بازدید 5781

وضعیت دانش‌آموزان با بیماری زمینه‌ای در مدرسه

معاون آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بعد از بازگشایی حضور دانش آموز در مدرسه الزامی است، گفت: دانش‌آموزان با بیماری زمینه‌ای می‌توانند در مدرسه حضور پیدا نکنند.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳ 15 November 2021

رضا یکه خانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بازگشایی مدارس متوسط اول را از ابتدای آذرماه خواهیم داشت.

معاون آموزش متوسط آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: وقتی که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها می‌گوییم فلان مقطع بازگشایی شده است به معنای این است که دانش‌آموز باید از فعالیت و آموزش حضوری بهره گیرد مگر مورد موجهی وجود داشته باشد.

یکه خانی ادامه‌داد: اگر دانش‌آموزی بیماری و یا علامت ابتلاء به ویروس کرونا را داشته باشید، غیبت او موجه خواهد بود و همچنین همکاران فرهنگی و دانش آموزانی که بیماری زمینه‌ای دارند نیز می‌توانند با ارائه گواهی پزشک فعالیت غیر حضوری و آنلاین داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سرانه بهداشتی مدارس خراسان‌جنوبی واریز شده است، گفت: بر اساس گفته معاونت سلامت آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، امسال و سال گذشته مجموع سرانه بهداشتی مدارس خراسان‌جنوبی حدود سه میلیارد تومان بوده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهار کرد: تأکید ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در فضاهای آموزشی و مدارس است تا هم بتوانیم از آموزش حضوری بهره بگیریم و هم سلامت دانش آموزان و همکاران حفظ شود.

یکه خانی یادآور شد: از ابتدای شروع فعالیت حضوری مدارس در خراسان‌جنوبی تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست