بازدید 3077

تمهیدات خدمات رسانی برای بازگشت زائران اربعین

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از سفر اربعین، پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۰۷۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۵ 28 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمد محمدی فر در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: برای حمل و نقل زائران از مرز زمینی به کشور نیز پیش بینی‌های لازم انجام و اتوبوس، تهیه شده است.

وی ادامه داد: برای تعدادی از زائران که با هواپیما باز می‌گردند امکانات پرواز به تعداد کافی از کشور عراق به سمت جمهوری اسلامی ایران فراهم است و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در عراق حضور دارد تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

محمدی فر افزود: برای گرفتن تست کرونا از زائرانی که وارد کشور می‌شوند؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعیت هلال احمر، آمادگی دارند و از نیرو‌های داوطلب و بسیج هم استفاده می‌شود.

او با بیان اینکه امکانات قرنطینه‌ای و درمانی هم در شهر‌های مرزی به تعداد کافی پیش بینی شده است، اضافه کرد: پذیرایی از زائران در مرز‌های زمینی در دستور کار قرار گرفته و امکانات لازم و مناسب برای آن‌ها فراهم شده است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: زائرانی که مشکوک به بیماری کرونا هستند و علایمی دارند به سرعت به مراکز درمانی منتقل شوند.

محمدی فر افزود: بلیت هواپیما همان قیمت‌هایی است که از پیش اعلام شده بود و اتوبوس هم بر اساس قیمت مصوب سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای است و عوامل نظارتی هم بر این موضوع نظارت خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر