بازدید 91605
دو هزار و هفتصد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

تصویر جنجالی که از احمدی نژاد منتشر شد / مولوی عبدالحمید: طالبان را به رسمیت بشناسید / کسی که محاسن ظاهری ندارد، چه انتظاری می‌رود که محاسن درونی داشته باشد؟ / گفت‌وگوی صمیمی لاریجانی و قالیباف در حاشیه یک مراسم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: انتقاد کیهان از آگهی‌های تلویزیون / شریعتمداری: باید از NPT خارج شویم / جلالی‌زاده: وضعیت روحانی با احمدی‌نژاد تفاوت دارد / تظلم‌خواهی شبکه خانگی از رئیسی بابت سانسور‌های صداوسیما و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹ 16 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

شکایت نماینده پایداری در مجلس از ظریف به کمیسیون اصل ۹۰

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس مجلس، از طرح شکایت خود از محمدجواد ظریف وزیر سابق امور خارجه در کمیسیون اصل نود خبر داد. در متن نامه علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس به محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آمده است: «دکتر محمدجواد ظریف به عنوان مسئول اصلی مذاکرات نیز با ضعف‌های کارشناسی که در طول مذاکرات از خود نشان داد، نقش مهمی در ضعف توافق برجام و سوءاستفاده دشمن از آن داشت، که نمونه اخیر آن در اظهارنظر ایشان پیرامون عدم اطلاع از وجود واژه تعلیق (suspend) در توافق پدیدار شد؛ اظهارنظری برخلاف صحبت‌های قبلی ایشان در مجلس شورای اسلامی که نشان‌دهنده عدم اشراف ایشان بر متن توافق است.» او همچنین ایرادات جواد ظریف در برجام را چنین بیان می‌کند: بی‌تفاوتی نسبت به احتمال خروج دولت‌های بعدی آمریکا از برجام، عدم شناخت از تفاوت و اهمیت تحریم‌ها، عدم فهم از دوره‌های مختلف تحریمی و علت پیروی اروپا از آمریکا، دم تسلط به متن برجام در مورد بازگشت‌پذیری تحریم‌، عدم تسلط به متن در حوزه رفع تحریم‌ها، تناقض در رعایت خطوط قرمز رهبری، تناقض در مورد اثر تحریم‌ها بر فروش نفت و زمان بازگشت‌پذیری ایران. در پایان با استناد به موارد فوق که نشان دهنده اهمال دکتر ظریف در انجام مسئولیت بوده، یادآور می شود پیرو همین موضوع، نامه به رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و طرح شکایت از دکتر ظریف به رئیس کمیسیون اصل ۹۰ نیز انجام شده است.

تایید کتک زدن سالمندان در مرکز زیرنظر بهزیستی

مدیرکل بهزیستی لرستان ماجرای فیلم ضرب و شتم سالمند بروجردی را تشریح کرد. طی امروز انتشار فیلمی در فضای مجازی از ضرب و شتم یک سالمند در یکی از مرکز تحت نظر بهزیستی لرستان در شهرستان بروجرد واکنش و ناراحتی افکار عمومی لرستان را در پی داشت. «کرم یاری» مدیرکل بهزیستی لرستان در این رابطه توضیحاتی داد.وی با بیان اینکه این فیلم مربوط به تابستان گذشته بوده است اظهار داشت: این موضوع به دلیل تعرض به مددجو، از سوی بهزیستی استان مورد پیگیری قرار گرفت. وی با بیان اینکه مرکز را مجبور کردیم که پرسنل را اخراج کند، افزود: سه نفر از پرسنل اخراج و یک نفر (نفر اصلی) نیز بازداشت شد و حدود ۳۰ ضربه شلاق نیز برای او در نظر گرفته شد.

نماینده سابق مجلس: رئیسی اگر سندی درباره ظلم تمدن ایران‌ باستان ندارد، از مردم ایران عذرخواهی کند

بهرام پارسایی، نماینده مجلس دهم در توییتی نوشت: مستندات تاریخی گواه اقتدار تمدن پرافتخار ایران باستان، همراه با احترام به حقوق بشر و برابری اقوام و ادیان و زن و مرد است. اگر آقای رئیسی سندی درباره ظلم این تمدن کشف کرده‌اند، معرفی کنند  در غیر اینصورت، از ایرانیانی که سخن اخیر ایشان را توهین به هویت ملی می‌دانند، عذرخواهی کنند.

کشاورزان اصفهانی: منتظر می مانیم نماینده مجلس بیاید و با او نماز باران بخوانیم

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: جمعی از کشاورزان اصفهانی با تجمع در دفتر یکی از نمایندگان مجلس یازدهم که گفته بود باید دعا کنیم و نماز بخوانیم تا باران‌ بیاید و مشکل بی‌آبی پایان یابد، گفتند ما تا آمدن باران به تحصنمان در این دفتر ادامه می‌دهیم. تجمع‌کنندگان، با انتقاد از این نماینده مجلس(حسین میرزایی) که خود در دفترش حضور نداشت، گفتند ما صبر می‌کنیم آقای نماینده بیاید تا با وی نماز باران بخوانیم. این تجمع، در واقع به معنای اعتراض به کسانی است که بجای اقدامات عملی برای حل مشکلات مردم، آنها را به دعا و نماز که خود مردم هم با آنها آشنایی دارند، حواله می‌دهند.

برنامه «قرآن مجید» به درخواست چین، از اپ استور حذف شد

دیجیاتو: اپل برنامه محبوب «قرآن مجید» (Quran Majeed) را که برای خواندن و گوش دادن به قرآن استفاده می‌شود، از اپ استور در چین حذف کرد. در حالی که دولت پکن اسلام را دین رسمی در چین می‌شناسد، اپ قرآن به درخواست مقامات چین از اپ استور حذف شده است. طبق گزارشی جدید، اگرچه دولت چین نسبت به حذف این برنامه اظهارنظری نکرده، ظاهرا اپ قرآن مجید به علت اینکه حاوی متون مذهبی غیرقانونی بوده، از اپ استور حذف شده است. از دسترس خارج شدن این اپ از اپ استور برای اولین بار توسط «سانسور اپل» گزارش شد؛ وب‌سایتی که اپ‌های اپ استور را در سراسر جهان تحت نظر دارد. اپ قرآن مجید در اختیار کاربران قرار دارد و طبق شرکت توسعه‌دهنده‌اش به نام «سرویس مدیریت دیتای پاکستان» (PDMS)، تا به امروز ۳۵ میلیون کاربر مسلمان در سراسر جهان از آن استفاده کرده‌اند.

طالبان اعدام در ملاء عام را ممنوع کرد

دولت تحت اداره طالبان در افغانستان طی حکمی اجرای علنی اعدام مجرمین در این کشور را به جز در مواردی که دادگاه عالی حکم به اجرایش داده باشد، ممنوع اعلام کرد. به گزارش پایگاه تریبیون، این تصمیم در جریان یک نشست کابینه افغانستان که اواخر روز پنجشنبه برگزار شد اتخاذ گشت. ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان بعد از این نشست اظهار کرد، هیچ مجازاتی وقتی لزومی برای عمومی کردن مجرم وجود نداشته باشد و تا زمانی که یک دادگاه حکم به اجرای علنی مجازات نداده باشد به این طریق اجرا نخواهد شد. او اضافه کرد: اعدام و به دار آویختن علنی نباید تا زمانی که دادگاه عالی حکم به چنین اقدامی نداده است، اجرا شود. این سخنگو همچنین تاکید کرد که مجازات مجرم باید به عموم مردم توضیح داده شود تا مردم از جرم اطلاع یابند.

تظلم‌خواهی شبکه خانگی از رئیسی بابت سانسورهای صداوسیما

هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های ویدئویی آنلاین در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور و رئیس شورای عالی فضای مجازی به نظارت صداوسیما و ایجاد نهاد جدید نظارتی در کنار ساترا به عنوان «الماس» اشاره و از او درخواست رسیدگی و سروسامان دادن به این موضوع را کردند. نماوا، فیلیمو، فیلمنت، تیوا، تی وی نت، تماشاخونه، پیشتاز مووی و ... از اعضای این صنف هستند. در بخش‌هایی از این نامه آمده است:. پلتفرم‌ها برای سال ۱۴۰۰ چیزی نزدیک به دوهزارمیلیاردتومان سرمایه گذاری در بخش تولید را در برنامه شان داشته اند و این گردش مالی بدون اتکا به منابع دولتی بوده است. محدودیت‌ها و رفتار‌های اعمال شده یک سال اخیر توسط صدا و سیما، چنان فضای کسب و کار و فعالیت پلتفرم‌ها را مخدوش و با تنش مواجه کرده است که در خوشبینانه‌ترین حالت، دیگر امکان اعتماد به گفتار، اقوال و تصمیمات مجموعه‌های ذیربط برای رونق و حمایت از پلتفرم‌های VOD را نمی‌توان باور کرد. این در حالی است که نهاد تنظیم‌گر که اصالتا باید بی طرف باشد، به دنبال بسط اقتدار خود در این عرصه است و هم اکنون به عنوان رقیبی که از قضا خود را تنظیم گر هم می‌داند اوضاع را بسیار پیچیده کرده است.

کسی که محاسن ظاهری ندارد، چه انتظاری می‌رود که محاسن درونی داشته باشد؟

سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان گفت:آنچه در نصب بعضی مدیران دیده شد تخصص بود ولی تدین و تعهد کافی نبود.کسی که محاسن ظاهری ندارد چه انتظاری می‌رود که محاسن درونی داشته باشد؟کسی که علناً کار حرام انجام می‌دهد چه انتظاری می‌رود که انقلابی و خادم مردم باشد؟ و مردم دیگر معتقد به مسئولان متخصص بدون تدین نیستند./تسنيم

واکنش مشاور احمدی‌نژاد به توییت کیانوش جهانپور

تصویر جنجالی که از احمدی نژاد منتشر شد / مولوی عبدالحمید: طالبان را به رسمیت بشناسید / کسی که محاسن ظاهری ندارد، چه انتظاری می‌رود که محاسن درونی داشته باشد؟ / گفتگوی صمیمی لاریجانی و قالیباف درحاشیه یک مراسم

 

 

گفتگوی صمیمی لاریجانی و قالیباف درحاشیه یک مراسم

در حاشیه مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده آملی(ره) در تهران علی لاریجانی با قالیباف گفتگو کرد.

تصویر جنجالی که از احمدی نژاد منتشر شد / مولوی عبدالحمید: طالبان را به رسمیت بشناسید / کسی که محاسن ظاهری ندارد، چه انتظاری می‌رود که محاسن درونی داشته باشد؟ / گفتگوی صمیمی لاریجانی و قالیباف درحاشیه یک مراسم

مطهری از شکایت نهاد ریاست جمهوری دولت دوازدهم تبرئه شد

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی از تبرئه خود از شکایت نهاد ریاست جمهوری دولت دوازدهم خبر داد و گفت: قاضی اظهارات من را بر اساس وظیفه نمایندگی دانست.اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به شکایت نهاد ریاست جمهوری دولت دوازدهم به دلیل توهین و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و توهین به رئیس جمهور اظهار داشت: قاضی پرونده اظهارات مرا بر اساس وظیفه نمایندگی مجلس تلقی کرد.وی همچنین افزود: فرمانداری گرمسار هم شکایتی از من به دلیل توهین و افترا و نشر اکاذیب کرده بود که قاضی پرونده اظهارات مرا مصداق وظیفه نمایندگی دانست.

جلالی‌زاده: وضعیت روحانی با احمدی‌نژاد تفاوت دارد

جلال جلالی‌زاده گفت: آقای روحانی بین اصلاح‌طلبان هیچ جایگاهی ندارد. او در تمام سال‌های دولتش اصلاح‌طلبان را به بازی نگرفت و حتی باعث آسیب‌دیدن سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان شد. حتما اصلاح‌طلبان او را محل رجوع خود نمی‌دانند و نخواهند دانست. توئیت‌های اخیر حسن روحانی این پیش‌بینی را به وجود آورده که او قرار است بازهم به عرصه سیاسی بازگردد و حالا به شکلی جدید و در قامت یک لیدر سیاسی برای جریان‌های منتقد دولت و در شمایل منتقد وضع موجود مانند آنچه در سرنوشت سیاسی رؤسای جمهور پیشین مانند محمود احمدی‌نژاد و سید محمد خاتمی دیده می‌شود. جلال جلالی‌زاده، فعال و تحلیلگر سیاسی درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «وضعیت آقای روحانی با آقایان خاتمی و احمدی‌نژاد فرق دارد. آنها هر کدام یک جناح یا به نوعی گروه سیاسی را هدایت می‌کنند و دارای پایگاه مردمی هستند و بخش‌هایی از جامعه به هر یک از آنها اقبال نشان می‌دهند. آقای خاتمی با تفکر اصلاح‌گرایانه مورد اقبال روشنفکران، طبقه متوسط و فرهیختگان است و آقای احمدی‌نژاد هم با سبک خاص خود و مطرح‌کردن موضوعاتی از جنس عدالت‌طلبی در بین بخش‌هایی از توده مردم مورد توجه است اما آقای روحانی به دلیل شکل شخصیتی‌اش و البته عملکرد دولتش از سوی هیچ طیفی حمایت نمی‌شود؛ بنابراین نمی‌تواند هدایتگر بخشی از جامعه باشد».او درباره اینکه آیا بعد از این روحانی نقش اپوزیسیون داخل نظام را ایفا می‌کند یا خیر، بیان کرد: «آقای روحانی در طول هشت‌سال فعالیتش در دولت نتوانست به شعارهایش عمل کند. او بیش از چهاردهه در نظام کار کرده است و هیچ وقت انتقاد ویژه‌ای نسبت به هیچ چیزی نداشته است. او با هیچ فرضی نمی‌تواند منتقد وضع موجود باشد زیرا شخصیت او انتقادی نیست.»

مولوی عبدالحمید: طالبان را به رسمیت بشناسید

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: جامعه جهانی با برقراری روابط دیپلماتیک با طالبان این دولت را به رسمیت بشناسند.مولوی عبدالحمید در مراسم نماز جمعه اهل‌سنت زاهدان، تحریم افغانستان از سوی برخی قدرت‌ها را «ظلم»، «بی‌انصافی» و «بر خلاف عرف جهانی و قوانین بین‌المللی» دانست و از جامعه جهانی به‌ویژه کشورهای اسلامی خواست حکومت جدید افغانستان را به رسمیت بشناسند و با این کشور روابط دیپلماتیک برقرار کنند.مولوی عبدالحمید اظهار داشت: متاسفانه همان‌گونه که برخی از قدرت‌های جهانی با تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران این ملت را در تنگنا و مشکلات قرار دارند، اکنون این قدرت‌ها در کشور همسایۀ ما؛ افغانستان، شرایط بسیار بدتری را به‌وجود آورده‌اند.وی افزود: افغانستان نزدیک به چهل میلیون نفر جمعیت دارد. مردم این کشورِ غیرتوسعه‌یافته از امکانات و صنعت و تکنولوژی‌های روز بی‌بهره هستند و با مشغولیت‌هایی همچون دامداری و کشاورزی در فقر و تنگدستی زندگی می‌کنند.خطیب جمعه اهل سنت زاهدان اظهار داشت: نزدیک به دو ماه است که نظام قبلی در افغانستان سقوط کرده و نظام و حکومتی جدید در این کشور روی کار آمده است، اما قدرت‌های جهانی علاوه بر اینکه حکومت جدید را به رسمیت نمی‌شناسند، دارایی‌های افغانستان را نیز بلوکه کرده و ملت این کشور را هم تحریم کرده‌اند، درحالی‌که این تحریم متوجه مردمی‌ فقیر و تهیدست است و ظلمی بزرگ محسوب می‌شود.

شریعتمداری: باید از NPT خارج شویم

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: دیروز آقای غریب‌آبادی نماینده محترم کشورمان در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به سکوت رافائل گروسی در قبال برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.شریعتمداری ادامه داد: رافائل گروسی از محکومیت رژیم صهیونیستی به خاطر عملیات خرابکارانه در تاسیسات هسته‌ای نطنز و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان طفره رفته و اعلام کرده بود « وظیفه ندارم در این خصوص سخنی بگویم»! و به اصطلاح توضیح داده بود: « اسرائیل عضو NPT نیست و حتی آن را امضا نیز نکرده است، در حالی که ایران عضو معاهده است و تعهدات حقوقی در این زمینه دارد»!و برادر عزیزمان آقای غریب‌آبادی در واکنش به اظهارات مدیرکل آژانس، توئیت زده است که«در این صورت، فایده عضویت در معاهده عدم اشاعه و اجرای کامل پادمان‌های آژانس چیست؟ چگونه می‌توان آژانس را به عنوان یک نهاد جدی، حرفه‌ای و بی‌طرف دید، در حالی که اجرای رژیم پادمانی خود را به طور برابر و عادلانه برای تمامی اعضایش دنبال نمی‌کند»! و تاکید کرده بود که؛ « سکوت و غفلت در برابر برنامه هسته‌ای اسرائیل پیام منفی را به اعضای معاهده ان.پی.تی می‌فرستد، مبنی بر اینکه؛عضویت در معاهده مساوی است با پذیرش قوی‌ترین راستی‌آزمایی و نظارت، در حالی که بیرون ماندن از آن به معنای رهایی از هرگونه تعهد و انتقاد و حتی دریافت پاداش است»!

ضمن تشکر از آقای غریب‌آبادی نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و همچنین گلایه‌ای دوستانه از ایشان که چرا طی ۸ سال گذشته به اینگونه موارد نپرداخته‌اند، باید از مسئولان هسته‌ای کشورمان پرسید آژانس و گردانندگان اصلی آن، یعنی آمریکا و انگلیس و کارتل‌های بزرگ سرمایه‌داری و صهیونیستی تاکنون کدام گام مثبت را به نفع برنامه هسته‌ای کشورمان برداشته؟! و کدام فرصت و بهانه‌ای را برای توطئه علیه فعالیت هسته‌ای ایران، از دست داده‌اند؟! پاسخ این سؤال را فقط با نگاهی گذرا به برخوردهای دو دهه اخیر آژانس با برنامه هسته‌ای کشورمان به وضوح و بدون کمترین ابهام و تردیدی، می‌توان یافت.بعد دو دهه چالش و صرف هزینه‌های کلان و از دست دادن فرصت‌های بی‌شمار، مسئولان محترم نیز از بیهوده و زیانبار بودن عضویتمان در NPT سخن می‌گویند.سؤال این است که اگر از حضورمان در NPTهیچ دستاوردی نداشته و به جای دستاورد، از دست داده داشته‌ایم چرا باید در خروج از این معاهده تردید کنیم؟!

تصویر جنجالی که از احمدی نژاد منتشر شد

اکانت رسمی سازمان دولتی مبارزه با تروریسم اسراییل تصویری جنجالی از احمدی نژاد منتشر کرد.اکانت رسمی سازمان دولتی مبارزه با تروریسم اسراییل، با انتشار تصویر زیر در توییترش مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین، در بازدید از نمایشگاه اکسپو در دوبی از غرفه‌ی اسراییل دیدار کرده و او را یک اصلاح‌طلب جدید در ایران خواند.

تصویر جنجالی که از احمدی نژاد منتشر شد / مولوی عبدالحمید: طالبان را به رسمیت بشناسید / کسی که محاسن ظاهری ندارد، چه انتظاری می‌رود که محاسن درونی داشته باشد؟ / گفتگوی صمیمی لاریجانی و قالیباف درحاشیه یک مراسم

 

انتقاد کیهان از آگهی‌های تلویزیون

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: در حال حاضر بیشتر آگهی‌های بازرگانی که از شبکه‌های تلویزیونی رسانه ملی پخش می‌شود در جهت اهداف ارزشی و اسلامی نیست و متأسفانه ‌اشاعه تبلیغ سبک زندگی و فرهنگ غربی است. کیهان نوشت: از طرفی هم این روزها شاهد پخش آگهی‌های بازرگانی و تجاری از شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما هستیم که کپی‌برداری شده از نوع خارجی و ‌هالیوودی است. هجمه سنگینی از آگهی‌های بازرگانی غیرمتعارف و ناهنجار از شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما پخش می‌شود که می‌تواند در آینده مشکلات فراوانی را در جامعه ما به‌وجود بیاورد و به‌خصوص تأثیرش در قشر نوجوان و جوان ما غیرقابل جبران خواهد بود،به‌نظر می‌رسد که صداوسیما بایستی در این زمینه خط مشی و راهکارهای لازم را تدوین و در اختیار سازندگان آگهی‌های تبلیغاتی قرار دهد، از طرفی بسیاری از این آگهی‌ها از نظر ساختاری بی‌محتوا و از نظر دیالوگ هم بسیار ضعیف هستند، بنابراین نیاز هست که در رابطه با تولید آگهی‌های بازرگانی از افراد متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی بهره‌گیری شود که به ارزش‌های دینی و اخلاقی جامعه ما احترام بگذارند و با یک نگاه فرهنگی به این مقوله بپردازند.

نظر یک اصولگرا درباره اشتباهات صادق و علی

حسن غفوری فرد، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با اقتصادنیوز می گوید: «اتفاقات رخ داده مانند استعفای آقای صادق لاریجانی از شورای نگهبان، موقعیت برادران لاریجانی را تضعیف کرده است. تا جایی که من می‌دانم، قبلا هم مواردی از این استعفاها بوده اما شاید آنقدر تاثیر نداشته است. به نظر من آقایان یکسری اشتباهاتی انجام دادند که نتوانستند جبران کنند. آقای صادق لاریجانی، حکم ریاست جمهوری آقای رئیسی را در شورای نگهبان امضا نکردند. صحبت های آقای علی لاریجانی در زمان کاندیداتوری انتخابات در رابطه با اینکه ریاست جمهوری را دادگاه و پادگان خوانند، از همان اشتباهات است.»

محکومیت نازنین زاغری در دادگاه تجدیدنظر تایید شد

رای محکومیت یک ساله پرونده دوم نازنین زاغری رتکلیف شهروند ایرانی- بریتانیایی عیناً در دادگاه تجدیدنظر تایید شد.حجت کرمانی، حقوقدان و وکیل نازنین زاغری از صدور و ابلاغ رای پرونده دوم نازنین زاغری در شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر استان تهران خبر داد.به گفته این وکیل دادگستری بر اساس رای صادره در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب خانم نازنین زاغری به اتهام "فعالیت تبلیغی علیه نظام" به یک سال حبس تعزیری و یک سال منع خروج از کشور محکوم شده بود. به این رای اعتراض و پرونده به شعبه ۵۴ تجدیدنظر ارجاع شد و نهایتاً دادگاه تجدیدنظر بدون برگزاری جلسه رسیدگی رای دادگاه بدوی را عینا‌ً تایید کرده است.لازم به ذکر است بر اساس کیفرخواست صادره در ۹۶/۷/۱۹، خانم زاغری متهم به «فعالیت تبلیغی علیه نظام» از طریق شرکت در تجمع مقابل سفارت ایران در لندن در سال ۱۳۸۸ و مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۲
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۹۵
احمدی نژاد هر کاری کرد به نفع اسرائیل تمام شد
انشاا که تصادفی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
اولا که این عکس کاملا تابلو و فتوشاپه...
با تکنیک معکوس کردن عکس برای هنرمندان فتوشاپ، نشون میده نورپردازی عکس و حجم صورت احمدینـ... زیادی جلو افتاده...
انگاری کله احمدینژ.... از جای دیگه انداختند روی صورتی دیگه... بهش میگن پروجکشن عکس.
یعنی تابیده شده عکس روی حجم فرضی در فضای دیجیتال.
در کل اسرائیلیها، استاد عملیات روانی و تخریب و بزرگ کردن یا کوچک کردن شخصیات هستند... استادند.
قرآن میفرماید: یحرفون کلم عن مواضعه...
معانی کلمات رو عوض میکنن...
ارسلان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
ناشناس گرامی فیلم کامل دیدار این خانم با محمود را تو شبکه های اجتماعی و اینترنت سرچ کن و مزخرف نباف
مهستی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
اگه بگم دوست صمیمی من توی دوبی همین جا احمدی نژاد رو دیده و همین عکس رو از زاویه دیگه ای گرفته باز هم میگی فتوشاپه؟ تموم شد اون احمدی نژاد طرفدار نظام، الآن یه پا اپوزوسیون شده برای خودش. بفهم.
درود بر احمدی نژاد تنها امیر کبیر کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
احمدی نژاد دارای اختلال شخصیت هیسترینیک و ضد اجتماعیست. بیشتر از اینکه جدی گرفته شود باید تحت درمان باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
لطفا اگر ایرانی هستی با این مقایسه به بزرگمرد تاریخ ایران امیرکبیر توهین نکن.
احمدی نژاد تنها نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
مگه با کیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
این محمود همه جا هست منو یاد زبل خان میندازه
زبل خان اینجا
زبل خان اونجا
زبل خان همه جا
افرین محمود! از هولوکاست چه خبر؟
باز از احمدی نژاد حرف به میان آمد تا فســـــــــــــاد سیـــــــف و دارو دسته عراقــــــــــــچی ها پوشش یابد
گمراه کردن فکر مردم برای لاپوشونی فساد مالی اخیر دارو دسته حسن روحانی و رییس بانک مرکزی اش سیف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
تو راست میگی عکس مموتی فتوشاپه
هدف این خبر فقط سرگرم کردن مردم است

فساد سیف و عراقچی لاپوشانی نمی شود
یک عده ای از اسم احمدی نژاد استفاده میکنند برای آنکه بگویند "زنــــــــــده ایــــــــم"

باشه بابا تو زنده
یک عده ای از اسم احمدی نژاد استفاده میکنند برای آنکه بگویند "زنــــــــــده ایــــــــم"

باشه بابا تو زنده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
احمدی نژاد با تز هلوکاست و نابودی اسراییل باعث نابودی ملت شد و شما با چشم بسته او را ستایش میکنی؟ واقعا نیاز به روان درمانی داری
تا دیروز آقایون کنار سواحل فلوریدا تو آمریکا آفتاب میگرفتند حرفی نبود؟!

الان چون احمدی نژاد دلاور برای شرکت در یک کنفرانس علمی تا دبی رفته، شده خار چشم آقایون
چه خبر از دار و دسته دولت قبل؟؟؟

رییس بانک مرکزی اش رفت هتل اوین یا نه؟؟؟
یکی به این جهان پور بگه تو یکی ساکت شو

مردم فوحش های مذخرفتو از یاد نخواهند برد
حال حامیان سابق احمدی نژاد و خریدارم ...البته الانم حامیش هستن قلبا ولی جرات نمی کنن رو کنند ...
کیانوش جهانپور همون آدم بد دهنی نبود که به مردم دشنام داد؟؟؟

حالا در مورد احمدی نژاد عزیز حرف میزنه؟؟؟
کیانوش جهان پور همون آدمی که مردم را پفـــــــیـــو.... خواند!!!

!! ، مدیریت ات را در کرونا و قتل عام مردم به وضوح دیدیم
درود بر احمدی نژاد عزیز = امیــــــــــــر کبیر زمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
این مردک بند کفش پاره امیر کبیر بزرگ هم نیست
احمدی نژاد تنها کسی است که مشکل مسکن را حل مکرد و الان هم تنها کسی است که میتواند آن را حل کند

تامام
برجان خسارت محض است انرا اتش می زنیم ظریف انرا نخوانده است ومطالب دیگر....
اما توانایی خروج از ان را ندارند برای اینکه در دل خودشان انرا قبول دارند وخودشان توانایی مذاکره حرفه ای را ندارند پس بجای عذر خواهی از مردم بدلیل کارشکنی در برجام با شلوغ کاری قصد فرار دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
مذاکره حرفه ای رو خوب اومدی. فقط مشخص کن که منظورت از حرفه ای ظریف و تیمشه یا 5+1؟
چشم اقای عبدالحمید منتظر دستور شما بودیم.
هرکاار احمدی نژاد کرد، خوب کرد
باز خبرهای سرگرم کننده
یکی جهان پور رو برگردونه تو لپ لپ که روحانی شانسی خریده بود
حالا شما که در این چهل سال محاسن ظاهری داشتید چه گلی سر مردم زدید.
بسیاری از افراد خدوم و شهدا ویایر ایثارگران محاسن ظاهری نداشتند و در مقابل بسیاری از مفسدین دارای محاسن انچنانی هستند
جهــــــــــــــــــــــــانپور فحــــــــــــــــــــــــــاش

باز هم ادب خود را نشان داد
جهانپور همون نیست که فحش داده بود به مردم؟؟؟ تو ایام کرونا؟؟
حیف به کلمه انقلابی که به آن دوره از نمایندگان داده شد ولی با رفتار علی خضریان باید منتظر شرایط خیلی بدی در مجلس و کشور باشیم . ظریفی میگفت اگر ظریف ایران را از زیر منشور ۷ سازمان ملل در نمی‌آورد حتما جنگ با ایران هم به گردن ظریف می افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
یعنی آقای ظریف این همه گند زد تا جنگ نشه؟ یعنی خسارت جنگ از برجام بیشتر بود؟ نمیدونم والله ؟ حالا برجام هیچ ظریف مذاکرات دیگه ای هم برای ما داشته یه جستجو کنید ببینید اصلا این بابا در اون حدی هست که شما میگی؟
یکی جهانپور فحش طلب رو از برق بکشه

آبروی هرچی اصلاحطلبه برد
دم دکتر احمدی نژاد گرم

آب رو بریزید اونجا که باید بریزید
چیه باز کار احمدی نژاد به شما چه ربطی داره؟؟؟
احمدی نژاد = عشق
احمدی نژاد = پدر مسکن مهر
احمدی نژاد = پدر کمک به محرومان = پدر یارانه 45 دلاری و سهام عدالت
احمدی نژاد = پدر جاده سازی و راه سازی و ریل سازی 40 ساله
احمدی نژاد = پدر استکبار ستیزی داخلی و خارجی
احمدی نژاد = پدر بهترین نتایج المپیک
احمدی نژاد = پدر خودکفایی بنزین و گندم
احمدی نژاد = پدر ساخت پالایشگاههای پتروشیمی
احمدی نژاد = دشمن خام فروشی بنزین
احمدی نژاد = دشمن خام فروشی نفت سیاه
احمدی نژاد = پدر گاز رسانی به مناطق دوردست
احمدی نژاد = پدر سفرهای استانی
احمدی نژاد = پدر شجاعت و شهامت
به شریعتمداری بگوئید چه کسی باید دستور خروج از NPTرا بدهد ؟پس پاتو اندازه یک روزنامه نگار درجه ۳دراز کن .
بالاخره احمدی نژاد که می گفت اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود و هولوکاست دروغ است سر از غرفه اسراییل در آورد
محمود مواظب باش به گناه نیافتی.
آمریکا پس از حضور نظامی و هزینه های بالا تغییر استراتژی در امور افغانستان داد تا بخیال خودش بدون هزینه به دست آوردهای مورد هدف خودش برسد
طالبان خواسته یا نخواسته در بازی آمریکا است و آمریکا عمداً طالبان را در مسند حکومت افغانستان قرار داد چون می دانست که طالبان رویه حکومت داری را نمی داند و براحتی می تواند آنرا را دچار بحران کند تا در کنار این بحران بتواند هم آزمایشگاه تروریست پروری در خاورمیانه توسط داعش ایجاد کند(که در ترورهای اخیر مقدمات آن قابل مشاهده است) و هم کشورهای ایران و چین و روسیه را تحت الاشعاع آن قرار دهد و هم بتواند با قراردادهای اقتصادی منایع افغانستان را غارت کند
والبته همه چیز به هوشمندی طالبان برمی گردد تا توطئه های آمریکا را هوشمندانه بشناسد و خنثی کند و شرط آن برخورد عاقلانه و بدون افراط گرایی و استفاده از تمام طیف ها در حکومت است
و مولوی حمید نباید عجله کند و باید منتظر باشد و ببیند که آیا طالبان وارد بازی آمریکا خواهد شد و یا خیر و بعد توصیه کند
تمدن که ظالم نمیشه این پادشاهان بودند که ظلم میکردندمهمترین دلیل آن اینکه مردم در مقابل حجوم مسلمانان هیچ مقاومتی نشان ندادند چون راضی به سرنگونی پادشاهان ظالم بودند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
دوست عزیز لطفا کمی تاریخ درست را بخوانید. شاید دیدگاه تان قدری روشن تر گردد.
جناب غفوری فرد به زعم شما کار علی لاریجانی اشتباه بوده اما به نظر مردم اقدامش کاملا" درست وعقلانی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
شما خود را معادل كل مردم تلقي مي كني؟
چرا یک موضوع عادی را بزرگ می کنید. برخوردهای این چنینی باعث اشاعه نفاق و ریاکاری در جامعه می شود و اگر از هر مجتهد و عالم دینی در مورد این موضوع پرس و جو کنید خواهد گفت که اشاعه این موارد گناه و معصیت است ولی ملاقات اینچنینی خیر
عجب پاسخ دندان شکنی! نوش جانت کیانوش جهانپور. تو زمانی که سخنگو بودی حتی در حد یک طوطی هم توان سخن گفتن نداشتی.
بله کسانی که محاسن ندارند ( از نظر شما موجه نیستند!) ممکنه آدمهای خوبی هم نباشند، و جالب اینجاست که شاید باورش براتون سخت باشه ولی اتفاقا کسانی که محاسن دارند ( از نظر شما موجه!) باز هم ممکنه آدمهای خوبی نباشند!! و اتفاقا موضوع وقتی جالبتر میشه که درصد آدم بدها و اختلاس گراها و ... تو کسانی که محاسن ندارند خیلی بیشتر هست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
ببخشید در خط آخر منظورم این بود که اتفاقا کسانی که محاسن دارند خیلی درصد آدم بدها بیشتر هست
کل عناوین و اخبار بالا را خواندم.در این مملکت چه خبر است؟!!....شما بگویید واقعا دوای یک دهان گشاد و یک مغز تهی چه می تواند باشد؟!!
اقای امام جمعه موقت اصفهان متدینین بدون تخصص را کاملا دیدیم که چه به روز کشور اورده اند.امثال خاوری ها هیچگاه از یادمان نمیرود.افراد دارای محاسن ظاهری در این سالها چه ها که نکرده اند.
با عرض سلام ... باید مولوی عبد الحمید از تفجیر وکشتار شیعیان در افغانستان

جیزی بگوید نه دفاع از طالبان .
مردم با قطعنامه های تقدیمی اش به کشور در حال مبارزه و او در حال عکس گرفتن با . . . !جای خالی با چی پر می شود؟
یعنی با فاصله افتضاح ترین وضعیت ممکنه در کل کهکشان راه شیری ، از ماست که برماست
کشور عریزما را به کجا میبرید . عاقبت خوشی نداریم
اقای غفوری ایا غلط گفتند مجلس ما یک مجلس کاملا بی کفایت که فقط هیاهو و فرافکنی ،مردم را سرگرم دادگاه دولت قبلی کرده و رئیسی هم ( دولت سرگردان ) به دلیل عدم درایت کافی از سیاست فقط شهرها را میگردد اقای غفوری دولت سیزدهم چه کرده ؟ بفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
آقای غفوری فرد زمانی وزیر نیرو بود و در یک برنامه صبحگاهی که خانمی از ایشون در مورد نیروگاه اتمی سوال کرد که کشور که باکمبور برق روبروست ، آیا بهتر نیست که نیروگاه اتمی را راه اندازی کنید
اون روزا جو مخالفت با نیروگاه اتمی حاکم بود .بل اینکه تحصیلات آقای غفوری مرتبط با برق است و حتما از کم کیف کار مطلع هستند ، چنان پاسخی دادند که هیچ بیسوادی نمیدهد
پاسخ دادند برق!!!! اتم!!!!! اینا چه ربطی به هم دارند
اون زمان اونجوری بیشتر مورد پسند بود ، حالا هم اینجوری
گویا اخباری که از افغانستان میرسد به مذاق مولوی عبدالحمید خوش آمده است .
اصلا این عبدالحمید کیه توی این مسائل اظهار نظر می کنه؟
به نظر من کسی که محاسن ظاهری دارد معلوم نیست محاسن باطنی؟هم داسته باشد مثل خیلی از آقایان که با محاسن ظاهری ملت را فریب داده و دمار از هر چه بوده در آورده اندبه مدد محاسن ظاهریشان
درست يا غلط جرات و جسارت احمدي نژاد ستودني است ، چيزي كه نه خاتمي داشت و نه روحاني
محمود را عشق است آقایان دستشان به گوشت نمی رسد می گویند گوشت بو می دهد من اخر نفهمیدم محمود خان ضد هولوکاست است و یا طرفدار اسراییل و تعجب بیشتر من از تایید است جالب است در کشوری که یک زمانی برای قبولی در دانشگاه در دهه شصت تا هفت پشت ادم را بررسی نمی کردند از گزینش قبول نمی شد چطور یک نفر اینقدر تغییر می کند
این احمدی نژاد هنوز به بلوغ فکری نرسیده متاسفانه .... یعنی واقعیت داره؟غرفه اسراییل؟!!!!!
کشاورزان اصفهانی: منتظر می مانیم نماینده مجلس بیاید و با او نماز باران بخوانیم
من به شما یاد میدهم که با روش علمی کاری کنید که باران ببارد،
در ضمن یادش بخیر این سوال گزینش استخدامی بود و سوال دیگر نماز وحشت و غسل کردن بود، با اینکه سوالات را خوب جواب دادم‌ ولی گزینش رد شدم، خلاصه خیلی ما را عذاب دادند تا کار گرفتیم،
نتیجه اینکه من و امثال من اینطرف آب و سد ها خشک و اقتصاد خراب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
هنوز متوجه نشدي كه اين سوالات انحرافي است؟
رافائل گروسی از محکومیت رژیم صهیونیستی به خاطر عملیات خرابکارانه در تاسیسات هسته‌ای نطنز و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان طفره رفته و اعلام کرده بود « وظیفه ندارم در این خصوص سخنی بگویم»! و به اصطلاح توضیح داده بود که: « اسرائیل عضو NPT نیست و حتی آن را امضا نیز نکرده است
خوب حالا ایران هم امضایش را پس بگیرد، و در دیوان لاهه تقاضای چند میلیارد خسارت بکند.
یک بام و دو هوا نمیشه، آژانس بایستی از تاسیسات اتمی کلیه کشور ها بازدید و جلوی آنها را نیز بگیرد
از ان پی تی خارج بشید، از برجام هم همینطور، با اسراییل هم بجنگید، فقط یک کاری کنید و اینقدر شعار ندید
امام جمعه اصفهان بدانند که داشتن ایمان قلبی و تخصص و علم و دلسوزی ،یک مدیر بسیار بسیار بهتر است
از مدیری که محاسن ظاهری دارد ولی فاقد تخصص و تجربه و علم است
و حتی فاسد و مختلس و ریکار هم هست
که قطعا خسارت دومی باعث شده تا هم به باورهای پاک دینی و اعتماد و احترام اکثریت مردم و جامعه لطمات جبران ناپذیر معنوی بخورد
و هم مردم متحمل خسارات بزرگ و گرفتار شدن در فقر مطلق و بیکاری و رکود تورمی و گرانی و عقب ماندگی کشور شده است .
شریعتمداری کیهان در تمام علوم و فنون و دانش متخصص و بحر العلوم است !!!!!!!

از اشنایی به سیاست خرجی و تا هنر تبلیعات تلویزیونی و تا علوم دینی و زبان پیشرفته انگلیسی در تفسیر و ترجمه برجام و تا سینما و تیاتر و پزشکی کرونا و علوم غیبیه !؟

ولی نمی دانم چرا روزنامه اش تنها چند هزار نسخه تیراژ دارد
و انهم برای نهادها و دوایر دولتی و نظافت شیشه استفاده میگردد !!!!
آیا هنوز طرفداران سینه چاک احمدی نژاد ، که او را معجزه قرن هزاره سوم و یاور مظلومان
و انقلابی خط امام و حرف و دستورش را دستور امام زمان و خدا میدانستند !!!!

هنوز هم او را چون گذشته لایق این تعاریف میدانند ؟
و یا چراغ بصیرتشان خاموش بوده و لامپش قلابی بوده !؟

بهر حال جای تاسف دارد که خاتمی و میر حسین بعنوان دو نفر از بهترین و موفق ترین مدیران اجرایی پس از انقلاب در حصور متعدد باشند
و این معجزه هزاره سوم!!!؟؟؟
در پاویون اسراییل با دختران نیمه برهنه یهود عکس میگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
موفق ترین مدیران اجرایی؟ شما حتما بعد از سال 84 به دنیا اومدی!
آقای امام جمعه اتفاقا ما هر چه دیدیم تدین بوده در انتخابات نه تخصص . شما عزیزان چرا همه چیز را برعکس می‌بینید
چه گویم که ناگفتنم بهتر است۔قاطعانه نمی گویم ولی ممکن است از اهداف اصلی سفر بوده باشد۔خدا رحمت کند تمام شهدای هستهای و سردار سلیمانی را۔شهید شدند واین عکس را ندیدند۔اگر ایت اله سید محمد خاتمی اینگونه عکس منتشر میشد ریش در صورت او میگذاشتید۔
پاسخ ها
Ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
آیت الله سید محمدخاتمی کی هست دیگه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
اتفاقا ضرر عكسهاي مخفيانه با جاسوسان خيلي بيشتر از عكسهاي آشكار است!
کسی که محاسن ظاهری ندارد چه انتظاری می‌رود که محاسن درونی داشته باشد؟
خدا عاقبت ما را بخیر کند، ایا اسلام و مسلمانی به ظاهر است!!!!!
یک عده ای حســــــــــــودی شان کرده!!!

چون دیدند، مردم جهان در نمایشگاه 25 میلیونی دبـــــــــــــی ، با احمدی نژاد تند تند عکس یادگاری می گیرند!!

حتی بی بی سی هم بر این محبوبیت صحه گذاشت، ولی چهار نفر آدم هنوز به فکر تخریب بهترین رییس جمهور تاریخی ایران هستند
احمدی نژاد در خارج از کشور بیشتر محبوبیت داره بخصوص در میان ایرانیان خارج از کشور

چون نخبه ها رفتند و بی مغزها مدیر شدند
ای کاش این مقدار که مو را از ماست برای نازنین زاغری می کشید، در مورد مفسدان اقتصادی هم قاطعانه عمل می کردید.
امام جمعه اصفهان باید جواب بر عکس سؤال خودش را هم‌ بتواند بدهد . اگر کسی در ظاهر محاسن ( همان ریش است ) داشت چطور میتوان به داشتن محاسن در دل او مطمئن و یا امیدوار بود.
دکتـــــــــــــر احمــــــــــــدی نژاد یک چهره بیــــــن المللی است

کافی است شور و شوق مردم جهان در عکس و سلفی گرفتن با دکتر احمدی نژاد را در EXPO 2020 دبی ببینید
چقدر میسوزن باندهای فاسد از محبوبیت دکتر احمدی نژاد
تنها مسئول مملکت در نمایشگاه 25 میلیونی دبی، دکتر احمدی نژاد بودند


جای خالی مسئولان فرهنگی در عرصه این نمایشگاه فرهنگی بخوبی احساس می شود

متاسفم که با حاشیه سازی این نقصان کاری تان را میخواهید پوشش دهید
مردم کشورهای دیگر، با افتخار احمدی نژاد را پرزیدنت خطاب میکردند و با او سلفی و عکس می گرفتند

مملکت ما هنوز به فکر این هستند که حسن روحانی خوب بود یا بد
با افتخـــار احمــــدی نژادیم!


آدم یاد آنگلا مرکل می افته
با اختلاف بهترین رییس جمهور تاریخ
یک کلام: عشق فقط احمدی نژاد
برا این مردم همون حسن روحانی خوب بود که 8 سال از کاخ ریاست جمهوری تکان نخورد
مهمترین دلیل محبوبیت دکتر احمدی نژاد را می توان در

الف) مردمی بودن

ب) ایستادگی در مقابل زورگویان زمان

ج) تلاش خستگی ناپذیر در جهت منافع ملی

د ) و ایضا در بی کفایتی دار و دسته حسن روحانی جست و جو کرد
سه نفر اخراج و یک نفر به سی ضربه شلاق محکوم سد

مشکلی حل میشه؟

حتی واسه پیری هم امیدی باقی نمیمونه
چه مددکار باشی چه مددجو
مملکت را همین محاسن ظاهری به ورطه نابودی کشاند
مشکل اینجاست که مشکل ماگرانیهای روزافزون وبیکاری ورانت وغیره نیست بلکه مشکل مابازدیدرئیس جمهورسابق ازنمایشگاه
محصولات اسرائیلی دردوبی است ببینیدچقدرهمه چیزمادرست
وخوبست که دیداررئیس جمهورسابق وتصویرایشان کنارخانمی بی حجاب بزرگترین غم ما است
مشکل اینجاست که مشکل ماگرانیهای روزافزون وبیکاری ورانت وغیره نیست بلکه مشکل مابازدیدرئیس جمهورسابق ازنمایشگاه
محصولات اسرائیلی دردوبی است ببینیدچقدرهمه چیزمادرست
وخوبست که دیداررئیس جمهورسابق وتصویرایشان کنارخانمی بی حجاب بزرگترین غم ما است
کسی که محاسن ظاهری ندارد، چه انتظاری می‌رود که محاسن درونی داشته باشد؟
مختلصین بزرگ همه محاسن داشتند.
گروهی که زنان را به رسمیت نمی سناسد چرا باید توسط جامعه جهانی به رسمیت شناخته شود
عذر خواهی از مردم اونهم از طرف یک مسئول ؟؟؟؟؟استغفرالله….
حالا که می خواهید مشکل کم آبی رو با دعا حل کنید و نه با راه علمی ،. پس لطفا دعای حل مشکل مسکن بیکاری اعتیاد بی کاری و اختلاس و بد حجابی و صدها مشکل دیگه رو هم با همین روش وبا دعای مخصوص شون حل کنید
با این روند دور از انتظار نیست که احمدی نژاد را مدتی دیگر در اسرائیل ببینیم !!
حسین شریعتمداری خودش تبلیغات هالیوودی را می‌بیند ویا اقوامش در آمریکا گزارش می‌دهند
پل ها و خانه های تازه ساز که در سیل لرستان و یا زلزله های کشور خراب می شن نشانه چیه؟
پل ها و خانه های تازه ساز که در سیل لرستان و یا زلزله های کشور خراب می شن نشانه چیه؟
افراط همیشه تفریط میاره...
از سخنرانی درباره محو اسراییل که همه شرکتهای خارجی رو از ایران فراری داد تا بازدید از غرفه اسراییل...
احمدی نژاد از اول معلوم بود که کارش درسته و همه را دوست داره.
غیرت ایرانی داره
جناب شریعتمداری شما که همه کاره این مملکتی از npt هم خارج شو مگه کسی جلوت رو گرفته؟
شریعتمداری بی سواد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
وقتي حرفهاي طرف مقابل را درك نمي كني دليل بر بي سوادي او نيست بلكه ...
در تنظیم سند همکاری با چین بیشتر دقت کنید که لااقل حذف برنامه های قرانی را در سند لحاظ نکرده باشند.مخصوصا که زبان چینی از زبان انگلیسی خیلی سخت تر است
بابا معلومه این عکس احمدی نژاد یک شیطنت رسانه اییه
نماینده ای که بقول خودش ازظریف شکایت کرده بدون تردید ازنظر روحی وروانی دچارمشکل هست . پیشنهادمیشود حتما به روانپزشک مراجعه نماید .
عملکرد بد یا خوب دولت های نهم و دهم به کنار...
احمدی نژاد مانند هر ایرانی دیگری آزاد است به سفر برود، از نمایشگاه و غرفه کشورهای دیگر بازدید کند و عکس بگیرد و... به شخصه جنجالی در این عکس و سفر نمی بینم.
اما چند نکته:
احمدی نژاد مانند هر انسان دیگری حق دارد نظر خود را عوض کند و آن را به زبان بیاورد... تغییر ذات طبیعت و آدمی است.
اینکه احمدی نژاد دروغ می گوید، اشتباه می کند، از برخی خط قرمزها رد شده بحث دیگری است؛ با این فرض، اگر احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری، یا هم اکنون خطایی مرتکب شده به قانون بسپاریدش! چرا به پای میز قانون نمی آوردیش؟ تازه صندلی مجمع تشخیص مصلحت نظام به او داده اید
اقای ریس جمهور فرهنگ و تمدن کشور را زیر سوال نبرید
منشور حقوق بشرکه ما و جهانیان به آن افتخار میکنیم از تمدن ماست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
لطفا کمک کنید تا تاریخ بخواند. ذوالقرنین که در قرآن کریم از آن با احترام یاد می شود, همان پادشان ستمگر کوروش کبیر است!1
متاسفانه خیلی از افرادی که محاسن ظاهری دارند برای سو استفاده است و اعتقادی به آن ندارند و همه چیزشون ظاهری هست.
احمدی نژاد است دیگر. عضق دیده شدن به هر قیمتی. اگر دیدید احمدی نژاد فردا با تومبون تو خیابان دیده شد تعجب نکنید
چه اخبار دلگرم کننده و امیدبخشی هر یکی از دیگری بهتر و دلگرم کننده تر
خدایا شکرت بابت این همه خوشبختی
عکس با زن ایرانی بی حجاب اسمش جنجال نیست قانونی غلط ست که دیر یا زود مجبورید لغو کنید یا عدم رعایت آن مثل ماهواره کاری نداشته باشید هزینه زیاد برای هیچ
چرا جنجالی ؟
کنار یک تفکر دیگه ایستادن میشه جنجالی؟
مخ های زنگ زده
و همچنین کسی که محاسن ظاهری دارد چه تضمینی است که محاسن درونی داشته باشد!؟
آقای مولوی قبل از شما یک چی چی خان از پاکستان هم به دنیا سفارش کرد که طالبان بچه خوبیه و فلان و به رسمیت بشناسیدش.
یعنی دنیا نمیدونه که طلبان چیه و شماها دارید سفارش میکنید؟
جناب سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان، تا به این زمان که الحمدلله هر چه فساد و اختلاس بوده از سوی مسئولانی است که با محاسن ظاهری و بدون تخصص و علم مدیریت آن کار در مسند قدرت بودند. لطفا اجازه دهید مدتی هم متخصصین بدون تدین کار کنند شاید وضع مردم کمی بهتر شود!!!
صدا وسیما در پخش آگهی تبلیغات با همان روش آقای شریعتمداری پیش برود تا به مانند کیهان آگهی برای تبلیغ نداشته باشد و این اندک مخاطب خود را هم از دست دهد!
واقعا برای این عبدالحمید متاسفم. معلوم نیست این آدم ایرانی است یا تبعه افغانستان و
کسی که محاسن ظاهری دارد چه دلیلی دارد که محاسن درونی داشته باشد؟
زنده باد تمدن کهن ایرانی
آقای امام جمعه اصفهان، شخصیت انیانها به ریشه است به ریش و محاسن
آقای سید ابوالحسن مهدوی ظاهر یه شخص و داشتن محاسن چه ربطی به درستکار بودن دارد؟در ثانی حرف شما بوی نژاد پرستی می دهد.همه می دانند در این مملکت اگر شخصی می خواهد اختلاص کند می داند تا باید ریش و یقه سفید بسته داشته باشد.پس ظاهر سازی را ترویج نکنید که تبعات بدی دارد.
زنده باد ان مرد
باران مساله جغرافی است،
آقای مولوی عبدالحمید!
طالبان به ملت افغان ظلم می کنه! آزادیهای مشروع انسانی رو ازشون گرفته!
دم اقای جوانفکر گرم !!!!!!!!! با غلطک رد شد.
تصویر جنجالی نیست...این خود واقعیشه

وای به اونایی که این آدم نما رو تقدیس میکردن
کجای تصویر جنجالی است اون ور آب خانم ها بیشتر بی حجاب هستند
امام جمعه های اصفهان فقط برای کشور حاشیه و هزینه تراشی بیهوده می کنند
کیانوش جهانپور یک ادم پر ادعا است و نباید توئیت های او را بازنشر کرد
نظرکیهان درباره سرزدن دکتر محمود احمدی‌نژاد به غرفه اسرائیل در اکسپوی دبی چی هست؟ محمود جونتون که عکسشم اومد جناب برادر حسین
این حرفای زشت چرا باید از تریبونها پر مخاطب و دینی بیان شود ! واقعا بعید است امام جمعه شهری مثل اصفهان ملاک و معیار دینداری را ریش قرار دهد ! اصلاوضع ظاهر آدما در کدام آموزه دینی و راه و روش ائمه و پیشوایان دینی ع ملاک قضاوت تقوی و دینداری و سلامت نفس آمده ! اول انقلاب بخاطر همین نوع نگاه کم ضربه خوردیم !؟ آنهم از آدمهای ظاهرصلاحی داشتن ! چرا آقایون مراقب حرف زدن خودشون نیستند !!!؟
نمایندگان دنبال شکایت از دکتر ظریف هستند و احمدی نژاد با اسرائیلی ها عکس یادگاری می گیرد و در زمره اشخاصی است که مصلحت ملت را در مجمع تشخیص می دهد
عجب دنیایی، ورزش کاران نمی توانند با ورزش کاران صهیونیستی مبارزه کنند آنوقت کسی که با انکار هلوکاست آنقدر هزینه روی مملکت و ملت گذاشت، به راحتی می رود از غرفه صهیونیست ها بازدید می کند و هیچ صدایی هم در نمی آید!
حالا‌ دیگع‌ تعیین‌ کننده‌ خط‌ و مشی‌ سیاست‌ خارجی‌ را باید‌ امثال‌ مولوی‌ تعیین‌ بکنه‌ ؟! که چی طالبان‌ را برسمیت‌ بشتاسد‌ ؟! تصورشو‌ بفرمائید‌ اداره‌ امور دنیا‌ بدست‌ طالبان‌ بیفتد‌ !! آیا در آن صورت‌ زندگی روی‌ کره‌ ارض‌ ارزشی‌ دارد ؟
این آقای مولوی عبدالحمید را صادر کنید به افغانستان که با همان طالبان زندگی کند
بانظر سردبیر محترم کیهان موافق باتشکر از این فرد انقلابی ثابت قدم ،امااین مسئله غصه خیلی از خانواده ایرانی ها است مگر روزنامه ها ورسانه ها ترمز این تبلیغات مضر کشیده شود تبلیغات تغییرسبک لباس وغذاها ومصرف کرایی وتجمل گرایی غربی و.......(بجای رسانه ملی ،رسانه به نفع سرمایه داران باشد درست تراست ) حالا با مدیریت جدید به سمت سبک زندگی اسلامی پیش رود انشاءالله.
درضمن برای مجریان شبکه های در سراسر کشورلباس والگو تعریف شده است نه اینکه در هر شبکه استانی به غیراز مجری خبر بقیه بالباسهای مختلف متحیروبا7قلم آرایش ! شاید مجری گری را با مدلینگ ومصرف گرایی اشتباه گرفته اند بعنوان لباسهای محلی !هرلباس وهررسوم در سراسر ایران هر قوم وقبیله قابل احترام است وارزشمند( اما نه برای مجری گری)ب درخانه ومجالس استفاده میکردن .چون در کوچه خیابان هم نشر بدحجابی وانحراف میشود در بازارها برای فروش تبلیغ وغیره ....لطفا"نشر دهید .یاحداقل به گوش مسئولین برسانید تا توجه شود . باتشکر .
در مورد تخت جمشید و کوروش باید واقع بین باشیم. این آثار و این افراد وجود خارجی نداشته به فیلمهای به جا مانده از ساخت تخت جمشید که در فضای مجازی موجود هست نگاه کنید. به توضیحات دکتر پورپیرا توجه کنید. شخصی به نام کوروش وجود نداشته است. در هیچ تاریخی اسمی نیست. در هیچ سندی یا شعری از بزرگان اسمی وجود ندارد. حتی تا 50 سال پیش اسم هیچ کسی کوروش نبوده در ایران. ایران از زمان بعد اسلام یک ابرقدرت شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
تو دیگه کی هستی خوبه تخت دجمشید با آن عظمت موجوده والا کل تاریخ ایران را انکار و مردم را عربهایی می پنداشتی که از بادیه عربستان به ایران آمده اند.
الله جمیل ویحب وجمال .خدا هم زیبایی را دوست دارد.
اقای احمدی نژاد خیر نبینی که بامطرح کردن هولوکاست و اسرائیل باید ازبین برود این همه قطعنامه برعلیه کشور ایران ومردم مظلوم ایران صادرشد ومردم به خاطر مبارزه بااسرائیل وبه خاطر بیت المقدس تحریم ها راتحمل کردند وحالا می روی کشوری راکه قبول نداشتی باهاش عکس میگری ت حداقل از ورزشکارها یاد بگیر .مرگ براسرائیل تاروز نابودی آن .تورو خدا این مطلب را حذف نکنید . بازدید تو ازغرفه اسرائیل یعنی به رسمیت شناختن اسرائیل .
درود برشرف جهانپور ؛ کیهان به جای پرداختن به تبلیغات صدا وسیما به خیانت احمدی نژاد خائن بپردازه وتیتربزنه . دشمن دیروز اسرائیل ومنکر هلوکاست دوست امروز صهیونیست ها.
مولوی عبدالحمید بهتر است به جای مردم افغان حرف نزد
42 سال توجه به ظاهر افراد باعث خسارت های زیادی به گشور شده و کشمیری ها و خاوری های زیادی پرورش داده و متاسفانه بعضی اشخاص هنوز به دنبال ظاهر افرادند. افراد متخصص و دلسوز زیادی هم در طیاین مدت توسط منافقان و ظاهرسازان به حاشیه رانده شده اند.
آقای جوانفکر جواب خوبی دادن به این آقا تو وظیفت تو وزارت بهداشت عمل میکردی بعد رو منبر برو ، الکی شلوغش نکنین ولی خودمونیم چه نگاه عاشقانه ای
اقای مولوی چرا این همه شیعه را کشتند ما ایرانیها تشیع برای یک مسجد اهل تسنن همه در تهران اعتراض میکنید ما چه کنیم که شیعه را در افقانستان میکشند و اجاره هیچ فعالیت نمیدهند
یعنی کسانی که محاسن دارند وخلاف میکنند جز کدام دسته هستند
یکی نیست بگه شما اول فضاحت های " آنی تایم ، آنی ور " خوندن هاتون رو رفع کنید ، بعد دنبال ظریف برید که بلد نبوده برجام رو بنویسه.
اون قضیه باید از روی زمین محو بشه انگار کلا کنسله
کار خوبی کرد احمدی نژاد . تنها مسئول که بعد این همه داد و بیداد تازه قاعده بازی تو سیاست خارجی رو یاد گرفته. عقب تر از همه اصلاح طلب ها شروع کرد الان سه قدم جلوتره . با اینکه همیشه مخالفش بودم ولی از همه ریس جمهور های قبلی جلوتره
تابناک عادلانه رفتار نمی کند اگر به احمدی نژاد فحش بدی پیام منعکس می شود ولی اگر اورا تایید کنی سانسور می شود .
آقای رئیسی بهتر است بجای توهین به هویت ایرانی به وعده های خود عمل کند!ظاهرا" ایشان هنوز (در حال هوای قاضی القضات هستند)و فقط دستور می دهند!کم کم موعد عمل به وعده ها می رسد!(مثل 50 میلیون واکسن معاون اول!در در عمل باعث مرگ و میر حدود 700 نفر در روز شد د الان به روی مبارک نمی آورند!
سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان گفت: کسی که محاسن ظاهری ندارد چه انتظاری می‌رود که محاسن درونی داشته باشد؟
ظاهراٌ ایشان کلا در اینجا نیستند. آقای امام جمعه تمامی کسانی که اختلاس و دزدی و رانت خواری و زمین خواری و کوه خواری و .... کردند دارای محاسن ظاهری از نوعی که می فرمایید بودند . چند نفر از کسانی که دارای این محاسن ظاهری نبودند اینکارها را انجام دادند ؟؟؟
طالبان را به رسمیت بشناسیم
یعنی تایید بمب گذاری ها
یعنی قبول حمله و کشتار دیپلمات های ایرانی
یعنی مهر تایید بر اسلام دروغین آنها .
آنوقت که تایید کردید حق ندارید بگویید اسلام واقعی این نیست. چرا که مورد تاییدتان است
در آگهی تلویزیونی هم قیمت کالا و هم کیفیت کالا مسئله بسیار مهمی است. نباید دلبخواهی باشد. کالا باید اول کارشناسی و قیمت گذاری شود و هر ماه بر این کیفیت ها نظارت مستمر شود. باید فروشندگان مالیات هم بپردازند زیرا فروش کالا صدها برابر روش سنتی است.
درباره تبلیغات تلویزیون واقعا درست میگه.... این تبلیغات بی محتوی و اعصاب خرد کن و خیلی داغون هست...
آقای دکتر احمدی نژاد بعد از شهید رجائی و مقام معظم رهبری یک رئیس جمهور انقلابی به تمام معنا بوده و هست و تنها کسی بود که بعد از چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود دشمنان و دشمنی های داخلی (کاخ مرمر نشینان مرده در استخر) و خارجی توانست شاخص های خدمتگزاری به مردم را بزند، حالا ببینیم کدام رئیس جمهور بعد او می تواند رکود مردآهنین خدمت به مردم را جابجا کند.

آقای دکتر انشاالله در پناه خداوند همواره در صراط مستقیم باشید
جرم زاغری و رفتارهای احمدی نژاد کدامیک سنگین تر است؟؟؟؟!!!!
واقعا اینجا چه خبره؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
خانم زاغری گروگانی برای دریافت چند میلیون پوند از انگلستان است نه چیز دیگر
امپراتوری‌های با ظلم و خونریزی گسترش می‌یابند نه با عدالت، پس همه با ید تاریخ را درست و واقعی مطاله کنیم نه با احساسات
کسانی که امیرکبیر را که هزاران سال هم بگذزد همتایی در ایران نخواهد داشت را با فرد دمدمی مزاج و بی عرضه مقایسه می کنند اصلا نمی دانند امیر کبیر که بود و چه کرد و چرا به شهادت رسید.
كسانى كه با محاسن براى خود اعتبار كسب ميكنند
تواین کشور ظاهر را حفظ کن هر کاری دوست داری انجام بده
40 و اندی سال است که محاسن طاهری دارها کشور را به یغما برده اند
احمدی نژاد گرباچف ایران است
هیچ کسی نمی تواند قران را حذف کند. نه کافران پیشین و فعلی و نه اینده چه برسه به چینی های سگ و خفاش خور
بهرام پارسایی، نماینده مجلس دهم در توییتی نوشت: مستندات تاریخی گواه اقتدار تمدن پرافتخار ایران باستان، همراه با احترام به حقوق بشر و برابری اقوام و ادیان و زن و مرد است!!!

پ.ن - یک سوال بسیار ساده : بر فرض درست بودن این قضیه و افتخار آمیز بودن احترام به حقوق بشر و برابری اقوام و ادیان و زن و مرد در ایران باستان، چرا امروز بعد از 2500 سال در کشورمان برابری اقوام و ادیان و حتی زن و مرد وجود ندارد!؟
احمدی مدام خودش را بروز می کند
اون مردمی که معترض به انتخابات بودند (یعنی به احمدی نژاد) بودند حق داشتند.
احمدی نژاد همه را گول زد، مصیبت 88 را رقم زد، مردم و خانواده ها را دو پاره کرد.
بعد از دوره ی دومش هر روز بدون نقاب حاشیه ساز می شود ....
اگر از عملکرد افراد صرف نظر کنیم خدایی اگر آقای سید محمد خاتمی چنین عکسی با این خانمها می گرفت آیا تا بحال دادگاه ویژه روحانیت، کیهان و دادستان کل کشور او را به سبب این عکسها تفهیم اتهام نمی کردند؟ ولی کسی به احمدی نژاد کاری ندارد. حتی اگر یک استاد دانشگاه به غیر از احمدی نژاد این کار را می کرد در دانشگاه به شدت با او برخورد می کردند. کجاست عدالت حضرت علی علیه السلام که ما دم از آن می زنیم
به علت عدم کنترل و نظارت و سو مدیریت بهزیستی بروجرد در موضوع ضرب و شتم جسمی و اسیب های روحی وارد شده به سالمندان مرکز امام علی میبایست هر چه سریعتر مدیران بهزیستی استان و شهرستان بروجرد از کار برکنار و مورد توبیخ اداری قرار گیرد و خانم ساناز جوادی مسول موسسه فوق به علت وارد نمودن اسیب های جسمی و روحی به سالمندان این مرکز محاکمه و این مرکز تعطیل گردد.
کسی که محاسن ظاهری ندارد، چه انتظاری می‌رود که محاسن درونی داشته باشد؟
شما که این همه محاسن دارید چه گلی بر سر مردم زده اید
كساني كه با تيغ ريش مي زنند هزاران برابر باشرفترند از كساني كه با ريش تيغ مي زنند
احمدی نژاد از لحاظ روانی مشکل شخصیتی وخود شیفتگی دارد
الکی جو ندین کمتر مردی مثل احمدی نژاد در ایران پیدا میشود سلطان فساد ستیزی است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی