بازدید 4248
۱

سیلاب زندگی مردم کالیفرنیا را مختل کرد

در ایالت کالیفرنیا وقوع سیلاب به ارتفاع یک متر، عبور و مرور در جاده‌های برخی شهرها را غیر ممکن کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 26 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، وقوع سیل در کالیفرنیا زندگی مردم این ایالت را مختل کرد. این گزارش می افزاید بارش شدید باران در کالیفرنیا موجب جاری شدن سیل، آب گرفتگی شدید معابر و قطعی برق در برخی شهر‌های این ایالت شد.

مقامات شهر مارین کانتی در کالیفرنیا به شهروندان درباره وقوع سیل در شهر‌های سن رافائل و میل، هشدار داده و از آنها خواسته اند به دلیل جاری شدن سیل از رفتن به این مناطق جدا خودداری کنند.

به گفته مقامات پلیس در شهر سن رافائل، سیلابی به ارتفاع یک متر در جاده‌های این شهر جاری و عبور و مرور به طور کامل غیر ممکن شده است.

همچنین مقامات پلیس هشدار داده اند به علت شدت بارندگی اوضاع رو به بدتر شدن است و مناطق جنوب شهر در معرض خسارت بیشتری هستند و از شهروندان در این مناطق خواسته شده است تا در خانه‌های خود بمانند. به گفته مقامات پلیس، از نیمه شب، تعداد تماس‌ها با مراکز امداد رسانی چهار برابر میزان عادی افزایش یافته است و امدادگران پس از دریافت تماس به کمک شهروندان می‌روند و همچنین درختانی که سیل با خود آورده را از معابر جمع می‌کنند تا راه عبور آب روان‌تر شود.

مسئولین درباره قطعی بیشتر برق و وزش باد شدید به شهروندان هشدار داده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سیلاب بورس مردم ایران رو خفه کرده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر