بازدید 11526
۹

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۵ آبان/ ۱۳۴ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۹۹ میلیون و ۴۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۶ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۴۷۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 16 November 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۵ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۲۸۸ دوز اول و ۴۳ میلیون و ۲۴ هزار و ۹۰۲ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۶۰۴ هزار و ۹۹۵ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۹۹ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۱۸۵ دوز واکسن در ایران که ۵۸۵ هزار و ۵۷۶ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۰۵۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۵۱ هزار و ۶۴۲ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۳۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۸ هزار و ۴۰۶ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۸۹۳ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۴۹۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۷ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۴۲۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.


در حال حاضر ۲۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۲ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی تقریبا مشابه میانگین جهانی.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
چرا دیگر نظرات مردم را یا نمی‌گذارید یا با سانسور منتشر میکنید!؟ اولین وظیفه رسانه نمایندگی از افکار عمومی است و شما وظیفه دارید صدای مردم را به گوش کسانی که خودشان را به کری زده اند برسانید تا ببینند در اثر خودخواهیشان چه بلایی در این قضیه بیماری بر سر مردم آورده اند!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
عزیزم اولین وظیفه رسانه تو ایران چیز دیگری هستش و آخرین وظیفش نمایندگی از افکار عمومیه اونم با کلی ممیزی ده دفعه از فیلتر های مختلف رد شدن
این همه انسان بی گناه فقط در اثر سهل انگاری چند نفر.....!؟
روزگار غریبی است نازنین.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
در آلمان هم این روزها سهل انگاری شده؟
امیدوارم در ادامه مبارزه با این بیماری مثل یک انسان متمدن با این بیما ی برخورد کنند!! و به جای استفاده از داروهایی که در حال تولید است مثل قرص ضد کرونا مردم را به خرافات حواله ندهند
این ویروس به تنهایی همه ساکنین کره زمین را به چالش کشید

ملت ها و کشورهای زیادی با این ویروس به زانو درآمدن

کرونا برای مردم ایران که زیر بار سنگین تحریم ها داغون شدند قوز بالا قوز بود
اما برای دولت ایران منشاء خیر و برکات مالی فراوان بود و هست !!!!!!!
فایزر و مدرنا وارد کنید تا اون بخشی که واکسن نمیزنن اعتماد کنند و بیان واکسن بزنن
درصد بستری بالاست
ببخشید جمعیت کشور چند نفر است که پنجاه و شش میلیون دوز اول زدن و چهل و سه میلیون دوز دوم ... نکنه برای همسایه ها هم داریم می زنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار