بازدید 9129

ادعای بی‌اساس یک مقام اماراتی علیه ایران

یک مقام اماراتی گفت: توافق هسته‌ای به همان شکلی که سال ۲۰۱۵ بود، فاجعه‌ای برای منطقه و تمام جهان خواهد بود و موجب قدرت گرفتن ایران خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 29 September 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی راشد النعیمی رئیس کمیته دفاعی، امور داخلی و خارجی شورای فدرال امارات متحده عربی در گفت و گویی با این روزنامه درباره بازگشت به توافق هسته ای هشدار داد.

روزنامه صهیونیستی گلوبز گزارش داد، النعیمی مدعی شد ایران مرتبا در حال تخطی از قوانین بین المللی است و استقلال همسایگانش را نقض می کند.

او در ادامه اظهارات ضدایرانی اش مطرح کرد: ببینید ایران چه بر سر لبنان، عراق و یمن آورده است و جهان اجازه ی این کار را به آن ها می دهد. توافق هسته ای به آن ها چزاغ سبز نشان داده است که در منطقه هر کاری می خواهند، از جمله تروریسم شورشی و دخالت در امور دیگر کشورها، بکنند. دولت اوباما هم به آن ها این لطف را کرد، به همراه میلیاردها دلاری که از توافق حاصلشان شد و آن ها را به سمت جنایات بین‌المللی شان کشاند.»

این مقام اماراتی گفت: «توافق هسته ای، به همان شکلی که در سال ۲۰۱۵ بود، فاجعه ای برای منطقه و تمام جهان خواهد بود و موجب قدرت گرفتن ایران خواهد شد».

او در ادامه برای توجیه ادعاهایش علیه ایران، گفت: حکومت[ایران] مقصر اصلی است، نه ملت آن. این مشکل است که جایگاه کشور را تنزل می دهد و به رفاه دیگر کشورهای منطقه آسیب می زند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر