بازدید 6703
۱

برخی هر چیزی را سکو کردند برای حمله به فضای مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برخی هر چیزی را برای حمله به فضای مجازی سکو کردند.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 16 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در گفت و گو با مجله پیوست با انتقاد از عملکرد صداوسیما در دوران وزارت خود اظهار کرد: ما با آدم‌های بی‌منطق و کینه توز در صداوسیما مواجه بودیم و هر چیزی را برای حمله به فضای مجازی سکو می کردند.

وی با اشاره به عملکرد صداوسیما در دوران کرونا تصریح کرد: حافظه کشور این طور نیست که همه چیز از یادش برود ابتدای کرونا را ببینید. می گفتند الکل نیست، یک قطره وایتکس بریزید! در آمریکا هم نیست. ماسک نیست؟ ماسک برای کرونا ضرر دارد! مردم می گفتند فلان حوزه مشکل دارد، می گفتند ندارد، شما کج می بینید. به حوزه ارتباطات که می رسیدند صبح تا شب گزارش می داد مردم از کیفیت شبکه های ارتباطی ناراضی هستند!

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: یک تعداد افرادی نهضتی را آغاز کرده بودند، اما من از رسانه‌ها تشکر می‌کنم؛ هر روز یک عکس برمی داشتند از یک دانش آموز در کوه که اینجا اینترنت ندارد؛ ما ۸۰ درصد روستا‌ها را اینترنت بردیم، اما به من فحش دادند و گفتند برنامه ۲۰۳۰ را اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه به پیام‌ها در فضای مجازی رسیدگی کردیم تصریح کرد: ما به تک تک موارد (عکس های نبودن اینترنت در روستاها) رسیدگی کردیم.

آذری جهرمی تاکید کرد: شما ببینید که در هر حوزه اتفاقی افتاده آن را بر سر فضای مجازی آوار کردند، فضای مجازی اشکالات خودش را دارد، اما هر چیزی را برای حمله به فضای مجازی و وزارت ارتباطات سکو کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
جالب اینجاست که خودشان هم از فضای مجازی استفاده می کنند و حتی سعی در دروغ پراکنی در فضای مجازی دارند تا آنجا را بد جلوه دهند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها