بازدید 6282
۲

عاملان چاقوکشی در گمیشان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گمیشان از دستگیری عاملان چاقوکشی در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳ 14 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ محمد فرزبود اظهارکرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در یکی از محلات شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گمیشان ادامه داد: ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد متهمان به وسیله سلاح سرد، یک نفر از شهروندان را مجروح کرده که مصدوم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

فرزبود تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در یک اقدام ضربتی هر دو نفر را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان انگیزه خود را از انجام این عمل مجرمانه مشکلات شخصی اعلام کرده اند، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فکر می کنم مربوط به همون کلیپی ست که در اینستا پخش شد امان از شبکه های مجازی آقا زودتر تعطیلش کنید پلیس یه نفس راحت بکشد
استان گلستان شده تگزاس، نزاع در گمیشان، قتل در علی آباد، و.... اگر فکر اساسی نشه استان گلستان به استان خونستان باید تغییر نام پیدا کنه. سرقت و زورگیری هم که بیداد میکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی