‌توانید تا پایان روز ۳ شنبه (۲۳ آذر) هر کیلو پسته ممتاز کرمان را ۲۹۵ هزار تومان و در صورت خرید حداقل ۳ کیلو، به قیمت هر کیلو ۲۸۰ هزار تومان خریداری کنید و ۱۲۰ هزار تومان تخفیف بگیرید.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۵۴۵۷تماس بگیرید و یا بر روی لینک www.dorkam.com کلیک کنید. 

فروش ویژه پسته ممتاز در کمپین یلدایی درکام

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر